Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Jante Si Cauciucuri


  • Please log in to reply
376 replies to this topic

#251 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 20 decembrie 2006 - 05:59

@swiby, corect, specificatia completa este 280 x 26t (mm) 15-inch ventilated disc. Ce-o vrea sa insemne 15 ala, probabil inci coreeni :rolleyes:
  • 0
Imagine amplasata

#252 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 20 decembrie 2006 - 06:01

15 inch inseamna ca poti sa pui janta de minim 15 inch pe el (cu tot cu etrier).
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#253 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 20 decembrie 2006 - 06:05

Nici mie nu mi-a pornit ABS-ul de cand cu astea de iarna...dar astept conditii vitrege, ca deocamdata e toamna...
  • 0

#254 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 20 decembrie 2006 - 07:11

Mergeti si voi cu gumele cativa km inainte sa dati verdicte. Sa se aseze pe masina, sa va obisniti cu pedala, sa se rada un prim strat de pe ele.
In mod normal cele mai proaste gume de iarna, ar trebui sa fie mai bune la 3 grade si mocirla pe jos ca cele de vara. Chiar daca nu e zapada pe jos ci apa, canalele de dispersare fiind mult mai mari la gumele de iarna, ar trebui sa iasa mai repede/usor apa de sub guma.

Eu merg pe Dunlop ws m3 si desi are de suferit comportamentul masinii pe viraje (sunt 185/65R14 fata de 205/50R16 cele de vara) nu-mi pare rau ca le-am pus chiar daca nu a nins pana acum, pt ca pierd mai putin timp mergand mai incet pe viraje, decat daca as fi mers mai incet/precaut pe linii drepte acoperite cu apa. Ok, eu compar timpii in afara. In Bucuresti erau ok pana acum si slikurile de vara.
  • 0

#255 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 20 decembrie 2006 - 08:37

@swiby, corect, specificatia completa este 280 x 26t (mm) 15-inch ventilated disc. Ce-o vrea sa insemne 15 ala, probabil inci coreeni :rolleyes:


care swiby bre ?
  • 0

#256 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 20 decembrie 2006 - 08:39

treci si tu cu vederea... sunteti rosii amandoi - am inceput sa recunosc userii dupa avatar :rolleyes:
  • 0
Imagine amplasata

#257 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 20 decembrie 2006 - 08:43

de asta va confund eu...lascurt si lulian_E....noroc ca a ta misca :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 20 decembrie 2006 - 08:44

  • 0

#258 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 20 decembrie 2006 - 09:26

Si mie mi-a harati ABS-ul cu gumele de iarna dar era mazga pe jos si este explicabil..Am prins o zi cu frig puternic cu cele de vara si la cateva frane mi-a intrat ABS-ul si anvelopele au scartzait ceea ce nu prea fac de obicei. Era clar ca nu se simt bine la frig.
  • 0
On a self-imposed forum break...

#259 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 20 decembrie 2006 - 11:43

Ma omorati cu abs-ul asta!
E normal sa intre saracu', de asta a fost facut... Si nu stii pe ce franezi. Poate fi in zona respectiva o mazga mai groasa acumulata din cauza unui camion ce tocmai a trecut pe acolo, poate prinzi o balta mai mare, poate... Si daca intra amaratul si face kar-kar de 3 ori nu e foc. Toata treaba e ca sa nu fie incontrolabil, sa nu caraie 10 metri si sa te duci sanie.
Azi am luat pentru Merc-ul prietenei mele Nokian W si am scos masina la teste. Pe mazga spre Buftea (si acolo chiar e mazga) am tras niste frane sanatoase, a intrat abs-ul <1 sec si a franat excelent masina. N-ai ce sa-i comentezi.
Conteaza si cum dozezi pedala. Eu m-am urcat cu amandoua picioarele pe ea si nu a carait aproape deloc. In acelasi loc, si in aceleasi conditii masina caraia mai tare si simteai cum pleaca putin.
Ce incerc sa zic prin cuvinte multe si proaste: nu compari neaparat un sistem de franare si 4 gume prin intrarea sau nu a abs-ului. E o referinta dar nu hotaratoare.

Si inca ceva: spunea cineva ca se pricepe sa franeze mai bine decat un abs... Tip: scoate siguranta de la abs si baga niste franari (pe ud sau uscat, oricum o sa vezi diferenta). Am incercat eu sa fac asta dorind sa scap de asr (erau pe aceeasi siguranta) si mi-am blestemat zilele, masina a fost pe frana aia pe toate partile... Mi-a trecut, lasa-l pe el sa-si faca treaba lu ca de-aia a fost inventat... Cu asr/tc/etc e alta treaba, si eu consider ca pot sa plec de pe loc mai bine fara nici un traction control sau ca ma simt mai bine pe curbe tinanand masina din gaz(de altfel sunt cu esp scos de cand plec de pe loc) dar la franare...
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#260 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 21 decembrie 2006 - 09:38

eu eram ala :) la orice ora din zi si din noapte frinez mai bine cu masina "veche" decit cu cea "noua". la asta n-am incercat inca sa scot siguranta de la ABS, dar vine si asta curind, ca acum sint conditii de test bune.

ABS-ul intra cind blochezi roata, deci nu ai suficienta aderenta pe frinare. simplu ca buna ziua :D in fix aceleasi conditii meteo, pe aceleasi strazi, rotile de iarna pe care le-am luat frineaza (mult) mai prost decit cele de vara. la fel de simplu. si ca sa ne lamurim: nu ma refer la un condus normal, linistit. ma refer la niste teste pe care le-am facut, pentru a sti la ce sa ma astept intr-o eventuala situatie critica.

tot cu rotile astea de iarna am constatat ca am aderenta mai buna pe demaraj. da, sint montate cu sensul de rotatie corect.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#261 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 21 decembrie 2006 - 11:12

chiar vreau sa vad si eu cum frineaza ale voastre, astia care va laudati ca moaaaa... super extraordinar :D


Daca vrei ne vedem si facem un test sa vedem care si cum franeaza mai bine si eu sunt curios, ieri am fost la Bacau am plecat la 13.30 si m-am intors aseara pe la 1.00 deci am tras ceva de masina avand in vedere ca am avut si treaba acolo cateva ore buna, gumele se comporta excelent,stabilitate,frana,etc..si am prins dupa Buzau si o ploaie/ninsoare/mazga ud pe jos la maxim stau foarte bine


LE
Am cu gumele de iarna pana acum peste 2.000 km
Cu gumele de iarna intotdeauna o sa intre ABS mult mai repede si uneori ESP-ul in locuri unde inainte la aceiasi viteza nu va intra...gumele de iarna sunt facute pentru iarna si pentru siguranta condusului pe zapada,mazga etc...nu au aceleasi calitati pe uscat ca si o guma de vara, in schimb pe -x grade pe uscat anumite modele se comporta mai bine decat gumele de vara, compozitia gumelor de iarna este alta si este facuta sa dea randament maxim pe frig si in conditii de iarna comparativ cu gume de vara.
Ati incercat sa franati cu gume de vara la -5 - 10 grade? Pe uscat? Sanie :D

Aceasta postare a fost editata de Alllexandru: 21 decembrie 2006 - 11:21

  • 0

#262 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 21 decembrie 2006 - 11:27

Sanie m-am dus io cu Turanza la 3 grade pe piatra cubica, uscata! M-am invartit ca o floare!
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#263 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 21 decembrie 2006 - 03:53

si ESePeu?
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#264 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 21 decembrie 2006 - 07:20

Jaffare-afirmatii astea de genul eu sunt zmeu si meserias la volan si franez mai bine fara ABS sunt de o factura negativa, nu-ti fac cinste si nu cred iti sunt caracteristice....Ba ma tem ca ai tras aceste concluzii pe senzatii si pareri personale si nu pe vreun test real cu masuratori profesioniste. Deci eu zic s-o lasam moarta ....
@spinning- n-am zis ma suprinde ca intra ABS_ul. E mazga pe jos, temperaturile sunt scazute si e normal sa-si faca treaba.
  • 0
On a self-imposed forum break...

#265 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 22 decembrie 2006 - 07:55

@ska: ESP-ul corecteaza, dar nu e infailibil... Fizica e mai tare decat ESP-ul de multe ori!
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#266 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 decembrie 2006 - 08:00

in limitele normale, ESP de scoate din sh*t, daca se exagereaza prosteste, atunci normal ca ... :)
desi , eu am trait pe pielea mea cateva senzatii cu ESP-u ( nefiind eu la volan ) si ne-a scos din cateva situatii trecute bine de limita bunului simt in care nu credeam ca se mai poate "recupera" ceva nici cu mama sistemelor...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#267 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 22 decembrie 2006 - 09:19

Astea cu eu franez mai bine ca ABS-ul sunt vise taica. Ah, daca organizam un test ceva si apoi incerci tu de cateva ori, poate franezi comparabil. Dar cand o sa-ti sara un cretin in fata si bagi piciorul in ea si tragi de volan, ma indoiesc ca o sa-ti mai doresti sa nu fi avut ABS. Pentru cine nu l-a scos din rahat, ABS-ul e un sistem inutil.

Acum, la cauciucuri de vara vs iarna: cauciucurile mele de iarna se comporta destul de nasol acum pe mazga (mai intra ABS-ul discret din cand in cand). Dar asta nu inseamna ca alea de vara se comportau mai bine. De asemenea, la peste 10-15 grade deja nu mai am siguranta in ele foarte mare daca merg pe drum virajat. Eniuei, cauciucurile de iarna merg bine la temperaturi scazute si eventual pe zapada, nu pe mazga, pe cand cele de vara merg bine la temperaturi mari pe uscat (poate ploaie) :) Daca se amesteca intre ele... e mai greu de spus ce se intampla :D
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#268 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 22 decembrie 2006 - 09:21

Jaffare-afirmatii astea de genul eu sunt zmeu si meserias la volan si franez mai bine fara ABS sunt de o factura negativa, nu-ti fac cinste si nu cred iti sunt caracteristice....Ba ma tem ca ai tras aceste concluzii pe senzatii si pareri personale si nu pe vreun test real cu masuratori profesioniste. Deci eu zic s-o lasam moarta ....


nici n-am pretins ca am facut vreo masuratoare profesionista :) nu e vorba de zmeiala, doar am povestit cum ma simt eu mai in siguranta. e ca o parere personala... n-am ce-i face. eu frinez mai bine fara abs. prin "mai bine" nu ma refer la faptul ca as frina mai bine decit tine sau decit alllexandru sau VIPER, fiecare cu masinile lui (asta se poate testa, dar e irelevant), ci la o comparatie pe care am facut-o eu cu mine. si eu ma simt bine cu rezultatul :D
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#269 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 22 decembrie 2006 - 09:26

@rezare: am patit de multe ori ce zici tu. n-am atins inca pe nimeni :) e drept ca primele dati a fost pur noroc ( cu o dacie de la firma, la care faceai pedala ca sa frineze cit de cit si care se punea pe lat imediat ), apoi a fost invatare si imprejurarile cele mai recente chiar m-am bucurat sa descopar ca am facut ce trebuia ca sa ies din situatii de urgenta.

aceleasi incercari de invatare pe ABS au esuat lamentabil. poate e vreo smecherie, poate o s-o descopar, poate e prea vechi abs-ul meu si nu face fata distractiei, nu stiu.

dar deja o dam in diverse, comparam piersici cu prune. ce vreti mai mult de la mine ? :D in aceeasi zi, la temperaturi similare, cu carosabil similar, am testat frina de urgenta (asta inseamna "slam on the brakes", adica "frineaza tata brusc si cit poti, sa scoti pedala prin podea" - asa se frineaza de urgenta la ABS, nu ? ) cu doua tipuri de roti. rezultatul a fost pe dos decit ma asteptam eu.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#270 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 22 decembrie 2006 - 10:21

Stai ca-ti povestesc eu cum e fara ABS. Ieri m-am dus cu CIELO pana la aeroport si, in Otopeni, pune cel din fata frana la o trecere de pietoni. Pun si eu frana si, in momentul urmator, imi dau seama ca s-au blocat rotile si ca ma duc sanie. Distanta intre mine si el era de vreo 20m. Am incercat sa trag dreapta de volan...nimic. Am luat piciorul de pe frana si am apasat-o din nou, usor, in speranta ca se deblocheaza...tot nimic. Nu vrei sa stii ce senzatie e aia sa vezi ca te apropii vertiginos de ala din fata si nu ai ce face. M-am oprit pana la urma la vreo 20cm-30cm, dar nu a fost funny deloc.
Acum, judecand la rece, imi dau seama ca exista o solutie, dar si aia cu riscuri: cand am luat piciorul de pe frana sa fi accelerat si sa fi incercat sa trec pe alta banda, dar unu ca era trecere de pietoni (ca de aia franase ala din fata)si doi, nu aveam nici o garantie ca se deblocheaza rotile si am timp sa-l ocolesc. Mentionez ca viteza era legala, adica vreo 65-70km/h (vorbim de DN1).
Deci, eu votez pt. ABS all the time.
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#271 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 22 decembrie 2006 - 10:30

Deci, eu votez pt. ABS all the time.


nu ma deranjeaza asta :) sper ca nici pe voi ca eu votez fara :)

aa... m-am dat zilele trecute cu un logan. din cite stiu, ABS-ul de pe el e unul de foarte noua generatie. am simtit asta, are in mod cert mult mai multe cicluri pe secunda decit vechitura mea. masina e aproape noua, are amortizoarele bune, cauciucuri etc. am observat fix acelasi lucru: daca frinez de urgenta (slam on the brakes, remember ?), masina se duce inainte ca si cind nimic nu s-ar intimpla. daca insa frinez progresiv fara sa intre abs-ul, frina este mult mai violenta. de fapt asta e si ideea, trebuie sa frinezi astfel incit roata sa se invirta in continuare, preferabil constant si fara socuri. ABS-ul e facut pentru marea majoritate a soferilor, pentru a avea un minim control in timpul frinarii de urgenta. eu sint mai defect, cred :)

p.s. sint colegi aici pe forum care pot confirma cum frineaza batrinica mea (e30-ul) fara nici un fel de abs si cu cauciucuri average spre proaste :)
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#272 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 22 decembrie 2006 - 11:41

Firele albe de par pe care le am se datoreaza celor doua aventuri din aceeasi zi, 1999. Nubira break, ploaie, frig, 110 in oras, frana, si mult noroc ca a) am gasit o banda libera b] intersectia era necirculata. A, era vorba de abees. I-am scos siguranta si nu i-am pus-o inapoi niciodata. La Ford, Renault, Toyota, Lexus, Nissan, Mitsubishi si multe altele nu am simtit nevoia de a scoate siguranta cu pricina.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#273 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 22 decembrie 2006 - 12:24

Asta e din ciclul "aveam nevoie de parasuta" :)
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#274 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 22 decembrie 2006 - 12:46

nu ma refer la faptul ca as frina mai bine decit tine sau decit alllexandru sau VIPER, fiecare cu masinile lui


Jaffar eu ma refeream la gumele de iarna pentru teste nu intre noi :)...sa vedem care gume franeaza mai bine, cu sau fara ABS :)
  • 0

#275 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 22 decembrie 2006 - 12:57

mai, fiecare simte in felul lui. Si sincer sa fiu in situatii extreme nu cred ca as putea frana mai bine daca nu as avea abs. Nu ma refer la rulacu cu 40km/h si franare lejera, ma refer exact la pedal to the metal extreme braking...:)
si atunci dozezi franarea sa ajuti abs-ul dar... nu stiu ce sa zic, am invatat ca inai sa vad si dup-aia sa comentez. :)

despre celelalte sisteme, numai bine! tc-ul nu-l suport, am avut ocazia sa aleg intre 2 masini identice (omega) si la acelasi pret. L-am luat pe cel fara tc pentru ca cel care avea tc nu avea optiunea de decuplare.
Esp? e bun si-l folosesc afara din oras cand sunt obo si merg la anduranta. Mai bine-l tin si pe asta treaz, sunt momente cand dupa condus 10 ore te poate surprinde o curba... si nu vrea ca exact acea curba sa fie ultima din viata mea. In rest, esp off all the time! Am prieteni care dupa ce-au mers de mai multe ori cu mine ma intreaba "auzi bre da' de ce nu duci si tu masina in service, ai triunghiul ala portocaliu aprins pe bord dintotdeauna!"

Si revenind la gume, astea sunt totul! Alaltaieri m-am apucat sa pregatesc C classe-ul de drum si evident am inceput cu gumele... Nokian W luai si se schimba masina! Demaraj, franare, curbe, cu totul altfel! M-a si intrebat prietena daca i-am schimbat placutele ca prea incremeneste...
Ieri mi-am montat rotile de iarna pe corsa... alta viata! Daca pana atunci la curbe de 90 de grade luate in forta trebuia sa compensez prin frana de mana acum nici n-o mai ating...

Ce sa mai, gumele conteaza enorm! Si ma uit mut cand ii vad pe astia pe strada cu niste gume ce au fost noi cu 10 ani inainte sa se fabrice masina respectiva si ajunse acum slick-uri... Inconstienta!
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi