megane 3
#151
Scris 19 martie 2009 - 03:39
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#152
Scris 19 martie 2009 - 03:57
#153
Scris 19 martie 2009 - 05:07
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#154
Scris 19 martie 2009 - 06:08
Ce sa mai spun de benzinarele de 1,6L cilindree, ca sunt aceleasi si asta in contextul in care mai toti producatorii au versiuni mai noi si mai performante.
#155
Scris 19 martie 2009 - 06:33
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#156
Scris 19 martie 2009 - 06:45
#157
Scris 19 martie 2009 - 07:02
comme-on, la clasa compacta generalista cine ofera EUR5 in afara de Golf VI, care ajunge echipata decent la preturi de clasa medie de la alte marci?
Era vb de cum pune problema Renault in general si nu particularizand doar pe clasa compacta.
Tu gasesti a fi in ordine oferirea aceluiasi 1,6i 110cp ? - asta ca un ex.
#158
Scris 19 martie 2009 - 07:07
Dar singura motorizare interesanta IMO, TCE sau cum ii zice, lipseste din oferta ?
probabil "nu e compatibila cu benzina de calitate scazuta vinduta in Romania"
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#159
Scris 19 martie 2009 - 07:34
http://www.renault.f...u...11&stepTo=2
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#160
Scris 19 martie 2009 - 07:53
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#161
Scris 19 martie 2009 - 08:02
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#162
Scris 19 martie 2009 - 10:09
probabil "nu e compatibila cu benzina de calitate scazuta vinduta in Romania"
Da da .....
De aia alti (aici poti include grupul Vwag cu tfsi-urile, sau Honda cu vtec, sau Toyota cu dual vvt-i, sau Kia cu cvvt, sau......) le aduc, le vand si nu au nicio greata motoarele respective cu benzina din RO.
#163
Scris 19 martie 2009 - 11:13
chiar si a mea face figuri cu benzina proasta (adica de 95)
oricum, nu asta e singurul motiv pt care nu le aduc
tot n-ai raspuns aer curat, ce motorizari euro 5 mai sunt in gama asta de pret?
#164
Scris 20 martie 2009 - 12:54
Daca vrem sa discutam cat mai obiectiv, daca nu ..... asta este.
Cat despre faptul ca alte motorizari (cele amintite de mine in postul anterior) nu au vreo greata cu benzina din RO (si aici nu ne referim strict doar la cea de 95), este adevarat faptul ca exceptand 1,6 cvvt de la Kia nu am "in curte" vreo alta. Insa am mers cu tfsi, vtec, vvt-i si atat cat am mers eu cu ele chiar nu au avut vreo greata.
Ca fapt divers, alimentand cu 95 de la OMV, nu am intampinat nicio problema. Daca imi aduc bine aminte chiar si tu alimentai Subaru cu 95, intr-o perioada, si cel putin pt un timp erai ok cu aceasta benzina.
#165
Scris 20 martie 2009 - 10:20
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#166
Scris 20 martie 2009 - 11:08
eram ok pana a inceput sa faca urat de cateva ori si am trecut pe 99 sau 100 si merge cu totul altfelMike nu incerca sa duci discutia acolo unde nu a fost, mai exact eu nu am spus ca mai sunt alte motorizari euro 5 in gama asta de pret. Am spus doar ca sunt. Oricum Renault nu ofera, acum, asa ceva, astfel ca nu inteleg la ce gama de pret te referi.
Daca vrem sa discutam cat mai obiectiv, daca nu ..... asta este.
Cat despre faptul ca alte motorizari (cele amintite de mine in postul anterior) nu au vreo greata cu benzina din RO (si aici nu ne referim strict doar la cea de 95), este adevarat faptul ca exceptand 1,6 cvvt de la Kia nu am "in curte" vreo alta. Insa am mers cu tfsi, vtec, vvt-i si atat cat am mers eu cu ele chiar nu au avut vreo greata.
Ca fapt divers, alimentand cu 95 de la OMV, nu am intampinat nicio problema. Daca imi aduc bine aminte chiar si tu alimentai Subaru cu 95, intr-o perioada, si cel putin pt un timp erai ok cu aceasta benzina.
discutam despre compacte in zona asta de pret...are golf 6 euro 5, ok
peugeot? opel? fiat (ok, 500le)?toyota, mazda?
#167
Scris 20 martie 2009 - 12:16
Focus sigur nu are nici un motor Euro5.
Peugeot... nu cred sa existe vreun Euro5. Poate 1.6 benzinar dezvoltat cu BMW, dar din cate stiu nu.
Opel, no Euro5. Euro5 e doar Insignia.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#168
Scris 20 martie 2009 - 12:17
#169
Scris 20 martie 2009 - 12:56
Motorizarile Audi care indeplinesc norma Euro 5 sunt: 2.0 TFSI; 2.8 TFSI;3.0 FSI; 2.0 TDI; 2.7 TDI si 3.0 TDI.
Sursa
Fiat Bravo primeşte un nou motor Euro 5: 2.0 Multijet cu 165 CP.
Sursa
Noul Accord va fi oferit in linii de motorizare Euro5, constand in motoare pe benzina de 2.0 L si 2.4 L i-VTEC, respectiv diesel 2.2 L i-DTEC.
Sursa
Desigur ca nu sunt toate; daca tinem cont de faptul ca este (cel putin era) preconizat ca din a 2 jumatate a lui 2009 sa se vanda doar masini (referindu-ne la cele noi) care respecta norma euro5, e lesne de inteles ca multi producatori au pregatit deja astfel de motoare.
#170
Scris 20 martie 2009 - 02:28
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#171
Scris 20 martie 2009 - 02:33
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#172
Scris 20 martie 2009 - 05:15
desigur..si tot lesne de inteles e ca, mai ales cu scaderea vanzarilor din ultima vreme, motoarele existente euro 4 vor fi vandute mult si bine cat se mai poateDesigur ca nu sunt toate; daca tinem cont de faptul ca este (cel putin era) preconizat ca din a 2 jumatate a lui 2009 sa se vanda doar masini (referindu-ne la cele noi) care respecta norma euro5, e lesne de inteles ca multi producatori au pregatit deja astfel de motoare.
#173
Scris 20 martie 2009 - 06:08
....................................
motoarele existente euro 4 vor fi vandute mult si bine cat se mai poate
Acolo unde piata permite (adica inghite sau e nevoita sa inghita) asa se va intampla, in limita de timp impusa de inst. europene.
De altfel, daca imi aduc bine aminte, Renault vindea (pt o perioada de timp) in RO si Euro3 dupa ce era obligatoriu Euro4, acoperind partial sau integral taxa de inmatriculare aferenta. Nu cred ca de data asta vor trata piata romaneasca altfel.
#174
Scris 21 martie 2009 - 04:44
eu cred ca daca ar fi businessul tau ai face fix la fel
#175
Scris 21 martie 2009 - 10:22
NU crezi bine, insa asta ar fi o discutie mai mult decat virtuala.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi