Stiri si zvonuri din industria auto
#901
Scris 07 iulie 2009 - 06:13
#902
Scris 07 iulie 2009 - 06:18
#903
Scris 07 iulie 2009 - 06:28
la cum arata masina si la cata tehnologie are implementata in ea, pretul nu e mare.
ia uite unde era adevaraul sustinator vw, nu ca voi blasfemiilor!!!
masina e chiar ieftina tinand cont ca e facuta de 'al de-a facut Touaregul
http://florinpanait.wordpress.com
#904
Scris 07 iulie 2009 - 06:42
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#905
Scris 07 iulie 2009 - 06:47
#906
Scris 07 iulie 2009 - 08:51
ahaha, cum? Nu mai e dacia singura care face masini din 500 de euro pe care le vand cu 10.000? Probabil in 5000 de euro masina asta va avea si esp, 12 airbaguri, tedeiiiiii fratie si piele + navigatie mare ( )Marja record pentru viitorul VW Up!
In goana dupa costuri de productie cat mai mici, constructorii si-au deschis facilitati de productie peste tot in lume, acolo unde costurile pot asigura o rentabilitate maxima. De regula, tarile emergente sunt cele care ofera astfel de costuri, in principal prin mana de lucru foarte ieftina.
Conform revistei Autocar, Volkswagen ar urma sa produca viitorul sau model supermini Up! in India, la un cost de productie de doar 900 de euro. Pretul de vanzare al modelului este asteptat sa fie de circa 9.000 de euro, astfel ca marja obtinuta va fi un record nemaiatins pana acum de alt constructor, in acest segment de piata, sustine Autocar.
Investitia Volkswagen in fabrica din India si costurile de transport vor fi, astfel, amortizate mult mai usor. Cu atat mai mult, cu cat Up! va fi un model fabricat in serie mare - Volkswagen vrea sa-l produca si sub siglele Skoda si SEAT, in versiuni cu 3 si 5 usi sau monovolum si cu motorizari clasice, hibrid sau electrice. Se vorbeste de o productie anuala de 1,4 milioane de unitati! Iar sigla de pe capota si pretul vor fi argumente suficient de puternice incat clientii sa nu mai tina cont de tara de origine a acestui model sau de taxele vamale. sursa
N-ai inteles, e vorba despre un TEDEI !!!
normal,doar monumentul ala facut de niscaiva rumani tdi-ului trebe platit de undeva nu? made in germany (by india)
#907
Scris 07 iulie 2009 - 09:22
Ca e posibil sa aiba costuri de productie mici, se prea poate, insa imi vine greu de crezut ca o masina care are cost productie de cel mult 900 Euro ar putea avea un pret de vanzare de min. 9.000 Euro.
#908
Scris 07 iulie 2009 - 10:37
nu are nimeni marja de profit asa mare, reveniti in 2009, ce naiba
#909
Scris 07 iulie 2009 - 10:40
nu cred ca ai prins ironia faceam misto de anumite prejudecati pe care le-am vazut, despre costurile astea de productie, vad ca a venit si randul fauve-ului la prejudecati.Care vor fi uitate repede,ca deh.. e nemteascaMaximus stim ca esti fan Dacia/Renault si ai o problema cu "nemtestile" , dar totusi sa nu-mi spui ca tu chiar crezi treaba asta.
Ca e posibil sa aiba costuri de productie mici, se prea poate, insa imi vine greu de crezut ca o masina care are cost productie de cel mult 900 Euro ar putea avea un pret de vanzare de min. 9.000 Euro.
#910
Scris 08 iulie 2009 - 12:11
bine. nu-ti zic.Sa nu-mi zici ca vrei si tu tot mieji...
si pana la urma cat costa masina asta efectiv?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#911
Scris 08 iulie 2009 - 12:12
crezi ca iti va spune cineva?bine. nu-ti zic.
si pana la urma cat costa masina asta efectiv?
tu iti publici costurile efective ale firmei la care lucrezi, detaliate pe proiecte etc?
#912
Scris 08 iulie 2009 - 12:26
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#913
Scris 08 iulie 2009 - 12:38
#914
Scris 08 iulie 2009 - 05:15
cum as putea zice ca pretul e ok cand eu am luat clasa superioara cu 2000 de euro mai putin ??
#915
Scris 08 iulie 2009 - 07:06
Again, costul ala n-o fi real, dar te-ntreb din nou, costuri fixe in India ? Pesemne forta de munca, energie si utilitati aproape free...?fratilor, v-am tot explicat ca probabil ala e costul variabil, pe bucata si nu include costurile fixe
#916
Scris 08 iulie 2009 - 07:19
.....
cum as putea zice ca pretul e ok cand eu am luat clasa superioara cu 2000 de euro mai putin ??
Tu ai luat o amarita de benzinara ( care nu face zgomot si nu scoate fum...) la un pret de lichidare de stoc, adica pret de contabilitate ! Ce nu intelegeti voi, majoritatea, e ca dupa ce se vor termina stocurile astea, preturile vor fi chiar mai mari decit inainte de criza. Nu intrebati de ce, pentru ca e la mintea lu' cocosel.....
Again, costul ala n-o fi real, dar te-ntreb din nou, costuri fixe in India ? Pesemne forta de munca, energie si utilitati aproape free...?
Iti "scapa" ceva esential...
#917
Scris 08 iulie 2009 - 07:19
corect !Tu ai luat o amarita de benzinara ( care nu face zgomot si nu scoate fum...) la un pret de lichidare de stoc, adica pret de contabilitate ! Ce nu intelegeti voi, majoritatea, e ca dupa ce se vor termina stocurile astea, preturile vor fi chiar mai mari decit inainte de criza. Nu intrebati de ce, pentru ca e la mintea lu' cocosel.....
Iti "scapa" ceva esential...
#918
Scris 08 iulie 2009 - 07:33
#919
Scris 08 iulie 2009 - 07:36
#920
Scris 08 iulie 2009 - 08:32
in plus, cica n-am iesit inca din criza.
#921
Scris 08 iulie 2009 - 09:06
#922
Scris 08 iulie 2009 - 09:26
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#923
Scris 08 iulie 2009 - 09:46
2- Asa dupa judecata ta, cind productia scade, ce se intimpla cu pretul unui produs ?
#924
Scris 08 iulie 2009 - 10:01
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#925
Scris 08 iulie 2009 - 10:28
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi