Ford Mondeo 2.0 TDCi 130CP
#201
Scris 17 august 2009 - 10:08
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#202
Scris 17 august 2009 - 10:09
#203
Scris 17 august 2009 - 10:13
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#204
Scris 17 august 2009 - 10:13
Pai n-am ca nu pot sa filmez si sa conduc in acelasi timp, nu-s multitasking in timp real Dar daca se ofera careva sa filmeze, mi-ar prinde bine niste teste trase pe video.Hai si cu niste filme de la 20 la 120 daca ai.
Ba prinde ca mi-am manarit vitezometrul sa arate mai mult115 ca nu prinde mai mult....
Nu stiu, inca nu e in a 2-a, ca are abia 7 ani, o dau la scoala acu in toamnain a-2-a
Pai ce, crezi ca s-a oprit vreodata din a te injura?Iar o sa ma injure ruginitu.....
Acu redevenind serios, chiar nu am mers incet. Pentru mine acei 270km in 3 ore jumatate nu inseamna deloc incet. Iese media cam 77km/h. Iar pe DN2 e plin de sate, satuletze si satuci...radeti voi, dar nu-i rasul vostru.
e super tare daca ai nervi sa mergi incet permanent. eu nu rezist.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#205
Scris 17 august 2009 - 10:21
#206
Scris 17 august 2009 - 11:41
#207
Scris 18 august 2009 - 07:51
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#208
Scris 18 august 2009 - 10:00
fiabila si rezistenta.
la cum conduci, si la cata grija ai de ea, o sa tina mult si bine
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#209
Scris 18 august 2009 - 10:53
Ma jur ca am scris "sa fie"E totusi posibil sa e corecti km din bord
Sper sa nu vad vreodata daca e tanc Grija nu am de ea cat as vrea, dar am grija la partea de motor + transmisie + tot ce tine de siguranta. Ca de troncanit si scartzait nu duce lipsa
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#210
Scris 18 august 2009 - 04:07
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#211
Scris 18 august 2009 - 05:58
Apropo de km, ma suna un amic, era la Vitan. Un Passat fain, 2,0 tdi cu dsg. Mahonu de pe bord ma deranja, dar ma rog. 106000 km, din 2006.
Realist.
Tipu tocmai ce isi achizitionase ultima interfata VAG COM, ce citeste si EDC 17 (golf 6). Citeste si e ok.
Rog un amic de la o reprezentanta VW sa se uite : verdict : ultima intrare in service 238 000 km.
S-au specializat baietii.
sa nu uit : avea carte service.
10450 euro
http://www2.autovit...... Cauta !
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 18 august 2009 - 06:01
#212
Scris 18 august 2009 - 06:44
hai sa ai multi km fara probleme si sa o schimbi cit de repede pe noul Mondeo 2.2 TDCi 175 CP sau pe orice altceva vrei tu.
Ha, m-ai citit Daca as putea totusi sa "grefez" motorul ala si cutia pe un Mondeo Mk3 de prin 2006 cred ca as fi cel mai fericit... Culmea, imi place mai mult design-ul la Mk3 decat la Mk4...
Sa-ti traiasca, nenea Viper. In sfarsit, la batranete, apreciezi si tu o fumigena.
Pai la batranete nepoate, ca la mine s-au pus definitiv in cui ideile de a alerga pe nu stiu unde cu masini tari, frumoase si rapide, de preferat benzinare cu supercharger...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#213
Scris 18 august 2009 - 06:48
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#214
Scris 18 august 2009 - 07:00
Mk3 155CP / 360Nm -> 184CP / 423Nm
Mk4 175CP / 400Nm -> 223CP / 492Nm
I-ar sta bine cu o suspensie inteligenta si cu inca vreo 2-3 optionale actuale... Vise, taica, vise... E buna Baba
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 18 august 2009 - 07:01
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#215
Scris 19 august 2009 - 02:03
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#216
Scris 19 august 2009 - 09:21
Sa revin cu picioarele pe pamant si sa scot capul din nori: azi schimb cablul de frana de mana pe dreapta si zilele urmatoare hop la ITP. Frana de mana pe dreapta e singura chestie care a picat ITP-ul acum 2 ani. Vreau sa nu mai pice
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#217
Scris 24 august 2009 - 03:05
Mai pe larg: la 12:30 o duc la ITP. Incep verificarile vizuale clasice (gume - sa fie cele din CIV, geamuri intregi, etc etc). Apoi seriile. Ca sa fie cu suspans, aia de la motor era partial corodata. Dupa ceva munca de convingere a iesit la lumina. Si incep testele. Noxele ies ok (sfat: forjati BINE masina inainte ). Trecem la frane. Fata ok, spate ok, frana de mana RESPINS. Se blocase cablul pe dreapta, ala pe stanga abia il schimbasem (de aia nu e bine sa te zgarcesti, nu muream daca luam si pe dreapta...). Ce naiba sa mai facem, ca deja calculatorul a dat Revenire. Asta inseamna reparatie in maxim 30 de zile. Sus cu ea pe rampa, facut frana, testat din nou, trece cu brio. S-o fi blocat ca abia venisem cu ea de la spalatorie? Naiba stie, ceasul rau, pisica 13... Trece toate testele, faruri, pe dedesubt verificari, rotile, tot tacamul. Din nou, "soc": RAR a blocat masina pe rampa, trimite un "monitor" (asa le zice) sa vada care e treaba cu revenirea (sa nu fi bagat zice-se alta masina in loc de a mea sa trec frana de mana). Stam 45 de minute, vine omul, face testele, Baba trece cu brio. Emotii, confetti, aplauze, majoretele ies la rampa :blow:
Si uite asa am mai albit un pic...
P.S. se pare ca, calculatorul decide ce masina opreste pe rampa, nu un om
P.S.2: interesant e ca in timpul cat se trimite un "monitor" la o masina, intr-o anumita zona unde activeaza doar acel monitor, celelalte statii ITP pot baga la greu toate cataragele ca onor calculatorul e blocat pana il deblocheaza monitorul... Ar trebui sa ma cinsteasca toti cei care au trecut in alea 45 de minute
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 24 august 2009 - 03:07
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#218
Scris 24 august 2009 - 03:57
http://florinpanait.wordpress.com
#219
Scris 24 august 2009 - 05:47
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#220
Scris 24 august 2009 - 05:54
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#221
Scris 24 august 2009 - 06:30
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#222
Scris 24 mai 2010 - 05:25
1. Asa arata masina inainte sa ajunga la AUTOSIG:
Ei au preluat-o si au trimis-o la reparatii. Din nefericire nu au avut cum sa supervizeze reparatiile asa ca pe parcurs au mai aparut ceva probleme, dar nu majore.
2. Asa arata inainte de a ajunge la mine:
Le multumesc inca o data pentru o masina care, desi a suferit, s-a dovedit un prieten foarte fidel si care de aproape 4 ani isi face treaba excelent. Am luat deja 3 masini de la ei (Espero acum ceva vreme, Mondeo si de curand un Nissan Almera pentru Parintii mei) si s-au dovedit a fi niste masini extraordinare.
3. In decursul anilor am avut mici probleme, cum ziceam, si am schimbat ceva piese, dar nu excesiv de multe. Intr-o ordine aleatoare, cele mai importante au fost: o bascula, airbagurile lateral + cortina dreapta, compresorul de AC, parbrizul (cum se vede mai jos):
Voi scurta istoria, pentru a ajunge in epoca actuala.
4. Frane + roti. Aici multumirile merg catre:
- CHARYSSE TYRES: jante Ford (by Ronal), gume Vredestein (SporTrac3 de vara si SnowTrac2 de iarna), discuri de frana Brembo pentru puntea fata si Zimmermann pentru puntea spate
- COASTA DE EST pentru placutele de frana Ferodo Premier (pentru ambele punti), dar si pentru ceasurile de plasma Innoparts montate cu ceva vreme in urma.
- AUTO SOFT pentru profesionalismul in montajul jantelor, gumelor, si asta pe parcursul a mai bine de 5 ani consecutivi de cand le sunt client, atat pentru operatiunile in sine cat si pentru stocarea gumelor pe timp de iarna si vara. Sa nu uit si de geometria excelenta reusita de ei cand am luat masina, desi nimeni nu dadea sanse de reusita aceste operatiuni fara niste interventii mecanice majore. In mod special multumiri lui "Nasture", un artist al rotilor
Poze de la montarea discurilor si placutelor de frana, si a jantelor si gumelor - ultima poza e la final:
5. Interiorul.
Primele multumiri merg catre colegul DGAlexandru de pe ClubFord pentru rabdarea si meticulozitatea de care da dovada. Bara sta perfect acum
Am stat mult si m-am gandit ce e de facut cu interiorul unei masini vechi e peste 8 ani. Oricat m-as fi straduit, interiorul arata vechi si obosit. Am cautat cateva zile pe net o solutie salvatoare dar nimic. Doream sa imi pun huse noi, dar restul masinii arata tot obosit. Am gasit intr-un final solutia. O firma necunoscuta inca in Romania, dar apreciata afara, de care auzisem de ceva vreme (dar nu la noi). Punctul hotarator a fost deplasarea lor la client. Dar sa scriu si aici multumirile:
- ECOWASH mobile: e complicat de explicat cum si de ce am apelat la ei, rezultatul il veti vedea in poze sau poate pe viu. Garantat voi mai apela la ei, urmeaza in cateva zile si exteriorul masinii. Se folosesc materiale exclusiv ecologice, iar rezultatele sunt extraordinare (si mirosul excelent). O echipa tanara, foarte serioasa si extrem de harnica. La un moment dat semanau cu niste arheologi care curatau un obiect de arta. Nota 10+.
- XXL CENTER - ii stiam din 2009 de la Zilele ClubFord 2009 si am vazut pe viu husele facute de ei dupa matrite originale, bazate pe VIN-ul masinii, si cu o gama imensa de materiale si culori la alegere. Am zis ca Baba merita si ea asa ceva. Asa ca am dat comanda.
- AUTOMOTIVE GLASS - singurul montator autorizat din Bucuresti pentru husele de la Targu Mures. Dar nu numai atat. Aici multumirile merg catre Dl Alin Popa dar si catre echipa sa, niste oameni deosebiti care au avut rabdarea de a lua masina la ei, de a scoate complet scaunele si bancheta pentru a le permite celor de la EcoWash sa curete perfect si complet interiorul masinii. De asemenea, ei au montat (cum altfel decat perfect) husele noi. Sigur ne vom revedea pentru o montare profesionista de folie auto
Una peste alta multumiri celor 3 echipe de mai sus pentru rezultatul de mai jos:
"echipa de interventie" de la ECOWASHmobile
una dintre masinile de la AUTOMOTIVE GLASS
Sa incepem cu interiorul INAINTE de a fi readus la viata:
Se vede in cateva poze diferenta intre cum arata plafonul inainte de curatare si dupa...
Si poze cu interiorul la final:
Nu in ultimul rand multumiri SUPERCHIPS pentru increderea acordata in a le deveni partener. Datorita SUPERCHIPS si produsului de exceptie BLUEFIN, "Baba" e la a 2-a tinerete.
Multumiri si celor pe care poate i-am uitat si care m-au ajutat in decursul timpului. Ei se regasesc in topicul masinii pe paginile din urma
Voi reveni cat de curand cu poze dupa ce echipa ECOWASHmobile va face si exteriorul.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#223
Scris 24 mai 2010 - 05:50
Te vazusem fan infocat opel, acum ford...
Ma uimesti prin implicarea in promovarea marcii, bibilirea masinii, ce mai, un adevarat fan.
Io cand folosesc cuvantul fan nu-i chiar de bine, el avand si-o latura patologica, pricepi tu... adica, in traducere libera, esti usor dus cu pluta...
Mustesti de pasiune, ce mai...
Bafta in toate cele!
#224
Scris 24 mai 2010 - 05:58
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#225
Scris 24 mai 2010 - 06:04
sau sunt eu defazat? ( in majoritatea cazurilor )
in rest... ce sa mai zici de babaciuni... gaina batrana face supa buna !
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi