De fapt acolo m-am indragostit de ea si mi s-a pus pata instantaneu, imi doream o masina sportiva ca sa imi fac placerea, stiti ca am ezitat mult cu gindul la masini mult mai scumpe insa pina la urma am concluzionat ca un hot hatch furios si impins mai la extrem s-ar putea sa fie cel mai bun compromis in dorinta de a avea o masina sportiva....
Am fost pe punctul sa iau chiar masina expusa la SIAB, insa nu s-a putut pentru ca era proprietatea Renault Franta care venisera direct din Franta cu ea si cu cele 2 Lagune, insa am comandat masina (se poate comanda in Ro) si o astept undeva pe la 15 Noiembrie (desi experienta arata ca poate intirzia 1-2 saptamini). Mi s-a pus efectiv pata pe masina asta, si cum in ultima vreme mi s-au intimplat diverse chestii in viata sunt intr-o faza hedonista in care "I pamper myself" si incerc sa traiesc clipa...

Masina este facuta in uzina Renault Sport de la Dieppe, pentru cine vrea detalii despre masina, le gaseste aici:
http://www.renault-s...eganef1team.php
Si un drive test aici:
http://www.carmagazi...p...=318&page=1
Revista EVO din UK il considera cel mai bun hot hatch la ora actuala.
Echipamentul standard este:
Diferential cu lunecare limitata (LSD - Limited Slip Differential)
A.B.S. cu repartitor electronic de franare E.B.V.
Control dinamic al traiectoriei E.S.P. + sistem antipatinaj A.S.R. + control al subvirarii C.S.V.
Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta
Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitatea de deconectare manuala a airbag-ului pasager)
Airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate
Centuri fata in 3 puncte, cu reglare pe inaltime, pretensionare si limitator de efort
Centuri laterale spate in 3 puncte, cu pretensionare si limitator de efort
Centura centrala spate in 3 puncte
Imobilizator electronic codat
C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj)
Directie asistata electric variabila
Inchidere centralizata si demaraj cu card
Aer conditionat cu reglare automata
Volan reglabil pe inaltime si in profunzime
Computer de bord cu 6 functii: distanta parcursa, viteza medie, autonomia de carburant, consum total/mediu/instantaneu
Semnal sonor pentru uitarea stingerii farurilor, centurii de siguranta, nivelul minim de carburant, alerte rosii
Proiectoare de ceata
Senzor de lumina si de ploaie
Stergator luneta cu activare automata la mersul cu spatele
Faruri cu sistem de spalare
Functia "Follow me home"
Radio CD 4x15W cu MP3 si satelit de comanda la volan
Geamuri electrice fata cu impuls
Geamuri si parbriz cu tenta
Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, de culoare "antracit"
Tempomat si limitator de viteza
Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locul pasagerului din fata si cele laterale spate
Trapa pentru carburant cu deschidere integrata
Kit fumatori (scrumiera mobila si bricheta)
Cotiera spate
Trape sub locurile din fata
Tapiterie mixta cu piele "Dynamica" de culoare carbon
Sasiu sport
Scaune fata tip sport "Recaro"
Stripping Renault F1 TEAM
Kit aluminiu ( Pedale si spatiul din stanga imbracate in aluminiu)
4 jante din aluminiu sport "Antracit" 18"
la care am adaugat doar 2 optionale, Farurile Xenon pentru 460 EUR si Vopseaua speciala Galben Liquid pentru 1300 EUR (!!). Se mai poate opta doar pentru vopseaua metalizata "simpla"....
Pretul masinii a fost 20,604 EUR fara TVA, 24,519 EUR cu totul (o sa o iau pe o firma, deci nu platesc TVA)....
Tin sa precizez apropo de comentariile de pe forumul monormarca ale unor useri ca masina are LSD (Limited Slip Differential - Diferential cu lunecare limitata), am confirmarea de la Vocea clientului Renault, a se vedea mai jos. Masina e produsa la Dieppe, este serie limitata, are placuta cu numar de identificare in seria limitata si precizarea "made by Renaultsport, Dieppe, France" - Renaultsport nu ar fi facut o masina "speciala" mai putin echipata doar pentru Romania.
Am pus la galerie niste poze cu masina de la Salon, ca sa va faceti o idee cum va arata viitoarea mea bestiutza.... Recunosc acum fara tagada ca (pe linga alte marci auto) sunt in mod clar un fan Renault !
Aici este link-ul spre galerie
"Renault Voceaclientului <[email protected]>
to XXXXXX
date Oct 23, 2007 9:41 AM
subject Raspuns la solicitarea dumneavoastra
mailed-by renault.com
Stimate domn,
Va confirmam primirea mesajului adresat societatii noastre si va multumim pentru increderea pe care ne-o acordati prin transmiterea acestuia.
In legatura cu solicitarea dumneavoastra dorim sa va comunicam ca echipamentul Limited Slip Differential se regaseste in dotarea standard a modelului Megane Renault Sport Formula 1 Team.
Stimate domnule XXXXX, ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra pentru orice solicitari si sugestii si va asiguram de intreaga noastra consideratie.
Cu deosebita stima,
XXXX YYYY
Vocea Clientului Renault
Tel: 021 203 88 58
Fax: 021 203 88 80
e-mail: [email protected]"
PS: pina la sfirsitul anului cred ca va mai fac inca o surpriza automobilistica....
