3008 la benzina n'are decat motor in 3 cilindri, la mine nici n'a intrat in calcule!
Interiorul e deosebit, intr'adevar, dar cam atat.
Iar cu devalorizarea stau grav - de ex
Nu-i adevarat, are si 1.6 turbo care e cu 4 cilindri...
Posted by Frank SF on 29 ianuarie 2018 - 01:19
ce as mai putea spune eu interesant despre tiguanul meu acu?
Posted by Frank SF on 19 ianuarie 2018 - 01:09
Eu inteleg unde bate el si are dreptate, dar asta e situatia si asta e piata.
Masinile mai vechi erau dpdv tehnic mai fiabile si de multe ori solutiile ingineresti erau dictate de asta si nu de presiuni comerciale de reducere a costurilor. Mai mult, si experienta la volan era mai autentica, mai analoaga, ca sa zic asa.
Ca sa dau un exemplu: era o placere sa vezi o suspensie clasica care reusea sa se apropie de quadratura cercului, gen sa fie si relativ confortabila pe drumuri rele dar sa si tina masina pe curbe fara ruliu cand ii dadeai bice pe un drum virajat. Fostul meu Bimmer de exemplu excela la chestia asta.
Acuma producatorii uita cum se face chestia asta pentru ca se generalizeaza solutiile de suspensii adaptabile, reglabile etc, dar uneori e aiurea sa tot schimbi din buton setarea masinii dupa cum dai de gropi sau de curbe. Se vand gadgeturile, catre o noua generatie de consumatori, si nu atata masina in sine, cu solutii tehnice, ingineresti, nu se vand motoare, suspensii etc. Tot mai multi consumatori cumpara masinile online si nu sunt interesati de drive teste, paradoxal chestia asta se intampla in pietele dezvoltate, in UK dealerii BMW au redus parcul de masini de drive test pentru ca nu se mai cer driveteste, clientii se joaca pe multimedia si setari in masina din showroom si comanda masina online via brokeri pentru cel mai bun pret.
On another note, si noi ne schimbam. Mie mi se pare acum, ca am mai multa placere in conducere in Tiguan decat in fostul Bimmer din mai multe motive: ma simt mai safe fiind pozitionat mai sus, fiind pozitionat mai sus am alt "line of sight" si paradoxal pe un drum virajat si cu diferente de nivel gen Cheia pot fi mai rapid chiar pentru ca vad mai mult si mai bine, am cutia cu padele care imi retrogradeaza rapid in treapta optima de cuplu si putere iar suspensia adaptiva pe Sport imi tine SUV-ul pe curbe similar cu o limuzina. Probabil ca ideal ar fi fost sub acest aspect al placerii la condus un motor 2.0TSI de 280 CP (care in fapt nici nu exista pe Tiguan) dar care ar fi inflamat rau consumul.
Posted by Frank SF on 16 ianuarie 2018 - 03:38
pentru pozitia la volan mai inalta si pentru a mai atenua problema bordurilor
momentan ii place Rav4 Hibrid si CX-3, cu mentiunea la CX3 ca e cam inghesuit dar in varianta 4x2 cu 120CP ar iesi destul de binisor la bani.
asteptam sa vedem Vitara saptamana asta.
parerea mea, ca sa nu va foiti iarasi peste 6 luni sau 1 an - fii oprimist, fa efortul si ia un Rav4 Hibrid si gata. cu Mazda 6 Combi si Rav 4 Hybrid aveti un combo bun, poti sa mai iei si tu Rav-ul uneori, si aveti niste masini f ok. pentru mine, 20k EUR si peste pentru mini-SUV-urile astea de buzunar, nu mi se pare deloc o afacere buna.
Posted by Frank SF on 21 decembrie 2017 - 07:27
ai simtomele unuia ce nu isi permite bmw,si ia o kia,dupa care o slaveste pe kia,ca e mai buna decit bmw...Daca nu poti sa cumperi ceva,nu inseamna ca acel ceva e un cacao...
clar nu ai citit nimic, nu stiu unde vezi tu simptomul asta, dar ma rog, m-am invatat cu tine ghita contra.
mai intai, am avut bmw inainte, luat de nou, 3.0 benzina, so "been there, done that". Da, multi amici ai mei au fost socati, cum de renunt eu la BMW si imi iau VW. Ce face brandu asta Domne....
apoi nu a fost vorba ca nu mi-am permis un bmw, puteam sa imi iau fara probleme doar ca diferenta de 7k EUR pana la un X1 25d sau de 18k EUR pana la un X3 30d nu mi s-a parut ca se justifica.
last but not least, nu stiu unde vezi tu ca am spus ca BMW e de cacao?! Am scris ca 30d cu 6 in line are un sound superb si ca ma deranjeaza putin zgomotul L4 diesel. Am scris ca DSG7 nu atinge perfectiunea unei cutii Steptronic ZF de la BMW. Deci de unde si pana unde "de cacao"?
Sincer sa fiu, singura masina pe care mi-as dori-o acum pentru un eventual upgrade, dar aia e clar out of the budget, cel putin momentan, este un Merc GLC63 AMG.
Posted by Frank SF on 25 septembrie 2017 - 08:10
Posted by Frank SF on 24 iunie 2017 - 09:30
Posted by Frank SF on 11 mai 2017 - 01:44
Posted by Frank SF on 04 aprilie 2014 - 04:55
205 la bmw, nu 305?
Io am avut, conform cartii, 205 la motor de 1600cmc...
Economie, ai...
care-i problema? am luat jantele stock, trebuia sa ma incadrez intr-un buget, nu e SUV, in plus sunt adeptul unui balon cit mai mare la roata, cauciucul face parte din sistemul de amortizare al masinii, toate jantele astea pe 19, 20 cu cauciucul cit o unghie mi se pare o prostie, mai ales in Romania....
Posted by Frank SF on 25 martie 2014 - 10:49
Repet, NU! Este pur mecanic, trag de cablu adica trag de tzamburus, capacul e impins usor de un arc si cand tzamburusul s-a retras suficient se deschide singur.
Inteleg ce zici tu, dar pe mine ma seaca butonul ala la asiatice pus pe podea, pe care pot sa calc cu piciorul si drept urmare ma murdaresc de cite ori e nevoie sa deschid rezervorul...
Posted by Frank SF on 12 martie 2014 - 11:34
asa e la orice masina de barbati, trebuie dubla-debreiere, monstrii astia nu-s pentru oricine
Posted by Frank SF on 10 martie 2014 - 10:10
andrei, vezi cit e impozitul la R32-ul ala
Posted by Frank SF on 07 martie 2014 - 11:25
Cu anvelopele de circuit Michelin PS Cup 2 normal ca a facut timpul ala Cupra. Sunt mult mai performante decat Bridgestone-urile de strada ale Megane-ului RS. Plus putin mai multa putere si greutate mai mica... E banal.
Sincer chiar arata de cacao Cupra asta standard.
Intr-adevar Leon-ul nu arata asa flashy si sporty ca Megane-ul, e o alegere deliberata cred, dar performanta nu poate fi negata.
Recordul de pista la Nurburgring al lui Megane RS a fost si el facut cu anvelope speciale de performanta Bridgestone RE050A care sunt perfect comparabile ca profil de sport cu Michelin PS Cup 2, ambele fiind High Performance Tyres.
Mie imi place foarte mult noul Seat Leon, si depinzind de pret cred ca acest Cupra poate fi o achizitie foarte interesanta...
Posted by Frank SF on 07 martie 2014 - 11:12
Ia-o, masina e tun!
Glumesc.
O sa radeti, dar pe mercador, de cand ii fac publicitatea asta agresiva, au aparut foarte multe anunturi. Posteaza chiar persoane care par ca nu au nici o tangenta. Asadar, sansele sa gasesti o masina buna acolo par la prima vedere ceva mai mari decat pe un site dedicat, cu ar fi autovit, unde in general posteaza samsari, firme sau smecheri.
Chiar zilele trecute mi-a atras atentia un anunt, sa vad daca-l gasesc. Uite-l:
http://mercador.ro/o...html#0d94ab2b5d
2005, taxa platita. Am cautat numarul pe internet, nu apare pe nicaieri. Cine naiba se "ataseaza" in poza? Ai si numele cucoanei, poti face investigatii pe mfinante, pe portalul de justitie, sa o cauti in fund, daca ai chef, in prealabil. E posibil sa aiba chiar taxa nerecuperata.
Dar aici intervine o problema majora - daca vrei sa fii ciumeg cu un A3 distrus (mai stiu eu unul care si-a luat o gioarsa de Audi in Barcelona), nu o sa vrei niciodata o masina de o clasa inferioara.
Te maninca cu Fiaturile, huh? Dupa ce te-ai fript cu Clio, vrei inca o data, dar si mai tare... Masochistule!
Posted by Frank SF on 30 decembrie 2013 - 02:23