Cind si cum se mai circula in Bucuresti ?!
#26
Scris 07 septembrie 2006 - 09:20
#27
Scris 07 septembrie 2006 - 09:47
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#28
Scris 07 septembrie 2006 - 11:23
Iar spammerii... sa ramana acolo intre ei
#29
Scris 07 septembrie 2006 - 12:31
traseul Berceni - Buftea. Le-am incercat pe toate, cel mai eficient e BERCENI-EROII REVOLUTIEI-VIILOR-TRAFIC GREU-COTROCENI-GIULESTI (hop! pe Grant)-GRIVITEI-BUCURESTII NOI-.....-BUFTEA.
#30
Scris 07 septembrie 2006 - 12:57
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#31
Scris 07 septembrie 2006 - 01:05
De fapt, depinde si de ora la care circuli. Eu de ex., fac de la Parcul Sebastian (ca nu-i mai zice Vulcan acum) si pana la Academia Militara, cam jumatate de ora, daca plec in jurul orei 9:00. Pe jos, as face 20min (nu sunt decat 2,5km).
#32
Scris 07 septembrie 2006 - 01:14
Dar totusi sa privim partea buna a lucrurilor putem sa ne luam un GoPop la reducere!(numele asta zici ca e luat de la pachetele de alea cu floricele de porumb de le faci la microunde )
#33
Scris 07 septembrie 2006 - 01:28
M-as astepta la niste idei si initiative serioase, nu la povesti gen Videanu concretizate doar prin aplicarea de slurry seal peste toate arterele principale si nici macar vreo urma de organizare de santier pentru visele frumoase gen pasaje rutiere sau subterane
#34
Scris 07 septembrie 2006 - 02:24
Iar nu pot edita!. X e mult mai mic decat Y. Adica vin mai multe masini decat pot intra pe strada aia pana la urmatorul semafor.... nu poate absorbi mai mult de x masini pe minut, unde x e mult mai mult decat un y reprezentat de afluirea de pe strazile adiacente
#35
Scris 07 septembrie 2006 - 08:09
Eu am un coleg aici care face naveta dintr-un sat la vreo ora de condus (40 de minute fara trafic, 2 ore cu)... problema e ca sint multi ca el si la orele de virf e oribil. Omul se scoala la 4, pleaca la 5am, ajunge la serviciu inainte de 6, merge la sala pina la 7, face dus. Pleaca inapoi pe la 6-7pm, atunci nu mai poate evita traficul.
#36
Scris 07 septembrie 2006 - 09:29
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#37
Scris 07 septembrie 2006 - 11:54
1- pe de o parte masina: 1 ora cel putin in plus pierduta, bani, nerci, sanatate, atac de cord, lipsa de miscare - dar confort, cald, uscat.
2 - pe de alta parte bicicleta: gratis, timp recuperat, miscare. dar si ploaie, zapada, noroi.
Eu personal as combina bicicleta cu metroul si RATB in zile nasoale. Diferenta de timp merita orice sacrificii, inclusiv haine de schimb. 1 ora pe zi e 4% din viata... in masina o pierzi, pe ratb nu ca citesti o carte, un articol, pe bicla nu mai zic. Ideal ar fi sa fie ca in vest, adica sa-ti poti lua bicla pe trenuri, metrouri si autobuze, combinatia ar iesi mai usoara.
Eu am mers cu bcicicleta distante mici (sub 5km) zilnic si iarna la -5 ... -10C pe zapada si nu mi se pare deloc groaznic. Rau e numai pe ploaie.
#38
Scris 08 septembrie 2006 - 12:09
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#39
Scris 08 septembrie 2006 - 03:43
Toata problema pleaca si de la respectul fata de bunul si persoana altuia si inclusiv a ta, mai bine/clar spus lipsa acestui respect.
Acum, bicicleta ar putea sa fie o solutie pt cei care locuiesc in orase. Dar pt cei care stau in "suburbii" si au de mers 10-25 km doar pana in oras ?
#40
Scris 08 septembrie 2006 - 08:20
si mai e o problema: am nevoie de masina ziua. nu pot sa ma duc cu bicicleta cu un tzomputer in spate sau cu 5 monitoare de 17".
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#42
Scris 08 septembrie 2006 - 02:22
Ex-FN2 owner
#43
Scris 08 septembrie 2006 - 03:29
Glumesti?
De fapt, depinde si de ora la care circuli. Eu de ex., fac de la Parcul Sebastian (ca nu-i mai zice Vulcan acum) si pana la Academia Militara, cam jumatate de ora, daca plec in jurul orei 9:00. Pe jos, as face 20min (nu sunt decat 2,5km).
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/wtf.gif
La ora 9 plec de la piata rahova si la 9.45-9.50 (hai 10 daca am foarte mare ghinion) sunt in Pipera. Deci cum faci tu 2.5 km in 30 minute daca eu reusesc sa fac 13 km in 45-50 min.?
#44
Scris 12 septembrie 2006 - 10:52
MODIFICARI. Bucurestenii care folosesc zi de zi mijloacele de transport in comun vor trebui sa gaseasca noi solutii pentru a ajunge la destinatie.
- Liniile 61, 62, 69, 90 si 91 vor fi suspendate timp de trei zile.
- Troleibuzul 85, care circula pe traseul Baicului - Gara de Nord, va functiona intre Baicului si Piata Rosetti.
- Autobuzul 122, care leaga cartierul Ghencea de Piata 21 Decembrie 1989, va circula restrictionat din strada Stirbei Voda-Bd. Dacia, cu intoarcere prin calea Dorobantilor- Bd. Dinicu Golescu, apoi traseul de baza.
- Autobuzul 336, care vine dinspre Apusului spre Piata C.A. Rosetti, va circula de la Piata Leu- Bd. Eroilor, cu intoarcere pe Splaiul Independentei-Soseaua Pandurilor, Bd. Iuliu Maniu, apoi traseul de baza.
- Autobuzul 136, care circula pe traseul CET Vest Militari- Pod Izvor va functiona pe traseul de baza numai pana la Piata Arsenalului.
- Autobuzul 226, care leaga Piata Rahova de Piata Romana, va fi deviat prin Stirbei Voda - strada Lutherana, Bd. Dacia, cu intoarcere prin Calea Dorobantilor - Bd. Magheru - Bd. Dacia, apoi traseul de baza.
- Linia studenteasca 601, care vine dinspre C.A. Rosetti inspre Semanatoarea, va circula de la Podul Operei, pe Splaiul Independentei, pana la Piata Unirii.
- Linia speciala 783 ce leaga Piata Unirii de Aeroportul Otopeni va circula numai intre Piata Romana si Bd. Constantin Prezan.
http://www.averea.ro...8&id_sectiune=1
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#45
Scris 12 septembrie 2006 - 10:55
#46
Scris 12 septembrie 2006 - 11:23
* retea de trenuri urbane / extinderea retelei de metrou - dar nu 2km in 10 ani
* pasaje si drumuri rapide care sa ocoleasca centrul, cu benzi suplimentare in zonele de acumulare/dispersie spre strazile secundare;
* sistem computerizat de management al semafoarelor pentru a balansa aglomeratia pe diversele segmente de drum
* parcari subterane, aplicarea unor tehnici moderne pentru a prezerva cladiri vechi prin saparea si adancirea fundatiilor in scopul crearii unor parcari subterane publice (la inceput gratis, ca stim cum e rromanul...)
#47
Scris 12 septembrie 2006 - 02:22
sunt cam 5km in total de facut
inainte faceam dr taberei-stirbei via Iuliu Maniu-Cotroceni, ca sa evit razoare.....dar tot rupere de nervi era
#48
Scris 12 septembrie 2006 - 02:45
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#49
Scris 12 septembrie 2006 - 02:53
Pe bune, acum, pe unde mergi tu? Probabil tot inainte pe Regina Maria, iesi la Unirii si de acolo sunt mai multe variante....
La mine traseul e urmatorul: Din Petre Ispirescu, ies pe Dumbrava Noua, langa Parcul Sebastian. Primul blocaj, 5 min. cel putin, pana reusesc sa intru pe Sebastian, fiind drum fara prioritate. Apoi, in jur de 10 min. pana ajung la intersectia cu 13 Septembrie, inca 5 min. pana la intersectia Razoare si apoi, D-zeu cu mila...
Mai nou, de cand Margeanului e in reparatii si tot traficul a fost deviat pe Petre Ispirescu, mai pierd vreo 5-7min si pana reusesc sa ies de pe trotuar, unde imi parchez masina.
#50
Scris 02 octombrie 2006 - 01:56
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi