Golf 5 GTI
#26
Scris 05 iulie 2012 - 11:46
ce socuri are volanta daca la 1400rpm calci pedala pana la fund si electronica incepe sa-si faca (rapid) treaba?
#27
Scris 05 iulie 2012 - 12:36
#28
Scris 05 iulie 2012 - 01:33
fi mai explicit.
ce socuri are volanta daca la 1400rpm calci pedala pana la fund si electronica incepe sa-si faca (rapid) treaba?
de ce crezi ca exista limitari de cuplu la turatii mici ??
#29
Scris 05 iulie 2012 - 01:50
daca exista limitari electronice de cuplu la turatii mici, de ce nu am voie sa ii dau blana?
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 05 iulie 2012 - 01:51
#30
Scris 05 iulie 2012 - 06:22
#31
Scris 05 iulie 2012 - 06:43
Pana la urma : !!!
#32
Scris 05 iulie 2012 - 07:15
#33
Scris 05 iulie 2012 - 07:17
#34
Scris 05 iulie 2012 - 10:57
Planuri pentru viitor:
1. Car kit! Relu, trebuie neaparat sa dau o fuga pana la tine sa arunci un ochi. Am pe volan un buton cu semnul de telefon, car kit-ul se integreaza cu comenzile masinii sau va fi complet separat?
2. Detector. Parca de cand mi-am luat eu masina, toate radarele au fost scoase fix pe drumurile pe care merg eu. Sigur nu e doar o impresie.
3. Cauciucuri iarna + jante.
4. Cauciucuri vara. Seturile astea doua o sa ma loveasca probabil destul de rau. Fostul proprietar s-a oferit sa imi dea setul de iarna cu 1600 RON, jante aliaj de 16" si cauciucuri Vredestein Wintertrac 2, 4 ani vechime, dar cu destula carne pe ele. Pe la 1200-1400 RON parca as accepta.
5. Soft DSG. Aici mai astept. Suma e mare si trebuie sa fiu 100% sigur ca nu ma inteleg de niciun fel cu cel stock. Plus ca am si oaresce temeri cu privire la modificari semnificative la ce au facut inginerii cand au conceput masina.
#35
Scris 05 iulie 2012 - 11:37
soft DSG ... nu scapi fara el :-) apropo, ai padele ?
#36
Scris 05 iulie 2012 - 11:50
2- interfata costa o poala de bani
3- pe volan ai comenzi putine, si tot tre sa butonezi telefonul
Decat sa dea banii de interfata, mai bine ia un car-kit nokia ( si nu parrot ! ), la care adauga un suport civilizat pentru telefon pe bord.
#37
Scris 06 iulie 2012 - 08:54
O sa vada si fostul propetar ca nu le va da cu banii astia in veci. Mai ales pt Vw.
In cazul tau ai putea gasi super lejer niste jante de tabla originale, daca nu-ti put astea de tabla. In afar de Matiz eu n-am avut norocul la nicio masina sa gasesc jante de tabla sh in timp ce tu ai o oferta foarte bogata. My parere!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#38
Scris 06 iulie 2012 - 08:57
#39
Scris 06 iulie 2012 - 09:58
#40
Scris 06 iulie 2012 - 04:56
#41
Scris 06 iulie 2012 - 04:58
#42
Scris 06 iulie 2012 - 05:46
De ce sunt praf ?
Tu ai idee cat cantareste o janta de tabla, si cat de una din aliaj ?
Cum pana mea sa iei table, cand poti lua jante din aliaj "second" ??? Daca cele din aliaj mai sunt si originale, tre sa ai o mare problema sa le refuzi in avantajul unor table chioare !
#43
Scris 06 iulie 2012 - 06:16
#44
Scris 06 iulie 2012 - 06:32
Tu de ce ai luat table la Golf cand puteai lua jante de aliaj?
Ca n-am avut bani, si tablele le-am luat cu 2 lei !!!
Aceasta postare a fost editata de Relu: 06 iulie 2012 - 06:33
#45
Scris 06 iulie 2012 - 06:39
Cum ziceam, gume cat mai bune, table cat mai ieftine
#46
Scris 06 iulie 2012 - 06:43
#47
Scris 06 iulie 2012 - 07:05
Exact !
Cum ziceam, gume cat mai bune, table cat mai ieftine
Alooo, gume cat mai bune pe jante cat mai ieftine iese un R-H-T. Pe ce se muleaza gumele alea? A? Nu pe jante? Cu cine fac priza? Aud?
Degeaba ai un cauciuc de 800 lei bucata daca-l montezi pe o janta de toata jena. Ca idee, cand dai intr-o groapa sau denivelare, socul principal e absorbit tocmai de catre janta
#48
Scris 06 iulie 2012 - 10:24
#49
Scris 06 iulie 2012 - 11:00
#50
Scris 06 iulie 2012 - 11:33
E o greseala sa pui jante putin mai grele pe un GTi, dar pe un 1.4 de 80 cp nu e problema ?
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi