Cind si cum se mai circula in Bucuresti ?!
#51
Scris 02 octombrie 2006 - 11:37
am fomflat prin trafic pana la vreo 12 la pranz cand am taiat-o afara din Buc.
Evident ca n-am vazut picior de politist asa ca si-au facut toti de cap...
#52
Scris 03 octombrie 2006 - 12:33
Traseu (aprox 11 km) facut in 45 min, care altfel in 15 - 20 min era rezolvat.
Si nu ploua, etc.
#53
Scris 03 octombrie 2006 - 01:12
#54
Scris 04 octombrie 2006 - 07:28
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#55
Scris 04 octombrie 2006 - 10:49
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#56
Scris 04 octombrie 2006 - 11:23
Dar acum serios, a calculat cineva cat ne costa la buzunar timpul pierdut in trafic absolut aiurea? Pornesc de la ideea ca 90% din masinile de pe strada sunt conduse de oameni care se duc undeva in oras cu treaba, fac ceva lucrativ - fie se duc sau se intorc de la servici, se duc la banca, se duc la dentist (deci dentistul va avea de lucru si va plati taxe) etc. etc. Eu de exemplu pierd zilnic 1h in trafic, in plus fata de cat mi s-ar parea mie rezonabil sa pierd pe traseul meu zilnic care, culmea, ocoleste centrul orasului; in ora asta as putea fie sa muncesc - si sa fac bani in plus, cu care bani pot sa cumpar mai mult si sa cotizez TVA sau sa dau altora de lucru, in plus fata de taxele directe, sau as putea pur si simplu sa ma odihnesc si sa produc mai mult in alea "8 ore contractuale" http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif Una peste alta, 1h in minus in trafic inseamna ca nu ocup strada si ca nu consum motorina, deci las spatiu altuia sa ajunga un pic mai repede la destinatie si nici nu poluez atmosfera.
Si intrebarea de baza: de ce nu se gandesc la asta guvernantii si cei de la primarie? De ce dureaza atat de mult pana se misca un proiect de infrastructura? De ce Videanu doar zice, arunca slurry seal pe bulevarde si zice ca (ups) face?!
#57
Scris 04 octombrie 2006 - 11:29
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#58
Scris 04 octombrie 2006 - 11:33
#59
Scris 04 octombrie 2006 - 11:54
asa e cu scuterul, de abia am unde sa tin masina.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#60
Scris 04 octombrie 2006 - 12:30
Brasov, Sibiu, Pitesti = orase care nu au centuri ocolitoare, daca traficul greu e dirijat pe unele strazi marginale, tot traficul usor de tranzit se duce prin centru acelor orase
Buzau, Focsani = orase cu centuri ocolitoare - dar, e drept, in coada listei la capitolul dezvoltare, business
#61
Scris 05 octombrie 2006 - 11:24
- utilizarea completa a infrastructurii (interzicerea opririi si stationarii pe strazile principale - dar vine intrebarea "unde sa se duca masinile alea care azi sunt parcate pe marile bulevarde?" - deci e nevoie de f. multe parcari noi);
- fluidizarea prin constructia de pasaje;
- largirea strazilor unde e posibil (in f. putine locuri, din pacate);
- construirea unei autostrazi de centura care sa treaca MAI APROAPE de oras decit actuala centura (si implicit mult mai aproape de oras decit proiectata autostrada de centura), astfel incit daca trebuie sa mergi din Dr. taberei in Pantelimon sa nu mai traversezi orasul, ci sa te urci pe aceasta autostrada (ceva gen Boulevard peripherique la Paris) la, sa zicem, Valea Argesului si sa cobori la, de exemplu, Cora Pantelimon.
Insa, dupa cum imi spunea cineva din Miami, "la noi in fiecare an se inaugureaza noi autostrazi, noi pasaje, noi strazi etc., dar tot degeaba, traficul e tot infernal".
Aasadar, singura solutie cu adevarat viabila este: masinile acasa, le folosim mai ales in week-end, in concediu si la cumparaturi, iar la serviciu, scoala, restaurant, film, teatru etc. mergem cu transportul in comun. Care, pentru a atrage, trebuie sa fie: incapator, rapid, curat, confortabil. Conditii pe care le-ar putea intruni metroul si, destul de mult, metroul usor si mai putin autobuzele, troleibuzele si tramvaiele clasice (care risca sa fie prinse in ambuteiaje). Deci aici ar trebui facute investitii: in extinderea retelei de metrou, inclusiv in afara orasului (periferiile se indeparteaza din ce in ce mai mult de centru si, peste 10 ani, probabil ca vor fi 100-200.000 de navetisti care vor veni zilnic de la 25-40 km de centru, nu-i poti transporta pe toti cu autobuzele, iar daca vin cu masinile s-a dus dracu' tot traficul!) si in modernizarea celorlalte retele de transport.
#62
Scris 05 octombrie 2006 - 11:41
#63
Scris 05 octombrie 2006 - 11:44
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#64
Scris 05 octombrie 2006 - 01:04
#65
Scris 09 octombrie 2006 - 09:22
Oricum, in viata mea n-am mai vazut asa ambuteiaj pe o strada secundara precum Mircea Eliade (bucata din Primaverii, ca pe piatra cubica e zilnic aglomeratie), pe Radu Beller sau pe Floreasca, in toate directiile
#66
Scris 10 octombrie 2006 - 10:28
Daca fac pasarele, sa se gandeasca cineva si la zona Pipera, care este deja demult super-sufocata de atatea masini... Vineri seara am facut 3 ore pana acasa, din care 2 doar sa ies de pe Dimitrie Pompei...
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#67
Scris 11 octombrie 2006 - 08:21
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#68
Scris 11 octombrie 2006 - 08:28
#69
Scris 11 octombrie 2006 - 08:33
eu zic de un pasaj cu intrare undeva pe la miorita si iesire, probabil, chiar la acel pod. n-am vazut schite cu proiectul inca.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#70
Scris 11 octombrie 2006 - 08:38
Sursa: stiri Antena3.
#71
Scris 11 octombrie 2006 - 09:39
Se da un pasaj de refacut: Marasesti. Termen initial: 6 luni. A trecut mai bine de un an. Termen de finalizare: Inca un an, minim. Asta este un fapt.
Doi: Aceeasi institutie, primaria, care a gestionat si pasajul Marasesti anunta un proiect de pasaj subteran. Ce presupune: oprirea traficului "maxim" 7 luni.
Ma hazardez sa fac un pronostic: pasajul ala nu va fi gata in 2 ani de la data inceperii santierului....sa vedem cine a avut dreptate.
#72
Scris 11 octombrie 2006 - 09:43
Si eu ma uitam sa schimb 406-le tot cu o masina de clasa medie ! Ce sa mai si Fabia Combi e prea mare. Ar fi ultima strigare pt Smart For2, dupa vin doar scutere.
#74
Scris 13 octombrie 2006 - 09:19
#75
Scris 14 octombrie 2006 - 11:14
iar despre inchiderea dn1... daca nu fac pana atunci o iesire alternativa din oras ma duc si-mi pun masina in fata buldozerelor!
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi