Aceasta postare a fost editata de Artanis: 29 decembrie 2006 - 03:26
Jante Si Cauciucuri
#276
Scris 29 decembrie 2006 - 03:25
#277
Scris 29 decembrie 2006 - 03:34
nu a inghetat, dar e un -3 -4 grade. parca da sa prinda pe jos.
mult laudatele mele gume GY Excellence s-au comportat "execrabil"
ma gandesc serios ca imediat dupa rev sa-mi iau 2 gume de iarna pe fata.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#278
Scris 29 decembrie 2006 - 04:25
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#279
Scris 29 decembrie 2006 - 09:41
- Cea mai eficienta frinare este cind aderenta nu se pierde deloc.
- ABS-ul intra numai cind s-a pierdut aderenta ( logic )
- Pai daca s-a pierdut aderenta, nu e mai bine sa existe abs ? Nu de alta dar :
1- nu cred ca avem noi frecventa ciclurilor unui abs la picioare
2- aderenta se pierde inegal pe cele 4 roti ( cind se pierde ), dar frinarea comandata de pedala este egala pe punti .
3- functie de violenta frinarii puntile se incarca/descarca diferit de fiecare data.
Parerea mea personala e ca abs-ul e bine sa fie acolo pentru situatii de forta majora.
Ca exemplu, una din "cumpenele" vietii mele:
Acum vreo 6 ani, vara, caldura mare. Eu cu un Golf4 de citeva luni, pe sosea libera pe sensul meu de mers, aprox 120-130/h. , din sens opus venea o masina pe banda ei. Pe marginea soselei la vreo 1,5-2 metri distanta de asfalt o caruta statea linistita paralel cu soseaua in sensul meu de mers . Cind mai aveam poate 50-75 metri pina la ea, taranu baniuesc ca a bagat un ardei iute undeva calului pentru ca a plecat brusc la galop si a intors caruta in fata mea blocindu-mi practic toata soseaua.
Sincer, mi-a fost extrem de clar ca nu voi putea opri si voi trece prin caruta. Evident, pedala de frina nu avea cum sa fie in acel moment decit LIPITA de podea !.
Nu va puteti imagina cum face abs-ul ( vezi : masina ) cu gume bune, la o frinare asa de violenta pe un asfalt foarte bun si cald. Aveam senzatia ca masina se va rupe, parca se incovoia toata din cauza faptului ca frina lucra in socuri. Insa s-a oprit !!
Credeti-ma ca am depasit de mult milionul de km dar nu credeam ca un sistem de control al frinarii poate fi atit de eficient.
E drept ca daca reuseam sa nu blochez rotile deloc era mai bine. Insa la halul ala de frinare, cum sa controlezi 4 roti cind 2 erau in mod clar mai mult in aer iar celelalte 2 extrem de incarcate ?
Eu ramin convins ca am scapat teafar datorita abs-ului.
#280
Scris 29 decembrie 2006 - 10:15
stiu. asta ar fi solutia optima.Greseala tipica... Decat 2 gume supertari de iarna pe fata, mai bine 4 mai "slabute" pe toate rotile... Cu gume de iarna care vor avea aderenta pe fata si cu cele de vara pe spate masina va fi si mai dezechilibrata in caz de nevoie!
da decat 4 de vara, mai bine 2 de iarna pe fata.
daca va trebui sa plec si la tg mures, in functie de vreme, o sa vad cum fac.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#281
Scris 29 decembrie 2006 - 10:46
Mi-am facut si eu upgrade la sharanel, i-am luat 4 anvelope noi de iarna, dar asa mai dupa bugetul meu de austeritate, pe fata mi-am pus Nokian W si pe spate Matador matador matador, dar macar sunt de iarna si noi, are crampoane sanatoase, pe spate face fata fara probleme. Parerea mea.
#282
Scris 29 decembrie 2006 - 10:49
nu cred ca dezactivarea lui ar face franarea mai eficienta nici macr cu slick-uri pe pista Nascar....,poti sa ai si gume de 285 latime.
Eu raportat la masina mea am gume destul de micutze 205/55 R16 si am facut teste la franare cu si fara ABS....vreau sa va zic ca fara ABS sunt sanie cu zurgalai...ma duc bine chiar si pe asfalt uscat,insa cu ABS activat se micsoreaza radical distanta de franare.
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#283
Scris 29 decembrie 2006 - 11:01
phey clar. cand soseaua si vremea permitem, ne dam zmei.
cand ninja si e nea pe drum, si eu o las moale de tot...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#284
Scris 08 ianuarie 2007 - 06:26
#285
Scris 08 ianuarie 2007 - 08:29
#286
Scris 10 ianuarie 2007 - 07:02
#287
Scris 09 februarie 2007 - 05:59
P.S. vand 4 cauciucuri de iarna, stare impecabila http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/cunaooooo.gif
#288
Scris 09 februarie 2007 - 06:51
Oricum nu regret deloc achizitionarea rotilor de iarna, macar pt cele cateva ocazii cand am avut realmente nevoie de ele si si-a facut datoria. Plus sa nu uitam ca temp adecvate folosirii rotilor de iarna au mai fost, nu f scazute e adevarat.
#289
Scris 09 februarie 2007 - 08:07
Nu consider ca mi-am luat tzeapa ca le-am pus, am facut 2 drumuri periculoase pe zapada si furtuna insa consider ca ma puteam descurca si fara ele. Eu mi-a facut datoria si le-am luat si montat. A meritat sau nu? Naiba stie...
Deci...se mai aude ceva de vreun inghet.? Voi cand le scoateti? .Vreau sa pun jantele ca m-am saturat de capace
Aceasta postare a fost editata de Dee: 09 februarie 2007 - 08:07
#290
Scris 09 februarie 2007 - 08:12
#291
Scris 09 februarie 2007 - 08:14
#292
Scris 09 februarie 2007 - 08:59
#293
Scris 10 februarie 2007 - 12:42
Probabil saptamana viitoare le voi scoate deja nu mai are sens, desi se comporta admirabil inclusiv pe caldurile astea, nu imi pare rau de banii dati.
Dar deja nu cred sa mai fie zapda in Bucuresti, la munte nu ma mai duc am fost weekend-ul trecu, pe 1 martie plec din tara 10 zile asa ca ..astept sezonul viitor
#294
Scris 16 octombrie 2007 - 12:18
Am citit un test pe autozeitung care compara mai multe anvelope de iarna, si castigatorul este...chiar Vredestein Snow Trac 2
Regardless of the fact that next season already Vredestein a new winter tires present, the Dutch have the best mix of profile once optimized, and it has paid off. Unter dem Strich sammelt der Vredestein Snowtrac 2 die meisten Punkte und wird Testsieger. The bottom line collects the Vredestein Snow Trac 2, the most points and will test the winner. Ein souver�ner Abgang. A sovereign finish.
LINK.
#295
Scris 16 octombrie 2007 - 09:37
#296
Scris 16 octombrie 2007 - 10:53
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 16 octombrie 2007 - 10:56
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#297
Scris 16 octombrie 2007 - 10:57
#298
Scris 16 octombrie 2007 - 11:03
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#299
Scris 16 octombrie 2007 - 11:11
#300
Scris 18 octombrie 2007 - 09:26
sunt curios daca mai putem face rost de o oferta de la Apco
Asa cum a spus si 1Q-ul, putem incerca si obtine o oferta.
Dar nu uitati, pt a avea succes, trebuie seriozitate, un numar de anvelope cat mai mare, si comanda sa fie pe cat posibil grupata (cam in aceiasi perioada de timp).
Bafta.
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi