Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Oferte si promotii auto


  • Please log in to reply
838 replies to this topic

#326 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 decembrie 2008 - 02:39

bah, e sansa vietii tale!!!

ma, asta nu e topicul de bancuri ! :rolleyes:

preturile sunt FOARTE BUNE.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#327 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 22 decembrie 2008 - 09:21

ce tentant e outback-ul diesel. chiar e o oferta.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#328 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 22 decembrie 2008 - 10:45

intr-adevar oferta la outback este fenomenala. apropo de faptul ca suma reducerii e cit un logan:
http://www.zf.ro/eve...-cadou-3676129/

cit despre costul efectiv al unei masini versus pretul de vinzare, pot doar sa zic ca laguna 2 de 17,000 EUR CIP (cu reducere) a fost facturata de fabrica Renault catre Renault-Nissan Romania la putin mai mult de 50 % din pretul CIP...
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#329 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 22 decembrie 2008 - 11:10

Acum sa nu fim rai. Sediile, atelierele si tot ce implica vinzarile auto, din ce bani sa se faca ?
  • 0

#330 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 22 decembrie 2008 - 11:15

perfect de acord cu relu. am cochetat mult cu ideea si am studiat treaba, pentru un showroom plus service decent in bucuresti, e nevoie de musai 5 Mio. EUR, pe urma stoc piese cam 1-2 Mio. EUR, stoc masini 0.5 Mio. EUR etc
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#331 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 22 decembrie 2008 - 11:55

Ce mai plang de mila dealer-ilor (poate ar trebui sa fie preturile de lista de la 30k euro in sus, ca sarmanii au camasa rupta in spinare)............. e adevarat ca pt un dealership decent trebuie sa bagi aprox sumele postate de Frank, dar au ei grija sa faca profit frumos atat din vanzarea masinilor cat si din service.

Altfel, noi sa fim sanatosi, ca are "grija" sociatatea comercialo-consumatoare de banii nostri.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#332 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 23 decembrie 2008 - 09:56

aer curat, dar cine ne obliga sa consumam ??
oare nu din vanitate ??
nu din foame si sete ??
nu din frustrare ??
nu instinctual, din pornirea de a imita ??
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#333 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 23 decembrie 2008 - 10:40

Citind postul tau mi-a venit in minte instant "foamea" romanului dupa "dotari" cind isi cumpara masina... ;)
  • 0

#334 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 23 decembrie 2008 - 12:30

aer curat, dar cine ne obliga sa consumam ??
oare nu din vanitate ??
nu din foame si sete ??
nu din frustrare ??
nu instinctual, din pornirea de a imita ??


In primul rand toate lucrurile nu mai au acea durabilitate precum odinioara. De aici rezulta si un interval de schimb cu mult mai mic; apoi si faptul ca sunt mai complexe, ceea ce se traduce intr-un risc mai mare de defectare, are un rol aici.
Foamea si setea trebuiesc potolite, astfel incat oricine am fi de mancat si de baut tot vom cumpara.
In RO, dar nu suntem singura tara, avem o parte a polulatiei care da dovada de exces de vanitate, frustrare si dorinta de imitare. Insa este la fel de adevarat si faptul ca intr-o anumita masura, vanitatea, dorinta de a imita sunt induse si intretinute de ceea ce numeam mai sus sociatatea comercialo-consumatoare.

Oricine am fi si indiferent ce am face, intr-un fel sau altul tot consumam; ceea ce nu este rau absolut deloc. Problema (daca putem spune asa) apare cand, de la un nivel justificabil al consumului, se merge mult peste. Iar aceasta chestiune a fost si este bine exploatata de "ofertanti".
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#335 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 23 decembrie 2008 - 12:49

ideea e simpla.
cu totii avem nevoie de hrana, imbracaminte, avem nevoia de a ne deplasa si de a petrece un concediu.
asta e clar.
poti sa mananci cavier sau un carnat, sa te imbraci in levis sau dragasani, sa conduci un logan (sau un sh de 10 ani) sau un x nou nout de 25000 euro.
nu te obliga nimeni, este alegerea ta.
intr-o societate (pseudo)democratica si (pseudo)concurentiala ai avantajul ca poti sa alegi. nu mai da vina pe altii - nu e o acuza directa, personala.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#336 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 23 decembrie 2008 - 09:00

Nu am dat vina pe altii; nici nu stiu de ce as fi dat vina (ca exista posibilitatea de a alege?; ca teoretic exista concurenta? ).
Am vrut doar sa punctez ca, macar in RO, f. multe dintre bunuri si servicii sunt supraevaluate (de cele mai multe ori intentionat).
Cred ca esti de acord cu asta.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#337 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 23 decembrie 2008 - 09:48

Ar fi interesant de stiut cum de ai tras concluzia ca bunurile si serviciile sunt supraevaluate. Care sunt reperele dupa care te ghidezi ?
Ai facut cumva vre-un calcul sa vezi cam cit costa un showroom ? Cheltuieli de regie, produse sau masini si piese de schimb pe stoc care inseamna bani imobilizati, etc.... ? De unde bani pentru toate aceste facilitati de care dispunem noi, clientii ? Crezi ca vin din alta parte decit din marja pe care si-o pune importatorul ? Daca da, spune-mi si mie de unde ca sunt tare curios.
  • 0

#338 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 23 decembrie 2008 - 10:04

serviciile sunt extrem de subevaluate in ro...sunt si prost platite si prost executate de multe ori
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#339 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 23 decembrie 2008 - 10:28

in esenta da, dar lucrurile se mai imbunatatesc.

si in alte tari exista probleme, de ex. in Franta serviciile post vinzare la Audi erau pina mai deunazi asa proaste ca trimiteau potentialii clienti la BMW (nu la Mercedes ca aveau problemele de fiabilitate din perioada E-Class W203...)
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#340 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 24 decembrie 2008 - 12:02

Ar fi interesant de stiut cum de ai tras concluzia ca bunurile si serviciile sunt supraevaluate. Care sunt reperele dupa care te ghidezi ?
Ai facut cumva vre-un calcul sa vezi cam cit costa un showroom ? Cheltuieli de regie, produse sau masini si piese de schimb pe stoc care inseamna bani imobilizati, etc.... ? De unde bani pentru toate aceste facilitati de care dispunem noi, clientii ? Crezi ca vin din alta parte decit din marja pe care si-o pune importatorul ? Daca da, spune-mi si mie de unde ca sunt tare curios.


Da, insa nu am facut chiar un plan de afaceri. De asta am si spus putin mai sus, ca scorurile postate de Frank cam alea sunt.
Acum 1,5 ani am discutat destul de mult pe tema asta cu un dealer (in speta cu unul din cei 2 asociati) care tocmai isi deschisese un nou showroom (care a trebuit sa respecte planurile si cerintele impuse de importator).
In ceea ce priveste afirmatia mea, ca multe dintre bunurile si serviciile din RO sunt supraevaluate, aceasta nu este greu de observat de oricine. Tinem cont de faptul ca vorbim de calitatea prezenta la noi (nu in alta parte).
La noi si mancarea e scumpa (altfel nu ar mai tot cumpara de la Aldi, unii dintre cei care marg prin .de, asta ca un ex.; sa nu mai spun de voiajele la Ruse).
Masinile, nu doar in cazul unei oferte exceptionale poti gasii intr-o alta tara membra UE, preturi mai avantajoase; aici cred ca ma intelegi 100% (si nu ma refer punctual la cazul tau cu WRX-ul).
Am avut si inca am "placerea" de a platii revizii la diversi importatori sau dealeri (Eurial, Avia, MIT,...) si de cele mai multe ori am ramsa cu impresia ca am platit cu mult mai mult decat ar fi fost cazul. Sa-ti dau un ex.: A doua revizie la Skoda Fabia Combi 1,4TDI, a cuprins: filtrele toate (ulei, motorina, aer, polen), ulei 5L, plus schimbat lichidul de frana, operatie ce se executa la fiecare 2 ani si care pe langa lichidul de frana si manopera aferenta a cuprins si verificarea franelor pe stand. Deci o revizie uzuala plus schimbare lichidului de frana. Factura a totalizat, cu tot cu tva, 991,34 Ron, in Ian. 2008.
Eu nu gasesc a fi putin.
De Eurial, de ex., nici nu mai povestesc.

E logic ca oricare dealer va trebui sa-si amortizeze toata investitia (teren, constructie, stoc piese + masini (aici e putin discutabil, ca nu toti le platesc de cum ajung masinile in curte), plus toate celelalte cheltuile administrative; iar sursa lui principala de venit este reprezentata de clienti. Este ca oricare alta afacere.
La noi problema apare, din pct meu de vedere, ca se doreste o amortizare mai rapida decat in alte cazuri (ca ex. teoretic, nu in 5-7 ani ci in 3-4 ani).
La treaba asta adauga si situatiile in care calitatea serviciilor prestate este slaba (apropo de service-uri, era un topic in care se blama la greu marirea tarifelor practicate de service-uri, nu cred ca acum situatia este acceptabila), si vezi de ce consider eu ca sunt supraevaluate.

Aceasta postare a fost editata de Aer Curat: 24 decembrie 2008 - 12:04

  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#341 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 24 decembrie 2008 - 12:22

vezi tu...e mult cat dai 10mil, e putin cand ii iei
daca pui cap la cap caclulele unui business o sa vezi ca inseamna pe la 150e incasati efectiv (dand piese la o parte)
din aia tu tb sa platesti si salarii, si chirii, si echipamente de reparatii etc
nu le iau apararea, dar cat costa in vest o revizie? luam in considerare dif de salarii, luam insa in considerare si costurile pornirii unei retele de service etc

repet cu ce am inceput...e mult cand dai, e putin cnad tb sa incasezi
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#342 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 24 decembrie 2008 - 01:03

Eu personal nu am facut o revizie la un dealer din afara RO, daca cineva are date concrete, personale, in acest sens nu ar fi rau sa le comparam. Din ce se scria pe diverse forumuri, pers care mergeau sa faca revizia (nu neaparat exclusiv) o faceau din 2 motive: calitatea/profesionalismul de "dincolo" si costul (care, spun ei, ca nu e mai mare).

Vorba polulara: "e mult cand dai, putin cand iei", are mult duh in ea. insa eu am dat ex un caz concret; daca mergem pe vorba polulara vom face doar generalizari.
Sunt convins ca si voi aveti (sau puteti gasi) astfel de ex.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#343 AlexC

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 737 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna III 2009
  • Motorizare:2.0dci - 150CP

Scris 24 decembrie 2008 - 02:11

Un service decent baga zilnic ~10 masini la revizie si alte 5-10 la reparatii mecanice. Aici sunt ~10 oameni care ponteaza direct si aduna 1500 ore lunare, adica ~30.000 EUR. Daca adaugam si adaosul la piese, ajungi la ~40.000 la Mecanica.

Partea cea mai banoasa din service este insa clar Tinichigeria, unde nu imi dau seama cum se poate estima o productivitate, insa eu nu am auzit de situatie in Romania unde un service de importator/dealer are parcarea exterioara plina de masini, bancul de lucru pana la refuz. Aici baietii stau si 10-12 ore/zi pentru un ban in plus, de la clientul care vrea masina mai repede. Estimez ca daca lucreaza 15 oameni ponteaza 150 ore lunar/om, adica un total pe departament de 45.000 EUR din manopera, si alte 20.000 EUR din valoarea pieselor.

Daca dealerul respectiv mai are ~10 oameni la vanzare si vinde ~3 masini pe zi, inseamna alte ~30.000 eur pe luna.

Un total lunar da 135.000 EUR, din care cheltuieli cu salariile sunt max. 60k EUR la 50 oameni angajati (am adaugat si functiile suport). Restul merge pe utilitati, reclama, echipamente si profit, care sigur ramane de un 15-20k EUR/luna.

Nu mai am topicul la indemana, insa revizii la Renault in Germania si Belgia facute de forumisti romani (www.reno.ro) au aratat ca piesele sunt mai ieftine, operatiunile standard (revizii) sunt mai ieftine, insa orice alt element extra costa mai mult ca la noi. Explicatia cred si eu ca e cea expusa de Aer Curat, dorinta de recuperare a investiei mult mai rapida, coroborata cu o marja de profit foarte mare (zeci de procente).
  • 0

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP


#344 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 decembrie 2008 - 09:08

Si uite asa gresim, facind calcule care nu au legatura cu realitatea....
Majoritatea scapa din vedere anumite aspecte, cum ar fi:
- Investitiile nu se fac cu bani de la ciorap, ci de la banci = dobinzi
- Masinile pe stoc ( ca deh, asta vrem toti ) cu bani de la banci = pret marit fata de cel al masinii
etc....
Ce nu realizeaza o mare parte dintre noi e ca manoperele - in ciuda parerii unora- sunt mici de cele mai multe ori.
Ce se uita iar ( si am mai spus-o mai inainte ) e ca marfa -gen piese de schimb- pe stoc inseamna bani imobilizati care din pacate trebuie sa produca totusi profit.
Socoteli de genul celor din posturile dinainte nu fac decit sa ne facem o imagine destul de eronata in privinta comertului cu masini in general din Romania, unde importatorii au pornit de la zero si au nevoie de foarte multi ani sa-si aduca firmele pe linia de plutire dpdv investitii.

In alta ordine de idei, serviciile in general sunt SUBevaluate in Romania, chiar daca cei mai multi cred ca e altfel. Singurul motiv pentru care furnizorii de servicii sunt obligati sa practice de multe ori tarife mai mici decit cele normale ( oferind evident mai putin ), e tocmai posibilitatea scazuta a romanului de a le plati. Si cind ajungem uneori in situatia de a beneficia de un serviciu care trebuie platit totusi la justa lui valoare fiind la standardele internationale, ni se pare ca suntem furati.
Exceptii exista intotdeauna, furnizori de servicii proaste si scumpe exista peste tot, dar in majoritatea covirsitoare a cazurilor de la noi, platim inca putin.

Cum spunea si Mike, cind faci 100 lei e eputin si cind ii dai sunt multi.
Din nefericire, romanul are pretentia serviciilor din vest la preturi de atelier de cartier. Ori asta nu se poate. Cit platesti, atit primesti !
  • 0

#345 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 24 decembrie 2008 - 10:34

relu, sa nu omitem un aspect : de multe ori, serviciile oferite de dealerii auto, in special sectorul service, sint proaste fiindca nu exista calificare in a oferi ceva mai bun.
in ciuda acestui aspect, nimeni nu tine cont de proasta calificare si iti cere banii tot dupa normativ.

aici ajungem la o chestie care ma framanta pe mine : toti cer x lei pe ora, x lei pe metru patrat, x lei pe metru cub samd.
dar banuiesc ca asta e pretul pentru o executie 100% corecta si estetica, unde e cazul.
NU !
ei bine, nu. ca lucrarea iese bine sau mai putin bine, pretul e acelasi.
sint hotarat sa nu mai accept asa ceva.

din fericire (?), in viitorul apropiat nu o sa am nevoie de lucrari importante.

Sarbatori fericite !!
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#346 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 decembrie 2008 - 10:59

Normativele sunt corespunzator calitatii pe care ti-o ofera angajatul. Ai fost afara sa-ti faci o lucrare sa vezi cit costa ? Dupa ce vei compara tarifele, vei ajunge la vorba mea.
  • 0

#347 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 24 decembrie 2008 - 12:24

Relu, si Alex si Oaspetele au intarit cele spuse de mine. Tu te referi la o situatie normala, cand oamenii isi fac bine treaba, nu umbla cu adaosuri de-a dreptul nesimtite, etc., ceea ce nu prea e cazul in RO (macar in cazul dealer-ilor auto de care vorbim).
Cat despre stocul de masini, acestea sunt disponible in toata reteua respectiva si nu doar unui dealer. Mai consideram si faptul ca exista termene de plata (intre importator / dealer si producator) nu chiar mici.
Daca ar fi cum spui tu, inseamna ca in cazul ofertelor actuale, dealer-ii ar trebui sa aduca bani de acasa in cazul vanzarilor masinilor noi, ceea ce nu se intampla. E adevarat ca in cazul anumitor promotii acestea sunt facute impreuna cu producatorul si/sau importatorul.
Sunt multe fire de despicat, pt a lamuri aspectele ce stau in spatele unui dealership; insa oricum nu sunt asa de sarmani si nevinovati precum ii faci tu sa apara. :D

In fine, pana una alta, va urez un Craciun fericit alaturi de cei (cele) dragi.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#348 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 decembrie 2008 - 12:45

Cu regret observ ca nu cunosti absolut deloc ce se intimpla in domeniul asta. Adaosurile nu ai cum sa le apreciezi de pe pozitia de client. Clientul doreste -daca s-ar putea- sa beneficieze de servicii MOKA. Ce e peste e prea scump...
Si da, ACUM, in multe tari, masinile se vind sub pretul de achizitie !
  • 0

#349 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 24 decembrie 2008 - 12:57

Situatia este mai complicata decat pare la prima vedere.
Ca idee, daca va cunoasteti cu un importator, puteti cere DVI-ul unei masini, care este pur si simplu la valoarea CIP a masinii, asa cum vine din fabrica. In cazul unor discounturi care duc masina sub valoarea din DVI, se initiaza o procedura in care sunt implicati mai multi factori de decizie, care in niciun caz nu sunt dealerii/ concesionarii. Evident ca pentru anumite modele sau pentru epuizarea unui stoc se poate renunta partial sau total la margine, in functie de decizia dealerilor, daca au accept pentru asta.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#350 AlexC

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 737 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna III 2009
  • Motorizare:2.0dci - 150CP

Scris 24 decembrie 2008 - 06:15

Cateodata e mai ieftin sa vinzi sub pretul de achizitie, datorita costurilor / riscurilor de depozitare. O masina pe strada iti aduce 2 tipuri de posibile venituri (marginea initiala si venituri din revizii/reparatii), pe cand una in depozit iti genereaza 2 tipuri de cheltuieli sigure: pretul depozitarii si riscul avariilor / imbatranirii masinii.

E nasol sa ajungi acolo, insa e la fel ca pe bursa, cand trebuie sa decizi cand accepti pierderile la momentul X si incerci sa o iei de la capat. Nu fac calculele niciunui dealer, insa e clar ca in perioada urmatoare clientul va fi la putere, si va putea sa dicteze preturi foarte mici. Ca in orice perioada de criza, castigatorii vor fi cei de la extreme: ori vinzi un produs basic-mediu foarte ieftin si castigi din volum, ori vinzi un produs foarte bun - lux la un pret corect si castigi din multumirea clientilor si din marja aferenta fecarui produs. Mai nasol e pentru cei pozitionati la mijloc, ca e greu sa se pozitioneze rapid in una din extreme...
  • 0

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP





1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi