Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Marele Premiu Al Italiei - Monza 10/9/2006


  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#51 R&D

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 Mesaje:
Inregistrat: 06-februarie 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:Volvo
  • Model:V40 transat
  • Motorizare:2.0T 165cp

Scris 13 septembrie 2006 - 08:21

Si la piloti erau tot in avantaj cei de la Renault anul trecut.

Le-a dat peste bot pentru ca faceau exact genul de afirmatii pe care le-ai facut tu "cu un prost si un tanar". Asa a fost privit Briatore si la Benetton.
La fel a fost privit si anul trecut cand au spus ca obiectivul lor e titlul cand se stia ca nu reusesc sa stranga un buget printre primii 3.
La fel e privit si anul asta.

Cat despre buni si rai nu cred ca exista. Nu comentez declasarea lui Alonso cu 5 pozitii la Monza intr-un moment cheie, dar sa apari la jumatatea sezonului sa interzici un dispozitiv in jurul caruia a fost construita masina de-a lungul iernii mi se pare cel putin ciudat. Daca cu adevarat acel dispozitiv a fost ilegal, trebuiau sa duca masura pana la capat si sa depuncteze echipa, chiar si numai pentru consistenta in decizii. Williams BMW a fost depunctata in Canada, Honda a primit o palma anul trecut. Daca acel dispozitiv a fost cu adevarat ilegal de ce nu au descalificat masinile care le-au folosit in cursele trecute? Sau daca nu a fost ilegal de ce a fost interzis chiar in mijlocul sezonului inainte de oprirea testelor? Poate doar pentru a avea o justificare cei de la Renault in cazul in care ies doar pe locul 2. Cine stie...

Aceasta postare a fost editata de r&d: 13 septembrie 2006 - 08:22

  • 0
Ford Mondeo limousine 2.0TDDI GHIA 116cp 2001 - de vanzare 6500 euro
Proud to be Renault F1 fan

#52 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 13 septembrie 2006 - 08:28

pai si atunci de ce:
1) la monaco nu s-a dat o pedeapsa mai usoara
2) in ungaria nu s-a speculat mai bine?
astea erau momente in care se puteau lua decizii mai blande, insa s-a dat maximum de pedeapsa si acolo. Dece?

de ce echipa ferrari a asteptat titlul intre 1979-2000 daca tot era sustinuta de FIA?
cu ce a contribuit FIA la faptul ca pe final de sezon Renault nu are resurse sa tina pasul cu restul echipelor? (nu doar ferrari).

inca un aspect. ma legasem de "lAnul trecut cu Renault le-a cam dat peste bot tuturor. Chiar daca aveau in spate faima sau bani."
renault e aici pt caritate? nu are faima in motorsport? nici bani? are, dar nu vrea sa investeasca mai mult.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#53 DVS

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 Mesaje:
Inregistrat: 13-septembrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna 2
  • Motorizare:1.9 DCI

Scris 13 septembrie 2006 - 08:33

ai scris mult dar nu ai spus nimic.
  • 0
Cr�ateur d'automobile

#54 R&D

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 Mesaje:
Inregistrat: 06-februarie 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:Volvo
  • Model:V40 transat
  • Motorizare:2.0T 165cp

Scris 13 septembrie 2006 - 08:51

pai si atunci de ce:
1) la monaco nu s-a dat o pedeapsa mai usoara
2) in ungaria nu s-a speculat mai bine?
astea erau momente in care se puteau lua decizii mai blande, insa s-a dat maximum de pedeapsa si acolo. Dece?

de ce echipa ferrari a asteptat titlul intre 1979-2000 daca tot era sustinuta de FIA?
cu ce a contribuit FIA la faptul ca pe final de sezon Renault nu are resurse sa tina pasul cu restul echipelor? (nu doar ferrari).

inca un aspect. ma legasem de "lAnul trecut cu Renault le-a cam dat peste bot tuturor. Chiar daca aveau in spate faima sau bani."
renault e aici pt caritate? nu are faima in motorsport? nici bani? are, dar nu vrea sa investeasca mai mult.


1. pentru ca s-a pus de-a curmezisul pistei. Nu puteai trece de el nici cum
2. in Ungaria oricum era in fata lui Alonso la start

a asteptat pentru ca Renault inca nu se retrasese din F1

FIA a contribuit cu interzicerea mass damper-ului chiar la interzicerea testelor

Bani are, normal, dar de ce sa investeasca mult si prost cand pot sa investeasca putin si cu cap?
  • 0
Ford Mondeo limousine 2.0TDDI GHIA 116cp 2001 - de vanzare 6500 euro
Proud to be Renault F1 fan

#55 S600

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 247 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Mondeo Ghia 2002
  • Motorizare:2.0 TDCi 130 HP

Scris 13 septembrie 2006 - 09:33

1. pentru ca s-a pus de-a curmezisul pistei. Nu puteai trece de el nici cum


1. S-avem pardon... s-a trecut de el, inclusiv fernandel a trecut de el. Mai uita-te o data la inregistrare.
Si, oricum, un monopost, chiar pus perpendicular pe pista tot nu o ocupa in totalitate.
  • 0
RuleR

#56 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 13 septembrie 2006 - 09:51

Deja cadem in ridicol daca asemanam situatiile de la Monaco vs. Monza. In primul caz s-a vazut cu ochiul liber(si daca TV-ul era in apartamentu7l vecinului) ca manevra voita sau nu a lui MS a incurcat mai multi piloti in incercarea de a realiza un tur bun. La Monza cine a putut vedea asta inseamna ca are ochi de vultur. Eu din ce am vazut Massa a fost tot timpul la 150-200 m in spatele italianului si daca a fost sa zicem incomodat si facut sa piarda 3 zecimi, sutimi sau ce-or fi fost nu am putut percepe cu ochiul liber acest lucru.

Eu nu cred in tot felul de comploturi puse la cale de Fia & Ferrari impotriva celor de la Renault. Insa sa nu uitam ca totul s-a petrecut la Monza unde mare parte din comisarii de cursa au fost italieni. Impingand lucrurile in directia asta cred ca putem avea semne de intrebare in ceea ce priveste judecata lor. Sa ma scuzati insa si eu in situatia in care o echipa romaneasca s-ar lupta cu una bulgareasca(am facut paralela asta pentru ca "relatia" noastra cu vecinii este tot atata de "placuta" ca cea dintre italieni si francezi) si as fi pus in situatia sa iau o decizie care indirect ar defavoriza bulgarii in situatia in care as avea un motiv cat se poate de mic as face-o bucuros. Mai ales daca ar fi in actualitate si lupta pentru titlul mondial. Probabil asa ceva s-a intamplat si la Monza.

@MikeTekRacing spre deosebire de Alonso, Kimi spargea motoarele si daca era pe primul loc cu urmatorul concurent la 30 secunde in spate. Asta e diferenta intre ei. Spaniolul nu s-a rusinat niciodata ca pe ultimele 10 tururi a pierdut 20 secunde de avans pe cand Kimi si in ultimul tur tragea ca prostul de masina probabil cu scopul de a mai pune la avans inca o secunda. O atitudine imatura(cam asa faceam si noi cand eram copii si vroiam sa impresionam) pentru ca o judecata corecta te face sa percepi ca punctele pe care le obtii sunt tot alea si ca la nivelul asta nu mai prea impresionezi pe nimeni.
  • 0

#57 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 13 septembrie 2006 - 10:05

ai scris mult dar nu ai spus nimic.

mai citeste o data. daca tot nu gasesti nimic, asta e

@r&d
nu putea sa treaca nimeni? Alonso a avut personal best pe splitul ala cu steag galben depasind masina lui ms (nu destul cat sa ia pole, dar tot personal best)

mass dampers le-ati avut la indy si in franta si ati pierdut cu ele pe masina. chiar alonso zice ca nu au contat prea mult

fia a asteptat sa se retraga reno din f1 ca sa poata sa avantajeze ferrari? e prima data cand aud asta
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#58 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 13 septembrie 2006 - 10:07

Kimi in nici un caz nu tragea ca prostu' de masina,mclarenul ala pur si simplu era praf,intr-o cursa trebuie sa ai o anumita constanta ca nu se stie cand vei avea nevoie de aceea distanta fata de urmaritori....
  • 0

#59 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 13 septembrie 2006 - 10:24

@MikeTekRacing spre deosebire de Alonso, Kimi spargea motoarele si daca era pe primul loc cu urmatorul concurent la 30 secunde in spate. Asta e diferenta intre ei. Spaniolul nu s-a rusinat niciodata ca pe ultimele 10 tururi a pierdut 20 secunde de avans pe cand Kimi si in ultimul tur tragea ca prostul de masina probabil cu scopul de a mai pune la avans inca o secunda. O atitudine imatura(cam asa faceam si noi cand eram copii si vroiam sa impresionam) pentru ca o judecata corecta te face sa percepi ca punctele pe care le obtii sunt tot alea si ca la nivelul asta nu mai prea impresionezi pe nimeni.

stii cumva vreo cursa in care a spart kimi motorul cu 20s in fata?
eu nu prea imi aduc aminte
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#60 gaston

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 50 Mesaje:
Inregistrat: 14-iunie 04
  • Location:Bucuresti

Scris 13 septembrie 2006 - 12:00

dlor
parca anul trecut kimi era de vina ca spargea motoarele cand trebuia sa fortezi. parca alonso stia sa nu forteze masura, sa nu aia, sa nu aia etc...cand ajungea kimi de pe 11 pe 2 anul trecut era neimpresionant, acum brusc e o cursa remarcabila. ce repede uita oameni

cat despre ajutor fia...nu mai ascultati tot ce zice briatore. omul pierde ambele titluri si ca piloti pe anul viitor are un prost si un tanar. nu va da bine sefilor lui asta. urmariti filmul in cauza si o sa vedeti ca da, alonso l-a incurcat un pic pe massa. f putin, insa regulamentul nu spune ca tb sa o faci intentionat si nici nu spune ca tb sa o faci mult. tb doar sa o faci. daca vreti sa pozati in victime neintelese, e dreptul si placerea dvoastra.
symonds declara ca alonso "l-a tras" pe massa si ca l-a ajutat pe linie dreapta. daca da, atunci inseamna ca l-a si incurcat in virajul urmator.
repet, eu nu as fi scris regula asa, insa la cum s-au dat penalizarile anul acesta, alonso o merita.


Mike, nu are nici un pic legatura cum s-au dat penalizarile anul asta... Uite un articol aici: Winners and Losers: Italian GP

La loosers ghici cine sunt trecuti pe primul loc:

The Stewards
They've managed to make some good decisions this year, (thanks to two of the three at Monza not being on duty before now) but their demotion of Alonso from 5th to 10th place in Qualifying effectively handed Michael Schumacher six points.

There's no question that Alonso ran his engine with more revs to get himself up to P3. Had he started from P5 then he would have taken P3 easily. The engine blow-up was down to all the effort he had to put in to get there.

You couldn't find anyone in the pitlane apart from Ferrari (who protested at Alonso "holding up" Massa) who thought there was anything wrong in Alonso's qualifying effort.

If Massa really believed he had a car capable of pole position why did he struggle to get past Robert Kubica in the race, why did he not set the Fastest Lap when he was in clear air at the end of his stints?

If an F1 car has to be further ahead than Alonso was ahead of Massa at Monza, then the race stewards are going to become very busy people all of a sudden.

As Williams' driver Mark Webber remarked wryly; "first the mass damper, then the track being resurfaced and now this. It seems like they (Ferrari) are getting a lot of help."

Pe locul doi e Alonso bineinteles.
  • 0

#61 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 13 septembrie 2006 - 01:03

Problema se pune gresit. Nu faptul ca a fost retrogradat pe grila l-a facut pe Alonso sa termine motorul. Daca pleca de pe 5 si se posta lejer cum zic cei din articol pe 3 putea sa traga tot atat de tarre ca sa-l ajunga pe Kimi si MS si sa ajunga in aceiasi situatie, cu motorul explodat.

Penalizarea ramane insa si este discutabila. Foarte discutabila. Cum am mai spus situatia aceasta nu se poate compara nici pe departe cuc ea de la Monaco dovada in acest sens fiind luarile de pozitie ale unor nume grele din F1(fosti piloti, manageri, ...) unii dintre ei concurand chiar pentru calutul cabrat.
  • 0

#62 gaston

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 50 Mesaje:
Inregistrat: 14-iunie 04
  • Location:Bucuresti

Scris 13 septembrie 2006 - 01:22

Si din 3 Stewards 2 erau italieni, iara alta magarie. Cum dracu s-au gandit sa faca porcaria asta nu stiu. E clar cu cine tin italienii nu?
  • 0

#63 DVS

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 Mesaje:
Inregistrat: 13-septembrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna 2
  • Motorizare:1.9 DCI

Scris 13 septembrie 2006 - 01:42

s-au gandit ca michael shumacher este neamt si nu o sa observe nimeni nimic. subtil. acum fara gluma, s-a ajuns sa se traga pe fata cu ferrari. si este pacat pentru ca la sfarsit daca vor castiga vor ramane semne de intrebare chiar daca poate vor merita intradevar sa castige.
cred ca alonso avea dreptate: f1 nu mai este un sport iar interesele sunt mult mai mari decat ne putem noi imagina.
  • 0
Cr�ateur d'automobile

#64 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 13 septembrie 2006 - 01:50

un steward de la monaco era spaniol si unul francez
se poate si acolo sa discutam de asta, dar nu are sens

daca vroia cineva sa ajute ferrari se putea face altfel, nu asa.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#65 DVS

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 Mesaje:
Inregistrat: 13-septembrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna 2
  • Motorizare:1.9 DCI

Scris 13 septembrie 2006 - 02:07

Daca aveti timp cititi pana la sfarsit. Este foarte interesant.
After the prohibition of the suspensions with absorption of vibration, the heavy penalty inflicted in Hungary with Alonso, this last at summer once more victim of an astonishing sanction with Monza. But with one TRUSTED corrupted since good a long time with the only cause of Ferrari (one does not speak here about plot against Renault, since other TEAM were also victim in the past), all that can be regarded only as normal. Note: Small orthographical precision: throughout this article, Ferrari will be regarded as TEAM, stable or mark. Small return behind.
Ferrari, is the only TEAM present since 1950 Formulates 1 of them, which makes a myth of it. Yes, but Ferrari, in the Nineties sinks. The TV rating is good, the money re-entries too. And B.Ecclestone, only the clampin managing the rights of F1 while wanting always more in order to increase its incredible richness (the first in Angletterre), decided to seize the bull by the horns. To sell expensive, it is necessary that F1 makes more TV rating. And for this reason, Ferrari is the absolute weapon. It should be known that for that, Ecclestone has an ally of weight: Max Mosley.
Indeed, in 1974, Ecclestone melts the FOCA, (Formula One Constructors Association) which will have with responsibility of represent the British manufacturers and to manage the rights of F1. But, the FOCA seeks to encroach on the CSI (International Sporting Commission), ex TRUSTED, since it seek to make prohibit the Turbos engines, used by Ferarri, Alfa Romeo and�. Renault, but not by the British manufacturers. Of dimensioned sound, the CSI, become FISA since the election at its head of Jean-Marie Balestre) tries to reduce the capacity of the FOCA by taking again in hand the commercial management of the GP. This fight of being able between Ecclestone and Balestre which will last of 1979 to 1982 and which culminates with the threat by Ecclestone to create a parallel championship, ends in a �peace of the brave men�, symbolized by the signature of the �Agreements Agrees� in Paris. This document ratifies officially the division of competences within F1 and gives to Ecclestone the commercial full powerss.
In 1987, Ecclestone becomes the vice-president of TRUSTED in load of the commercial businesses of F1. In 1991, under the pressure of the banker, Balestre is replaced with the head of TRUSTED by the English max Mosley� his ex right arm with the head of the FOCA�. Ecclestone thus sets up �its man� at the head of the highest leading authority. Ecclestone thus directs now more or less directly the commercial businesses and the technical and sporting aspects. It is thus, which, of payments in r�glements, Ferrari managed to go up. Only, nonglad to arrive from there there, one then will enter the burlesque one then in the ridiculous one� Ridiculous certainly, but at least clearly posted. But is this a merit when it acts to openly take people for idiots? Recall, in the 1999 and 2000 number of disqualifications of which was victim McLaren Mercedes? McLaren had as a rival�. Ferrari, which returned in the foreground� Disqualifications, penalizations, passage by the stands, etc� During this time, Ferrari was IRREPROACHABLE.
The continuation, everyone connait it, F1 enters one time when, all having been made so that Ferrari becomes again the only stable of F1, one will not see any more but it. Yes but here, that also it is not an enough any more salesman� When the competitors return, the battle must be contr�ll�e. A championship faked to some extent� Then, the intrigues are started again� It should be also said there that Ferrari knew to make� To make of the policy before the sport functions. Ferrari included/understood and can handle the set language in order to act freely, in front of the amazed eyes of the televiewers very won over to the words of the media, TF1 at the head. FIAT to which belongs Ferrari being a large advertiser� Ferrari clamp that F1 coute too expensive? Certainly, but this of the set language is not there when one knows, that they have a private track, pay a pilot 6 times more than any other stable, is seen giving the right by TRUSTED not to respect the agreements of the Harmony which prohibits the stables from making more than one certain number of kilometers of private tests in order to reduce the costs, launches a higher bid on the engineers in F1, etc�. But Ferrari can allow it, since that it can praise touch the largest share of the incomes transferred to the stables�.
It should be known that, after the share of the incomes digested by B.Ecclestone, the remainder is transferred with the teams, but not in a levelling way. A part is transferred according to the results, another according to the history of the TEAM. Until there, nothing abnormal. Only, Ferrari, is seen offering an additional share under �myth� but also of �small independent manufacturer�. FIAT, repurchased then resold by GM T it does not have to him not even repurchased Ferrari years ago?? Oh beautiful independence. And with with dimensions of the with dimensions policy, with a Jean Todt (above on the right), well-known for its twisted blows where all is good to gain, Ross Brawn (above on the left) the inventor of trickeries of Benetton in 94 and 95 with�. Briatore in Beneton, and well on, Schumacher, the perfect pilot for his blows of wheel devastators on the tracks and its operations worthy of a person equipped with a pocket of water in the place with the brain, perfect Dream TEAM is in place. Notwithstanding, rightly TRUSTED it until there, as long as nobody will say high, which everyone thinks low, nothing will move!
In 2000, Ron Dennis had vaguely started to denounce these intrigues, before making back machine, following pressures from the sponsors (Mercedes at the head doubtless), but also directly of TRUSTED, since its pilots will see themselves displaced with many recoveries, penalized by r�glements laid after the race and others� And lately, Briatore, hadn't it declared on the SPOKE after race, that the title was played on green carpet, that TRUSTED it was acquired with the cause of Ferrari, and Schumacher in particular? One day after its intervention, during which it compared that with the scandal Italian football, only that, and had implied that Ferrari had been supported, Flavio Briatore, 56 years, entrusted at Reuters in an interview which it had been badly included/understood. �We have confidence fully� us never believed that they (the controlling authority) handled anything against Renault�, he says. �I am convinced of the integrity of the police chiefs, I am sure at 100%. � Stalemate Symonds, of sound with dimensions: �It is difficult to fight under these conditions� When you see Ferrari changing direction as far as it wants it before the first turn in Turkey and that nothing occurs, and there we are penalized for that��. Then, one will be able to always say, yes, but in 1997, after the operation of Schumacher with Jerez, one withdrew his second place with the championship to him. Terrible like sanction not? It however kept its victories� Its various operations on the tracks, of which that in San Marino in 2004 when it gives a violent one and strange blow of wheel whereas Montoya (Williams) rises with its height will ever be r�primmend�. The Colombian is obliged to make a variation in grass to avoid the collision. Schumacher, finally victorious, will say not to have seen it, but especially will not grave anything! Montoya, this same year, will be seen with many recoveries sanctioned for operations is saying noncorrect, like an attempt at going beyond on Barrichello on�. Ferrari. One passes also his multiple zigzag on the track, at the time of the departures (large usual of the fact), and other intrigues�.
The finality of all this, is that, all that could block the good walk of Ferrari must be erradiqu�. And for this reason, TRUSTED it is ready with all. The business of the ailerons nonin conformity, a few years ago was ent�r�, TRUSTED it not hesitating to declare that the police chiefs of track �had been mistaken� in their measurements! A case without precedent. Thanks to that Montoya on Williams lost the title all the same! With that, always let us add r�glements overmeasure or almost, penalizations not given (between 2000 and 2005 no penalty was inflicted in Ferrari. Were they perfect? Certainly!!), car penalizations the rigo with competition, of the r�glements modified in the course of season, and I pass from there� There is not although lately, where it was thought that TRUSTED it was satisfied, since Schumacher was disqualified qualifications in Monaco� Simple horn the eye to calm the plaintiffs. With the advertisement of the retirement of Schumacher, TRUSTED it, will want absolutely that Schumacher, the Ferrari pilot more titrated, withdraws itself on a title. It is good for glory, the image of F1, and� for that of Ferrari. Does that paraitrait too large?? Not on!
Since did time, how much televiewers denounce these practices?? Then, �do not take people for idiots, but do not forget that it are it�. Bracket this proverb with the letter TRUSTED.
  • 0
Cr�ateur d'automobile

#66 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 13 septembrie 2006 - 02:20

interesant
insa briatore a condus o echipa care a fost banata pt inventii tehnice ilegale (cand a luat titlul ms), a mai fost acuzata de tot felul de trisari (launch control si in 1994-1995 si recent, nu l-a dovedit nimeni)

mereu se spune ca exista o conspiratie ca cel care castiga triseaza.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#67 S600

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 247 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Mondeo Ghia 2002
  • Motorizare:2.0 TDCi 130 HP

Scris 13 septembrie 2006 - 02:47

Iar autorul articolului sau autorii... habar nu au ce e aia logica. Ca sa castige bani, trebuie sa aiba sponsori, drepturi tv si audienta. Iar astea nu exista decat daca F1 e INTERESANTA, nu monotona.

Cat despre conspiratii, inclusiv femeia de servici zice ca aia de la 7 au conspirat impotriva ei ca sa o dea afara, si sa bage pe o nepoata de-a lor :rolleyes:
  • 0
RuleR

#68 gaston

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 50 Mesaje:
Inregistrat: 14-iunie 04
  • Location:Bucuresti

Scris 13 septembrie 2006 - 04:19

un steward de la monaco era spaniol si unul francez
se poate si acolo sa discutam de asta, dar nu are sens

daca vroia cineva sa ajute ferrari se putea face altfel, nu asa.


O fi asa, numai ca acolo toti care nu sunt fani Ferrari si multi care sunt fani Ferrari au zis ca a facut-o intentionat. Aici sunt de acord cu decizia asta doar cativa fani Ferrari, poate cei mai impatimiti. Asta e diferenta. Chiar si tu @Mike ai dubii fata de decizia de Sambata.
  • 0

#69 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 13 septembrie 2006 - 05:04

eu nu am dubii.
eu nu as fi dat penalizarea, pt ca as aplica legea in spiritul ei. da, l-a incurcat insa legea nu a fost scrisa pt asta.
insa au mai fost penalizati oameni anul acesta cu legea aplicata in litera ei (jv la nurburgring). nu e normal, tb schimbat modul de interpretare
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#70 S600

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 247 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Mondeo Ghia 2002
  • Motorizare:2.0 TDCi 130 HP

Scris 13 septembrie 2006 - 05:44

Penalizarea de la Monza s-a vrut a fi un raspuns la cea de la Monaco.
In ce ma priveste, la Monaco as fi dat maxim 5 locuri penalizare, iar aici, la Monza nu as fi dat nici o penalizare.
  • 0
RuleR

#71 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 13 septembrie 2006 - 08:03

faza cu reasfaltarea circuitului e oarecum ilara.
aia de la ferrari au avut circuit separat ??

iar cu interzicera mass dammper-urilor, e interpretabila. au fost legale cat nu au fost interzise.
si au fost interzise din momentul in care s-a dovedit cert ca nu sint conforme cu regulamentul.

atat timp cat schui s fost penalizat de 2 ori acest an, comentariile zic eu ca sint de prisos.
cel putin la Monza putea sa primeasca o pedeapsa mai blanda.
cum zicea si rares dan, daca ati fi pusi sa arbitrati o disputa intre Romania si alta tara, nu ati trage nitel cu tara voastra >??
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#72 gaston

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 50 Mesaje:
Inregistrat: 14-iunie 04
  • Location:Bucuresti

Scris 14 septembrie 2006 - 09:44

eu nu am dubii.
eu nu as fi dat penalizarea, pt ca as aplica legea in spiritul ei. da, l-a incurcat insa legea nu a fost scrisa pt asta.
insa au mai fost penalizati oameni anul acesta cu legea aplicata in litera ei (jv la nurburgring). nu e normal, tb schimbat modul de interpretare


Unde l-a incurcat? Massa zicea ca a suferit de "oversteer" in nu stiu ce sicana din cauza lui Alonso, insa majoritatea cred ca el a gresit in sicana aia. Tie care ti se pare mai probabila?
  • 0

#73 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 14 septembrie 2006 - 10:18

massa zicea de understeer in parabolica
vezi filmuletul on board, o sa vezi la iesirea virajului massa ridica de 2 ori de pe acceleratie ca iesea prea larg altfel
prin telemetrie, SE POATE dovedi, ca la aceeasi viteza si rotire de volan, cu 5 min inainte masina putea sa ia virajul, acum nu

in plus, mai e un aspect si o dovada daca chiar de symonds. acestas spune ca INAINTE de parabolica, din ce a vazut el, massa a fost chiar aspirat (adica ajutat). asta inseamna ca si in viraj era "in raza" sa il incurce

nu va uitati ca erau 100m, toata cursa a stat cam la aceeasi distanta de Kubica pe acolo desi ar fi mers mult mai repede. prob e ca masinile sunt foarte sensibile


edit:
reno s-a aparat punand accent pe alte 2 chestii
1) ca nu a fost intentionat (corect, dar regula nu spunea ca tb sa fie intentionat. daca era intentionat intra la paragraful cu care a fost trimis ms in coada grilei)
2) ca daca il lasa pe massa nu mai prindea alonso inca un tur (iar corect, dar faptul ca ai avut o pana nu iti da dreptul sa ii incurci pe altii dupa aia)

eu repet ca nu as fi dat penalizarea...

Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 14 septembrie 2006 - 10:21

  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#74 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 14 septembrie 2006 - 10:52

[...]in plus, mai e un aspect si o dovada daca chiar de symonds. acestas spune ca INAINTE de parabolica, din ce a vazut el, massa a fost chiar aspirat (adica ajutat). asta inseamna ca si in viraj era "in raza" sa il incurce[...]


Pai dupa ce i-a dat un ajutor s-a gandit sa-l ia inapoi. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/crazysanta.gif

O prostie si cu discutiile astea. Acum a fost penalizarea, data trecuta au fost nu stiu ce pasarici, alta data erau cai verzi pepereti, ... . Si uite asa din 100 de posturi in 90 discutam despre lucruri tampite.
Nu cred ca e neclar pentru cineva ca francezii si spanioli(in momentul asta) trag cu Renault iar italienii cu Ferrari. Si de la asta vor face orice sa-si incurce adversarul. Vor umbla numai cu lupe doar doar ca vor descoperi vreun firicel de par ne la locul lui.
La fel si cu fanii celor 2 echipe: vor vedea si planeta Pluto cu ochiulliber daca asta va demonstra ca echipa lor este no. 1.
  • 0

#75 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 14 septembrie 2006 - 10:57

100% de acord

ai zis exact ce am zis eu...
daca te apuci si cauti sa aplici legea in litera ei, aici ajungi. si politia de poate amenda ca ai schimbat banda inainte de intersectie (o face toata lumea). dar e stupid
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi