Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Kia Cee�d


  • Please log in to reply
315 replies to this topic

#101 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 28 noiembrie 2006 - 02:08

Nenea, numai pielea la VW e 1445 eur CIP, iar mepetreiu' 908 euro CIP. Nu mai vorbesc de alea mai ieftine gen roata de rezerva din aliaj 147 euro http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/wtf.gif
  • 0
Imagine amplasata

#102 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 28 noiembrie 2006 - 02:18

nici la kia nu e piele, doar partial. nu stiu ce sa zic dar parca as da si 2000 euro in plus pe un gti fara de un ceed dizel. dotarile specifice gti (standard, spoilere, scaune sport, volan) si motorul fac diferenta oricat ar avea TX ala trapa, scaune incalzite, partial piele.

sunt curios cate de bine iese in comparatie cu un model echivalent dar mai ieftin ca golf, gen astra, focus...

@maxy: uita-te pe linkul dat de la_scurt si vezi acelasi gen de dotari :

Heated rear window,
Roof-mounted audio antenna
Rear window wash/wipe
Body colour bumpers
Black door handles
Black door mirror housings
Central locking
Electric front windows
Remote fuel filler flap release
Electric manual headlamp levelling
Front seats manual lumbar adjust
Front seats integrated �active� head restraints
Front seatback storage pockets
....
e mare lista de penibilitati la fel ca la orice marca.

Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 28 noiembrie 2006 - 02:22

  • 0

#103 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 28 noiembrie 2006 - 02:25

Hai sa recunoastem ca e din start o comparatie fortata. Kia n-are niciun model de genul GTI. In plus nu toata lumea vrea scaune sport, spoilere si volan de performanta, in locul confortului familist.

E clar ca astia de la kia vor sa dea lovitura in Europa ca altfel nu mai deschideau dit-a-mai fabrica in buricu' Europei. Insa segmentul de potentiali cumparatori de GTI nu se intersecteaza cu cel al potentialilor cumparatori de Cee'd. Atacul se va face la Astra, 307, Megane si in ultimul rand Golf (fiindca VW are pretenti de premium in ultimul timp) in motorizari/dotari similare.

Si pe langa asta, s-ar putea sa se adreseze pietei din Europa de Est care inca nu este infectata de xenofobismul lui Hans si nationalismul lui Jean. Eu cred ca aici se va da batalia.

Ca idee, Kia a bagat 800 de milioane de parai in fabrica asta si are de gand sa produca 200.000 de vehicule anual.

Aceasta postare a fost editata de LaScurt: 28 noiembrie 2006 - 02:30

  • 0
Imagine amplasata

#104 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 28 noiembrie 2006 - 02:31

pai asta e, cine ar cupara ceed in loc de astra sau focus...
  • 0

#105 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 28 noiembrie 2006 - 02:33

Eu,mi se pare o masina foarte reusita,designul curat frumos usor sportiv,interiorul la fel,si din ce se aude in teste se descurca de minune.

Aceasta postare a fost editata de Maxy: 28 noiembrie 2006 - 02:36

  • 0

#106 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 28 noiembrie 2006 - 02:42

La noi, de exemplu, ar cumpara-o cei care isi iau acum Octavia Tour sau Astra Classic (astea doua compacte domina topul national de vanzari). Iar in restul Europei de Est, oricine n-are complexe de inferioritate legate de badge-ul de pe capota.
  • 0
Imagine amplasata

#107 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 28 noiembrie 2006 - 03:00

Sunt putin dezamagit de pretul versiunii diesel de baza, dar per ansamblu e OK. Benzinarul 1.4 e super cheap, iar 1.6le de 125cp, putere pe care alte modele o au pt motoare 1.8 e foarte ieftin, de asemenea. Sa vedem daca preturile vor fi identice si in RO. Sau astea sunt preturi pt RO, LaScurt?

In legatura cu incendiarul versus GTI-Cee'd, mi se pare cel putin penibil, masinile astea nu concureaza direct, aproape ca nici Cee'd nu concureaza Golf-ul, situat in clasa premium (sau asa zic ei pt a justifica preturile absurde). Sa ne oprim aici cu discutiile despre GTI. Back on topic, pls.

Masina are arata excelent, poate ca nu e neaparat sexy ca un Fiat Bravo sau o Honda Civic, dar are un design curat, atractiv si destul de echilibrat. Imi place si pt ca sursa relativa de inspiratie a fost Mazda3, o masina care mie imi place foarte mult. Interiorul pare, la prima vedere, extrem de bine finisat si foarte ergonomic, chiar comparativ cu alte compacte consacrate. Inca nu sunt sigur cat de bine ''fuge'' si cat de eficienta e suspensia spate INDEPENDENTA, ceva destul de rar in clasa compacta. Astept primele teste pt a fi lamurit de cat de buna e de fapt masinutza asta. :) Apropo, Maxy, unde ai vazut tu teste cu Cee'd, inteligibile, nu cel in limba ceha, ca le mananc, sunt si eu curios sa le citesc, ca nu mai am rabdare sa vad ce parere au jurnalistii despre KIuta asta.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#108 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 28 noiembrie 2006 - 03:10

Preturile sunt cele din Slovacia. Am convertit din coroane slovace in euro. Un amic ceh m-a ajutat si mi-a zis ca-s preturi DDP. Daca vreti sa intrati in detalii, mergeti pe http://www.kia-ceed.sk, si faceti click pe "Cennik". Cursul este 100 sk = 2,8 euro.

De la 1 decembrie, se poate cumpara Ceed din Slovacia, cu exceptia variantei 2.0 crdi care va fi disponibila din iulie 2007.
  • 0
Imagine amplasata

#109 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 28 noiembrie 2006 - 03:20

Sper sa ajunga si la noi pana pe 1 decembrie. :) Mersi mult pt info. Sper sa mai revina si valentin cu stiri de la importatorul local. Chiar ma uit cu interes la un 1,4 sau chiar 1.6 benzen. Dieselul e cam scump.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#110 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 noiembrie 2006 - 03:29

pai asta e, cine ar cupara ceed in loc de astra sau focus...

cum eu am luat rio in loc de astra classic, corsa sau fiesta, se gasesti si alti "prosti" care sa ia ceed :)
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#111 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 28 noiembrie 2006 - 03:33

Am deja o viziune. Daca imi iau Cee'd, facem un club KIA? Sau exista deja? :)
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#112 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 noiembrie 2006 - 03:35

in stadiul de proiect exista
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#113 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 28 noiembrie 2006 - 05:56

1.6 121CP, benzinar cu distributie variabila continua, punte independenta spate, echipare EX, unde ai destule gadget-uri, inclusiv porturi USB, IPOD, etc. asta la 14900 E DDP, mi se pare un pret atractiv.

Aceasta postare a fost editata de Artanis: 28 noiembrie 2006 - 05:57

  • 0

#114 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 28 noiembrie 2006 - 06:01

Are suspensie independenta??
  • 0

#115 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 28 noiembrie 2006 - 06:38

Da, este o suspensie independenta multi-link pe spate.
  • 0

#116 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 28 noiembrie 2006 - 08:14

Da, am scris despre chestia asta cu vreo 3 pagini in urma si am mai discutat si pe mess, alex. :D
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#117 valentin_iordan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 875 Mesaje:
Inregistrat: 24-februarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:KIA - THE POWER TO IGNORE
  • Model:2007
  • Motorizare:1.5 CRDI 110 CP

Scris 28 noiembrie 2006 - 08:46

Sper sa ajunga si la noi pana pe 1 decembrie. :D Mersi mult pt info. Sper sa mai revina si valentin cu stiri de la importatorul local. Chiar ma uit cu interes la un 1,4 sau chiar 1.6 benzen. Dieselul e cam scump.

Valentin nu are info noi despre pretul la CEED.
Din pacate nu am reusit sa scap macar o ora de la munca pt a face o vizita in Otopeni pt documentare pret. Poate maine reusesc ..sper.
Dar fratilor...alta-i BUBA ...
am descoperit intamplator un site http://www.elit.ro/ unde in coltul din stanga jos al ecranului apare un catalog cu consumabile la diferite marci .
Am sunat la aceasta firma si tot ce apare acolo se poate cumpara en-detail .
In urma compararii preturilor consumabilelor facturate de service pe revizii de la KIA( au fost doua ) si a celor din catalogul cu pricina... M-AM STRANS DE C**** CU MANA...n-am avut tesla...
Morala este ca la urmatoarea revizie nu platesc decat manopera la service...restul consumabilelor le aduc in sacosa ... ECONOMIE MARE
Dragi prieteni va rog sa boicotam smecheriile financiare din service printr-o informare corecta la care avem tot dreptul.
Va rog sa comparati preturile facturate la reviziile voastre cu acest site .. http://www.elit.ro/
Daca exagerez cu afirmatia ca putem facem economii majore prin aceasta metoda va rog sa va sesizati.



editat de MikeTekRacing pt a scoate o exprimare ne-academica

Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 28 noiembrie 2006 - 09:58

  • 0
Dachau, Auschwitz, Buchenwald

#118 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 28 noiembrie 2006 - 08:59

Si cum ai trecut de Login name si Password ?
  • 0

#119 valentin_iordan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 875 Mesaje:
Inregistrat: 24-februarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:KIA - THE POWER TO IGNORE
  • Model:2007
  • Motorizare:1.5 CRDI 110 CP

Scris 28 noiembrie 2006 - 09:03

Si cum ai trecut de Login name si Password ?

am dat pe sigla cu stegul ROMANIEI
si apoi intri fara autentificare.... SUCCES

Aceasta postare a fost editata de valentin_iordan: 28 noiembrie 2006 - 09:04

  • 0
Dachau, Auschwitz, Buchenwald

#120 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 28 noiembrie 2006 - 09:10

Mai bine nu puneai site-ul ala. M-au taxat la placute de 4 ori pretul http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/149.gif

Intrebare insa: oare le-or avea pe stoc? Ca asa, la trei saptamani, mai aduc si altii...

Aceasta postare a fost editata de LaScurt: 28 noiembrie 2006 - 09:11

  • 0
Imagine amplasata

#121 valentin_iordan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 875 Mesaje:
Inregistrat: 24-februarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:KIA - THE POWER TO IGNORE
  • Model:2007
  • Motorizare:1.5 CRDI 110 CP

Scris 28 noiembrie 2006 - 09:13

Mai bine nu puneai site-ul ala. M-au taxat la placute de 4 ori pretul http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/149.gif

Intrebare insa: oare le-or avea pe stoc? Ca asa, la trei saptamani, mai aduc si altii...

este adevarat ca nu am cumparat inca de la ei...dar daca pun un pret pe site si comercializeaza cu alt pret ...e grav
Cum a fost cu facturarea de paru ori ?
daca nu au piesele pe stoc ...au promis ca la aduc in maxim 5 zile

Aceasta postare a fost editata de valentin_iordan: 28 noiembrie 2006 - 09:13

  • 0
Dachau, Auschwitz, Buchenwald

#122 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 28 noiembrie 2006 - 09:17

Omule ai inteles gresit, Hyundai Auto Romania mi-a luat la revizie 700 de RON pe placute. Pe Elit acealeasi placute sunt 180 RON.
  • 0
Imagine amplasata

#123 valentin_iordan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 875 Mesaje:
Inregistrat: 24-februarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:KIA - THE POWER TO IGNORE
  • Model:2007
  • Motorizare:1.5 CRDI 110 CP

Scris 28 noiembrie 2006 - 09:30

Omule ai inteles gresit, Hyundai Auto Romania mi-a luat la revizie 700 de RON pe placute. Pe Elit acealeasi placute sunt 180 RON.

pot sa strig VICTORIE ....
Eu propun un topic nou...cu aceasta problema..sa afle toti Pagubitii !!!
nu toti viziteaza topingul CEED
ca sa-mi scot din paguba de la service cine da o bere pt informatia asta ?

Aceasta postare a fost editata de valentin_iordan: 28 noiembrie 2006 - 09:41

  • 0
Dachau, Auschwitz, Buchenwald

#124 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 noiembrie 2006 - 10:41

o bere o ai de la mine
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#125 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 30 noiembrie 2006 - 12:32

In sfarsit un test!!!!!

Kia cee'd (07-) cee'd 5dr Hatchback
First drive data


What is it?
The new Kia Cee'd, a Korean car that's about to give the world of European cars an almighty shake-up. From now on it�s not just the traditional market leaders, Ford, VW, Peugeot and Vauxhall who build credible compact hatchbacks for Europe�s discerning Mr Average. It�s the Koreans, too.

The new Cee�d, on sale in UK showrooms at the end of January 2007, has been conceived in Europe by Europeans, and its only purpose in life is to impress and attract Golf-Astra-Focus buyers. On our first acquaintance, it does an extremely good job.



What's it like?
Oddball name apart, the Cee�d is the first Kia (or Hyundai) completely to eliminate the peculiarities of styling and specification that have previously put Korean cars beyond the pale for many buyers. Park the Ceed between a Golf and an Astra and it�s a perfect member of the fraternity. Sit inside and you�ll feel the same � and no wonder; it's designed by Europeans, and built in Slovakia.

The result is a modern but conventional, all-steel, transverse front-drive five-door hatchback � to be joined next year by three-door and five-door estate versions � which manages to attract attention with its neat, perfectly balanced styling and some eye-catching standard equipment, rather than with an exotic mechanical specification.

In most internal dimensions � especially shoulder width and headroom � the Cee�d is a little bigger than the already-generous Ford Focus, and Kia claims a clear class lead in overall interior space. The instrument cluster design offers a nice change from the Ford-VW white-on-black treatment, without being too radical, and the soft-feel fascia materials and controls seem to offer something very similar VW quality (though the early left-handed cars we drove on test were built to Italian spec, not British, so it was difficult to judge).

The Cee�d's mechanical specification stays in the meainstream, too. The car adopts the MacPherson strut front suspension and electric power steering which the top five models use, plus a five-link independent rear system of the type adopted first by Ford for the first Focus, then by VW for the current Golf. Basic Cee�ds get 15-inch steel wheels, but mid-spec cars get 16-inch alloys.

There are three petrol engines offered, all with twin cams, 16 valves and variable valve timing (2.0 litre/141bhp, 1.6 litre/120bhp and 1.4 litre/108bhp). There is just one turbodiesel at launch, a 1.6-litre direct-injection, common-rail 16-valve unit, but it comes in two power outputs (89bhp and 114bhp). A 2.0-litre single ohc 8v unit, with 138bhp on tap, will be added in mid-2007. All engines except the 2.0-litre come with standard five-speed manual boxes but the 2.0-litre gets a six-speeder. An optional four-speed auto will be offered with the 1.6-litre petrol.

In Britain there will be four trim levels. The big sellers are likely to be the well-equipped 'starter' S spec (six airbags, air conditioning, a CD player with MP3 capability, steering wheel audio controls, central locking, front electric windows and trip computer) and the 'everyman' GS (which adds 16-inch alloys, a six-speaker audio system with a USB, aux and iPod socket, remote locking and electric/heated outside mirrors). There are two upper models, the luxurious LS (climate control, rear electric windows, part-leather seats, front fog lamps) and the sporty TS (17-inch alloys, six-CD autochanger, ESP, alloy pedals, sports seats and black bezel headlamps).

Kia is remaining coy for a little longer about its precise pricing, but says the entry level 1.4S will cost around �11,000 and a 2.0-litre diesel LS should be a shade over �18,000.

We drove three cars; 1.6-litre petrol models with both five-speed manual and four-speed automatic transmissions, and an early version of the 2.0-litre diesel six-speeder. All were impressive for their immaculate body assembly and paint quality. Also for big doors, easy access and impressive cabin/boot space.

Though before driving we�d heard some bullish claims from Kia�s European engineers, the all-round excellence of Cee�d�s on-road performance was still a surprise. Think of a car somewhere north of today�s Toyota Corolla, dynamically speaking, and within striking distance of the class best, and you have the Cee�d. It has the same impressive body rigidity and acoustic 'deadness' of today�s best bodyshells, and its well-chosen spring/damper settings are far better than those on any previous Kia.

The steering is accurate enough, but lacks runs-in-ball bearings ease of the Golf and Focus, and there are times when an excess of self-centring near the straight-ahead and the inertia of the biggish wheel come into play. But the deficiencies aren�t great: only enthusiasts will notice them. The brakes have a powerful, self-energised feel, the handling balance is neutral, moving to mild understeer and there�s very little body roll when you chuck the car hard into bends. In sum, the Cee�d feels predictable, neat, easy to place on the road � and fun.

We did most miles in the petrol 1.6s, and found them typical of the modern breed: willing but fairly hard-worked in cars of this class, low in mechanical noise but a bit boomy when you used the revs, which you often did. The auto would never be an enthusiast�s choice (smooth, but not enough ratios and a consequent flaccid throttle response) but the five-speed manual was sweet, quick and light to use. The 2.0 litre diesel was impressively strong from around 2000rpm, and its six-speed gearchange was lighter and less notchy than that of the Ford Focus we had along for comparison.


Should I buy one?
The new Cee�d is impressive on all counts. Open-minded buyers will see it as a strong alternative to the Vauxhall or Ford they originally set their heart on, and will be egged on by the seven-year warranty (five years body, seven years powertrain). The Cee�d may not quite have attained Focus-Golf levels of dynamic excellence (we�ll need to do a full UK compoarison test to know for sure) but it�s close enough for many buyers not to notice or care, and in some ways it beats the market leaders hollow.

Steve Cropley

AUTOCAR UK
http://www.autocarma...sp?RT_ID=223155

Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata

Arata chiar bine Moonland-ul ala. :D
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata




5 useri citesc subiectul

0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi