Marele Premiu Al Italiei - Monza 10/9/2006
#76
Scris 14 septembrie 2006 - 05:59
Ziceam acolo ca l-au penalizat drastic pe Schumi...Sa zicem ca a fost de vina. In tot sezonul s-au dat penalizari de 2 secunde, penalizari de locuri...etc.
Spuneam tot atunci, ca daca cumva alonso e prins capra de italieni, o sa i-o traga de o sa-i vina acru. L-au prins i-au tras-o. Asta e. Payback time. La Monaco a avut avantaj, acum roata s-a intors.
Pacat mare ca s-a ajuns la chestii de-astea in F1...
Mazda 3 2007, phantom purple mica, 2l 148cp
#77
Scris 14 septembrie 2006 - 06:51
insa pana la urma cursa a trecut, mai sunt 3 si alonso are 2 pct avans.
#78
Scris 14 septembrie 2006 - 07:39
Nici unul din campionatele ultimilor ani n-a fost terminat en fanfare de renaul si asta seamana leit cu celelalte.
Nici anul trecut renault nu castiga titlurile daca Kimi ar fi avut o masina ok si un coechipier ce nu arunca punctele pe fereastra.
In lumina evolutiilor din ultimii ani nu ma astept ca renault sa faca altceva decat sa dea cu fundul de pamant riscand intr-un campionat care pentru ei e pierdut.
Initial crezusem ca gumele sunt de vina, micheii plecand de la petrecere inainte de tort dar deocamdata tre sa-mi retrag cuvintele. Michelin isi face treaba si dovada e McLaren. Renault nu-si face treaba si dovada e clasarea lor in ultimele 6 curse
Asa arata punctele lui Alonso 4 8 4 -- 8 --
Si asa arata ale lui Schumi 10 10 10 1 6 10
Acum au amandoi 6 victorii...in caz de punctaj egal mai e valabila regula celor mai multe victorii? Normal ar fi sa fie
Mazda 3 2007, phantom purple mica, 2l 148cp
#79
Scris 14 septembrie 2006 - 07:43
Christian Silk, Chief Test Engineer
"We must admit that this was a tough day for the team because of mechanical problems with the cars. But the data we did manage to collect is interesting and will need to be completed tomorrow. The team did today a great job to optimize the running time as much as possible and that is a positive point."
in traducere libera... am cam dat cu bata-n balta. Poate maine o fi mai bine.
Aceasta postare a fost editata de thanathos: 14 septembrie 2006 - 07:44
Mazda 3 2007, phantom purple mica, 2l 148cp
#80
Scris 14 septembrie 2006 - 07:53
masinile nu sunt atat de rapide cat tb, pt a apara cele 2 pct Alonso are nevoie si de o masina rapida, de-aia sunt teste
e mereu de preferat sa crape in teste si nu in cursa
#81
Scris 15 septembrie 2006 - 10:01
Anul trecut in China au zburat pe langa cei de la McLaren. Au fortat exact cand si cat trebuie.
Anul asta o sa fie putin mai dificil doar pentru ca au fost obligati sa-si modifice radical masina chiar inainte de interzicerea testelor.
La Jerez in ziua a doua masina lui Fisi a crapat de 3 ori. E normal, au in fata o perioada de 3 saptamani de teste, cea mai lunga a anului. La inceput trag peste limita pentru ca apoi sa se apropie incet incet de acea limita.
Alonso <->MiSchu
10 8
8 3
10 0 (accident MiSchu)
8 10
8 10
10 8
10 4(penalizare MiSchu)
10 8
10 8
4 10 (Indianapolis)
8 10
4 10 (prima cursa fara mass dumper)
0 1 (abandon Alonso de pe pozitia 1 si MiSchu primeste un cadou de 1 punct chiar daca nu a terminat cursa)
8 6 (safety car-ul si greselile lui MiShcu il ajuta pe Alonso)
0 10 (penalizare Alonso, abandon de pe locul 3)
Urmeaza China, cursa pe care traditional MiSchu nu poate sa o termine.
Aceasta postare a fost editata de r&d: 15 septembrie 2006 - 10:02
Proud to be Renault F1 fan
#82
Scris 15 septembrie 2006 - 03:36
Urmeaza China, cursa pe care traditional MiSchu nu poate sa o termine.
hai mai frate ca asta-i de pus in rama, la capitolul rautati gratuite. Asa pot spune si despre renault ca la istoria lor in F1 intr-adevar 3 curse aduce a traditie. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/crazysanta.gif
Adica o cursa ce e la a treia editie deja o consideram "o traditie" ...
Anul trecut n-a avut nici o sansa sa castige ceva, si in 2004 cursa asta oricum nu mai conta, era de multa vreme campion mondial.
Mazda 3 2007, phantom purple mica, 2l 148cp
#83
Scris 15 septembrie 2006 - 03:56
Urmeaza China, cursa pe care statistic MiSchu nu poate sa o termine.
Proud to be Renault F1 fan
#84
Scris 15 septembrie 2006 - 04:00
La mai multe zile după consumarea faptelor, Bernie Ecclestone, patronul Formulei 1, a criticat Federaţia internaţională de automobilism (FIA) pentru decizia luată �n cazul Alonso la Marele Premiu al Italiei, de la Monza, unde l-a retrogradat pe campionul mondial 5 locuri pe grila de start, consider�nd că acesta l-a �mpiedicat pe Felipe Massa să-l depăşească �n sesiunea de calificări.
Ecclestone a fost deosebit de dur, �ntr-un interviu acordat ziarului german Sport Bild, apreciind că decizia FIA este "o farsă", iar scuderia Ferrari este singura echipă din Formula 1 care "primeşte ajutor politic" din partea forului mondial.
Pe de altă parte, şeful F1 este de părere că retragerea lui Michael Schumacher, anunţată tot la Monza, nu este definitivă, apreciind că Renault l-ar accepta imediat �n formaţia pentru sezonul viitor.
Sursa aici
#85
Scris 15 septembrie 2006 - 04:02
pentru ca nici o statistica nu-ti da 100% ... decat daca e facuta inainte de '89
Statistic, MS n-a terminat cursa asta in 2 incercari din 2... urmeaza a 3-a.
Mazda 3 2007, phantom purple mica, 2l 148cp
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi