Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Clio Symbol & Dacia Solenza


  • Please log in to reply
140 replies to this topic

#126 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 12 august 2008 - 04:57

Zilele astea mi'a facut o "bucurie" Solenza. Am observat ca in bord imi arata cam sus temperatura lichidului de racire fata de obicei si cand am verificat, lichidul de racire era sub minim in vas. Surpriza a fost ca atunci cand am completat, lichidul a inceput sa'mi curga din instalatie si am vazut ca unul din suportii radiatorului era rupt si p'acolo imi pierdea tot lichidul.

Din ce'am gasit pe net, schimbul radiatorului ar presupune si interventia asupra instalatiei de climatizare si facand un calcul rapid, radiator nou + antigel + manopera + reincancare freon ma duce in ~500ron. Si acum s'a nimerit cam prost si ma interesa daca nu cumva as putea remedia temporar problema.

Ma gandeam la a lipi cumva spartura si prin gand imi trec solutiile de genul A+B (Poxipol, de ex). Ce ma intreb este oare daca aceasta solutie s'ar dovedi viabla pentru o instalatie de racire auto (din cate stiu, in instalatie se lucreaza sub presiuni, iar temperatura fluidului de lucru este de apoximativ 100 grade Celsius - la cele cu A/C ventilatorul porneste pe prima treapta la 96 grade, iar pe a doua la 104 grade), mie fiindu'mi teama ca nu cumva lichidul de racire sa poata dizolva acest adeziv si sa mi'l poarte prin restul instalatiei, inclusiv prin motor.

Are cineva idee daca Poxipol sau alta pasta ar fi potrivita operatiei pe care vreai s'o fac? Repet ca solutia ar fi una de moment, pentru cateva saptamani, pana devin disponibile fonduri ;)

LE: am adaugat si niste poze facute cu telefonul, daca ajuta pe cineva

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 12 august 2008 - 04:59

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#127 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 12 august 2008 - 06:12

Daca e metal de ce nu-l sudezi?
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#128 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 12 august 2008 - 06:19

Partea proasta e ca e plastic, nu metal, altfel rezolvam de mult problema :huh:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#129 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 august 2008 - 06:33

Pina faci rost de bani sa-l schimbi, trage-o pe dreapta. Altfel risti cheltuieli mult mai mari.
  • 0

#130 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 12 august 2008 - 07:29

Merita sa incerci, ia un adeziv extra strong totusi, pe care scrie ca rezista la temperatura. Dai cu putin smirghel fin pe suprafata unde vei aplica lipiciu, cureti bine bine si pui ala. Astepti ceva timp si dai drumu la motor. Vezi cum se comporta dupa ce deschide termostatul si porneste ventilatorul.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#131 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 august 2008 - 07:36

Evile, vezi ca ruptura e chiar la baza suportului ventilatorului.....
  • 0

#132 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 12 august 2008 - 07:48

Am luat Bison Epoxy Repair Aqua. In specificatiile lui spune ca rezista pana la 120 grade la contact continuu sau 150 grade la contact intermitent (deci aici m'as incadra bine, apa urcand pana in ~105 cand instalatia functioneaza corect - nu am motive sa cred ca nu o face asa) si ca este rezistent la acizi diluati, produse alcaline, uleiuri sau solventi
O sa'l aplic maine dimineatza (masina am lasat'o in oras cand am vazut unde e buba de fapt) si sper sa rezolv problema temporar. Produsul asta la intarire devine ca o piatra, din ce zic ei, deci eventuala coroziune nu prea ar avea ce sa afecteze, mai ales ca suprafata de contact direct cu lichidul de racire va fi foarte mica (daca va fi)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#133 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 08 mai 2009 - 11:43

Pana la urma lipitura aia inca rezista foarte bine, asa ca pot spune ca am facut economie de cateva milioane.
Masinutza are acum ~40k km si inca se tine bine. Va trebui sa'i schimb uleiul si filtrele, probabil ivoi schimba si lichidul de frana, ca inca e cel original. De asemenea, ar cam trebui si distributia facuta, deja are 5 ani, insa tre sa gasesc un mecanic bun :lol:
In rest, masina cere doar benzina (8-8.5%, numai urban). Nici o alta problema, nici macar pana de cauciuc de un an si ceva ...

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 08 mai 2009 - 11:43

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#134 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 05 decembrie 2009 - 12:29

In iunie masina a primit cauciucuri noi, insa cat am fost eu plecat a cam somat, ca maica'mea a mers cu Fiesta.
Azi am iesit la o tura prin oras sa vad cum mai merge. Desi Fiesta practic nu e mai rapida la demaraje, SLZ lasa impresia ca abia se misca. Poate ca si insonorizarea conteaza.
Masina abia are 39k km, insa nu i'ar strica o verificare serioasa, ca totusi are deja 5 ani jumate.
Oricum, pentru o masina care a costat 6400 euro de noua si care pana acum nu a cerut decat doua seturi de placute de frana (si un disc de frana, care a fost zgariat ca n'am verificat la timp uzura placutelor), mi se pare ok.
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#135 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 05 decembrie 2009 - 01:11

nu, e senzatia de diesel...ti se pare ca e mai rapida fiesta, dar nu e
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#136 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 05 decembrie 2009 - 01:30

Da, sunt constient de asta. Oricum, SLZ trage binisor abia dupa 3-3500 rpm, insa acolo intervine zgomotul si nu o poti tine prea mult asa, mai ales la drum lung, unde tre' sa faci multe depasiri in scurt.
Comparand datele de la constructor, cred ca SLZ e mai rapida cu ~2 sec pana la 100km/h
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#137 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 25 august 2010 - 12:48

Intre timp, masinuta a ajuns la 40k km.

Cat am fost plecat, i s'a schimbat distributia (a tot fost amanata chestia asta in ultimii 2 ani, in ideea ca sa se apropie cei 40k, desi cei 4 ani trecusera).

Ieri m'am apucat si am scos macaraua usii de la sofer, pentru ca motorasul ptr coborarea/urcarea geamului nu mai dadea nici un semn de viata. Asa cum ma asteptam, problema a fost rugina in electromotor, insa, din fericire, cu niste smirghel si spirt (doar asta am avut la indemana), acesta a revenit la viata, ba chiar e mai silentios decat pana acum.

Zilele trecute m'am trezit insa dimineata ca pun contactul si cand dadeam s'o pornesc ... liniste. Am luat la controlat sigurantele, deja ma gandeam ca ar putea fi cheia de vina, insa am gasit imediat solutia pe daciaclub -> alimentatea electromotorului era intrerupta, practic un contact imperfect mufa/papuc. A fost de ajuns o simpla deconectare/reconectare. Se pare insa ca e o problema destul de comuna ...

In rest, nimic deosebit si sper sa continue asa, macar inca 6 ani :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#138 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 25 august 2010 - 03:15

Au fost masini bune pentru pretul lor.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#139 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 25 august 2010 - 03:47

Cu siguranta, raportul pret/calitate a fost unul corect. Pentru o masina care de noua a costat 6430 euro, iar dupa 6 ani o poti vinde cu 2000 euro, e excelenta
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#140 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 august 2010 - 06:49

Clio symbol e exemplul cel mai (ne) fericit de masina care nu se poate numi masina. Gunoi mai mare n-am vazut decit la italieni ....
  • 0

#141 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 26 august 2010 - 12:04

Stiu, tocmai d'aia vorbeam de Solenza :)
Symbol'ul a fost inlocuit cu A3'ul :wacko: Totusi, mie nu mi s'a parut chiar petarda masina. Singurul punct slab care l'am remarcat a fost franarea, insa acolo e posibil ca o mare vina sa fi avut si pneurile cu care venea din fabrica
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi