Jante Si Cauciucuri
#226
Scris 19 decembrie 2006 - 11:12
#227
Scris 19 decembrie 2006 - 11:38
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#228
Scris 20 decembrie 2006 - 12:34
totul a fost ok, s-a miscat f bine (avea pe stoc, omul a sunat si 1 ora le avea deja)
#229
Scris 20 decembrie 2006 - 09:16
sigur, fara zapada, ca drumul spre moeciu a fost cam ... tricky
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#231
Scris 20 decembrie 2006 - 09:30
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#232
Scris 20 decembrie 2006 - 09:33
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#233
Scris 20 decembrie 2006 - 10:05
Banuiesc ca Domna LaScurt va circula in ore de varf cand se merge cu 5 la ora, deci atuul gumelor de iarna cum ca sunt mai moi si adera mai bine la rece cam dispare.
Totusi investind in 2 gume de iarna (nu 4), scapi de indatoririle de a o plimba tu atunci cand ninge.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#234
Scris 20 decembrie 2006 - 10:09
@Extremero: se poate, nu zic nu, dar cand o fi polei pe jos, cum mai e? Si Doamnei in cauza fix stres nu-i trebuie! Orice accident cat de mic = stres, si ei nu-i trebuie asa ceva!
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 20 decembrie 2006 - 10:10
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#235
Scris 20 decembrie 2006 - 10:20
Stiu ca ideal ar fi sa avem cu totii 2 randuri de roti, dar in afara de costuri mai intervin si alte inconveniente de genul depozitare (mai ales cand stai la bloc), mutare de pe o janta pe alta etc.
Acum sincer, fiind a 2-a masina din familie si Doamna LaScurt fiind ocupata in perioada urmatoare cu treburi familiale care o vor tine legata de casa, masina aia va fi de back-up. Asa ca in contextul actual Sonata va trage mai mult pe ploaie, frig si turbulente. Deci gumele de iarna vor mai putea astepta cel putin un an.
Am I right LaScurt?
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#236
Scris 20 decembrie 2006 - 11:19
Impresii:
Silentioase, 200 km/h fara probleme, stau bine pe uscat chiar mult mai bine decat ma asteptam, aderenta la franare buna dar nu mi-ar place sa pun o frana cu ele in blana la peste 100 km/h desi am facut-o in drum spre Oradea obligat mi-a iesit un tir in fata...aveam peste 120 km...frana,scart,ABS si m-am oprit in timp dar nu foarte departe de tir
Per total super multumit
Astept zapada sa vedem cum se comporta pentru ce le-am luat de fapt si am platit o anumita suma
#237
Scris 20 decembrie 2006 - 02:27
sper sa se mai "aseze", sa se toceasca un pic si sa inceapa sa tina putin mai altfel, desi sint convins ca pe asfalt (ud, uscat, whatever) sint mai periculoase ca cele de vara pe care le-am dat jos. desigur, la zapada sau la < 0 grade isi au rostul lor, ca doar de-aia le-am luat. dar mie mi-e clar ca puteam sa merg la fel de bine cu resapate, efectul era acelasi iar banii ramineau pentru cadouri sau alte chestii utile.
puteti sa va si suparati, e parerea mea http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/cunaooooo.gif
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#238
Scris 20 decembrie 2006 - 02:31
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#239
Scris 20 decembrie 2006 - 02:34
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#240
Scris 20 decembrie 2006 - 02:44
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#242
Scris 20 decembrie 2006 - 03:12
P.S. io nu ma simt lezat, ca nu e fabrica mea sau firma mea
P.S.2.: poate totusi sunt defecte??
P.S. 3: de curiozitate, voi sunteti genul care franeaza fix in fundul celui din fata in cativa metri?
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 20 decembrie 2006 - 03:13
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#243
Scris 20 decembrie 2006 - 03:12
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#245
Scris 20 decembrie 2006 - 03:47
#246
Scris 20 decembrie 2006 - 04:49
#248
Scris 20 decembrie 2006 - 05:30
eu am de 286. sint foarte departe de capacitatea maxima de frinare cind intra abs-ul.
cu cele de vara, chiar la temperatura de azi dimineata puteam sa-mi modulez singur forta de frinare astfel incit sa musc din volan dar sa nu intre abs-ul. cu astea oricit as modula, tot clantane abs-ul in draci, iar de impins inainte nici vorba.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#249
Scris 20 decembrie 2006 - 05:38
Eu am discuri de 15 inci, adica de 381 mm.
si la mine in carte sunt de 15 inch dar nu e nici pe departe valoarea adevarata. nu stiu care-i faza si cum se masoara dar sigur nu ai discuri de 380mm....bag mana in foc ca asa apar de 15 inch ca intra sub jante de 15 inch.
tunerii pun de obicei discuri aia si nu intra decat pe jante de 19.
edit: tu ai din cate am gasit eu 280X26 mm.
Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 20 decembrie 2006 - 05:45
#250
Scris 20 decembrie 2006 - 05:41
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi