sincer, as trage totusi un pic mai mult spre 1,4 tsi de 122cp
Opel Astra H 2006
#51
Scris 13 ianuarie 2013 - 11:10
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#52
Scris 14 ianuarie 2013 - 02:20
Salutare salutare si bine ai revenit. Sincer si eu sunt de aceeasi parere cu Ska daca tot iti cumperi o masina noua, fa un efort si mergi pe 1.4 tsi. Pe vwforum ploua cu plangeri si probleme legate de 1.2 tsi si nimeni nu stie daca pe g7 le-au rezolvat sau nu.
PS: Cand am vazut topicul asta in "new content" deja ma gandeam... ce destept o fi dat un reply la un post scris acum nspee ani. )
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 14 ianuarie 2013 - 02:21
#53
Scris 14 ianuarie 2013 - 06:24
Cica 1.2-ul nu mai face acel tacanit specific, din ce am inteles. Si ma si, parca e trecut din nou pe curea.
Dar tot spre 1.4 as tinde si eu. Da ma rog, fiecare stie mai bine pentru el de ce are nevoie.
#54
Scris 14 ianuarie 2013 - 10:01
Frank ar putea veni cu cateva impresii de pe Jetta 1.2TSI...
Din pacate gama de motorizari pentru Golf 7 a fost gandita relativ 'prost' dpdv al clientului. In 2008 (cand a luat mandra mea G5) era 1.4 80CP, 1.6 102CP, 1.6FSI 115CP, 2.0 FSI nu mai stiu cati CP. 1.6-le la vremea lui era un motor numai bun pt asemenea masina, raportat la gama respectiva era ok.
Acuma insa avem 1.2 85CP, 1.2 105CP, 1.4 122CP, 1.4 140CP. Dupa parerea mea, cel de 85CP nu are ce cauta in ecuatie, cel de 105 ar trebui sa fie entry-level-ul....
Diferenta intre 105CP si 122CP este de o mie si ceva de euro..... Eu cred ca merita!
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 14 ianuarie 2013 - 10:02
#55
Scris 14 ianuarie 2013 - 10:14
Desi n-am mers cu 1.2TSi, n-as lua pocnitoarea aia mica pe un G7. 1.4TSi 122cp mi se pare minim decent
#56
Scris 14 ianuarie 2013 - 10:15
Am mers cu G6 in drive test ,cel de 105 cai e destul de slabut-eram 3 pers in masina si probabil ca la 4+bagaje se simte nevoia unui motor mai puternic.Depinde pana la urma cu ce a fost fiecare obisnuit.
#57
Scris 14 ianuarie 2013 - 10:29
1.4tsi este un motor foarte foarte misto. poti merge cu el si foarte repede, are ture multe si se misca bine, consuma si putin la mers linistit.... in fine, mie imi pare un benzinar ideal.
#58
Scris 14 ianuarie 2013 - 10:38
Da, 1,4-ul se misca surprinzator de bine,am mers pe G6 cabrio cu el si am ramas mirat.
#59
Scris 14 ianuarie 2013 - 05:20
Frank ar putea veni cu cateva impresii de pe Jetta 1.2TSI...
1.2 TSI este un motoras decent pentru utilizare in oras si ocazional in afara. E surprinzator de fisnet. Totusi, faptul ca masina e putin submotorizata se vede in consum, in oras e pe la 11-12 litri/100 km, si in afara, mers mai tare, ajunge spre 7 litri..... in foarte multe situatii conduc cu pedala la fund pur-si-simplu, si devine galagios, nevasta-mea zice ca pe autostrada parca suntem la decolare... "prepare for take-off". Pe drumuri judetene, cu serpentine, pante, curbe, unde trebuie facute depasiri mai in scurt, motorul isi arata limitele. Iarasi, cu 4 persoane la bord, se simte clar ca masina trage sensibil mai prost.
Sincer, daca as fi avut de ales, as fi luat clar 1.4 TSI 122 CP, care pun pariu ca pe medie va consuma si mai putin (mergind mai putin "turat"). Dar asa, asta mi-a dat corporatia, cu asta ma plimb.
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 14 ianuarie 2013 - 05:27
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#60
Scris 14 ianuarie 2013 - 05:34
***Ska am avut dilema de care vorbesti . Nu pot, nu vreau sa fac niciun efort suplimentar pentru ca am gandit configuraratia astfel incat sa am niste dotari de confort si ma incadrez intr-o rata lunara care sa reprezinte putin din venitul lunar cu tot cu CASCO. Este plin de oameni care si-au facut credit aiurea in aceste vremuri tulburi. Nu doresc sa le ingros randurile. Stiti deja parerea mea despre discutiile care incep cu "daca mai pui o mie, doua mii iti iei..."
Aveti dreptate, am un prieten cu Jetta 1.4 TSI DSG si motorul este excelent, insa pentru mine depaseste bugetul. Prefer dotarile de confort deoarece regimul de exploatare nu imi impune puterea respectiva si nici stilul de condus nu este unul sportiv. De asemenea, pentru concedii mai imprumut masina tatalui tau care este si mare si diesel etc.
*** Pejte - man tocmai ma bucur ca m-am intors pe forum asa ca nu doresc sa initiem vreun flame pe aici deci eu sugerez sa nu utilizam termeni tip "petarda" si sa discutam constructiv - o discutie fie ea in contradictoriu poate fi si civilizata sau cel putin documentata. Golf VII este si mai usor decat G VI, iar motorul se misca absolut decent si e mult mai elastic decat un aspirat echivalent (doar am si eu 1.6 si stiu despre ce vorbesc). Fa o comparatie cu al tau 1.6 115 cp - mergi la drive test si ai sa vezi ca 1.2 TSI se misca mult mai bine ca orice 1.6 aspirat. Curba de cuplu poate fi usor gasita pe net si comparata cu orice 1.6. De altfel, Opel are deja in plan un 1.0 L de 100 pentru 2014 iar la Renault, Ford deja s-au implementat versiunile eco boost respectiv TCe, PSA are de asemenea in test 1.2 VTi de 100 cp. Acestea fiind spuse, pot respecta o parere, dar prefer sa fie una rezultata macar in urma unui test drive si exprimata politicos, cel putin in acest thread.
***Oaspetele - noul motor este intr-adevar cu distributie pe curea si o amplasare diferita a turbinei fata de vechea versiune. Si la noul 1.4 TSI, transmisia va fi tot pe curea. La vechea versiune au existat 2 probleme. Producatorul lanturilor nu a produs un lot (3 luni de productie in 2011) la specificatiile cerute si acele lanturi s-au inlocuit pe garantie. La turbina se monta un distantier pentru a reduce anumite vibratii care puteau afecta turbina. La Octavia exista si un furtun care lovea vasul de expansiune din cauza layout-ului si a acestor vibratii. Noua arhitectura vine sa rezolve aceste probleme. Zgomotul specific TSI nu a disparut insa in totalitate fiind partial cauzat de acea pompa de inalta presiune de la sistemul de injectie. Insa masina este atat de bine antifonata (dupa cum stii probabil de la G6) ca in interior nu se aude nimic, ceea ce este chiar usor ciudat.
Ce ziceti? - facem un topic separat la versus sa va impartasesc din impresiile cu masinile testate si sa continuam discutia acolo sau moderatorii sunt de acord sa continuam aici?
Seara buna
Aceasta postare a fost editata de Dragos (Dee): 14 ianuarie 2013 - 05:43
#61
Scris 14 ianuarie 2013 - 05:36
@dee: discount-ul la masina noua nu cred ca va fi mai mare daca dai masina veche la Weltauto... sunt si divizii diferite.... doar ca o sa pierzi din discount datorita evaluarii proaste a masinii vechi la Weltauto.
La Opel Mo_k_ka te-ai uitat? un Mo_k_ka 1.4 Turbo 140 CP 4x4 cu discount-urile practicate cred ca iese cam cit un Golf....
ar fi fain un topic la versus Dar asa de dragul discutiei si de a ne impartasi constatarile tale, ca asa tu pari destul de hotarit
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 14 ianuarie 2013 - 05:38
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#62
Scris 14 ianuarie 2013 - 05:55
Pret de baza: 14032 €
Pret de baza cu TVA: 17400 €
Configuratia mea:
Culoare: BLEU ROY - Vopsea nemetalizata
Pret : 16487 €
Pret cu TVA: 20444 €
Oferta este valabila in limita stocului disponibil pina la 31 martie 2013.
Pret promotional: 15365 €
Pret promotional cu TVA: 19322 €
Mega ultra full,asa cu echipare decenta iesi pe la 17k cred poate mai jos .Am inteles ca e ceva mai reusita generatia asta,inca nu am apucat sa merg cu vreun model ..
#63
Scris 14 ianuarie 2013 - 06:04
Dee, dupa parerea mea masina e super ok !
Si am convingerea ca un "Sprint Booster" o va schimba radical. Si spun asta pentru ca am experienta golfului sotiei mele, un 1.4 lesinat, care dupa ce am pus SB-ul a devenit o cu TOTUL alta masina !
Apropo, ar fi interesant sa incercam un SB pe masina lui Frank
Andrei, avem asa ceva ?
#64
Scris 14 ianuarie 2013 - 07:15
Fa o comparatie cu al tau 1.6 115 cp - mergi la drive test si ai sa vezi ca 1.2 TSI se misca mult mai bine ca orice 1.6 aspirat. Curba de cuplu poate fi usor gasita pe net si comparata cu orice 1.6
Da-mi voie sa ma tare indoiesc Motorul pe care il am e minimum decent pentru o masina din clasa asta.
De curiozitate cand voi avea timp chiar voi cauta sa fac un DT cu un G7 cu chichineata de 1.2. Dau o bere daca voi fi convins ca se misca similar
#65
Scris 14 ianuarie 2013 - 07:43
Pejte, cuplul ala conteaza totusi. Gandeste-te ca eu la Forester aspirat de 2 litri aveam cuplu 186Nm, fata de 175Nm la 1.2 TSI! Tu la 1.6 cred ca ai in jur de 150. Ok, tu ai alta curba decat turbata, dar totusi!
Vad ca asta are demaraj 10.5 secunde, tu cat ai la hastra?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#66
Scris 14 ianuarie 2013 - 07:45
Tot pe acolo
#67
Scris 14 ianuarie 2013 - 07:48
11 si ceva
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#68
Scris 14 ianuarie 2013 - 07:51
Si 9 !
#69
Scris 14 ianuarie 2013 - 07:57
bine ca nu-i 12
Aceasta postare a fost editata de ska: 14 ianuarie 2013 - 07:57
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#70
Scris 14 ianuarie 2013 - 08:02
#71
Scris 14 ianuarie 2013 - 08:18
Pai ca sa nu se mai incurce in cifre, au facut si consumul in oras si demarajul la fel
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#72
Scris 14 ianuarie 2013 - 09:00
In mod normal o compacta de aproximativ 100 cp este decenta in utilizare. Eu am utilizat ani de zile astfel de masini(1.6 aspirate) si la o utilizare normala nu am simtit niciodata ca masina s-ar chinui, nici macar atunci cand a fost incarcata la maxim. Teoretic un 1.2 TFSI, ajutat de cuplul sensibil mai mare obtinut pe o plaja de turatie mare si o tehnica de ultima ora ar trebui sa se comporte bine chiar daca compactele actuale au pus pe ele 100-150 kg comparativ cu unele din deceniul trecut.
Totusi la o diferenta de aproximativ 1.200 euro pentru 1.4T FSI cred ca ar trebui sa te gandesti foarte bine daca nu ar fi bine sa te indrepti spre acel motor. Un 450-500 euro/an(40 pe luna, asta daca faci finantare pe 36 luni si nu mai mult) nu cred ca te poate destabiliza financiar mai ales in situatia in care zici ca rata lunara oricum nu este gandita a reprezenta o parte foarte importanta din venit. Apoi peste 6-7 ani, la revanzare ai numai de castigat fiindca standardele cresc de la an la an(acum un 120-130 cp este un standard de bun simt la o compacta, 90-100 cp fiind considerati de multi ca valoare de submotorizare, cam de aici si pornind la multi motorizarile de start) si te vei trezi ca ceva de mijloc luat acum reprezinta ceva de start atunci.
#73
Scris 14 ianuarie 2013 - 09:34
Salut rares_dan - ma bucur sa vad ca ai ramas fidel marcii Renault si ma leg de asta pentru a raspunde la postul lui alex230ro - mi-a placut mult noul Megane si pot spune ca e o masina care s-a maturizat mult. Ma uit si la noul Clio cu mare admiratie. Insa, la fel ca in cazul Astrei am vrut sa fiu foarte incantat de masina pe care o cumpar si o platesc, iar cand am stat la volanului noului Megane nu m-am simtit 100% incantat nici de pozitia la volan, nici de schimbator, nici de tablou de bord. Pur si simplu nu era o masina care mi se potriveste in pofida pretului foarte bun iar multe dintre dotarile de la Golf sau Kia Ceed lipseau. Poate la revanzare voi lua mai multi bani pentru 1.4 TSi 122 dar atentie, si dau o suma in plus la achizitie, la care adaug si optionalele la care tin.
Pejte - man fiecare om trebuie sa fie multumit cu alegerea sa, deci nu te contrazic si it respect parerea. Dar dpdv tehnic nu ai dreptate si oricine stie ceva inginerie auto iti poate confirma ca cei 400 cmc in plus sunt o palida consolare in absenta cuplului livrat pe o plaja larga de turatii. Acceleratia 0-100 declarata nu o iau in seama pentru ca zic eu ca am depasit era puerila si discutiile "in cat face suta?" insa cramponarea de ideile fixe legate de cilindree nu mai este de actualitate in momentul in care motorul de 1.6 aspirat, a ajuns, asa cum se intampla acum ceva vreme si cu 1.9 TDI, la apus. Vremurile se schimba, tehnologia evolueaza, dar eu am fost foarte multumit de acest motor. La cat este de simplu nici nu ar avea ce sa se strice le el. Repet insa un amanunt, Golful VII este singura masina la care s-a stopat spirala maselor (in clasa ei pentru ca in gama premium Audi a reusit rezultate mai bune, dar cu utilizarea unor materiale scumpe cum ar fi aluminiul) prin reducerea greutatii de la structura de montaj a cotierei, instalatia de AC, structura platformei MQB etc.
Frank SF - reducerea va fi foarte buna - tatal meu a cumparat deja o masina de la PBN si am o reducerea consistenta pt a doua masina plus reducerea pe care o am ca angajat al companiei unde lucrez (care a cumparat de la ei o mini-flota daca pot spune asa). Pretul pt masina mea nu va fi cel mai bun, dar nu ma obliga nimeni sa o vand acolo. Important ar fi sa se hotarasca odata guvernul asupra formei noii taxe de mediu. Atata timp cat acest aspect nu e clar, nici pe piata libera nu o pot vinde la un pret decent.
As vrea sa clarific un lucru: nu am cautat cel mai rapid motor, nici cea mai ieftina masina. Am testat si Kia Ceed care a fost foarte aproape de Golf si aplaud progresul marcii coreene. Am cautat o masina la care calitatea perceputa sa fie foarte buna, interiorul sa fie cat mai bine realizat dpdv calitativ, motorul sa fie modern (daca nu turbo de cilindree mica, macar injectie directa - de aici si orientarea catre KIA), pachetul de dotari standard sa fie cat mai complet astfel incat sa sa adaug putine optiuni, pozitia la volan sa fie optima.
#74
Scris 14 ianuarie 2013 - 10:04
Poate as lua 1.2 cu Dsg...pt fatzaial urbana. E strict parerea mea, fiecare le stie pe ale lui. Dar mie si mandrei ne pare cumplit de rau ca n-am luat G5-ul pe motorina.....Si cu toate ca ne place la nebunie masina, vom fi mereu cu inima indoita.....
#75
Scris 14 ianuarie 2013 - 11:04
Frank SF - reducerea va fi foarte buna - tatal meu a cumparat deja o masina de la PBN si am o reducerea consistenta pt a doua masina plus reducerea pe care o am ca angajat al companiei unde lucrez (care a cumparat de la ei o mini-flota daca pot spune asa). Pretul pt masina mea nu va fi cel mai bun, dar nu ma obliga nimeni sa o vand acolo. Important ar fi sa se hotarasca odata guvernul asupra formei noii taxe de mediu. Atata timp cat acest aspect nu e clar, nici pe piata libera nu o pot vinde la un pret decent.
Iti doresc sa obtii un discount cit mai bun! Nu stiu ce intelegi tu prin reducere consistenta, in general termenii PBN si reducere consistenta nu prea merg asociati....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi