Opel Astra H 2006
#1
Scris 11 octombrie 2006 - 07:00
Cumparata in Aprilie de la DI BAS
Motor 1.6 TWINPORT
Engine Specification
Cylinders, number: 4
Bore (mm) 79
Stroke (mm): 81.5
Displacement (cc): 1598
Compression ratio: 10.5: 1
Cylinder block/ head, material: Cast iron/ aluminium
Camshaft (s), location: 2 overhead (DOHC), driven by toothed belt
Valve, arrangement: 4 per cylinder
Fuel system: Sequential multi point fuel injection
Ignition system: Electronic ignition map (EST) + knock sensor
Output (kW/hp CEE at 1/min): 77/ 105 at 6000
Specific power (kW/l; hp/l): 48.2; 65.7
Max. torque (Nm at 1/ min): 150 at 3900
Specific torque (Nm/litre): 93.9
Dotari - Standard de echipare Enjoy + cateva optiuni
fabricata la Ellesmere Port in Anglia
ABS+EBD
Aer Conditionat Manual
CD 30 Mp3 cu 7 difuzoare cu Board Info Display
Oglinzi electrice si incalzite
Proiectoare ceata
Ornament interior Silver
Computer de Bord
Geamuri electrice fata cu impuls
Inchidere centralizata
4 airbaguri
jante 16, anvelope 205/ 55
si alte chestii pe care nu le mai insir fiindca mi-e lene
Poze cu "agregatul"
#2
Scris 11 octombrie 2006 - 07:07
#3
Scris 11 octombrie 2006 - 07:18
#4
Scris 11 octombrie 2006 - 09:22
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#5
Scris 11 octombrie 2006 - 11:01
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#6
Scris 14 octombrie 2006 - 09:29
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 14 octombrie 2006 - 09:29
#7
Scris 14 octombrie 2006 - 10:49
eh intre timp va primi pleoape lumma si niste anvelope de iarna ca nu stric OZ-urile prin borduri iarna iar gumele de vara Bridgestone Turanza sunt slickuri pt iarna.
#8
Scris 14 octombrie 2006 - 11:05
Raport 6000 km -
Negative - suspensie spate semi-independenta - nu la fel de silentioasa si eficienta ca cea independenta gen Golf sau Octi II. Nu e la fel de zgomotoasa ca la C4 dar nici departe nu este. Insa doar pe denivelari desi asta nu e o scuza.
- receptia radio - slaba din cauza mai multor factori principalul fiind electronica complicata pt CAN_BUS si incapacitatea celor de la Blaupunkt de a resofta aparatul. Eu n-ascult radio dar asta nu inseamna ca problema nu exista.
- si mie mi-a scartait volanul de la acel CIM-Column Integrated System. A facut asa vreo luna l-am lasat in pace si nu mai face nimic. Liniste totala.
- desi nu am suspensie sport, suspensia e rigida. Fun dar rigida.
Pozitive- Motor- consum, cuplu, sunet. Perfect pt masina asta. Foarte multumit de el.
- Interior - Materiale de calitate. Se simt, se vad nu au nicio urma de inceput de deteriorare.
- Design si culoare - si acum o admir ca-n prima zi.
- Cutie - foarte buna.
- Odihinitoare la drum lung, pozitie la volan optima. Nu perfecta! Pozitia la volan perfecta este in GOLF 5.
- AC_ desi manual, comenzile sunt ca la clima si vara face fata foarte bine...Chiar okay aerul.
- Tinuta de drum - nu e Focus dar imi place. Se simte ca are centrul de greutate jos si fata de Octavia II a unui prieten nu are acel ruliu (probabil de la suspensia drumuri grele a Octi-ului sau)
- Servo directia electro-hidraulica - excelenta, feedback ca lumea. Sper sa nu treaca toti producatorii la cea full electric.
- Dezaburire - luneta impecabila si in doar cateva zeci de secunde, geamuri laterale si parbiz foarte bine si rpd.
- Overall quality - no problems.
Planuri de viitor- Cand ma plictisesc de design urmeaza jante 17, si un difuzor aer spate cu ornament evacuare interesant. Mai mult nu-i fac ca o tiganesc. Vreau si folie (Moartea lui TIBITU ) dar am dubii pt ca am tot vazut cazuri de folie scumpa cu bule de aer. Daca dau niste bani nu vreau sa dau 5-6 milioane (mai ales acum cand strang dinero pt anvelope iarna) si sa stau 3 ore la montaj si apoi sa schimb folia.
#9
Scris 14 octombrie 2006 - 11:39
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#10
Scris 14 octombrie 2006 - 12:15
Twinport Technology
Twinport technology builds on the standard four-valve technology of ECOTEC engines. Savings are achieved via a variable intake manifold in combination with a high rate of exhaust gas recirculation. Under �partial load� the engine receives an additional 25 per cent of its fuel air mixture from the already burnt exhaust gas recycled back into the mix.
The advantages of twinport technology are achieved through a combination of fuel injection and exhaust emission control by three-way catalytic converter technology. This reduces technical complexity and consequently the cost to the customer, making the twinport solution particularly attractive for compact-class cars, as power output and efficient fuel consumption are maintained.
Aceasta postare a fost editata de Dee: 14 octombrie 2006 - 12:17
#11
Scris 14 octombrie 2006 - 12:29
#12
Scris 14 octombrie 2006 - 12:41
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#14
Scris 15 decembrie 2006 - 05:07
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#15
Scris 15 decembrie 2006 - 06:37
#16
Scris 15 decembrie 2006 - 06:57
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#17
Scris 15 decembrie 2006 - 07:31
#18
Scris 05 martie 2007 - 05:23
Modificari> Amplificator Blaupunk + Boxe componente Magnat 16.5 inch cu crossover si adaptor de semnal - sunet mult mai bun, incomparabil cu instalatia audio originala.
Becuri GT150 de la Philips.
Folie SS Llumar autorizata RAR de la ExpertDetailing - Am mers pe o nuanta medie cu 21% transparenta si filtru UV total, respingerea energiei solare 51%, termoizolante si anti-glare (foarte okay cand vin cei din spate cu faza lunga).
Masina arata si merge foarte bine si sunt foarte multumit de achizitie. Nu am ce probleme sa semnalez si deja mai am cateva zile si fac 1 an cu ea. Doar mici zgarieturi in parcare am avut, retusate insa.
N-a consumat ulei mai deloc. Nu am completat un gram. Consumul in afara este cam 7 la mers normal dar nu babesc. Babeste se scoate fara probleme un 6.4. Totul functioneaza ca in prima zi.
#19
Scris 05 martie 2007 - 05:56
Nu stiam ca ai schimbat si sound-ul. Asteptam impresii, cat mai multe. Si niste preturi ceva, daca nu-i secret
#20
Scris 05 martie 2007 - 08:22
http://myimgs.net/images/pshf.jpg
http://www.myimgs.net/index.php
Folia se vede foarte misto si intuneca masina intr-un mod placut. Practic din fata daca te uiti nu vezi cine este la volan. Contrasteaza misto cu gri-ul masinii si iti ofera o atmosfera misto mai "private" asa Analizez oportunitatea aplicarii foliei autorizate RAR pe fata care schimba doar putin nuanta geamului insa din nou are filtru UV total si pastreaza interiorul nedecolorat, este termoizolanta deci vara ai racorica chiar daca masina e in soare si protejeaza si plasticul din interior. Un aspect placut observat in seara asta este ca farurile Matizurilor si Xenoanele X-urilor nu ma mai deranjeaza asa tare cu folie
Acum ma voi opri cu modificarile ca nu vreau sa mai bag bani in ea ca poate o achit mai devreme. Poate in viitor niste jante mai mari, dar cam atat.
#21
Scris 29 septembrie 2008 - 08:27
1. Fiabilitate:
La capitolul acesta masina a stat foarte bine si nu m-a dezamagit. In afara de o piesa denumita cupla volan care scartzaia si a fost inlocuita pe garantie, aceasta masina (fie ea Opel, marca despre care unii spun ca are o fiabilitate precare bazandu-se pe "informatii verificate" de pe forumuri obscure si pe radio sant "spatele blocului) nu a avut nici macar o mica defectiune. Timp de 3 luni, prietena mea a invatat sa conduca pe ea si a chinuit-o in poligon si apoi pe strada. Ambreiajul a trecut prin multe si la ultima inspectie nu dadea semne de oboseala. Zgomotele nu sunt prezente in habitaclu, desi am jante destul de mari pt o astfel de masina cu latimea 7 J (205 / 55). Singurul zgomot este de la suspensia spate care nu este independenta si se aude din afara masinii (testat cu zguduieli provocate de yours truly).
Plasticul din interior a rezistat foarte bine si nu are semne de uzura. Doar schimbatorul a pierdut putin din ornamentul circular "cromat". Apreciez lipsa greierasilor si antifonarea mai ales dupa un recent drum cu un C4 coupe care la orice groapa producea niste sunete metalice puternice din partea din spate.
2. Upgrade-uri si incidente:
In afara catorva zgarieturi minore dintre care unele au fost remediate, vopseaua a rezistat bine si nu s-a matuit. Adevarul este ca primeste un polish cu ceara uscata cam la 3 - 4 luni.
Fiind un iubitor de muzica am apelat la Relu si am reusit, cu multe economii si sacrificii sa beneficiez de experienta si materialele utilizate de firma lui de car audio pentru un sistem destul de bun. Un aparat Pioneer scump, antifonare profi a usilor cu fixare a boxelor, subwoofer Focal Bomba. Muzica suna excelent. Spun suna la trecut deoarece acum cateva zile niste hoti au spart 6 masini in zona 13 septembrie printre care si a mea si au luat tot din ea. Am ramas doar cu boxele si usile antifonate de relu si cateva fire. Voi reveni cel putin pentru o perioada la aparatul original in acest context. De asemenea, se pare ca mi-au taiat frumos si firul de la antena radio incercand, animalele proaste, sa rupa CD-playerul din bord. Mi-au sparte un gemulet mic din spate si au deschis masina. Au luat doar instalatie audio lasandu-mi cu generozitate ochelarii police si un aparat digital olympus. Sunt foarte suparat ca in Romania nu poti avea nici macar un biet sistem audio. Au spart si masini cu alarme performante si au furat si o dubita VW (pe care au utilizat-o la caratul bunurilor). Nu trecusem instalatia audio pe CASCO si asta imi reprosez. Insa procedura era foarte complicata la BCR Asigurari iar conditiile de recuperare a banilor foarte stricte.
Bilant> Masina a meritat toti banii. Merge excelent cu cei 105 cp ai sai si consuma mai mult decat decent. La 29.000 km are consum in oras 10 si in afara 6 - 7 depinde cum mergi. Doar iarna consumul sare de 11 daca raman blocat pe undeva prin centru. Mi-as mai lua noua..? Probabil ca da...dar m-as uita si la Cee'd. O sa o schimb? Nici gand deocamdata. Mai am un pic si o platesc si nu-mi arde de alte rate. 2 ani o mai tin fara probleme.
In curand sper sa rezolv si cu locul de munca si sa lucrez la un concesionar auto. Atunci poate voi opta pentru ceva din gama acelui producator daca voi beneficia de discount pentru angajati.
As mai lua o masina produsa de Opel? Da, cu siguranta.
Alte upgrade-uri mici: Folie SS Lumar fata si spate
Becuri Philips Extreme Vision si Blue Vision / caut ceva pentru proiectoarele de ceata
Jante OZ Hydra
Repere inlocuite: proiector ceata dreapta - spart intr-un morman de zapada
#22
Scris 29 septembrie 2008 - 08:41
unde vrei sa te duci, la niste coreeni europenizati ??
#23
Scris 29 septembrie 2008 - 09:08
Cat despre masina...ca recomandare pastrati aparatul original si umblati la sistemul audio fara componente la vedere. Se pare ca, cel putin in Bucuresti, hotii nu mai au nici o limita. Au furat tot de pe ea in fata scarii de bloc unde stau si care este foarte bine luminata.
#24
Scris 29 septembrie 2008 - 11:19
Pacat de necazul suferit cu hotii; demulte ori am regretat ca nu este adoptata si la noi o lege prezenta in unele tari musulmane (anume unui hot dovedit ii taiau mana).
@ Oaspetele:
#25
Scris 29 septembrie 2008 - 11:28
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi