Salt la continut


Fotografie
- - - - -

megane 3


  • Please log in to reply
351 replies to this topic

#151 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 19 martie 2009 - 03:39

dci-urile sunt Euro5?
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#152 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 19 martie 2009 - 03:57

Toate motorizarile sunt Euro 4.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#153 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 19 martie 2009 - 05:07

nu-i nevoie de EUR 5 ca sunt pina in 2.0 cilindree, deci din cite stiu eu scutite de taxa de prima inmatriculare, nu?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#154 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 19 martie 2009 - 06:08

Nu cred ca e vb de taxa de inmatriculare/mediu/etc., ci mai degraba de faptul ca (macar) unii dintre ceilalti producatori ofera (sau incearca sa ofere) motorizari conform normelor Euro5, iar Renault ca de obicei asteapta pana in ultima clipa. Cel putin in RO lasa sa treaca si ultima sec din termenul max in care trebuie sa se incadreze.
Ce sa mai spun de benzinarele de 1,6L cilindree, ca sunt aceleasi si asta in contextul in care mai toti producatorii au versiuni mai noi si mai performante.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#155 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 19 martie 2009 - 06:33

comme-on, la clasa compacta generalista cine ofera EUR5 in afara de Golf VI, care ajunge echipata decent la preturi de clasa medie de la alte marci?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#156 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 19 martie 2009 - 06:45

Dar singura motorizare interesanta IMO, TCE sau cum ii zice, lipseste din oferta ?
  • 0

#157 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 19 martie 2009 - 07:02

comme-on, la clasa compacta generalista cine ofera EUR5 in afara de Golf VI, care ajunge echipata decent la preturi de clasa medie de la alte marci?


Era vb de cum pune problema Renault in general si nu particularizand doar pe clasa compacta. :D
Tu gasesti a fi in ordine oferirea aceluiasi 1,6i 110cp ? - asta ca un ex.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#158 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 19 martie 2009 - 07:07

Dar singura motorizare interesanta IMO, TCE sau cum ii zice, lipseste din oferta ?


probabil "nu e compatibila cu benzina de calitate scazuta vinduta in Romania" :D
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#159 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 19 martie 2009 - 07:34

acuma serios, la lansare nu sunt disponibile toate motorizarile, vedeti atasat motorizarile disponibile azi pe benzina in configuratorul din franta:

http://www.renault.f...u...11&stepTo=2
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#160 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 19 martie 2009 - 07:53

auzi Swiby, dar daca tot ai niste inside information, nu ai cumva idee daca vor aduce in Romania Laguna GT si Laguna Coupe, si daca da, cam pe cind?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#161 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 19 martie 2009 - 08:02

dar daca iei masina din alta parte, nu e asa ca la service se uita aia la tine crucis?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#162 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 19 martie 2009 - 10:09

probabil "nu e compatibila cu benzina de calitate scazuta vinduta in Romania" ;)


Da da ..... ;)
De aia alti (aici poti include grupul Vwag cu tfsi-urile, sau Honda cu vtec, sau Toyota cu dual vvt-i, sau Kia cu cvvt, sau......) le aduc, le vand si nu au nicio greata motoarele respective cu benzina din RO.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#163 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 19 martie 2009 - 11:13

nu zice ca n-au nicio greata pana nu ai masinile respective
chiar si a mea face figuri cu benzina proasta (adica de 95)
oricum, nu asta e singurul motiv pt care nu le aduc
tot n-ai raspuns aer curat, ce motorizari euro 5 mai sunt in gama asta de pret?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#164 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 20 martie 2009 - 12:54

Mike nu incerca sa duci discutia acolo unde nu a fost, mai exact eu nu am spus ca mai sunt alte motorizari euro 5 in gama asta de pret. Am spus doar ca sunt. Oricum Renault nu ofera, acum, asa ceva, astfel ca nu inteleg la ce gama de pret te referi.
Daca vrem sa discutam cat mai obiectiv, daca nu ..... asta este.

Cat despre faptul ca alte motorizari (cele amintite de mine in postul anterior) nu au vreo greata cu benzina din RO (si aici nu ne referim strict doar la cea de 95), este adevarat faptul ca exceptand 1,6 cvvt de la Kia nu am "in curte" vreo alta. Insa am mers cu tfsi, vtec, vvt-i si atat cat am mers eu cu ele chiar nu au avut vreo greata.
Ca fapt divers, alimentand cu 95 de la OMV, nu am intampinat nicio problema. Daca imi aduc bine aminte chiar si tu alimentai Subaru cu 95, intr-o perioada, si cel putin pt un timp erai ok cu aceasta benzina.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#165 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 20 martie 2009 - 10:20

Fiat 500 e Euro5, la 11800 euro de ex. Desi anul trecut nu era omologat de RAR pt Euro5.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#166 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 20 martie 2009 - 11:08

Mike nu incerca sa duci discutia acolo unde nu a fost, mai exact eu nu am spus ca mai sunt alte motorizari euro 5 in gama asta de pret. Am spus doar ca sunt. Oricum Renault nu ofera, acum, asa ceva, astfel ca nu inteleg la ce gama de pret te referi.
Daca vrem sa discutam cat mai obiectiv, daca nu ..... asta este.

Cat despre faptul ca alte motorizari (cele amintite de mine in postul anterior) nu au vreo greata cu benzina din RO (si aici nu ne referim strict doar la cea de 95), este adevarat faptul ca exceptand 1,6 cvvt de la Kia nu am "in curte" vreo alta. Insa am mers cu tfsi, vtec, vvt-i si atat cat am mers eu cu ele chiar nu au avut vreo greata.
Ca fapt divers, alimentand cu 95 de la OMV, nu am intampinat nicio problema. Daca imi aduc bine aminte chiar si tu alimentai Subaru cu 95, intr-o perioada, si cel putin pt un timp erai ok cu aceasta benzina.

eram ok pana a inceput sa faca urat de cateva ori si am trecut pe 99 sau 100 si merge cu totul altfel

discutam despre compacte in zona asta de pret...are golf 6 euro 5, ok
peugeot? opel? fiat (ok, 500le)?toyota, mazda?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#167 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 20 martie 2009 - 12:16

La noua Mazda3 dieselul 2.2 e Euro5. Benzinarele nu stiu.
Focus sigur nu are nici un motor Euro5.
Peugeot... nu cred sa existe vreun Euro5. Poate 1.6 benzinar dezvoltat cu BMW, dar din cate stiu nu.
Opel, no Euro5. Euro5 e doar Insignia.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#168 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 20 martie 2009 - 12:17

Apropo de benzen de vreo 3-4 ori a luat si cazanul meu 95-nu i-a placut asa ca 98 99 100 doar asta vede,dintre astea pare sa iubeasca cel mai mult Rompetrol apoi Petrom si apoi OMV
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#169 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 20 martie 2009 - 12:56

La o cautare rapida cu varul gogu, am gasit urmatoarele informatii:

Motorizarile Audi care indeplinesc norma Euro 5 sunt: 2.0 TFSI; 2.8 TFSI;3.0 FSI; 2.0 TDI; 2.7 TDI si 3.0 TDI.
Sursa

Fiat Bravo primeşte un nou motor Euro 5: 2.0 Multijet cu 165 CP.
Sursa

Noul Accord va fi oferit in linii de motorizare Euro5, constand in motoare pe benzina de 2.0 L si 2.4 L i-VTEC, respectiv diesel 2.2 L i-DTEC.
Sursa

Desigur ca nu sunt toate; daca tinem cont de faptul ca este (cel putin era) preconizat ca din a 2 jumatate a lui 2009 sa se vanda doar masini (referindu-ne la cele noi) care respecta norma euro5, e lesne de inteles ca multi producatori au pregatit deja astfel de motoare.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#170 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 20 martie 2009 - 02:28

Fiat Bravo are si un 1.6 JTD de 105/120cp Euro5, care nu se aduce in RO.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#171 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 20 martie 2009 - 02:33

de ce nu s-o fi aducind? ;)
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#172 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 20 martie 2009 - 05:15

Desigur ca nu sunt toate; daca tinem cont de faptul ca este (cel putin era) preconizat ca din a 2 jumatate a lui 2009 sa se vanda doar masini (referindu-ne la cele noi) care respecta norma euro5, e lesne de inteles ca multi producatori au pregatit deja astfel de motoare.

desigur..si tot lesne de inteles e ca, mai ales cu scaderea vanzarilor din ultima vreme, motoarele existente euro 4 vor fi vandute mult si bine cat se mai poate
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#173 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 20 martie 2009 - 06:08

....................................
motoarele existente euro 4 vor fi vandute mult si bine cat se mai poate


Acolo unde piata permite (adica inghite sau e nevoita sa inghita) asa se va intampla, in limita de timp impusa de inst. europene.
De altfel, daca imi aduc bine aminte, Renault vindea (pt o perioada de timp) in RO si Euro3 dupa ce era obligatoriu Euro4, acoperind partial sau integral taxa de inmatriculare aferenta. Nu cred ca de data asta vor trata piata romaneasca altfel.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#174 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 21 martie 2009 - 04:44

daca reno putea sa vanda euro 3 inseamna ca nu era obligatoriu euro 4, nu?
eu cred ca daca ar fi businessul tau ai face fix la fel
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#175 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 21 martie 2009 - 10:22

Era obligatoriu Euro4 (la acel moment), insa pt o perioada de timp (nu cunosc termeni sub care au avut permisiunea), imediat dupa inceputul anului, au lichidat si stocuri de Euro3 (platind o taxa de inmatriculare mai mare).
NU crezi bine, insa asta ar fi o discutie mai mult decat virtuala. :lol:
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi