Oferte si promotii auto
#351
Scris 24 decembrie 2008 - 06:53
Ce implica asta, se deduce usor...
#352
Scris 24 decembrie 2008 - 08:50
Cu regret observ ca nu cunosti absolut deloc ce se intimpla in domeniul asta. Adaosurile nu ai cum sa le apreciezi de pe pozitia de client. Clientul doreste -daca s-ar putea- sa beneficieze de servicii MOKA. Ce e peste e prea scump...
Si da, ACUM, in multe tari, masinile se vind sub pretul de achizitie !
Daca din cele scrise de mine in ultimele mele posturi din acest topic, tu asta deduci, nu mai zic nimic.
#353
Scris 04 martie 2009 - 06:41
- Symbol - 1550 EUR - intre 12.5 - 17%
- Clio 3 - 2450 EUR - 18%
- Clio RS - 5243 EUR - 25%
- Megane bicorp - 2300 EUR - 15%
- Megane Sedan - 3150 EUR - 18%
- Laguna Dynamique - 3500 EUR - 15-18%
La Laguna si la Clio RS sunt preturi foarte bune. Cel mai interesant mi se pare Laguna 2.0T CVA Dynamique la 20.100 DDP, foarte bine dotata.
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#354
Scris 05 martie 2009 - 10:14
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#355
Scris 05 martie 2009 - 11:06
- Clio RS - 5243 EUR - 25%
... adica 16096 Pret DDP final ... asta da oferta
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#356
Scris 12 martie 2009 - 09:15
http://florinpanait.wordpress.com
#357
Scris 12 martie 2009 - 04:58
app de asta peugeot si fiat ofera finantare directa indiferent de venit, nu sunt disperati nu?
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#358
Scris 12 martie 2009 - 06:12
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#359
Scris 12 martie 2009 - 06:40
Normal, daca lucrurile continua in aceiasi nota, nu vor mai fi masini la pret redus ci vor fi (care vor mai rezista/exista) masini la pret f redus.
#360
Scris 12 martie 2009 - 08:02
problema acum e de a lichida stocurile, pentru ca au multi bani bagati in stocuri.
e si chestiune de imagine de brand la unii, si e si chestiune de sustenabilitate a sistemului. Nu se poate vinde la infinit la preturi sub cost (si ma gindesc acum la costul total al sistemului).
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#361
Scris 12 martie 2009 - 10:40
#362
Scris 02 aprilie 2009 - 10:58
Abia comentam ca Noul Megane e scump ca au si bagat discount de 1500.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#363
Scris 02 aprilie 2009 - 11:15
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#364
Scris 02 aprilie 2009 - 11:41
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 02 aprilie 2009 - 11:43
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#365
Scris 02 aprilie 2009 - 12:34
Cel mai ieftin SUV ever?
2.0dci 150cp, 4x4, clima, ESP, jante aluminiu, cd etc. Toate astea la 17700 cu toate taxele.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#366
Scris 02 aprilie 2009 - 12:47
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#367
Scris 02 aprilie 2009 - 12:51
Cat despre ieftinirea masinilor, aceasta a continuat si daca situatia generala va fi cam aceiasi (sau se va inrautatii), probabil ca promotiile din auto vor continua si ele.
#368
Scris 02 aprilie 2009 - 11:07
@Frank: dar te gandesti ca, cel putin pe alocuri, acel sist are unele dintre costuri artificial umflate ?
ce vrei sa spui? Poti detalia?
La nivel de producator, dezvoltarea unui model nou costa miliarde de EUR. Dezvoltarea unui motor nou, gen cum a fost 2.0dCi 175 CP de la Renault, zeci sau sute de milioane de EUR.
La nivel de deaer, un show-room plus service decent si suficient de spatios costa cu tot cu teren si constructie, pe la 7-10 Mio. EUR. Pentru ca sa iti desfasori bine activitatea in service, ai nevoie de stoc in piese de schimb de macar 500.000 EUR.
si exemplele pot continua.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#369
Scris 02 aprilie 2009 - 11:46
La nivel de producator, dezvoltarea unui model nou costa miliarde de EUR.
Acum depinde si cit de "nou" este modelul cu pricina ... ca doar nu pleaca de la zero la fiecare model.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#370
Scris 03 aprilie 2009 - 12:14
ce vrei sa spui? Poti detalia?
La nivel de producator, dezvoltarea unui model nou costa miliarde de EUR. Dezvoltarea unui motor nou, gen cum a fost 2.0dCi 175 CP de la Renault, zeci sau sute de milioane de EUR.
La nivel de deaer, un show-room plus service decent si suficient de spatios costa cu tot cu teren si constructie, pe la 7-10 Mio. EUR. Pentru ca sa iti desfasori bine activitatea in service, ai nevoie de stoc in piese de schimb de macar 500.000 EUR.
si exemplele pot continua.
Stii bine ce vreau sa spun, doar si tu ai dat un ex bun in acest sens, anume acela cu factura "franceza" pt Laguna.
Nu contest ca dezvoltarea unui nou model costa f mult (insa nu neaparat de ordinul multor miliarde de euro), tot mult costa si dezvoltarea unor noi (complet noi) motorizari; insa aceste costuri sunt impartite pe mai multe exemplare, modele si chiar si marci echipate cu motorizarea respectiva, motorizari derivate din acesta, etc.
La nivelul de acum ~3 ani, un dealership Skoda (nu dau nume pt ca oricum nu conteaza care anume) costa in jur de 2 mil Eur, fara a include aici stocuri complete si suficiente de piese sau auto.
Apropos de treaba asta, am gasit a fi cel putin interesant faptul ca destui dealeri de abia asteapta sa "scape" de controlul/monitorizarea/filtrarea importatorilor oficiali din RO si sa poata trata direct cu fabrica/producatorul.
#371
Scris 08 mai 2009 - 09:44
... ca altfel nu-mi vine sa cred - Clio 3 (facelift) doar cu 50 euro mai scump decit Sandero Laureate (la nivel de dotare aprox. la fel)
Oferta "Noul Clio"
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#372
Scris 08 mai 2009 - 10:06
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#373
Scris 08 mai 2009 - 10:18
Prin 2006 voiam sa iau un Clio 2 cu motorul ala batrinesc de 1.2 SOHC ... parca si ala era mai scump atunci decit e Clio asta FL la oferta ... Tocmai aparuse Clio 3 (evident cu niste scoruri de lansare destul de mari) ... nenea dealerul tot incerca sa ma convinga spre Clio 3 ... (da' eu nu si nu ... imi placea Clio 2 pt. ca mi se parea ca e urmasul direct al batrinului meu R5, mai ales ca motorasul SOHC avea cuplul maxim la o turatie destul de mica) ...
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#374
Scris 08 mai 2009 - 10:19
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#375
Scris 08 mai 2009 - 10:20
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi