Diesel vs benzina vs tehnologii alternative
#251
Scris 21 septembrie 2008 - 05:01
Articolul de pe autoblog (au si mai multe fotografii pt exterior si interior):
http://www.autoblog....-more-variants/
Se mai spune ca, bazandu-se pe polularitatea ne-lansatului Volt, GM se gandeste sa extinda gama cu un model mai mic si pur electric si cu un break doar un pic mai mare decat actualul prototip Volt.
#252
Scris 23 septembrie 2008 - 09:20
Published September 23, 2008
Top executives of Chrysler Corporation took the wraps off a line of electric and hybrid vehicles today, neatly upstaging the relentless drumbeat of Chevrolet Volt publicity. In a CNBC exclusive interview, the company both upended and validated the future arrival of electrically driven vehicles.
Chrysler went GM one better by showing an electric-drive vehicle for each of its brands. They are an all-electric Dodge EV sports car, and both a Jeep Wrangler 4x4 and Chrysler Town & Country minivan with series hybrid powertrains, which give 40 miles of electric range and use a small motor for another 400 miles. The company also showed the Peapod, a new neighborhood electric vehicle that it said will later spawn a city car.
continuarea si foto:
aici !
#253
Scris 15 mai 2009 - 04:25
#254
Scris 15 mai 2009 - 06:38
BMW Reportedly Working on 1.3-liter and 1.8-liter Turbo Engines with 163 to 321HP
It's a rumor we've been hearing about since the beginning of the decade; BMW's turbocharged four-cylinder petrol engines, yet up until now, the only small capacity turbo unit we've seen from the Bavarian group is the MINI's 1.6-liter engine that was co-developed with PSA Peugeot-Citroen. Now, Britain's Sky Motoring is reporting that BMW is well ahead in the development of not only a 1.8-liter turbocharged four pot, but also a smaller 1.3-liter 3-cylinder unit, both of which will be available in the next generation 1- and 3-Series models.
The author of the article does not state where he got the information from, but he does give out detailed output and torque figures for all the possible variants of the two turbocharged engines. For example, the 1.3-liter 3-cylinder engine is said to be offered in three guises with 163, 201 and 241HP while the larger four-cylinder unit in two variants with 273 and 321HP. That means that the 1.3L unit tops out at an amazing 185hp per liter while the 1.8L at 178HP per liter.
The numbers are suspiciously high for a pair of gasoline engines designated to find their way under the hood of mainstream models such as the 1-Series, so for the time being and until we hear something new, this story remains in 'Rumorville'
#255
Scris 15 mai 2009 - 06:48
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#256
Scris 15 mai 2009 - 06:48
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#257
Scris 15 mai 2009 - 06:50
livrari incepand cu 2011...http://www.teslamoto...odels/index.php
Evolutie fata de modelul anterior, pret la jumatate.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#258
Scris 15 mai 2009 - 06:55
daca tin eu bine minte, pe vremuri existau niste turbo de 1l si puteri fenomenale pt dimensiunea lor. buba e consumul.
Puterea aia tre sa fie produsa de ceva care ia foc, nu ?
Oricum in Ro. vor fi destule care vor consuma foaaaaarte putin
#259
Scris 26 decembrie 2009 - 08:22
Desi cu toate taxele incluse, pretul pe care consumatorul roman il plateste pentru un litru de benzina sau de motorina este printre cele mai mici din Europa, pretul fara impactul fiscalitatii este printre cele mai mari la nivel european chiar si in contextul in care Romania produce local aproape jumatate din petrolul pe care il consuma intr-un an.
Specialistii spun ca lipsa de eficienta a rafinariilor ar fi de vina, in timp ce marile companii petroliere nu doresc sa comenteze.
Astfel, tari europene care se numara printre cei mai mari importatori la nivel global si in care petrolul produs intern nu acopera nici macar 5% din necesarul de consum, au un pret la benzina si la motorina mai mic cu circa 10% fata de cel din Romania, fara taxe incluse.
Cu taxe insa, situatia se schimba, Romania beneficiind de un nivel mai redus al preturilor la pompa comparativ cu celelalte tari europene. Astfel, pretul final cu toate taxele al carburantilor din Romania este mai mare doar in comparatie cu Bulgaria, in rest fiind devansat de toate celelalte tari europene, potrivit datelor Comisiei Europene.
#261
Scris 26 decembrie 2009 - 09:33
ideea e ca si golful meu are euro 5 si nu-l vad acolo.
Apoi, 2,0 tdi apare si pe la Audi si altele, si iara nu-l vad acolo...
#262
Scris 26 decembrie 2009 - 09:48
Motorul cu anexele lui determina norma de poluare, si nu masina.
#263
Scris 26 decembrie 2009 - 10:33
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#264
Scris 26 decembrie 2009 - 12:19
#265
Scris 26 decembrie 2009 - 02:13
#266
Scris 26 decembrie 2009 - 02:18
#267
Scris 26 decembrie 2009 - 02:32
#268
Scris 26 decembrie 2009 - 07:48
#269
Scris 27 decembrie 2009 - 01:15
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#270
Scris 27 decembrie 2009 - 01:43
VW, Opel si altii mai mainstreem au trecut deja la Euro5, Renault ca de obicei va sta cu motoarele vechi pana in ultima zi... exact a fost si cand s-a trecut de la Euro3 la 4...
#271
Scris 27 decembrie 2009 - 03:00
Nu-si bat joc deloc. Nu vrea romanul masina ieftina ? Na, i se ofera de ani buni, si sunt tare fericiti ( in durerea lor ) ca au facut o "afacere"Evident. La noi unii producatori inca isi bat joc de clienti si aduc toate vechiturile...
VW, Opel si altii mai mainstreem au trecut deja la Euro5, Renault ca de obicei va sta cu motoarele vechi pana in ultima zi... exact a fost si cand s-a trecut de la Euro3 la 4...
#272
Scris 27 decembrie 2009 - 03:07
#273
Scris 27 decembrie 2009 - 03:22
#274
Scris 27 decembrie 2009 - 03:25
Nu putem generaliza, sunt destule ex., chiar daca lasam deoparte exceptiile.
#275
Scris 27 decembrie 2009 - 03:26
Renault are un 1.4Turbo care din cate am inteles de la cineva de la reno n-are sanse sa vina prea curand in romania. La fel si la pejo cu 1.6Turbo care nu e disponibil la toate puterile pe toate caroseriile. Nu inteleg de ce... Si aici nu ma refer sa le aduca pe stoc, unele combinatii nu se pot comanda deloc in ro. Bataie de joc...
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi