Stiri si zvonuri din industria auto
#751
Scris 06 mai 2009 - 03:38
Nu e nevoie nici macar de ingeniozitate, ca Jaguar la V6.
ACrew style
#752
Scris 06 mai 2009 - 07:38
Hai mah Mikey, nu tre sa fi geniu ca sa iti dai seama ca ideea asta cu 3 e o timpenie,.
.......
Dupa parerea mea, nici macar un geniu nu ar putea judeca solutia aleasa de fabricant. Macar pentru faptul ca proiectantul ala lucreaza la BMW si banuiesc ca stie ce face....
#753
Scris 06 mai 2009 - 08:33
http://www.automobil...esel/index.html
nu de alta , dar triturbo Merceds-Benz a avut pe showcar ... 2 turbine pentru fiecare 3 cilindrii (la turatii joase) din configuratia V6 si una pentru turatii inalte. makes sense.
#754
Scris 06 mai 2009 - 08:54
#755
Scris 06 mai 2009 - 11:27
Important e sa vedem cine lanseaza primul pe piata motorul asta, nu cine l'a anuntat prima oara, dar fara urmari ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#756
Scris 06 mai 2009 - 11:35
2. conteaza cine-l face de serie, ca si eu cu relu putem pune la punct o masina asa de "zilele tuningului".
3. solutia aleasa e pt consum de combustibil cat mai redus, turbo are in general prostul obicei sa suga ceva mai mult combustibil cu cat e mai mare si se cere mai multa putere. astfel daca ai 3 "stagii" de turbo, fiecare sa pape pe un anumit nivel de putere cat mai putin si sa nu existe nici o forma de lag, atunci, de ce sa nu-l si producem. la mine masina sta 90% din timp sub 2000 de ture, de aici si consumul similar cu cel de pe golf, desi eu merg la fel.
4. oricum e un zvon, nu o certitudine, dar cum bmw deja vrea sa renunte la motoarele diesel mari, iar concurenta inca ofera asa ceva, trebuie sa tina pasul cumva. ce solutii tehnice au ales, ei stiu. macar de l-ar face si l-ar baga si pe viitorul X3, desi nu cred.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#757
Scris 08 mai 2009 - 09:36
Gigantii auto strang randurile: divizia auto a Porsche va fuziona cu VW
--------------------------------------------------------------------------------
Dupa ce la inceputul saptamanii Fiat a fost in lumina reflectoarelor prin alianta cu Chrysler si intentia de a cumpara Opel, acum vine randul producatorilor germani Porsche si Volkswagen sa anunte o fuziune care va schimba peisajul din industria auto.
Porsche a anuntat ca divizia sa auto va fuziona cu Volkswagen, cel mai mare producator auto european, dicutiile din ultimele saptamani la nivel de management al celor doua firme incheindu-se cu succes, scrie Financial Times.
Acest acord va ajuta producatorul de masini sport sa suporte mai usor "povara" datoriilor si totodata va pune capat luptei pentru preluarea Volkswagen.
Dupa intalnirea de la Salzburg dintre familia ce detine Porsche si executivii celor doua firme, compania producatoare de masini de lux a anuntat "crearea unui grup integrat ce se va ocupa cu productia auto", si care va reuni sub o singura umbrela zece branduri. Noua dintre acestea sunt detinute de catre Volkswagen, iar cel de-al zecelea este reprezentat de brandul de masini sport al celor de la Porsche.
Zece branduri separate reunite intr-o singura companie
"In structura finala, zece branduri vor fi subordonate unei companii integrate, fiecare aflandu-se pe aceeasi pozitie ca si celelalte", potrivit unei declaratii a celor de la Porsche.
Acest final ar separa Porsche de cele noua branduri ale grupului VW - printre care Audi si divizia ceha Skoda - si ar ruina sperantele producatorului de masini sport de a domina cel mai mare producator european de automobile.
"Independenta tuturor brandurilor si implicit si cea a Porsche vor fi asigurate", a anuntat Porsche.
Volkswagen a anuntat printr-o declaratie separata ca decizia de fuziune este bine-venita, si a promis sa sprijine forta de munca ce va fi angajata in cadrul noii entitati.
Formatul noului grup va fi decis in urmatoarele patru saptamani. Noile discutii vor avea loc intre cei doi producatori auto, autoritatile locale din landul Saxonia Inferioara, unde este localizat VW, si reprezentantii angajatilor. Saxonia Inferioara detine putin peste 20% din actiunile VW, si are dreptul sa blocheze decizii majore, cum este cazul unei fuziuni, deoarece potrivit "legii Volkswagen" orice actionar ce detine peste 20% are drept de veto.
"Noi suntem pregatiti pentru discutii, iar acestea trebuie sa se desfasoare si sa se incheie rapid", a declarat insa Christian Wulff, presedintele landului.
Surse apropiate au marturisit ca planul de a crea o companie de tip holding va fi precedat de o majorare a capitalului de pana la 4,5 mld. euro, de la holding-ul Porsche, listat la bursa.
Acordul a adus liniste in familie
Acest nou acord a pus capat disputelor familiare ce au aparut in ultimele saptamani intre Wolfgang Porsche, presedintele producatorului auto cu acelasi nume, si Ferdinand Piech, presedintele Volkswagen.
Disputa dintre cei doi a avut la baza situatia Porsche, care, ca urmare a majorarii participatiei sale in cadrul Volkswagen, este impovarat acum cu datorii de 9 mld. euro, ce ameninta stabilitatea companiei.
Porsche a respins ideea lui Piech, potrivit careia VW ar putea sa preia Porsche, divizia auto detinuta de holding-ul puternic indatorat.
Porsche a apelat la strategii agresive si a cheltuit 23 mld. dolari pentru a controla aproximativ 51% din actiunile VW. Initial dorea sa isi majoreze participatia pana la peste 75%, pentru a putea sa controleze producatorul printr-un acord de dominatie.
Falimiile Porsche si Piech controleaza impreuna jumatate din actiunile Porsche cu sediul la Stuttgart, Germania, care din 2005 pana in prezent si-a tot crescut participatia in cadrul VW, pana la valoarea actuala de 51%, pentru a mentine legaturile cu compania, cel mai important furnizor al sau.
"Structura financiara a noii companii ar putea avea o importanta majora pentru Volkswagen", a spus Christoph Stuermer, analist al sectorului auto la IHS Global Insight din Frankfurt. "Capitalul comun al celor doi producatori va trebui evaluat astfel incat sa fie eliminat orice avantaj de cost".
VW a avut o evolutie furtunoasa pe bursa
Actiunile Volkswagen s-au depreciat la inceputul sedintei de tranzactionare de la bursa din Frankfurt, dupa ce actionarii majoritari ai Porsche au anuntat ca au cazut de acord asupra fuziunii.
Actiunile Volkswagen au coborat cu 10,58 euro, respectiv 4,6%, pana la un pret de 222,11 euro per actiune, minimul ultimelor sase saptamani, pentru ca ulterior sa isi revina si sa fie tranzactionate la 234,61 euro.
Actiunile Porsche au avut o evolutie pozitiva, urcand cu 55 centi, respectiv 1%, pana la 57,5 euro per actiune.
In prima jumatate a anului fiscal, incheiata la 31 ianuarie, profitul net al Porsche s-a majorat de peste patru ori, pana la 5,55 mld. euro, de la 1,26 mld. euro in urma cu un an. Problemele au aparut in momentul in care bancile nu au fost dispuse sa ii prelungeasca scadentele la credite.
Noul grup auto ar putea incerca sa atraga investitori straini. Surse apropiate au spus ca mai multe fonduri de investitii guvernamentale din Orientul Mijlociu, dintre care unul din Quatar si-au exprimat interesul in acest grup combinat VW/Porsche.
Afaceri de familie
Familiile Porsche si Piech sunt actionarii principali ai producatorului german de masini de lux Porsche.
Compania a fost fondata de profesorul Ferdinand Porsche in 1930, in Stuttgart, unde isi gaseste si astazi sediul. Initial compania presta servicii de consultanta si design pentru vehiculele cu motor, insa nu construia masini sub propriul nume. Guvernul german a insarcinat noua companie cu crearea unei masini pentru oamenii de rand, "volkswagen" in germana. Rezultatul a fost Volkswagen Beetle, unul dintre cele mai de succes modele ale tuturor timpurilor.
Nepotul lui Ferdinand Porsche, Ferdinand Piech, este fostul director executiv al Volkswagen Group (1993 - 2002). Astazi el ocupa functia de presedinte al boardului de supraveghere. Cu o participatie de 12,8% din actiunile cu drept de vot ale Porsche, el ramane si al doilea actionar individual al companiei, dupa varul sau Ferdinand Alexander Porsche, ce controleaza 13,6 %. Incepand cu 2005, familiile Porsche si Piech controleaza toate actiunile cu drept de vot ale Porsche.
La inceputul lui octombrie 2005 compania a anuntat achizitia unei participatii de 18,53% in cadrul Volkswagen, si si-a dezvaluit intentiile de a mai achizitiona alte actiuni in viitor. In iunie 2006, participatia Porsche in cadrul Volkswagen a crescut la 25,1%. Acest pachet ii oferea dreptul Porsche de a bloca decizii importante. De atunci participatia a crescut pana la 51%.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#758
Scris 19 mai 2009 - 01:59
#759
Scris 19 mai 2009 - 02:06
Care-i sunt atu-urile care au fost apreciate de mase ??
Poate-mi dedici si tu aceeasi melodie , fredonata de alex...
#760
Scris 19 mai 2009 - 02:20
#761
Scris 19 mai 2009 - 03:29
#762
Scris 19 mai 2009 - 04:27
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#763
Scris 19 mai 2009 - 05:49
#764
Scris 20 mai 2009 - 10:45
vanzarile pe aprilie 2009 in germania. Dacia sandero ocupa locul 12 la general (7163 bucati vandute) , dacia logan ocupa locul 27 cu 4031 unitati vandute.
#765
Scris 20 mai 2009 - 10:50
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#766
Scris 20 mai 2009 - 11:03
Aceasta postare a fost editata de maximus: 20 mai 2009 - 11:03
#767
Scris 20 mai 2009 - 11:16
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#768
Scris 21 mai 2009 - 09:09
Oricum, Golful se vinde surprinzator de bine, iar Fiesta o duce bine, de asemenea, desi cu o luna inainte era chiar pe primul loc. Nu prea inteleg de ce a picat asa mult in clasament Focus-ul, in timp ce Corsa, Punto, 207 si chiar vechiul Polo se vand inca bine, desi toate pe minus.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#769
Scris 21 mai 2009 - 11:42
as fi curios ce vanzari mai are renualt in europa, acum cativa ani ajunsese sa fie lider. n-am mai mers de ceva vreme cu masinile lor, chiar asa rau au ajuns???
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#770
Scris 21 mai 2009 - 11:58
#771
Scris 21 mai 2009 - 12:35
golful o duce bine din cauza programului rabla. din alea 49.488 unitati vandute la nivel european , 32505 bucati fiind vandute in germania. Si cred ca totusi nemtii sunt nationalistinu vreau sa fiu magar, golful a fost o masina foarte misto. si n-as spune ca nemtii sunt foarte nationalisti cu masinile, din moment ce pe vremuri renault era un adversar serios pt intreaga industrie auto germana. mai repede as spune ca renault a decazut, decat au crescut nemtii.
as fi curios ce vanzari mai are renualt in europa, acum cativa ani ajunsese sa fie lider. n-am mai mers de ceva vreme cu masinile lor, chiar asa rau au ajuns???
#772
Scris 21 mai 2009 - 12:37
#773
Scris 21 mai 2009 - 12:39
#774
Scris 21 mai 2009 - 12:45
Pacat, masinile in sine nu sunt slabe, dimpotriva, insa le lipseste sarea si piperul. ''Parerea mea''.
Aceasta postare a fost editata de the1: 21 mai 2009 - 12:47
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#775
Scris 21 mai 2009 - 12:49
niciodata nu o sa vezi golf-ul dominand clasa compacta in franta, sau megane-ul dominand clasa compacta in germania. Pentru ca ambele popoare sunt nationaliste pana in maduva oaselor. Sandero se vinde bine, pentru ca nemtii nu au alternativa in clasa de pret a sandero-ului si a mcv-ului. Pe cand megane-ul si golf-ul se bat pe aceleasi preturi..
francezii clar nu prea cumpara altceva, dar la nemti povestea nu a stat asa deloc.
vandut in germania sau nu, golf V a preluat piata compactelor si cred ca de aici a inceput declinul pt renault. nu mai pun ca laguna era apreciata in germania acum cativa ani, ajungadu-se in prezent sa fie ca si inexistenta din foarte vanduta.
sa nu uitam ca nu era nici o criza, nici o rabla.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi