Din ce'am gasit pe net, schimbul radiatorului ar presupune si interventia asupra instalatiei de climatizare si facand un calcul rapid, radiator nou + antigel + manopera + reincancare freon ma duce in ~500ron. Si acum s'a nimerit cam prost si ma interesa daca nu cumva as putea remedia temporar problema.
Ma gandeam la a lipi cumva spartura si prin gand imi trec solutiile de genul A+B (Poxipol, de ex). Ce ma intreb este oare daca aceasta solutie s'ar dovedi viabla pentru o instalatie de racire auto (din cate stiu, in instalatie se lucreaza sub presiuni, iar temperatura fluidului de lucru este de apoximativ 100 grade Celsius - la cele cu A/C ventilatorul porneste pe prima treapta la 96 grade, iar pe a doua la 104 grade), mie fiindu'mi teama ca nu cumva lichidul de racire sa poata dizolva acest adeziv si sa mi'l poarte prin restul instalatiei, inclusiv prin motor.
Are cineva idee daca Poxipol sau alta pasta ar fi potrivita operatiei pe care vreai s'o fac? Repet ca solutia ar fi una de moment, pentru cateva saptamani, pana devin disponibile fonduri
LE: am adaugat si niste poze facute cu telefonul, daca ajuta pe cineva
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 12 august 2008 - 04:59