2008 Honda Accord
#51
Scris 11 februarie 2008 - 06:08
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#52
Scris 11 februarie 2008 - 08:49
#53
Scris 11 februarie 2008 - 09:03
#54
Scris 11 februarie 2008 - 09:22
Sa vedem si cat de sportiva e Honda, Mazda6 dovedindu-se deja extrem de agila in teste. Un atu al Hondei ar fi dieselul care ar putea fi superior invechitului 2.0 140cp al Mazdei.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#55
Scris 11 februarie 2008 - 10:21
Aceasta postare a fost editata de aphedrone: 11 februarie 2008 - 10:23
#56
Scris 11 februarie 2008 - 11:21
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#57
Scris 12 februarie 2008 - 12:04
#58
Scris 12 februarie 2008 - 12:43
Iarasi , unde-s motorele de 180 cai diesel si cel 260 cai turbo AWD , precum le anuntasera ?
Pai primul e la Toyota iar al doilea la Mazda....
Sincer, nu prea imi place, prea multe unghiuri, vorba lui maximus, parca e actualul incarcat cu mai multe briz-briz-uri.... mult mai frumoasa Mazda 6....
plus ca nu poti ataca playerii bine stabiliti din zona premium cu doar 3 motoare si toate doar in 4 cilindri.....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#59
Scris 12 februarie 2008 - 02:15
See, the Accord features something called Motion Adaptive EPS - a stability control system that reacts to slippery conditions and 'initiates steering inputs aimed to prompt the driver to steer in the correct direction'.
We know what you're thinking. But, says Honda, the input is 'barely noticeable', and merely 'enough to prompt the driver to act intuitively'.
Hangonasec.
Is it even possible to be prompted to act intuitively? Doesn't the prompting negate the intuitiveness? These are weighty matters.
Anyhow, the Motion Adaptive EPS is just one of a whole raft of safety measures on the Accord which will also keep you in the correct motorway lane, maintain a safe distance from the car in front and tug your seatbelt if it reckons a crash is on the way.
When it lets you, the Accord should be decent to drive, too - the Honda engineers used the 3-Series as a handling benchmark and gave the Accord double wishbone front suspension with a multilink setup at the rear. Wider and with a lower centre of gravity than the outgoing model, the new Accord looks set to match the Mondeo on the road.
The big news in the engine department is the first appearance of Honda's second-gen diesel engine - a two-litre -DTEC which develops 148bhp and 258lb ft of torque while returning low emissions. We'll also see a pair of petrol engines: 2.0- and 2.4-litre VTEC four-pots available with either a five-speed auto 'box or a six-speed manual.
The new Accord will be formally unveiled at the Geneva show next month. We'll be bringing you our intuitive reaction from the show floor. With no prompting.
tg
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#60
Scris 12 februarie 2008 - 11:13
#61
Scris 12 februarie 2008 - 12:16
, astia se inspira de la nemti si tu le spui nemtilor sa se inspire de la ei
Aaa ... de unde anume s-au inspirat? Daca s-ar fi inspirat de la nemti interiorul Accordului ar fi aratat la fel de spectaculos ca la un Passat din 2001. Adica asa cum arata interiorul unui seria 3 din 2008.
#62
Scris 12 februarie 2008 - 12:25
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#63
Scris 12 februarie 2008 - 12:31
Piata din europa e nesemnificativa pentru ei de aceea nici nu o sa vezi prea des astfel de motoare, in schimb peste ocean te poti delecta si cu 3.5 V6 care vine standard.
asta e o atitudine aroganta care nu imi place. adica americanii si coreenii pot sa inceapa sa studieze si sa dezvolte masini special pentru Europa si gusturile Europenilor, dar Honda nu.... In plus, daca tot exista 3.5 V6 montat pe masina, nu vad de ce nu l-ar oferi si in Europa.....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#64
Scris 12 februarie 2008 - 01:00
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#65
Scris 12 februarie 2008 - 03:29
Sau de ce nu se aduce si la noi Accordu-ul American (nu Acura) cu V6-le de 268 cai ?
Astea nu le-am inteles niciodata ...
Oricum se pare ca nu-mi voi schimba Accord-ul actual pe cel nou (care nu-mi place ... cel putin din poze), poate migrez in
viitor la un Legacy (sper sa n-o dea si astia in bara cu designu') ...
Aceasta postare a fost editata de dinoc: 12 februarie 2008 - 03:31
#66
Scris 12 februarie 2008 - 03:50
s-ar putea sa nu fie buba chiar de la honda. in cazul subaru de exemplu, as avea obiectii relativ la cei ce detin drepturile de import, pt ca in state si chiar in alta zona a europei se aduc si alte modele.
Eu inteleg ca e decizia producatorului privind ce modele vinde in ce tari... asa cum renault nu aduce toate modelele si motorizarile in Romania, tot asa si subaru sau honda nu aduc toate modelele in Romania.... macar la BMW sau Audi se ofera gama completa peste tot (ca sunt diferente de preturi, asta este altceva...).
Nu cred ca importatorii nu vor sa aduca anumite modele ci producatorul nu vrea sa li le dea.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#67
Scris 12 februarie 2008 - 05:14
Pai interiorul este cel cu care vii in contact direct. Prin interior inteleg inclusiv scaune, volan, materiale, etc. Eu l-as pune printre cele mai importante aspecte, poate dupa motorizari, dar inaintea exteriorului.am spus. oricum pt mine interiorul e egal cu 0 atata vreme cat nu scartaie. la o masina sunt un milion de lucruri mai importante pana la interior.
#68
Scris 12 februarie 2008 - 05:15
#69
Scris 12 februarie 2008 - 08:11
renault nu aduce niste modele pt a nu face concurenta altora, o decizie cam stupida si o jignire la adresa romanilor. dar per ansamblu aduc ce e mai important.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#70
Scris 12 februarie 2008 - 09:46
Cat despre acest Accord mi se pare un pas inainte pentru Honda din toate punctele de vedere. Ca acesti pasi sunt mai mici la unele aspecte asta e partea a doua. Dar este o evolutie in bine nu in rau, iar asta mi se pare cel mai important aspect.
#72
Scris 12 februarie 2008 - 11:17
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#73
Scris 13 februarie 2008 - 04:32
Nici Acura TSX veche nu avea V6, avea doar 2.4-ele, pe cand si vechiul Accord american avea un V6 de 3.0 disponibil.
Noul Accord american e destul de misto, cel Coupe arata demential, insa interiorul m-a dezamagit din pacate. Din poze imi placea dar cand l-am incercat....finisajele si materiale parca mai slabe decat inainte...sau ma rog, e clar ca n-au evoluat (cum s-a intamplat la alti producatori), bordul incarcat si cu ergonomie dubioasa. Pt oameni precum Cata69 pe care nu-i intereseaza, sigur ca e ok, dar eu de exemplu ma uit foarte mult la interior si reprezinta un element foarte important si din pacate noul Accord m-a dezamagit.
#74
Scris 13 februarie 2008 - 10:57
Asa cum unul cand cumpara o masina de 300k se uita la butoane si stramba din nas ca nu-s din titan. La o scala mai mica e valabil si pentru o masina de 30k unde "sasiu, motor, cutie" e subinteles ca-s la un nivel cel putin multumitor si deja ai pretentii de design si confort interior.
#75
Scris 13 februarie 2008 - 11:58
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi