Stiri si zvonuri din industria auto
#676
Scris 13 februarie 2009 - 12:08
lumea se schimba, cerintele se schimba.
asta e viata..
#677
Scris 13 februarie 2009 - 12:12
imi aduc aminte si acum foarte clar cind am vazut, cred in 1990, dupa revolutie, primul 850i, grena, cu numar de italia, undeva pe la piata unirii.... mi s-a parut ozn....
Au fost citeva si la noi inainte de revolutie. Una alba statea parcata in zona Romana de ex. Vreo 3 stiu numai eu.
#678
Scris 13 februarie 2009 - 12:36
bmw 850 csi w12
#679
Scris 13 februarie 2009 - 12:45
"Constructorul ceh a anuntat ca va transpuns conceptul Yeti intr-un model de serie, ce va fi prezentat luna viitoare la Salonul Auto de la Geneva."
".....constructorul ceh va deveni EMO, prezentand o filosofie de design emotional."
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#680
Scris 13 februarie 2009 - 03:13
Daca tot aveam in tartacuta doar 850 csi( se vrea a fi M-ul seriei 8, are w 12), uitati un filmulet interesant
V12 adica...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#681
Scris 15 februarie 2009 - 10:33
The best-selling car manufacturers in Germany in 2008 according to the Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) statistics were as follows:
Position � Marque / Brand � Cars Sold in 2008 � Market Share % � % Change vs 2007
Volkswagen (VW) � 615,229 � 19.9 � +1.1
Mercedes Benz � 327,965 � 10.6 � +0.1
BMW & Mini � 284,767 � 9.2 � 0.0
Opel � 258,274 � 8.4 � -9.5
Audi � 251,393 � 8.1 � +0.8
Ford � 217,305 � 7.0 � +1.6
Renault & Dacia � 147,167 � 4.8 � +4.9
Skoda � 121,277 � 3.9 � +2.2
Toyota � 96,781 � 3.1 � -27.0
Peugeot � 94,676 � 3.1 � +1.4
Fiat � 88,111 � 2.9 � +19.4
Citroen � 73,337 � 2.4 � +0.1
Mazda � 56,277 � 1.8 � -14.3
Hyundai � 51,677 � 1.7 � +8.7
Seat � 49,331 � 1.6 � -6.7
Nissan � 45,746 � 1.5 � +10.0
Honda � 40,133 � 1.3 � -3.8
Suzuki � 36,840 � 1.2 � +1.3
Kia � 34,322 � 1.1 � -15.0
Smart � 33,805 � 1.1 � +5.7
http://international...in_germany_2008
#682
Scris 15 februarie 2009 - 10:48
New Passenger Car Registrations in Europe in 2008 by Marque/Brand
The top 20 best-selling car brands in Europe* in 2008 by marque according to the ACEA were as follows:
* Position � Brand / Marque �No of Cars Sold � % Market Share � % Change vs 2007
1. Volkswagen � 1,570,583 � 10.7 � -3.8
2. Ford � 1,224,750 � 8.3 � -4.1
3. Opel / Vauxhall � 1,155,422 � 7.9 � -14.0
4. Renault � 1,102,011 � 7.5 � -8.8
5. Peugeot � 1,007,713 � 6.8 � -9.0
6. Fiat � 957,267 � 6.5 � -2.0
7. Citroen � 857,694 � 5.8 � -9.2
8. Toyota � 785,242 � 5.3 � -11.8
9. Mercedes � 687,199 � 4.7 � -7.5
10. BMW � 675,454 � 4.6 � -4.1
11. Audi � 663,310 � 4.5 � +0.2
12. Skoda � 452,901 � 3.1 � -6.1
13. Nissan � 337,913 � 2.3 � +8.8
14. Seat � 336,210 � 2.3 � -13.0
15. Hyundai � 271,064 � 1.8 � -11.3
16. Honda � 264,238 � 1.8 � -15.7
17. Suzuki � 250,888 � 1.7 � -12.4
18. Mazda � 245,062 � 1.7 � +2.1
19. Volvo � 236,485 � 1.6 � -10.8
20. Kia � 234,965 � 1.6 � -7.3
Aceasta postare a fost editata de Relu: 15 februarie 2009 - 10:50
#683
Scris 15 februarie 2009 - 10:51
odata cu unul din topuri e 2008, altu e 2007.
la unu le VW la total (golf, passat, polo etc), la altul e strict pe masini, nu marca in general.
#684
Scris 15 februarie 2009 - 10:56
#685
Scris 16 februarie 2009 - 07:55
e interesant de analizat nitel situatia la nivelul Germaniei, probabil cea mai mare piata auto a Europei, si mai apoi la nivelul intregului continent.
astia care au facut clasamentul au fost de buna credinta, totusi. puteau sa puna in aceeasi palarie VW, Audi, Skoda si Seat...
da bineinteles, VW inseamna cocalar si nemultilateral dezvoltat in domeniu auto.
#686
Scris 16 februarie 2009 - 09:53
........
da bineinteles, VW inseamna cocalar si nemultilateral dezvoltat in domeniu auto.
Cine te-a suparat ?
#687
Scris 16 februarie 2009 - 10:12
#688
Scris 16 februarie 2009 - 10:28
#689
Scris 16 februarie 2009 - 10:55
si as merge si cu a3-ul daca as avea carnet
http://florinpanait.wordpress.com
#690
Scris 16 februarie 2009 - 11:04
#691
Scris 16 februarie 2009 - 11:21
Toate masinile sunt placute in felul lor. Daca poti alege e super. Daca nu, e buna oricare..
:thumb:
vw inseamna cocalar in romania, ca asa percepe romanu...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#692
Scris 16 februarie 2009 - 11:34
Din pacate, am observat un aer care pana nu de mult razbatea din parte detinatorilor de VW, sau BMW - ala de superioritate.
De data asta, el incepe sa vina din partea 'japonezilor', in special a Toyotistilor. Vezi-Doamen, ce alegere rafinata au putut sa faca in dauna gunoaielor de la VW sau aiurea.
Toyota este o masina corecta, cu un istoric serios vizavi de fiabilitate, dar sa fim seriosi, nu stiu cati de pe forumu asta o considera atragatoare, cu sex appeal. LA FEL CA SI MAJORITATEA VW-urilor, sint niste masini corecte, poate fade pentru unii, pe care te poti baza.
Nimic mai mult.
#693
Scris 16 februarie 2009 - 11:46
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#694
Scris 16 februarie 2009 - 12:15
Nu orice roman.
Din pacate, am observat un aer care pana nu de mult razbatea din parte detinatorilor de VW, sau BMW - ala de superioritate.
De data asta, el incepe sa vina din partea 'japonezilor', in special a Toyotistilor. Vezi-Doamen, ce alegere rafinata au putut sa faca in dauna gunoaielor de la VW sau aiurea.
..........
Masinile ( saracele ) n-au nicio vina. Lemurianu e "buba".....
Aceasta postare a fost editata de Relu: 16 februarie 2009 - 12:15
#695
Scris 16 februarie 2009 - 12:29
Altfel nimic de zis fiarele sunt bune,depinde ce vrem fiecare de la ele
#696
Scris 16 februarie 2009 - 12:32
#697
Scris 20 februarie 2009 - 01:12
Producatorul suedez de autovehicule Saab, filiala a grupului american General Motors, si-a prezentat declaratia de insolventa, inainte de falimentul propriu-zis. Deocamdata insa, Saab continua productia de autovehicule, informeaza agentia EFE.
Anuntul facut vineri de Consiliul de control al firmei Saab vine dupa ce statul suedez a refuzat din nou, miercuri, sa devina actionar. Guvernul a acceptat totusi sa acorde garantii pentru un imprumut de la BEI de 450 milioane de euro. Analistii estimeaza ca suma este insuficienta si ca Saab nu mai are decat doua posibilitati: sa vanda fie uzina, fie marca. De intreprindere nu este interesat nimeni, asa ca nu mai ramane decat marca.
Abandonat pe marginea soselei de gigantul american General Motors, Saab va fi, probabil, prima companie auto care va da faliment in urma crize actuale. De 20 de ani, firma inregistreaza aproape exclusiv pierderi. sursa
Neasteptat - Chrysler a facut publice numele a doua noi modele Alfa Romeo
Milano si Giulia sunt numele a doua modele noi pe care italienii de la Alfa Romeo le vor lansa in 2010, respectiv 2011. Ele au fost facute publice, dar, in mod surprinzator informatia nu a venit de la italieni, ci de la Chrysler, care a prezentat-o in programul de restructurare inaintat autoritatilor din SUA, anunta Automotive News.
Chrysler a inclus doua noi modele Alfa Romeo in randul celor pe care le-ar putea construi in SUA, acum cand a incheiat o alianta cu Fiat. Din planul de restructurare s-a putut afla ca urmatoarele doua noi modele ale Alfa se vor numi Milano si Giulia, nume folosite si in trecut de marca italiana.
Milano va fi lansat in primavara lui 2010 in Europa si va inlocui modelul de intrare in gama 147. Numele a mai fost folosit in 1980 la varianta de Alfa 75 vanduta in SUA.
Al doilea model ce va fi lansat este Giulia care va intra in Europa spre finalul lui 2011, urmand sa inlocuiasca actualul Alfa 159. Numele Giulia a fost folosit la coupe-uri si sedan-uri Alfa Romeo in anii 60'.
In ianuarie s-a anuntat ca Fiat SpA va prelua 35% din Chrysler LLC intr-o intelegere care va duce masinile economice dezvoltate de Fiat in SUA. Fiat nu va plati bani, insa le va furniza americanilor platforme pentru viitoare modele si motoare economice. sursa
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#698
Scris 20 februarie 2009 - 02:41
phey si atunci ce tot scot atatea modele si tot promoveaza una alta ...
dubios ...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#699
Scris 22 februarie 2009 - 02:57
#700
Scris 22 februarie 2009 - 05:10
Asta e dovada suprema a faptului ca nemtii sunt niste fraieri ! Cum naiba sa dai banii aia pe o masina noua care rugineste, nu e sigura, etc... cind poti lua cu aceiasi bani o super masina "straina" second ? Basca nu au nici taxa de prima inmatriculare ca la noi... Ce UOAMENI nene !!!
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi