Stiri si zvonuri din industria auto
#701
Scris 22 februarie 2009 - 05:52
macar din acest aspect, dar mai sunt si altele. si un uita ca tot adac a dat cu dacia de pamant. acum e buna. din pacate e in firea omului sa fie ipocrit grav. din pacate ...
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#702
Scris 22 februarie 2009 - 06:44
boom-ul de vanzari abia acuma se manifesta, tineti cont de faptul ca primesc 2500 euro de la stat pe rabla lor, mai pun 4500 si au o masina noua cu 3 ani garantie (parca). apoi o arunca sau o vand la un roman.
in 2008, dacia a vandut 25000 de masini in germania, probabil majoritatea utilitare. tinad cont de pret si garantie, oferta e imbatabila.
in comparatie, VW a vandut - vezi pagina anterioara- peste 600 000.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 22 februarie 2009 - 06:50
#703
Scris 22 februarie 2009 - 07:05
nu mai sunt nici nemtii ce au fost, dar difernetele culturale sunt chiar profunde, nu putem compara.
macar din acest aspect, dar mai sunt si altele. si un uita ca tot adac a dat cu dacia de pamant. acum e buna. din pacate e in firea omului sa fie ipocrit grav. din pacate ...
pai acolo a fost ceva fishy la mijloc,nu de alta, dar aia au sters dupa o perioada reportajul ala de pe site... oricum stiu ca au fost niste scandaluri in germania din cauza ca vw mituia diversi jurnalisti cu diverse chestii. Ultimul scandal a fost la olimpiada din china.. deci, si presa poate sa incline balanta intr-o parte sau alta..
in 2008 s-au vandut in germania mai mult mcv-uri si sandero-uri . Culmea e ca citeam pe undeva , ca cica in ultima luna dacia a avut cam 30.000 de comenzi in germania. Nu stiu daca e adevarat, insa.. daca e adevarat, plus nenumaratele topuri in care dacia a intrat in forta pe pozitii fruntase.. arata ca dacia e noua skoda, asa cum zicea un neamt pe un forum nemtesc.. Chiar se plangea ca nu prea mai au nemtii masini adevarate sub 10.000 de euro..relu, aia nu e decat dovada ca e cea mai ieftina.
boom-ul de vanzari abia acuma se manifesta, tineti cont de faptul ca primesc 2500 euro de la stat pe rabla lor, mai pun 4500 si au o masina noua cu 3 ani garantie (parca). apoi o arunca sau o vand la un roman.
in 2008, dacia a vandut 25000 de masini in germania, probabil majoritatea utilitare. tinad cont de pret si garantie, oferta e imbatabila.
in comparatie, VW a vandut - vezi pagina anterioara- peste 600 000.
cat despre aruncatul unei masini de 8000 de euro dupa 3 ani de folosinta .. sa fim seriosi, pai cica nemtii sunt oameni calculati, ma indoiesc ca arunca ei masini de mii de euro..
Asta e dovada suprema a faptului ca nemtii sunt niste fraieri ! Cum naiba sa dai banii aia pe o masina noua care rugineste, nu e sigura, etc... cind poti lua cu aceiasi bani o super masina "straina" second ? Basca nu au nici taxa de prima inmatriculare ca la noi... Ce UOAMENI nene !!!
Aceasta postare a fost editata de maximus: 22 februarie 2009 - 07:06
#704
Scris 22 februarie 2009 - 07:12
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#705
Scris 22 februarie 2009 - 07:30
#706
Scris 22 februarie 2009 - 07:47
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#707
Scris 22 februarie 2009 - 08:44
iar pentru mine mcv = utilitara.
cele 30 000 de comenzi sint consecutive legii care arunca cica 1,5 miliarde de euro in bucati mici de cate 2500 de euro pentru un harb, cum spuneam mai sus.
ca sa vezi ce inseamna pentru nemti ideea de nou, la ei masina dusa la casat tre sa aiba minim 9 ani. Golfu meu face in octombrie 9 ani, da nu m-as gandi la asa ceva...
#708
Scris 22 februarie 2009 - 08:56
le "arunca", cum o fac si acum. nemtii nu prea repara masinile.
De prin '90 nu prea le mai arunca pentru ca iau bani de la romani pe ele...
In perioada asta, au cam pus-o romanii, bulgarii, etc... ca nu prea mai gasesc farase. Prefera neamtu sa le dea la casat
#709
Scris 22 februarie 2009 - 08:57
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#710
Scris 22 februarie 2009 - 09:12
ma bucur ca te-a lamurit cata cum e cu aruncatul.
iar pentru mine mcv = utilitara.
cele 30 000 de comenzi sint consecutive legii care arunca cica 1,5 miliarde de euro in bucati mici de cate 2500 de euro pentru un harb, cum spuneam mai sus.
ca sa vezi ce inseamna pentru nemti ideea de nou, la ei masina dusa la casat tre sa aiba minim 9 ani. Golfu meu face in octombrie 9 ani, da nu m-as gandi la asa ceva...
mcv-ul e utilitara, la fel cum roomsterul e utilitar pentru ca are varianta praktik. Ca masina e luata pentru ca ofera mult spatiu si dotari rezonabile in banii ceruti e alta mancare de peste.. cat despre golf de 9 ani, atata timp cat vor lua pe el mai mult decat taxa ma indoiesc ca il vor da la casat. Tot masini ieftine din gama, polo, g3 si tot asa dau.. Ca sa nu mai zic de tancuri gen opel omega, am vazut pe un forum ca isi daduse unul omega-ul din 94 pt a da avans la un mcv.. In sfarsit..
#712
Scris 22 februarie 2009 - 09:24
........
ca sa vezi ce inseamna pentru nemti ideea de nou, la ei masina dusa la casat tre sa aiba minim 9 ani. Golfu meu face in octombrie 9 ani, da nu m-as gandi la asa ceva...
Pentru ca te-ai "atasat" ea. "EA" -din pacate- fiind nimic mai mult decit o amestecatura de fiare, 90% creata in scopuri
utilitare. Odata cu trecerea anilor, vei deveni mai intelept si te vei folosi ( uneori cu placere ) de masinile pe care le vei avea. In momentul in care vei considera ca trebuie sa plece din curtea ta, nu vei simti nimic. Vei ramine cu o amintire si gata.
#713
Scris 22 februarie 2009 - 09:39
de nici un an si-a luat ITP-ul pe bune, nu are hibe la frana, directie, motor etc.
normal, nu pot neglija latura sentimentala (oau, cum suba, I"m in love with my car), dar n-am motive deosebite sa o dau.
se vedem ce se mai intampla cu taxa de poluare ( e euro 3)
#714
Scris 22 februarie 2009 - 10:28
dar cine stie ce va fi in viitor...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#715
Scris 22 februarie 2009 - 10:34
ea se adreseaza unei alte clientele.
oaspetele are dreptate, mcv e o utilitara ieftina. daca ai de carat in jurul volumului ala (business mic) nu are nici un sens sa dai o poala de bani in plus cand ai masina noua, cu garantie..si care produce
in plus, nici nu prea are bube (nu ma refer la aspect sau finisaje). nu prea au fost probleme adevarate la ele (nici n-au ce sa fie, sunt module luate de pe diferite platforme deja testate de reno)
#716
Scris 22 februarie 2009 - 11:23
sa ma explic. El se referea la inceputurile skoda in germania, cand era o masina ieftina, abordabila etc. Se referea printre altele la felicia si tot asa. Si cum ziceam, de asta se plangea el in privinta marcilor germane ca nu ofera nimic ca lumea in zona masinilor de maxim 10.000 de euro. SI de aia era apreciata dacia, pt ca ofera masini ieftine, ce te duc din punctul a in punctul b, de obicei cu un mare avantaj dpdv al spatiului interior oferit, cu o fiabilitate buna si costuri de intretinere mici. Un fel de nokia 1100 al telefoanelor. Care nu e stralucitor, nu are camera de 2megapixeli, insa face exact ceea ce ar trebui sa faca un telefon, nimic mai mult, pe bani putiniaia cu dacia e noua skoda mi-a placut mult
dar cine stie ce va fi in viitor...
#717
Scris 23 februarie 2009 - 10:17
da vezi ca cel mai mult apreciez consecventa.
daca te mai prind ca deraiezi in alta parte, dau citate din tine.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 23 februarie 2009 - 10:18
#718
Scris 26 februarie 2009 - 08:25
Peugeot a prezentat astăzi descendentul modelului 206, produs din 1998 �n aproape 6,5 milioane de unităţi - Peugeot 206+. La lansare pe pieţele europene, noul Peugeot 206 Plus va putea fi comandat cu 3 motorizări, 2 benzină şi un diesel.
Peugeot 206+ vine �n �nt�mpinarea clienţilor ce doresc o maşină de oraş modernă, viabilă şi, mai mult, accesibilă ca preţ, fără compromisuri.
Exteriorul noului Peugeot 206+ este inspirat din look-ul modelului Peugeot 207, cu o capotă şi grila a radiatorului noi, faruri alungite, iar �n interior se remarcă bordul modificat, cu decoraţiuni ce amintesc de lumea motocicletelor.
Construit �n Franţa, la uzina Mulhouse, Peugeot 206 Plus este destinat pieţelor europene. �ncă de la lansare, va fi oferit �n două variante de caroserie (cu 3 şi 5 uşi) şi cu trei motorizări, două pe benzină şi un diesel: 1.1i cu 60 CP, 1.4i cu 70 CP şi 1.4 HDi ce dezvoltă 70 CP. Graţie optimizărilor, emisiile de CO2 sunt menţinute sub 110 g/km.
Poziţionat sub raportul preţ/dotări �ntre 107, 1007 şi 207, noul Peugeot 206 + va completa gama de modele Peugeot de clasă mică. articol si poze
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#719
Scris 26 februarie 2009 - 08:52
o traducere cu babelfish gasiti mai jos, se pare ca vw a profitat cel mai tare de acest program. 38.000 de unitati vandute. Apoi ar fi Peugeot cu 24.000 de unitati vandute. Apoi urmeaza Dacia cu 22.000 de unitati vandute. Dupa aia vin si .. alte marci ca fiat, skoda si opel . Cica alea 22.000 de unitati ar fi putut sa fie vandute in trei saptamani Jesus! Astept totusi ca informatiile sa se confirme oficial, da totusi e prea frumos sa nu fie adevarat ^_^ , un vorbitor de germana poate ne lamureste
A strong plus registers also the French importer Peugeot, which could sell 24,000 new vehicles with Abwrackpr�mie. Renault daughter Dacia deeply felt owing to the premium almost one booms in Germany. Dacia could lock 22,000 sales contracts in only three weeks. Thus a sales record appears for the Romanian cheap mark: 2008 set Dacia off altogether approximately 25,000 vehicles in Germany.
From the premium likewise strongly to profit the marks Fiat (20,000 sales), Skoda (19.500) and OPEL can. The R�sselsheimer could set so far 19,000 small cars off, above all the models OPELs Corsa and OPEL Meriva. Toyota comes according to the inquiry followed after 17.500 sales, from Hyundai with 14.500.
#720
Scris 05 martie 2009 - 09:09
Porti deschise in weekend-urile 7 - 8 si 14 - 15 martie pt. noul Ford Fiesta si noul Ford Ka
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#721
Scris 09 martie 2009 - 09:28
Focsani, 24 februarie 2009 � Marca Volkswagen este si �n luna ianuarie pe primul loc cu 896 de autoturisme, (cu o cota de piata la Import de 16,74 %, �n crestere cu 6,03 procente fata de ianuarie 2008) si 131 autovehicule comerciale (cu o cota de piata de 17,28 %, �n crestere cu 7,74 puncte procentuale fata de aceeasi perioada a anului 2008) livrate pe teritoriul tarii noastre.
Marca Volkswagen Autoturisme �mpreuna cu marca Volkswagen Autovehicule Comerciale cumuleaza o cota de piata la Import de 16,8 %, pe o piata totala �n care marcile Volkswagen �nregistreaza o cota de piata de 12,81 %, cu o crestere a cotei de piata de 5,7 puncte procentuale fata de luna ianuarie a anului 2008.
�Asa cum era de asteptat, livrarile au �nregistrat un nivel mai scazut fata de aceeasi luna a anului 2008, ca urmare a schimbarilor economice globale si a crizei financiare, dar, cu toate acestea, marca Volkswagen a avut performante, si �n Rom�nia, considerabil mai bune dec�t concurenta.� mentioneaza Matei Albulescu, director de marca Volkswagen Autoturisme.
Volkswagen semnaleaza o crestere a cotei de piata pentru toate modelele pe care le comercializeaza.�n topul pe clase, modelul Touareg ocupa locul �nt�i la clasa C-SUV, cu o cota de piata de 28,17 % pe piata de Import, �n crestere cu 9,16 procente iar, modelul Passat ocupa o treime (33,66% ) din clasa sa.
Volkswagen Caddy �nregistreaza cea mai mare crestere din segmentul sau, cu o cota de piata la Import de 15,9 %, cu o crestere a cotei de piata cu 6,16 % fata de luna ianuarie a anului 2008.
�Volkswagen se descurca foarte bine �n aceasta perioada comparativ cu concurenta. �n luna ianuarie, �n Rom�nia, livrarile marcii Volkswagen, precum si livrarile marcii Volkswagen Autovehicule Comerciale au depasit cu mult nivelul livrarilor concurentilor nostri. Mai mult dec�t at�t, ne-am marit cota de piata ajung�nd la 17,28 % pentru utilitarele Volkswagen� subliniaza Eugen Grigoras, director de marca Volkswagen Autovehicule Comerciale, iar Emilian Miu, Director de Zona Volkswagen Autovehicule Comerciale constata ca �la inceputul lunii februarie, Volkswagen ocupa locul �nt�i �n clasamentul Autovehiculelor Comerciale Usoare importate.�
Sursa: Porsche Romania / Volkswagen
#722
Scris 10 martie 2009 - 02:55
Vanzarile de automobile noi din Germania au crescut cu 21% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Spre deosebire de germani, britanicii sufera de o scadere de 18% a vanzarilor de automobile noi.
In luna februarie a acestui an, vanzarile de automobile noi din Germania au atins pragul de 278.000 unitati. Astfel, luna februarie 2009 a fost cea mai buna luna din ultimul deceniu in materie de vanzari de automobile noi din Germania. Acest fapt este datorat primei de casare introduse in Germania, care este in valoare de 2.500 euro.
http://www.automarke...arie-18964.html
#723
Scris 13 martie 2009 - 01:34
Desi Volkswagen nu a prezentat Scirocco R20T la Salonul Auto de la Geneva, marca din Wolfsburg ar putea prezenta Golf GTI-R la Salonul Auto de la Frankfurt. Golf GTI-R ar putea fi echipat cu o versiune mai puternica a motorului TFSI de 2.0 litri, care isi va transmite puterea catre sosea prin intermediul unui sistem de tractiune integrala
http://www.automarke...furt-19147.html
#724
Scris 13 martie 2009 - 03:33
http://florinpanait.wordpress.com
#725
Scris 13 martie 2009 - 03:36
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi