Incerc si eu sa le strecor subtil dar te prinzi repede....aha....inteleg...., deci castravetele are caracteristicile necesare pentru nevasta ...
- Vede profil: Reputation: greierele
Community Stats
- Grup: Members
- Mesaje: 955
- Vizualizari: 2.792
- Titlu User Membru senior
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
-
Marca
VW
-
Model
Golf v
-
Motorizare
75 CP 1,4L
#556479 Bmw X3 - Facelift
Posted by greierele on 27 octombrie 2014 - 09:51
#555258 VS 4X4
Posted by greierele on 05 iunie 2014 - 11:14
Ma repet, Pajero avea 3,2L si 160CP iar sprinturile de la 100km/h la....120km/h sa zicem, erau ca si inexistente. Ma mir cat de greu se intelege ca nu motorul impinge masina . A mai fost tot asa un concurs de motociclete tip dragster la care a participat pentru prima oara si o echipa de ingineri tineri , ochelaristi, soareci de biblioteca cu o motocicleta electrica, bazata pe bateriile revolutionare ale unui alt inginer batran caruia toti "desteptii" alde NASA ii dadusera cu flit cand le-a spus despre inventia lui. Ce sa vezi.......i-a batut mar paia cu dragstere iesind prima motocicleta electrica. Incepusera sa-i injure rockerii aia in geci de piele si cu bandane pe cap , mai sa-i bata ca le-au stricat visele. Culmea e ca se intamplase ceva la acumulatori, parca nu erau racite bine si n-au dat decat jumatate din putere. Cert e ca a-2-a zi au revenit pe pista cu acumulatorii reparati si ce sa vezi...... au stabilit recordul mondial
Daca nu esti flexibil risti sa ramai istorie ca dinozaurii.
later edit: X5 de 2L are 218CP nu 211CP...iar cuplu de 450Nm intre 1500-2500 rot/min
- 1
#555176 VS 4X4
Posted by greierele on 01 iunie 2014 - 07:10
Pai e un pic invers... iti iei motor mare ca ai penisul mic si compensezi. Cand esti familist cu copil nu mai ai nimic de demonstrat in privinta penisului si iti iei un motor care sa nu te coste. Ca familist te intereseaza de la un gip linistea pe care acesta o ofera, spatiul interior, siguranta, statutul social, senzatia de lux. Motor mare la gipane in 2014 inseamna putere excesiva care te impinge la facut prostii pe strada. Inainte era vorba de cilindree mare si puteri relativ mici asa incat motorul sa faca fata solicitarilor din offroad fara sa cedeze. In ziua de azi offroad ciu-ciu iar puterea mare aduce numai necazuri. Mie mi se pare logic si un motor mic pe un SUV cata vreme nu faci offorad si nici curse pe strada. Ba chiar arata un pic de decentza. Cine vrea sportivitate ar trebui sa apeleze la masini mici, sport si nu la vapoare greu de controlat.
- 1
#555155 VS 4X4
Posted by greierele on 01 iunie 2014 - 07:59
Ma refeream la SUV-urile cu destinatie familiala si nu la Porsche Cayenne, BMW X6 sau modele cu pachete sport. In primul rand l-am raportat la X3-ul meu care este o varianta de baza. Pe undeva mie mi s-a parut ca mai seamana cu Kuga la tinuta de drum. Oricum, noul RAV4 nu cred ca poti sa spui ca este o masina care are probleme cu tinuta de drum, din contra. In spate in cele mai multe cazuri poti avea surprize neplacute, e valabil pentru multe masini. Ori te balangane de vomiti, ori trenul de rulare se aude prea tare si te zgaltaie. Nu stiu sa existe vreo masina care sa ofere aceleasi senzatii si in fata si in spate
later edit: Meceo nu-i mai fac nicio inspectie pentru ca s-ar putea sa-l marit
- 1
#555125 VS 4X4
Posted by greierele on 31 mai 2014 - 08:00
Noul RAV este singurul suv cu care m-am dat si care tine soseaua la fel de bine ca X3. Motorul parea ok, la fel si cutia automata cu 6 trepte. Un suv foarte reusit care are un spatiu interior urias si care nici nu costa o exagerat de mult. Singurul minus pe care l-am vazut eu tine de designul interior si de aspectul neplacut al materialelor.
Vis-a-vis de RAV4\CRV modelele anterioare as tine cont doar de starea reala a masinii. Diferentele de performante ale masinilor sunt nesemnificative pentru un utilizator obisnuit in schimb fiabilitatea poate face departajarea.
- 1
#551232 BMW X5 (F15) 2013
Posted by greierele on 27 februarie 2014 - 03:19
ei, nu taia din context numai ce iti convine...hai sa terminam odata joaca asta. Cayenne este regele , a fost si va fi intotdeauna. X5 este un suv banal de duzina.
- 2
#551078 Tv-tuner TV Mini HD Miglia
Posted by greierele on 25 februarie 2014 - 09:53
vreau si XXX si X5 si X6 dar cred ca ma limitez la ciu-ciu cu feislift Da, aparatul ala e de costa 250$. Acu ca aia il dau mai nou cu 49$ ce sa zic, o oferta foarte buna, daca va trebuie luati-l. Daca l-ati vrea cu adevarat vi l-as da cu 150 lei ca sa nu mai aud critici, dar pun pariu ca nici atunci nu sare nimeni..
- 1
#549961 my Skoda
Posted by greierele on 27 ianuarie 2014 - 12:58
Ai noroc ca a fost iarna usoara....
Da, mare noroc
- 1
#549018 Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
Posted by greierele on 02 decembrie 2013 - 12:27
Pana la urma o sa cedeze si Skoda aia
- 1
#548635 bmw x3
Posted by greierele on 20 noiembrie 2013 - 04:26
Capac mi-au pus oglinzile.....caut butonul de dezaburire si ce sa vezi, nu exista. Plin de draci ma duc la service si ala imi zice ca dezaburirea e....automata. Nu tu joja de ulei sa te simti si tu important, nu tu nimic, totul automat. O sa ajunga masina sa-ti reguleze si.....
Dar poate cel mai tare ma enerveaza ca stau prea jos. E ciudat ca aia din Logan sa stea la acelasi inaltime iar daca la stop e un Santa fe ala e mai sus.
- 1
#547765 STIRI si zvonuri din industria AUTO
Posted by greierele on 19 octombrie 2013 - 10:57
#546308 Importurile auto intracomunitare
Posted by greierele on 27 septembrie 2013 - 09:34
- 1
#545574 Masina pentru o fata
Posted by greierele on 18 septembrie 2013 - 12:50
- 2
#542557 manelele lu' greiere
Posted by greierele on 22 august 2013 - 10:57
Lasand fetitzele in grija altora sa ne indreptam atentia asupra unor baietzei care zic eu ca nu fac de rusine o anumita parte a rock-ului. Este vorba despre Kings of Leon http://www.youtube.c...h?v=HHGTUQ0lTCA
- 1
#542551 STIRI si zvonuri din industria AUTO
Posted by greierele on 22 august 2013 - 10:07
E la moda sa comentezi fara sa stii ce comentezi.....in link-ul dat de mine scrie clar : Familia de propulsoare Drive-E de la Volvo a fost dezvoltată sub propriul acoperiş şi va fi produsă la fabrica din Skövde, Suedia. Deci repet si eu, sunt concepute de suedezi si fabricate de suedezi. E adevarat ca probabil senzorii, computerele, etc or fi facute prin China, dar aceleasi componente chinezesti le regasesti pe orice masina. Parerea mea sincera este ca asiaticii si-au creat o zona de cercetare hi-tech si nu vor sa se atinga de ea, rezultatele de la Volvo cu siguranta ca se vor regasi in industria chinezeasca, poate pe camioane militare, motoare de vapoare, avioane, etc. Chinezii inteleg foarte bine ca la ora actuala nu mai este suficient sa vinzi mult si ieftin si ca daca vrei sa fi superputere trebuie sa ai tehnologie de varf. Unde vreti sa o dezvolte ? In China care nu are traditie ? La fel se intampla si cu LandRover si Jaguar. Indienii in opinia mea au aplicat aceeasi tactica a chinezilor, a cumpararii de tehnologie inalta. Toate patentele dezvoltate vor fi sub brandul lor, de ce sa dai cu piciorul unei asemenea ocazii ? Pur si simplu acolo este viitorul lor.
Volvo de care poate unii rad acum o sa joace foarte tare in urmatorii 10 ani, dincolo ma uit la Range Rover si vad cum baga in sperieti toti granzii domeniului. Ce ramane adevarat din afirmatiile de mai sus e cu privire la dealer-ul Volvo, dar asta e deja o treaba romaneasca de 2 lei speranta. La noi functioneaza din plin tehnologia de autodistrugere, parca ar fi o boala autoimuna. Incep sa-mi pun intrebarea care va supravietui mai mult timp, Volvo sau Romania ca natie ?
- 1
- Vede profil: Reputation: greierele
- Privacy Policy
- Regulament ·