Clio Symbol & Dacia Solenza
#26
Scris 07 iunie 2006 - 12:32
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#27
Scris 07 iunie 2006 - 10:53
"pct mort". Deci inseamna ca se activeaza o data cu dezaburirea.
Ska ... nu are comp de bord ... sg lucru pe care l'as mai fi vrut neaparat la masina asta ... dar nu e disponibil
@oaspetele
1.oricum, nu e bine sa mergi sub 1500 cu un diesel. poate nici sub 1800.
[...]
3.apasa pe pedala la 1500 ture la diesel(nu la fund, progresiv) si fa acelasi lucru la o benzinara.
1. Tocmai asta ma mira pe mine ... ca pana la urma tot benzina pare mai lejera in exploatare decat un diesel. Si ... din ce citisem p'aici ... ramasesem cu impresia ca e altfel. Chiar daca nu am condus decat putin ... incep sa'mi formez parerea ca sg avantaj clar al dieselului e doar consumul ... care are insa alte dezavantaje, mai ales pana te obisnuiesti cu motorul
3. am observat ca trage mai bine ... insa nu de la 1500 ... ci de pe la 1750 ... iar de la 2000 unde are cuplu maxim urca imediat in 3000 Mult mai sus nu am urcat deocamdata
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#28
Scris 07 iunie 2006 - 02:14
E primul contact cu un motor diesel .... deci recunosc ca mai am de inv. Dar totusi pare un pic mai solicitant decat cel pe benzina. Sunt curios ce parere o sa aiba ai mei dupa ce o sa conduca.
Am mers adineauri cu SLZ si am testat (treapta a II'a doar) cum pleaca de la 1500 rpm ... si nu e lenesa ... ajunge imediat la 3000 si mai sus. Pana la urma cred ca e vorba de preferintzele fiecaruia ... eu as prefera tot benzina (deocamdata ... dar mai ramane de vazut)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#30
Scris 08 iunie 2006 - 03:27
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#31
Scris 08 iunie 2006 - 03:35
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#32
Scris 08 iunie 2006 - 05:41
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#33
Scris 10 iunie 2006 - 05:20
Ignorati carpa aia neagra de pe balama. A fost pusa acolo imbibata cu ulei ca mai ales usile din fatza dreapta si din spate incepusera sa se deschida mai greu.
Ce as putea face sa curat semnalizatorul ala? Ca s'a murdarit pe interior Daca il demontez, nu dereglez farul de langa? Ca altfel nu prea vad cum sa'l curat k lumea. Ciudat e ca doar ala de pe stanga e asa, cel din dreapta e curat.
I'am luat la Clio si covorase ... da au fost frati'miu cu taica'miu ... si au luat d'astea jumate cauciuc - jumate panza. Arata misto ... da nu vreau sa ma gandesc cum o sa se faca dupa o ploaie sau la iarna
Poze de grup ... Grup Dacia - Renault
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#34
Scris 10 iunie 2006 - 06:45
PS: sorry de http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/offtopic.gif
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#35
Scris 15 iunie 2006 - 05:50
Intrebarea care o am acum ptr cine ma poate lamuri
La axe acolo ... care cum vine? La Symbol pneumatica nu e suspensia ... dar e echivalenta? Sau e varianta a doua?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#37
Scris 19 iunie 2006 - 10:39
In afara la depasiri se simte mai bine decat Solenza ... desi ca puteri sunt apropiate ... probabil cuplul face diferentza.
Ce m'a http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/149.gif aseara e ca am impresia ca scaunu din dreapta deja scartzaie la denivelari ... da n'am stat sa vad ezac ce si cum.
Oricum ... abia astept sa iasa din rodaj. Si la vara ii fac proba pe serpentine la munte. Am avut de urcat o rampa de 9% si intr'a IV'a aveam ~70 km/h ... ezac pe 200rpm era si prindea viteza imediat cum o acceleram. Stiu ca cu Cielo intr'a IV'a nu prea avea putere (ala de 75 CP) ... ca sa nu mai zic de Nova Ti cu care veneam de jos cu 110km/h si luam o curba cu 100 cu rotile scartzaind ca sa nu trebeasca sa merg subturat cu a IV'a pana sus Ca utilizare in rodaj insa mi se pare mult mai incurcat la un diesel decat la o benzinara ... tre sa mesteci mai mult in cutie daca nu vrei sa o tzii subturata (<1500-1600rpm)
Edit: azi au venit si numerele ... si maica'mea e cam http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/complaining.gif CT-xx-LKK ... si cum zice ea ... o sa stam cu nasol la fund acolo
[Edited on 19-6-2006 by andrei041]
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#38
Scris 20 iunie 2006 - 10:16
Sper sa nu se cojeasca ... cum am vazut multe cazuri in ultima vreme. S'a zis ca cica s'a rezolvat problema totusi
Chiar ... are idee cineva cat costa nr preferentziale?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#39
Scris 20 iunie 2006 - 11:25
Mai nou am vazut ca se poarta la masini WST ... s'a dus cu SEX'ul, XXX'ul http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#41
Scris 22 iunie 2006 - 06:41
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#42
Scris 02 iulie 2006 - 11:42
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#43
Scris 03 iulie 2006 - 10:33
Originally posted by ska
sa depasesti tu asa linia continua
A trebuit ... ca daca asteptam sa se miste ea ... imbatraneam acolo
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#44
Scris 03 iulie 2006 - 08:04
Azi am bagat Dacia veche in service la o revizie capitala. Sunt curios ce "boli" ii gasesc aia
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#45
Scris 07 iulie 2006 - 02:03
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#46
Scris 20 iulie 2006 - 05:19
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#47
Scris 22 iulie 2006 - 03:28
A iesit din rodaj (oficial) si ieri mi'am permis s'o calc mai tare. La o accelerare brusca (pana la 4500rpm) intr'a II'a vedeam in oglinda fumul lasat de mine. Intr'a V'a la 3500 rpm am vazut ca as avea 160km/h. Vi se pare corecta valoarea turatiei ptr viteza aia? Eu parca m'as fi asteptat la mai mult
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#48
Scris 15 august 2006 - 12:20
Ce'am observat la Symbol ... un lucru cam neplacut. Directia tinde spre moale, astfel incat la accelerari cand merg pe linia de tramvai ... cam trage'n toate partile si trebe redresat tot timpul. Si asta nu se datoreaza exclusiv faptului ca merg pe linia de tramvai. La SLZ sau la asta veche nu imi face la fel. Nici cu un Damas nu patzeam asa. Doar la un Papuc tzin minte ca facea ceva de genu, insa nu asa grav (desi intr'adevar acceleratia nu se compara cu cea de la Symbol)
Scartzaitul din scaun se pare ca se datoreaza buretelui din compozitzia scaunului ... si nusht cum pot rezolva ... ca deja e super'enervanta faza
A facut 2000km si in sapt care vine urmeaza inca vreo 2000. Dup'aia cred ca cu prima ocaze ii incerc vit maxima http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/smokin.gif
Solenza se apropie de 20 000. AC'ul nu mai merge ... iar ... da cred va fi reparat abia la vara viitoare
Si berlina veche a intrat in vopsire ... rezultatele sper sa iasa bune week'end'ul viitor
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#49
Scris 15 august 2006 - 01:02
#50
Scris 15 august 2006 - 08:23
faza cu directia nesigura pe linia de tramvai e ok. e foarte nesigur sa mergi pe acolo, asa ca feelingul e natural.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi