Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Stiri si zvonuri din industria auto


  • Topic inchis Acest topic e inchis
1748 replies to this topic

#926 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 08 iulie 2009 - 02:52

fara numar.
doar e TDI.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#927 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 08 iulie 2009 - 03:46

Voi credeti ca Opel, GM sau altii au dat faliment pentru ca masina costa mult la fabricare ? :lol: Nuuu , au dat faliment pentru ca nu au mai putut sau dorit sa tina in puf cururile grase ale baietilor si pitipoancelor de la departamentele de marketing. Trei sferturi din pretul masinilor e reprezentat de comisioane, publicitate, femei bune, excursii in insule calde,taxe etc.....

Masinile nu se mai fac unicat , acum toti cumpara componentele din acelasi loc , fie ca-i bmw sau hyundai sau dacia. Diferenta dintre Dacia si BMW nu mai e data de tehnica, ci doar de marketingul fiecarei firme, adica ce tip clienti are. Renault care face Dacia bate BMW la popou in Formula 1, dar are alta clientela cand vine vorba de vanzari. Majoritatea banilor se duc spre reclama mincinoasa care TREBUIE sa creeze fani infocati , fani care sa nu vada realitatea. Razboiul tehnic s-a incheiat demult , acum a ramas doar marketingul care cheltuieste cei mai multi bani.

Partea frumoasa este ca si marketingul a apasat pe acceleratie prea mult si buba s-a spart, pe scurt n-a mai tinut vrajala si de acum inainte din ce in ce mai mult lumea se va trezi si se va uita la kilele de tabla bagata in masina decat la sigla.

Eu cred ca foarte multe firme de masini vor da faliment. Americanii au fost foarte destepti ca le-au bagat in faliment repede pe ale lor, au timp sa schimbe macazul. Criza actuala de fapt nu este nici o criza, ci este pur si simplu adevarul, asta-i economia reala mondiala, ce am trait pana acum erau niste fitze, niste basini care s-au spart.

Europenii vestici incearca disperati sa reumfle basina , adica vor sa "treaca criza" . Din pacate pentru ei nu se mai poate iar Rusia exact ca un leu a mirosit situatia si a iesit din amortire ranjind la toata Europa prinsa cu chilotii'n vine. E vremea zicalei "ce e in mana nu-i minciuna" , cine are cascavalul mai mult va fi rege. Ce a fost de iventat s-a iventat, diferentele tehnologice s-au redus la minimum, nu mai poti domina cu avantajul inteligentei , ci doar cu cel al cantitatii, cine detine resursele.

Asta e un recul al democratizarii aproape intregii lumi. Base a avut dreptate ca a venit vremea inginerilor, tinichigiilor si ca filosofii de marketing vor trage pe dreapta.

Multe firme de masini auto mai traiesc inca 2...3 ani maximum din osanza, daca nu reusesc sa reumfle basina sa nu va mirati daca Dacia o sa cumpere Mercedesu, deja au aparut ciudateniile, TaTa cumpara LandRover-ul, chinezii nu stiu ce au cumparat si ei, rusii au luat Opel-ul, etc. Estici vin tare peste vest.
  • 0

#928 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 08 iulie 2009 - 04:19

interesant punct de vedere :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#929 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 08 iulie 2009 - 04:22

Again, costul ala n-o fi real, dar te-ntreb din nou, costuri fixe in India ? Pesemne forta de munca, energie si utilitati aproape free...?

no offense, dar cred ca nu stii ce sunt costuri fixe si costuri variabile
energie si utilitati nu sunt costuri fixe decat la birouri, pe linia de asamblare sunt foarte variabile....
forta de munca la fel...ca e asamblare de mana, daca fac 100.000 sau 10.000 e difeernta mare


ce intra la costuri fixe? proiectarea modelului, construirea infrastructurii in india (fabrica, linie de asamblare), selectarea supplierilor care sa iti permita nivelurile alea de cost, costurile cu publicitatea etc
astae o sa vezi ca te costa APROAPE la fel oriunde in lume...da, e pamantul mai scump poate in tara x sau y, dar restul costa cam la fel
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#930 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 08 iulie 2009 - 05:24

Si daca o primeai cadou, aia era valoarea ei ? :lol:

relu, aici nu e vorba de mine, e vorba probabil de peste 200 de masini vandute in jurul acestui pret. de aiai ziceam ca nu e un caz singular.

greierasule, zici tu ceva acolo, dar la faza cu tehnologia nu prea achiesez.e evident ca exista motoare bune, foarte bune si mai putin reusite.
exista sasiu bun, foarte bun sau mai putin bun. si putem continua.
mare parte se regaseste, totusi, si in pret.

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 08 iulie 2009 - 05:26

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#931 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 iulie 2009 - 06:23

Cristi,
1 sau 200 buc. tot aia e. Ala e pret de intrare
.......

Referitor la posturile dinainte, sincer, ma cutremur.... Nu e obligatoriu ca oricine sa aibe habar de un proces de fabricatie cu tot ce implica el ( cercetare-proiectare, pregatire fabricatie, aprovizionare, etc...). Insa a judeca asemenea lucruri pe un forum, in 2009, cind nu ai habar, intr-o tara alta decit Burkina Faso .....
  • 0

#932 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 08 iulie 2009 - 08:16

Oaspetele nu e vorba ca nu sunt diferente intre motoare, sasie, etc..... ci mai degraba ca diferentele dintre acestea nu tin neaparat de "desteptaciunea" unei firme anume, ci mai degraba de politica firmei, politica de marketing in special. Pe scurt publicul care este tintit a fi fraierit dicteaza masina care va iesi de pe banda. Termenul de "fraierit" este dur, in realitate lucrurile sunt mult indulcite, pana la ingretosare, asa se fac vanzarile in capitalism.

Eu nu dau verdicte, dar mie mi se pare ceva suspect. Am observat ca daca tragi linie costurile de fabricatie efectiva nu sunt preponderente in costul final al masinii, "umflaturile" pretului dau ordinul de marime in realitate, umflaturi care inseamna marketing, taxe, etc,etc,etc.... Deci fabricarea unei masini in India sau China nu reduce pretul final cu mult. Ce inseamna asta ? Ca de fapt producatorul in cauza nu are ca scop reducerea costurilor, ci mai degraba cucerirea acelei piete unde se si produce masina. Probabil ca in Bulgaria,Nepal sau alte tari mici din Asia au costuri de fabricatie la fel de mici, sau poate mai mici dar totusi acolo nu se fabrica nimic. Se observa ca vanzarile cele mai mari sunt acolo unde se fabrica masina, in respectiva tara. Taxele foarte mari ca sa produci in India si sa vinzi in Germania nu justifica fabricarea masinii in aceea tara emergenta. Daca va uitati fabricantii aleg tari slab dezvoltate dar care au o posibilitate foarte mare de a absobi acele masini. China, Brazilia, Rusia, India, Romania, Turcia, etc..... Ei doar mint ca fac o masina mai ieftina (in realitate va costa tot cam cat una made in Germany) ca lumea din acele tari sa inceapa sa consume aceste masini. E doar alt marketing. Nu uitati Loganul de 5.000$, adica 3.500 euro care nu a existat niciodata.
  • 0

#933 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 08 iulie 2009 - 09:00

Deci voi sustineti ca oriunde pe pamant este acelasi cost de fabricatie/bucata pentru acelasi produs (automobil, whatever) ? OK, I give up...

Referitor la posturile dinainte, sincer, ma cutremur.... Nu e obligatoriu ca oricine sa aibe habar de un proces de fabricatie cu tot ce implica el ( cercetare-proiectare, pregatire fabricatie, aprovizionare, etc...). Insa a judeca asemenea lucruri pe un forum, in 2009, cind nu ai habar, intr-o tara alta decit Burkina Faso

Te cutremuri pentru ca esti pe langa discutie. Discutia era referitoare la cost productie/bucata.

Aceasta postare a fost editata de Artanis: 08 iulie 2009 - 09:03

  • 0

#934 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 iulie 2009 - 09:20

Tu ai inteles cumva ca ma refer la culoarea lor ?

Aceasta postare a fost editata de Relu: 08 iulie 2009 - 09:21

  • 0

#935 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 08 iulie 2009 - 09:31

Si in opinia ta, cost productie/bucata este identic, indiferent de locatie ?

ce intra la costuri fixe? proiectarea modelului, construirea infrastructurii in india (fabrica, linie de asamblare), selectarea supplierilor care sa iti permita nivelurile alea de cost, costurile cu publicitatea etc

OK, in speta, la o tirtireata precum Lupo reloaded, se putea face bine-merci outsourcing pe R&D chiar in India. Fabrica poate fi una existenta relocata. Suppliers - presupun ca sunt suficienti in zona :lol:

Aceasta postare a fost editata de Artanis: 08 iulie 2009 - 09:35

  • 0

#936 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 iulie 2009 - 10:19



Vorbind serios acum, mutarea liniilor de fabricatie in tari din lumea a 3-a are ca singur scop ( asa cum spune si greierasul ) cucerirea acelei piete.
:lol: :D :D :lol: :lol:
  • 0

#937 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 iulie 2009 - 12:01

Deci voi sustineti ca oriunde pe pamant este acelasi cost de fabricatie/bucata pentru acelasi produs (automobil, whatever) ? OK, I give up...

nu, doar ca iti spun ca acele costuri fixe sunt foarte mari peste tot in lume.
sau macar comparabile ca ordin de marime (or fi jumatate, o treime, cum vrei, dar nu ies sumele derizorii vehiculate aici)
fabrica una relocata de parca ea nu costa nimic (sau e complet amortizata), nu costa nimic sa o muti etc
hai facem altceva
construiti voi partea asta si ma ocup eu de costul de fabricatie variabil
ne bagam?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#938 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 09 iulie 2009 - 12:32

Am observat ca daca tragi linie costurile de fabricatie efectiva nu sunt preponderente in costul final al masinii, "umflaturile" pretului dau ordinul de marime in realitate, umflaturi care inseamna marketing, taxe, etc,etc,etc....

Ca sa poti face aceasta afirmatie trebuie sa ai multe multe date. Le ai? Si daca da, share-uieste-le te rog si cu noi. Ar fi foarte interesant!

...Ca de fapt producatorul in cauza nu are ca scop reducerea costurilor, ci mai degraba cucerirea acelei piete unde se si produce masina...

scria in AMS acum ceva timp ca in anul respectiv Dacia a facut 10% din profitul world-wide al Renault-Nissan. 10% DIN PROFIT.
daca plecam de la ideea ca, costurile sunt la fel peste tot si stiind pretul mic al Loganului, de unde diferenta uriasa de profit in favoarea Daciei?
poate din facilitatile fiscale oferite de guvernul roman lui Renault? poate, dar asta nu inseamna scaderea costurilor?
poate din salariile mai mici de cel putin 5 ori decat in Franta? sau din lipsa altor beneficii precum asigurari, studii, concedii, etc ... adica tot costuri, dar mici
poate din pretul energiei, al utilitatilor, al lipsei normelor si standardelor drastice de respectat? adica tot costuri, sau lipsa lor...
si asa mai departe
deci pt costuri mici a venit renault in romania, nu ca sa vanda mai multe masini la noi.

in alta ordine de idei, daca acceptam faptul ca un producator trebuie sa produca intr-o tara ca sa ii cucereasca piata, inseamna ca toti producatorii trebuie sa aiba fabrici in toate tarile. si nu au...

alta chestie care mi-a atras atentia:

... Opel, GM sau altii au dat faliment pentru ca nu au mai putut sau dorit sa tina in puf cururile grase ale baietilor si pitipoancelor de la departamentele de marketing. Trei sferturi din pretul masinilor e reprezentat de comisioane, publicitate, femei bune, excursii in insule calde, taxe etc.....

Trei sferturi? Fix trei sferturi? De unde stii asta?

...Diferenta dintre Dacia si BMW nu mai e data de tehnica, ci doar de marketingul fiecarei firme, adica ce tip clienti are. Renault care face Dacia bate BMW la popou in Formula 1, dar are alta clientela cand vine vorba de vanzari. Majoritatea banilor se duc spre reclama mincinoasa care TREBUIE sa creeze fani infocati , fani care sa nu vada realitatea. Razboiul tehnic s-a incheiat demult , acum a ramas doar marketingul care cheltuieste cei mai multi bani.

aici exagerezi prea mult. adica una e cand exagerezi putin ca sa te faci inteles si alta e cand, exagerand, faci afirmatii fara sustinere in realitate.
oricare din noi stie care sunt diferentele tehnice intre BMW si Renault si ca nu vor fi prea curand (poate niciodata) pe aceeasi pozitie. Iar prin includerea cuvintelor "Dacia" si "Formula 1" in aceeasi propozitie, ce faci tu tot marketing se cheama.
Adica pe Renault il asociezi cu Dacia si pe BMW cu F1 si crezi ca ai spus tot.
De ce nu asociezi pe Renault cu F1 si pe BMW cu SUV-urile? Sau cu motocicletele? Sau cu Mini?

Nu vreau sa fiu Gica Contra, dar sunt multe idei care nu se sustin, sunt multe rationamente care contin o evidenta dar trag o concluzie gresita si nu e bine...

Aceasta postare a fost editata de salesman: 09 iulie 2009 - 12:35

  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#939 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 09 iulie 2009 - 07:05

Vorbind serios acum, mutarea liniilor de fabricatie in tari din lumea a 3-a are ca singur scop ( asa cum spune si greierasul ) cucerirea acelei piete.

Si ti se pare cumva ca Up nu se preteaza excelent si pietei asiatice ? :(
  • 0

#940 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 09 iulie 2009 - 09:31

Hyundai a lansat primul sau model hibrid

Hyundai a lansat in Coreea modelul Avante LPi Hybrid, versiune hibrida a sedanului Elantra, model care va fi vandut doar pe piata locala, scrie Automotive News. Masina are un motor termic care merge cu GPL, un motor electric si baterii litiu - ion polimer.
Hyundai a lucrat 43 de luni la aceasta masina, investind 200 milioane dolari. Cu ajutorul motorului electric masina ajunge sa aiba un consum de circa 6 litri GPL/100 km si emisii de 99 g CO2/km, cele mai mici ale unui model coreean.
Hibridul atinge "suta" in 11,5 secunde, viteza maxima este 188 km/h, iar preturile masinii variaza intre 16.000 dolari si 19.000 dolari datorita unor scutiri de taxe.
Hyundai vrea sa vanda 7.500 de masini hibride in Coreea anul acesta si 15.000 anul viitor, dar nu va exporta modelul, urmand ca pentru pietele internationale sa lanseze un hibrid care pe langa motorul electric sa aiba un motor pe benzina, nu unul pe gaz petrolier lichefiat precum Elantra. sursa

Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 09 iulie 2009 - 09:32

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#941 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 09 iulie 2009 - 05:09

Salesman , Dacia nu a facut ceva profit din faptul ca muncitorii sunt platiti mai prost decat in Franta. Nu uita ca in fabrica Dacia robotii sunt minoritari, asa a fost intelegerea, deci in Romania lucreaza multi mai multi muncitori pentru o masina deci costurile cu oamenii la final sunt cam aceleasi. Mai departe chiar tu ai sesizat, facilitatile fiscale date de guvernul roman inseamna mult pentru Renault si poate cel mai important aspect..... DACIA A FOST FACUTA PENTRU ROMANI INITIAL. DE CE ? PENTRU CA PE ACEASTA PIATA LA ACEL MOMENT NU ERA NEVOIE DE MARKETING, DACIA REBRANDUITA IN ACEI ANI AVEA UN CAPITAL DE IMAGINE URIAS . Costurile de marketing au fost infime daca le raportam la Renault. De aici au venit initial castigurile. Poate observi ca in Romania lumea a inceput sa nu mai fie asa entuziasmata de Logan, prin urmare piata noastra incepe sa devina problematica pentru ei. Sunt nevoiti sa bage bani in marketing, dar pana una alta incearca sa mentina nivelul de interes treaz lansand modele noi. A venit Sandero dar boom-ul n-a mai fost precum cel initial al Loganului, acum incearca s-o dreaga cu noul SUV. Ideaa este ca ei trebuie sa creeze o imagine buna a Daciei in piata cu bani cati mai putini. E mai ieftin momentan sa scoti un model nou decat sa bagi marketing din greu. Cu profiturile de la Logan din primii ani nu or sa se mai intalneasca ei. Dacia nu este o marca de masina care merita sa o sustii cu marketing masiv. Cum va disparea interesul natural al pietei romanesti in primul rand (dar si al altor piete) pentru aceasta marca ea va fi bagata in faliment, nu va urma calea Renault, VW, Mercedes, etc... in care s-au bagat bani masivi in marketing. Dacia pt francezi e un fel de experiment socio-economic in care studiaza reactia in masa a cumparatorilor la chestii noi si daca aduce si profit atunci e perfect. Singura problema e ca nu vor avea nici un regret sa scape de ea daca experimentul scapa de sub control. Chiar daca o vand pe bucati tot si-au acoperit cheltuielile.

in alta ordine de idei, daca acceptam faptul ca un producator trebuie sa produca intr-o tara ca sa ii cucereasca piata, inseamna ca toti producatorii trebuie sa aiba fabrici in toate tarile. si nu au...


Pai aici s-a tinut cont de reactia nationalist-subiectiva a romanilor la marca Dacia, exact ce ti-am spus mai sus. Daca faceau aceeasi masina sub numele Renault, la aceeasi bani in Franta si o aduceau aici fara taxe (spatiul UE) nu o lua nici dracu. De ce nu au fabricat-o in Bulgaria ? costurile ar fi fost si mai mici. S-a luat in calcul atat impactul emotional dat de sigla dacia cat si numarul de oameni prinsi de fenomenul nationalist. Acelasi lucru s-a intamplat si cu Skoda, la fel Seat-ul are un impact emotional in Spania... cine naiba avea nevoie de fabricile Seat ? aceeasi masina la acelasi cost o puteau face in germania sau eu mai stiu pe unde.

oricare din noi stie care sunt diferentele tehnice intre BMW si Renault si ca nu vor fi prea curand (poate niciodata) pe aceeasi pozitie. Iar prin includerea cuvintelor "Dacia" si "Formula 1" in aceeasi propozitie, ce faci tu tot marketing se cheama.
Adica pe Renault il asociezi cu Dacia si pe BMW cu F1 si crezi ca ai spus tot.


gresit. Eu am spus urmatoarele: Renault cand avea echipa in Formula 1 batea la cur de departe BMW-ul (care aveau si ei echipa) si nu neaparat din cauza pilotilor , ci mai degraba din cauza solutiilor tehnice mult mai avansate ale Renault fata de BMW. Imi aduc aminte cand a iesi pe piata Renault VelSatis si l-am comparat cu Mercedes clasa E. Merdecedul a castigat la mustata mai mult ajutat de designul ciudat al celuilalt, ca la confort acolo unde Mertanul trebuia sa fie number one a fost jenibil.

Lucrurile incep sa iasa la iveala, se observa ca Hyundai nu mai este in urma firmelor mari, la fel si Kia, Chevrolet, chinezii fac jucarele care nu se strica asa de rau precum credeam noi si uite asa consumatorul mediu se intreaba pe buna dreptate de ce sa nu cumpere Santa Fe full cu 19.000 in loc de GLK de 50.000. Diferenta de pret se regaseste in tehnica ? Sau daca aceste diferente exista sunt justificate pentru soferul mediu care reprezinta grosul afacerii ? daca masinile se schimba la 5 ani, merita ce masina merita mai mult ? Un Santa Fe din 2015 sau un GLK din 2009 ?

Oricare ar fi parerile noastre puternic emotionale, daca judecam rece vom observa ca multe firme sunt deja in galeata. Clientul mediu nu prea mai da banii pe diferente tehnice justificabile , ci mai degraba pe sigla, pe imagine. Vor putea acestia sa mai suporte aceste fitze, sau vor incepe sa vada realitatea? Cine merge mult pe afara a observat ca occidentalii au cam lasat-o moale cu fitele, la Paris nu prea vezi X6, X5, GL, ML, Q7.... pentru ca ele nu mai ofera mare lucru in plus utilizatorului mediu.
  • 0

#942 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 09 iulie 2009 - 08:04

Eh, nu cred ca sunt chiar asa de ''in galeata'' firmele mari. Clienti inca mai sunt si pt cei care dau banii ''doar'' pe sigla sau imagine.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#943 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 10 iulie 2009 - 12:13

mai putini ca inainte
  • 0

#944 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 10 iulie 2009 - 12:53

Sau daca aceste diferente exista sunt justificate pentru soferul mediu care reprezinta grosul afacerii ? daca masinile se schimba la 5 ani, merita ce masina merita mai mult ? Un Santa Fe din 2015 sau un GLK din 2009 ?


Foarte adevarat, diferentele dintre masini exista. Insa, cum lemurianul de rind nu e capabil sa le aprecieze, e absolut normal sa nu le plateasca. De ce sa dea bani pe o pereche de pantofi ultra comozi de 5 mil. cind tin la fel de mult ca aia de 1 mil ? Asta e nivelul cumparatorului si fabricantii de automobile daca nu se adapteaza, mor.
  • 0

#945 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 10 iulie 2009 - 07:21

In cazul in care "lemurianului de rand" in conditiile crizei i-au scazut veniturile, i-au crescut datoriile la banca samd. i se cam rupe de pantofii ultra comozi.
  • 0

#946 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 10 iulie 2009 - 07:24

Ar putea merge cu d-aia comozi dar mai putine perechi. Dar asta-i nivelul.... ;)
  • 0

#947 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 10 iulie 2009 - 07:41

Da, nu conteaza ca sunt uzati, rupti si carpiti, important e sa fie comozi (a se citi, brand) ;)
  • 0

#948 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 10 iulie 2009 - 07:55

mah in principiu cazanele scumpe Haudi Mercedes BMW si ce o mai fi tin cu cativa ani mai mult decat restul,ca iecsemplu cate cazane contemporane cu nenea ursuletii sau cu Merturile 190 mai vedeti pe strazi?d-astea Reno Pejo Citroen nu zic Hyundai sau Kia ca alea oricum sunt rare,na acum din pacate si marii constructori intra pe fagasul asta de "consum" avand 2 cazane de la acelasi producator pot spune ca unele piese pica mai repede la astea noi,unde la E30 tineau sa zic 15-20 ani la E46 cam 10-15 ani rezista ;)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#949 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 10 iulie 2009 - 08:14

Da, nu conteaza ca sunt uzati, rupti si carpiti, important e sa fie comozi (a se citi, brand) ;)


Interpretezi aiurea pentru ca nu a spus nimeni sa mergi cu ei rupti ci doar sa te respecti pe tine ca individ. Putin si bun, comod nu incomod, nu mult si prost. Daca nici pe tine nu te respecti, ce sa mai zic de atitudinea ta vis-a-vis de ceilalti ? ;)
  • 0

#950 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 10 iulie 2009 - 08:23

"Mai putine perechi" inseamna sa fie implicit mai uzati.
Nu vad de ce n-as schimba masina la 5 ani, chiar daca nu e de superfirma, decat sa tin o masina premium 10 ani...
  • 0




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi