Marele Premiu Al Italiei - Monza 10/9/2006
#26
Scris 10 septembrie 2006 - 04:56
masina a crapat, indiferent de pe ce loc a pornit spaniolul. asa ca discutabila (intr-adevar) penalizare nu prea mai conteaza.
sa nu uitam ca si schumi a fost penalizat de catre FIA de 2 ori. discutabil, odata vizavi de veridicitatea culpei,a doua oara vizavi de asprimea sanctiunii.
1.sa zicem ca alonso a fortat. tot ce-i posibil, dar a fost departe de timpii lui schumi, kimi sau massa. daca nu forta nu urca pe locul 3.
2.daca nu a fortat, inseamna ca oricum masina era deja impinsa la extrem sa faca fata adversarilor. lucru cu atat mai ciudat, cu cat daca nu ma insel era prima cursa cu motorul actual. n-am mai vazut de mult un reno in aburi.
#27
Scris 10 septembrie 2006 - 05:04
#28
Scris 10 septembrie 2006 - 08:25
michael a castigat cu motorul din Turcia, fara upgradeu-l lui massa. ieri in calificari, massa avea la toate masuratorile cam 2-3-4 km/h mai mult
@gaston: taieri de sicana ceva?
@lexus: wow...televiziunea spaniola nu a intrerupt transmisia la abandonul celor 2?
#29
Scris 10 septembrie 2006 - 08:29
1) eu nu as fi dat penalizarea, INSA villeneuve a fost penalizat pt acelasi lucru dupa ce (culmea ironiei) renault s-au scandalizat....Penalizarea asta e tare nostim data. Fara a-l simpatiza pe spaniol nu inteleg cum l-a putut incurca pe Massa cand asa cum a precizat si @gaston era cam la 3 secunde in fata. Kiki Riki Miki chiar facea glume cum ca Alonso l-ar ajuta pe pilotul Ferrari care statea la aspiratie, "tragandu-l" dupa el.
2) daca vezi filmul, in parabolica era cam la 1 sec distanta. curios sau nu, mai toata cursa massa nu s-a putut apropia de kubica la mai mult de 1 sec (foarte rare exceptiile, si in nici un caz in parabolica), iar cand nu era kubica i fata sa massa ii dadea usor 0.4-0.5 pe tur.
ce cred eu? alonso a fost ieri la mom nepotrivit la locul nepotrivit. nu avea de ales, nu putea prinde inca un tur tare daca il lasa pe massa, insa faptul ca ai avut o pana nu justifica dreptul tau de a-i incurca pe altii.
daca urmariti filmuletul se vede ca la iesire din parabolica massa ridica de 2 ori de pe acceleratie...understeer la greu. daca ferrari au oferit dovada ca la viteza respectiva cu 5 min inainte masina iesea frumos din viraj iar acum nu, understeer-ul nu poate proveni decat de la masina lui alonso din fata
si ca sa nu fie controverse, recititi ce am scris la pct. 1)
#30
Scris 11 septembrie 2006 - 01:26
@gaston: taieri de sicana ceva?
@lexus: wow...televiziunea spaniola nu a intrerupt transmisia la abandonul celor 2?
@Mike din fericire pt. Alonso a taiat si Haidfeld, altfel ar fi fost penalizat cu siguranta. Doar nu vroiai sa-i penalizeze pe amandoi? Oricum l-a ferit destul de frumos Alonso pe Massa la faza aia . Spaniolul facuse ce facuse si ajunsase pe 3. A facut o cursa mare, dar atat.
#31
Scris 11 septembrie 2006 - 08:28
#32
Scris 11 septembrie 2006 - 09:39
#33
Scris 11 septembrie 2006 - 09:08
Kimi era pe prima pozitie
Schumi la 0.025
Massa la 0.1xx
Alonso era la 0.7, pe locul 5 sau 6.
La sfarsitul curse a motivat ca "motorul a pocnit pentru ca a trebuit sa traga de el din cauza
penalizarii" ... . Asta era intr-un interviu live, la boxe (ESPN are si asa ceva).
OK, acuma sa facem matematica: MS cu un motor la a doua cursa e cu 7 zecimi mai rapid decat un alonsa ce tragea de masina. Viitorul nu suna bine la Renault.
Titlul la constructori a cam plecat definitiv de la ei. La piloti e doar o chestiune de 2 saptamani. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
Mazda 3 2007, phantom purple mica, 2l 148cp
#34
Scris 11 septembrie 2006 - 09:15
#37
Scris 11 septembrie 2006 - 10:43
Mazda 3 2007, phantom purple mica, 2l 148cp
#39
Scris 11 septembrie 2006 - 11:29
la asta se referea thanatos"We asked some questions about what was happening," he told autosport.com. "We are happy with the explanation, so the situation is settled for now."
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#40
Scris 12 septembrie 2006 - 08:54
la un moment dat in cursa erau afisate cele mai rapide tururi pentru fiecare pilot
Kimi era pe prima pozitie
Schumi la 0.025
Massa la 0.1xx
Alonso era la 0.7, pe locul 5 sau 6.
La sfarsitul curse a motivat ca "motorul a pocnit pentru ca a trebuit sa traga de el din cauza
penalizarii" ... . Asta era intr-un interviu live, la boxe (ESPN are si asa ceva).
OK, acuma sa facem matematica: MS cu un motor la a doua cursa e cu 7 zecimi mai rapid decat un alonsa ce tragea de masina. Viitorul nu suna bine la Renault.
Titlul la constructori a cam plecat definitiv de la ei. La piloti e doar o chestiune de 2 saptamani. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
Timpii aia nu au nici o relevanta. Alonso nu a fost niciodata in fata, in "clean air". Massa se plangea ca a pierdut 0.3sec doar ca l-a vazut pe Alonso in fata sa.
Cate depasiri a facut Kimi?Cate depasiri a facut MiSchu? Ca sa spunem cine a tras cu adevarat de motor...
Fara ajutorul Ferrari International Assistance titlul de la constructori nu pleca nici temporar de la Renault. Dar oricum e bine, istoria de anul trecut se repeta si se vede ca atat in Ungaria, Turcia sau Monza Renault poate castiga in pista.
Chestiune de 2 saptamani? Se mai anunta ceva penalizari impotriva lui Alonso inainte de 1 Octombrie? http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
Aceasta postare a fost editata de r&d: 12 septembrie 2006 - 08:55
Proud to be Renault F1 fan
#41
Scris 12 septembrie 2006 - 09:15
#42
Scris 12 septembrie 2006 - 11:08
aha, poate ca puscau motoarele la 3-4 monoposturi in cursa. dar nu s-a intamplat.
#43
Scris 12 septembrie 2006 - 12:08
Proud to be Renault F1 fan
#44
Scris 12 septembrie 2006 - 02:00
parca anul trecut kimi era de vina ca spargea motoarele cand trebuia sa fortezi. parca alonso stia sa nu forteze masura, sa nu aia, sa nu aia etc...cand ajungea kimi de pe 11 pe 2 anul trecut era neimpresionant, acum brusc e o cursa remarcabila. ce repede uita oameni
cat despre ajutor fia...nu mai ascultati tot ce zice briatore. omul pierde ambele titluri si ca piloti pe anul viitor are un prost si un tanar. nu va da bine sefilor lui asta. urmariti filmul in cauza si o sa vedeti ca da, alonso l-a incurcat un pic pe massa. f putin, insa regulamentul nu spune ca tb sa o faci intentionat si nici nu spune ca tb sa o faci mult. tb doar sa o faci. daca vreti sa pozati in victime neintelese, e dreptul si placerea dvoastra.
symonds declara ca alonso "l-a tras" pe massa si ca l-a ajutat pe linie dreapta. daca da, atunci inseamna ca l-a si incurcat in virajul urmator.
repet, eu nu as fi scris regula asa, insa la cum s-au dat penalizarile anul acesta, alonso o merita.
#45
Scris 12 septembrie 2006 - 03:25
La Alonso daca nu era penalizarea aia, gaseau ei altceva. Poate combinatia de culori, poate latimea pneului explodat in calificari sau faptul ca a rulat cu masina mai usoara pe perioada Q3 cand avea 3 roti.
Cat despe Briatore nu trebuie sa ne facem griji. La Benetton cu un buget mic a reusit sa castige titlul (chiar daca MiSchu a fost descalificat atunci ca a avut scandura de sub monopost mai subtire cu cativa mm). A reusit sa le dea peste nas celor de la FIA.Anul trecut cu Renault le-a cam dat peste bot tuturor. Chiar daca aveau in spate faima sau bani. Anul acesta istoria se repeta.
Anul viitor? Wait and see! Si Alonso a fost tanar cand ii dadea +1 lap lui MiSchu, Kubica a rezistat bine de tot in fata lui Massa, deci plecarea lui Alonso la McLaren sau a lui Kimi la Ferrari nu fac neaparat din echipele acestea favorite. Orcium, atat pentru Renault cat si pentru McLaren, anul viitor este un an de tranzitie la gumele Bridgestone si de aici ar putea sa apara cele mai mari probleme, nicidecum de la piloti.
Proud to be Renault F1 fan
#46
Scris 12 septembrie 2006 - 03:32
tu te-ai mai uitat la clasament in ultima vreme? fara sa te superi, dar cred ca visezi frumos.Anul trecut cu Renault le-a cam dat peste bot tuturor. Chiar daca aveau in spate faima sau bani. Anul acesta istoria se repeta.
#47
Scris 12 septembrie 2006 - 03:39
Proud to be Renault F1 fan
#48
Scris 12 septembrie 2006 - 03:46
Deci dupa clasamentele din ultima vreme istoria se repeta.
Proud to be Renault F1 fan
#49
Scris 12 septembrie 2006 - 06:32
si nu vad faza cu "a dat peste nas tuturor"
ai cumva impresia (pe care o are si un club de fotbal mai bronzat-nu sariti pe mine, just a figure of speach) de "singuri impotriva tuturor"?
acu serios vorbind. cu ce e mai presus renault decat restul? sunt cavalerii bunei sperante vs 20 de masini ale necuratului?
sunt o echipa, cu bugetul pe care au fost ei capabili sa il stranga si cu care concureaza.
au castigat anul trecut-jos palaria. poate castiga si anul asta...dar de unde atata aversitate? la fel de bine pot sa si piarda, insa dupa doar 1 an de victorii se pare ca celor din conducerea echipei le ajungi greu la nas.
#50
Scris 13 septembrie 2006 - 08:03
intotdeauna cand o alta echipa va castiga in formula 1 si aceasta echipa nu va fi ferrari, echipa care a castigat va fi putin "singura impotriva tuturor".
intotdeauna bossii f1 vor stramba din nas cand echipa care aduce cei mai multi fani in acest sport (daca mai este un sport), care aduce cei mai multi bani, care aduce cea mai multa imagine, etc. nu castiga.
echipa ferrari a fost, este si va fi una din cele mai bune echipe din f1. poate cea mai buna. pentru asta exista aceasta marca. si a castigat 98% din tot ce a castigat corect, pe pista. dar nu te mai chinui sa ne convingi ca este egala celorlalte echipe in ochii fia ca nu suntem veniti cu pluta.
Aceasta postare a fost editata de DVS: 13 septembrie 2006 - 08:05
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi