Clio Symbol & Dacia Solenza
#1
Scris 01 iunie 2006 - 12:34
Symbol: Fidji - 1.4 dCi 80 CP verde-gri (D97). Azi a fost achitata masina si pe marti'miercuri tre sa vina. 10485 euro
Solenza: mai 2004 Clima ~18 000 km in prezent. 6430 euro
Zilele astea revin cu poze cu SLZ... iar sapt viit cu "sor'sa:
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#2
Scris 01 iunie 2006 - 12:41
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#3
Scris 01 iunie 2006 - 10:30
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#4
Scris 01 iunie 2006 - 03:28
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#5
Scris 01 iunie 2006 - 05:15
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#6
Scris 01 iunie 2006 - 10:15
Maxim s'a mers cu ea 165km/h (noaptea spre Lazu ... n'am avut unde sa'i dau mai mult). Ca probleme ... scartzaia ceva la o roata in spate ... am zis ca o fi amortizorul ... dar s'a remediat la revizia de 10 000 km ... cu niste vaselina. Mi'a zis si mecanicul ca oricum ii punea vaselina acolo si daca nu ii ziceam ... ca problema aia cica e frecventa. Si cea mai suparatoare problema ... desi nu e nici un pericol: capacul de la rezervor nu mai sta inchis ... si l'am mutat un pic sa prinda in tabla si prin frecare sa nu se mai deschida. In rest ... super'multumit de ea. O toba sport i'as pune ptr sunet ... in rest ... benzina si talpa.
Cu Clio totul s'a intamplat repede ... poare prea repede. Initzial era vorba de masina noua la anu ... ceva la 12-13k euro. Da a auzit taica'miu de promotie la Renault ... vinerea trecuta si am fost la dealer. 8800 - Fidji cu 1.4 75 CP. Da consum 9.7 urban. Si atunci s'au orientat deodata catre diesel ... da normal ca tipa de'acolo (putin spus ca era (pe dinafara) le'a sugerat 1.5 dCi 65 CP. Asta in situatia in care ala de 80 CP era cu doar 300 euro mai scump si cu consum mai mic. Am intrebat'o pe tipa daca e motorul de pe Megane II ... nu stia. Am intrebat'o daca ala de 65 CP e si pe Logan ... a zis ca nu stie despre Dacia.
La un moment dat, inainte sa se hotarasca ptr Symbol'ul de 80, parandu'mi'se cam scumpe ... am zis ca mai bine un Laureate Plus (8280euro ... dar nu e disponibil decat cu 1.4). Cand am intrebat'o pe tipa ce dotari are in plus Fidji fatza de Laureate Plus ... iar dadea din umeri.
La fel si cand am intrebat'o la ce interval de km se fac reviziile si cam ce se schimba. M'a trimis la receptie sa intreb http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/hammer.gif
Luni am fost si am platit avansul. Ieri am achitat masina integral. Si a ramas ca pe marti, miercuri putem ridica masina (au zis 3 zile ca dureaza livrarea)
Intrebari:
1.Casco in cate rate se poate plati?
2.Ce trebe facut ptr ca o asigurare Casco cesionata in favoarea unei banci sa fie trecuta cu imputernicit persoana fizica? (la Solenza a fost facuta asigurarea acum 2 sau 3 sapt pe un an intreg ... dar cum masina e achitata integral; acum ... trebe sa schimb si imputernicitul)
3. Ce combustibil e indicat ptr Symbol? Diesel Euro III? Euro IV?
4. Ce norme de poluare indeplineste motorul asta de 1.5 dCi 80 CP? Euro cat?
Multumesc toturor ptr urari http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/beerchug.gif
PS: raman dator cu poze
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#7
Scris 01 iunie 2006 - 10:19
Originally posted by S600
PS: Imi place culoarea de la S-ul din poza.
Asa o sa zic si eu cand ma intreaba lumea ce masina am cumparat. Un "S" ... :> Nu trebe sa stie toti ca S vine de la Symbol http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#8
Scris 01 iunie 2006 - 11:01
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#9
Scris 02 iunie 2006 - 08:51
Vezi ca vine campania de primavara si iti expira politele
#10
Scris 02 iunie 2006 - 05:02
Dar una e RCA'ul ... care oricum e la fel la toate companiile de asigurari ... si alta CASCO ... la care pot aparea diferentze sesizabile Vb pe mess mai multe
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#11
Scris 02 iunie 2006 - 05:38
O poza cu Solenza ... ignorati decorul
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#12
Scris 03 iunie 2006 - 12:59
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#13
Scris 03 iunie 2006 - 09:36
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#14
Scris 03 iunie 2006 - 03:57
Prima impresie: pare mai misto ca Solenza ... insa pedala ambreiajului e mult mai rigida ... si combinat cu cuplul ... am reusit sa plec fara sa vreau cu scartz in curtea reprezentatzei ... dupa care mi s'a oprit motoru http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/hammer.gif
Astea 3 facute acum la repezeala ...
[Edited on 3-6-2006 by andrei041]
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#15
Scris 03 iunie 2006 - 05:00
Si problema care o vazusem la reprezentantza ... da dupa ce m'am luat la vorba la un tel ... am uitat sa zic de ea :
Trebe schimbata clema aia ca sa stea apropiata cum trebe :-<
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#16
Scris 03 iunie 2006 - 10:58
Portbagajul ... desi ca litraj e mai mare decat la Solenza ... pare mai incomod in utilizare ptr ca e structurat pe adancime. Iar deschiderea nu e asa mare ca la Solenza.
Maine ies din oras cu ea sa o vad cum se simte la drum lung.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#17
Scris 04 iunie 2006 - 12:11
Deocamdata ... daca as avea de ales cu care dintre ele sa merg ... as lua tot Solenza. Imi place mult cum se aude motorul de la 4000 rpm in sus
[Edited on 3-6-2006 by andrei041]
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#18
Scris 04 iunie 2006 - 05:28
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#19
Scris 04 iunie 2006 - 05:38
Am iesit azi cu ea cam 180 km ... am si poze o gramada ... dar le pun diseara ... deocamdata ma duc sa scot mirosul de fum cu un dus
Pe scurt: place cum trage de la 2000rpm ... nu place ca e in roadj deocamdata si nu pot s'o calc prea tare In mod normal ... ce turatii nu ar trebui depasite la inceput? Am ajuns de 2 ori la 2750 si o data la 3000 ... dar pe perioade f scurte ... 2-3 sec (deci oricum nu e probl)
#20
Scris 04 iunie 2006 - 10:33
Portbagajul ... spatios. Sg problema e ca in poza a aparut un tzacanit ... da s'a rezolvat (cu niste mici)
Are cineva idee care e rolul funiei aleia? Ca sigiliu nu cred ca e.
Bordul: dupa primii 100km si pe seara
Am rezolvat si problema cu ornamentul ala. Metoda romaneasca ... se ia prenandez si se lipeste ... poate tzine Desi la spalatorie mi'e ca se duce
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#21
Scris 04 iunie 2006 - 11:32
Revin maine cu "reclamatii si sugestii"
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#22
Scris 06 iunie 2006 - 12:10
Comparatiile le fac cu Solenza ...
* Suspensia pe spate mai rigida ... la denivelari cam sareau ai mei prin spate :-"
* Comenzile ptr geamurile electrice plasate mai putin practic decat la Dacie
* Super utila telecomanda'satelit ... mai ales dupa ce am descoperit ca are si o rotitza ... nu numa butoane
* La stabilitate si comportament rutier pare doar cu putzin peste Solenza
* Portbagajul un pic cam incomod la acces ... avand deschiderea cam mica totusi ... dar ca spatiu e de ajuns (cum am si demonstrat mai sus in poza )
* Sistemul audio peste cel de pe Solenza
* Volanul mai bine gandit (desi ma obisnuiesc greu ca are si claxonul integrat ... nu pe maneta de lumini) ... iar servodirectia e mai moale ... se ia mai usor de volan
* Place reglarea pe inaltime a scaunului si volanului (intrebare: de poate regla si din mers volanul pe inaltime? ... doar curiozitate)
* Imi place sa se duce mai greu in jos indicatorul nivelului de carburant http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif (2 liniutze in 250 km)
* Pe bancheta din spate parca nu se sta prea comod totusi (am stat doar cand era masina oprita ... in mers nu am incercat'o) ... dar asa s'a plans taica'miu. Faza cam ciudata e ca daca stai pe un loc in spate ... tre sa iti tzii ridicata tetiera, altfel jeneaza la spate http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/hammer.gif
* Interesanta smecheria cu blocarea automata a usilor si portbagajului dupa plecarea de pe loc ... dar cam stupida faza ca la oprire cei din spate nu pot cobori daca nu se deschide o usa din fatza sau nu se apasa butonul de deschidere a usilor. Util e ca se incuie si portbagajul o data cu usile ... atata la plecare de pe loc ... cat si din cheie
* Nu am inteles si nici nu cred ca o sa inteleg de ce cheia de rezerva nu are integrat si butonul de inchidere centralizata. La Solenza ambele chei sunt la fel. Chiar asa mare economie se face cu o cheie? http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/complaining.gif
* La inceput in vitezele a III'a si a IV'a agatza undeva pe la jumate ... dar acum vad ca si'a mai dat drumu ... sper sa se lase de tot in cateva sute de km (spre binele masinii ... dupa ce'o intra pe mana lu taica'miu )
* Nu bun ca tre sa ajung sa'i cumpar huse si covorase ... alti bani ... alta distractie
* De 2 lei aspectul scumierei si a brichetei ... chiar daca sunt mai practice decat la Solenza (dar la amandoua mai prost gandite decat la Cielo de ex)
* Cand m'am suit la reprez in Symbol mi s'a parut urat de tot materialul bordului ... acum parca se mai indulcesc strugurii
*Torpedoul cam prost gandit parca ... mai ales cu fundul ala ondulat. Lasase frati'miu un cd inauntru si cand a inceput sa zdrangane ... nu reuseam sa'ti dau seama de la ce anume e de fapt ...
* Interesanta borseta aia ptr acte ... inscriptionata RENAULT
Multi din cunoscuti cand au auzit de Symbol si de pret au inceput cu replici de genu: aaa ... pai iti luai Passat de banii astia. Eu unu sunt multumit de alegere ... si poate peste alti 2 ani chiar o sa ajung la Passat (sau ceva din clasa lui) ... da de data asta doar al meu
Culoarea insa le'a placut la toti ... si sper ca dupa o spalare cu ceva degresant sa arate si mai bine
La capace tre sa ajung sa cumpar niste antifurturi ... sau macar niste braduletzi d'aia... chiar sunt frumoase si nu as vrea sa raman fara ele ... deocamdata le'am scos si nu le pun pana nu le asigur
Cati km ziceati ca dureaza rodajul si cam ce turatii nu tre depasite? Deja ma tenteaza la viteza ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#24
Scris 06 iunie 2006 - 11:57
La una din lamelele stergatoarelor deja iesise banda aia metalica ... probabil ca asa a iesit din fabrica stergatorul
Deocamdata ... dupa 250 km ... indicatorul rezervorului e la a doua liniutza. Si ... in ideea ca intre liniile alea se consuma aceeasi cantitate de comb ... ar iesi un consum de 5% ... dar 180km au fost facuti in afara orasului. Oricum ... e mic consumul si o sa fac un calcul mai ezac pe la ~500 km ... ii fac plinu iar si recalculez
Ce ma mira totusi e ca desi pe forum si in general aud despre dieseluri ca sunt mai usor de condus (dat faptului ca au cuplu bun de la turatii mici) ... pana acum am vazut ca pe diesel tre sa merg mai turat decat pe benzina. La SLZ merg si cu 1200-1300 rpm fara sa faca urat ... la asta nici nu imi vine sa scad sub 1500 (oricum stau undeva intre 1800-2800 in mod normal deocamdata)
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi