Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Opel Astra H 2006


  • Please log in to reply
100 replies to this topic

#76 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 14 ianuarie 2013 - 11:05

Pai ca sa nu se mai incurce in cifre, au facut si consumul in oras si demarajul la fel ;)

 

De-ar fi consumul asa de mic  :rolleyes:

 

Demarajul real cica ar fi sub 11. Dracu sa-l ia :)


  • 0

#77 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 14 ianuarie 2013 - 11:51

Coroborat cu mini-flota de care spunea, s-ar putea sa obtina ceva mai mult decat un client obisnuit. Sau cel putin va trai cu impresia ca a obtinut ceva...
La inceput de an, un model proaspat lansat nu va avea niciodata un pret mic. Acuma trag toti tare sa faca profit plus ca VW sa cam vinde singur, nu e un brand care sa se vanda la solduri precum unele coreene, Renault si Opel....
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#78 Dragos (Dee)

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 13 Mesaje:
Inregistrat: 13-ianuarie 13
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 105 cp

Scris 18 ianuarie 2013 - 03:35

va salut dragii mei,

am avut o saptamana grea la munca si n-am raspuns, dar azi mi-am luat liber si am fost la PBN,

am sa abordez fiecare subiect in parte:

1. Motorul este alegerea potrivita pentru mine. Golful este mai usor decat Jetta si cu start stop sunt convins ca va consuma in oras in jurul valorii de 9 tinand cont si de stilul meu de condus - eu nu ii dau talpa intre 2 semafoare. What's the point? Plus ca nu e GTI :)

Bleunitdanger - acel sentiment de "fad" de mult zgomot pentru nimic este si la 1.6 GDI de 135 cp de la Hyndai Kia. Te asigura ca nu se simte nicio diferenta fata de un 1.6 normal. Insa te asigur ca la 1.2 TSI acel cuplu se simte, rapid si de aceea, asa cum ne confirma si Frank SF, ai acel sentiment de motor "fasnet" care atunci cand acceleraza incepe sa traga imediat, nu dupa 3800-4500 rpm cand..culmea trebuie sa schimbi viteza.

2. Evaluarea masinii mele - ca tot suntem pe topicul dedicat - a fost foarte ok, am dus CIV, carnet de service, copie talon, si copii documente de identitate. A durat aproape 2 ore timp in care am stat in showroom si in cafenea. Am aruncat o privire si am vazut ca au scos pana si roata de rezerva ca sa se uite daca a fost lovita rau. Pentru ca numai eu stiu cat de bine am ingrijit-o, la inspectia tehnica a iesit fara defecte (si eu zic ca le-au cautat indelung..) Pretul orientativ oferit nu vi-l pot spune pentru ca am fost rugat sa-l pastrez confidential si stiu sigur ca cineva de la PBN este user pe acest forum. Am sa va spun doar atat - este corect si este pretul pe care l-am obtinut si de la singurul cumparator de buna credinta pe care l-am avut cand am incercat sa vand masina singur. Din pacate respectivul nu avea toti banii si nu am acceptat sa-mi fie platiti in 2 transe.
Problema este, daca taxa de inmatriculare ramane in formatul actual, ei nu imi vor cumpara masina (oferta finala o primesc luni sau marti) pentru ca nu est rentabil. Semnale sunt ca la presiunea Autovit plus importatori, taxa va fi retrasa pentru masinile achizionate din RO. Vom trai si vom vedea.

3. Reducere. Este corect sa fim circumspecti cand vine vorba de PBN si reduceri. Asa cum bine a sesizat bleunitdanger, VW vinde foarte bine si nu are nevoie de politica de rabat masiv. Insa tatal meu a cumparat un Passat Highline 2.0 TDI cu multe optionale pentru care pretul nu era mic, si acum ar fi a doua masina luata de la ei, iar eu ca angajat al companiei respective am primit inca un rabat. Nu va pot atasa oferta insa dau un hint (ca asta nu ma impiedica nimeni sa fac :) Cat este un KIA cee'd 1.6 GDI CITY? - cu reducerea PROMO de pe site-ul kia.ro? Scadem ~100 EUR and there you have it...

Masina la care am avut reducere este Golf Comfortline (nu atasez lista lunga de dotari standard - o puteti gasi pe site) plus optionalele de mai jos - configurati pe vw.ro un Comfortline cu acele optionale si vedeti despre ce reducere vorbim si zau ca nu mi se pare cam avut impresia ca doar ca mi s-a facut discount. Insa aici trebuie sa tinem cont si de contextul in care piata e relativ blocata din cauza acestor tergiversari legislative. Poate si asta a favorizat reducerea.

PH2 Aer conditionat automat Climatronic 154,-- 190,96
regleaza automat temperatura pe doua
zone (stanga / dreapta) prin ajustarea
puterii ventilatorului si a distributiei
aerului suflat

WW1 Pachet iarna 352,-- 436,48
-scaune fata incalzite
-instalatie spalare faruri
-duze instalatie spalare parbriz
incalzite
-avertizor pentru scaderea nivelul
lichidului de spalare parbriz

ZCA Radio CD Composition Media 191,-- 236,84
- 4X20 Watt, 8 difuzoare (4 fata / 4
spate)
- display TFT touch-screen capacitiv,
color, cu diagonala de 14,7 cm si senzor
de proximitate
- tuner FM/AM cu antena Diversity pentru
receptie imbunatatita
- functie redare MP3, cu afisare a
titlului si a copertei albumului de pe
cardul SD
- interfata Bluetooth pentru telefonie
mobila (HFP, AD2P, AVRCP)
- cititor carduri SD
- conector USB
- conector multimedia AUX-IN (compatibil
conector 3,5 mm)
- egalizator cu 5 frecvente

7W1 Sistem proactiv de protectie 111,-- 137,64
recunoaste situatiile potential
periculoase si strange centurile de
siguranta ale soferului si pasagerului
din fata si inchide automat geamurile si
trapa

PA1 Volan piele 3 spite 127,-- 157,48
inclusiv maner schimbator de viteze
imbracat in piele
Z1Z1 culoare: Gri (limestone grey 362,-- 448,88

Total optionale: 935,-- 1.159,40
TW tapiterie: stofa sau /si piele, negru 0

Acum sa o asteptam pe Rovana. Daca Rovana si Tonta mentin taxa, nici statul nu incaseaza de la mine TVA pe aceasta masina si continuam topicul ca Opelul merge foarte bine si statul nu vrea sa incurajeze consumul.

@Frank SF - stiu ca tu ai experienta vasta in corporate finance/banking, ba chiar citeam cu placere blogul tau (am observat ca din pacate nu ai mai scris). Eu achizitionez aceasta masina pe persoana fizica. Cum ar fi mai avantajos, Leasing sau Credit Auto? in leasing as avea rata casco inclusa si mi-ar fi mai usor sa ma organizez pentru ca nu as mai avea grija semestriala pe nume CASCO si nu as mai pierde timp sa platesc altceva, altundeva. Stiu ca e way below your expertise :P dar un sfat m-ar ajuta.

Aceasta postare a fost editata de Dragos (Dee): 18 ianuarie 2013 - 03:40

  • 0

#79 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 18 ianuarie 2013 - 03:42

cat ar fi diferenta 1,2 fata de 1,4?

mda am vazut acum 1000 eur,totusi daca iei in rate leasing nu ar creste semnificativ rata banuiesc.La 1,2 TSI incearca sa mergi cu 4 pers in masina .


Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 18 ianuarie 2013 - 03:46

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#80 Dragos (Dee)

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 13 Mesaje:
Inregistrat: 13-ianuarie 13
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 105 cp

Scris 18 ianuarie 2013 - 04:45

cat ar fi diferenta 1,2 fata de 1,4?
mda am vazut acum 1000 eur,totusi daca iei in rate leasing nu ar creste semnificativ rata banuiesc.La 1,2 TSI incearca sa mergi cu 4 pers in masina .


Pai nu am incercat sa merg, am mers chiar :) pana in Grecia si inapoi cu o masina cu aceasta motorizare, un Seat Leon, mai greu un picutz fata de Golful nou si plin de bagaje saracul. :) A mers de 3 ori mai bine decat 1.6 -ele meu pe acelasi traseu acum cativa ani si a consumat si mai putin. A mers si cineva cu 1.2 TSI - 86 de cai.

Cei 1200 EUR in plus pentru 1.4 TSI s-ar justifica la cineva mai "vitezist", nu la mine. Plus ca daca tot adaug cate 1000 EUR.... :P. Pentru vacante lungi pot imprumuta masina tatalui meu care e si diesel, desi, in ultima vreme, am plecat in special cu avionul.


@Maxy - man iarta-ma nu ti-am vazut initial postul. Imi aduc aminte cu placere de plimbarea cu C2-ul tau mic si turbat :) vad ca am ai devenit om asezat cu masina prezidentiala :) Da, am citit de probleme cu versiunea veche a motorului si am discutat la service cu un tip care ulterior s-a mutat la Toyota. Problema a fost pentru masinile din ciclul 2 productie CIV 2010 si 3 luni de productie 2011 si anume - montaj deficitar turbina (actiune remediere prin montare distantier la turbina) si update de soft aferent, lant distributie cu detensionare prematura (actiune remediere pe garantie - selectare furnizor nou). La noul motor turbina e undeva in spate - ca la 1.4 TSI - si avem curea. Azi l-am analizat un pic in showroom. Stiu stiu, you h8 VAG :P dar eu nu am simpatii si antipatii de marca, imi iau ce-mi place si ce-mi permit :)

  • 0

#81 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 18 ianuarie 2013 - 04:56

daca mergi legal si cuminte cred ca e de ajuns 1,2tsi-ul G6-ele cu care am facut drive test se cam sufoca la peste 100 cu 4 pers in masina si AC,ce-i drept nu prea am avut cu ce sa compar din masinile cu care merg eu in mod constant .


  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#82 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 18 ianuarie 2013 - 05:22

Pai nu am incercat sa merg, am mers chiar :) pana in Grecia si inapoi cu o masina cu aceasta motorizare, un Seat Leon, mai greu un picutz fata de Golful nou si plin de bagaje saracul. :) A mers de 3 ori mai bine decat 1.6 -ele meu pe acelasi traseu acum cativa ani si a consumat si mai putin. A mers si cineva cu 1.2 TSI - 86 de cai.

Cei 1200 EUR in plus pentru 1.4 TSI s-ar justifica la cineva mai "vitezist", nu la mine. Plus ca daca tot adaug cate 1000 EUR.... :P. Pentru vacante lungi pot imprumuta masina tatalui meu care e si diesel, desi, in ultima vreme, am plecat in special cu avionul.


@Maxy - man iarta-ma nu ti-am vazut initial postul. Imi aduc aminte cu placere de plimbarea cu C2-ul tau mic si turbat :) vad ca am ai devenit om asezat cu masina prezidentiala :) Da, am citit de probleme cu versiunea veche a motorului si am discutat la service cu un tip care ulterior s-a mutat la Toyota. Problema a fost pentru masinile din ciclul 2 productie CIV 2010 si 3 luni de productie 2011 si anume - montaj deficitar turbina (actiune remediere prin montare distantier la turbina) si update de soft aferent, lant distributie cu detensionare prematura (actiune remediere pe garantie - selectare furnizor nou). La noul motor turbina e undeva in spate - ca la 1.4 TSI - si avem curea. Azi l-am analizat un pic in showroom. Stiu stiu, you h8 VAG :)

 

 

No noo alea au fost vremuri de mult apuse, inainte de T5 am avut un Vag, o Skoda Octavia 2 1.9 tedei (frate ) care a mers absolut exceptional. O masina de care eu am fost super multumit asa ca nu am de ce sa nu recomand oricui Vag si mai ales Golf 7 care este intradevar o masina exceptionala.


  • 0

#83 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 18 ianuarie 2013 - 05:28

Dee, ai mentionat de n ori ca G7 e mai usor ca precedentul. Real, cu cat e mai usor G6 ? Dar fata de Astra ta ?


  • 0

#84 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 ianuarie 2013 - 05:30

Cred că real cam 100kg sau ceva mai mult. E greu de spus, depinde la ce te raportezi exact.

 

Astra lui n-ar trebui să fie foarte grea. Nu e din asta nouă :D


  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#85 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 18 ianuarie 2013 - 05:35

Cred că real cam 100kg sau ceva mai mult. 

 

Enorm. Sariti cu link-uri, ca mi-e destul de greu sa cred :)


  • 0

#86 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 ianuarie 2013 - 05:44

Serios. Ba s-ar putea la modelul ăsta pe care-l ia el și care de la G7 nu mai are independentă pe spate, să fie chiar o idee mai mult.


  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#87 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 18 ianuarie 2013 - 06:00

@Dee - discountul sa stii ca nu este iesit din comun deloc. eu credeam ca vorbesti de vreun 20% - atunci chiar ar fi fost ceva fantastic pt PoRo.

 

in ce priveste dotarile, ai ales chestii uzuale, nimic extravagant - sau cel putin asa mi se pare mie gandindu-ma la G5-ul de acasa. 

eu insa as renunta la pachetul de iarna si as lua de aceiasi bani scaune ergoActive care sunt si incalzite si toata lumea le lauda. as mai pune si pachetul Lumini si vizibilitate si vopsea metalizata. sistemul audio insa l-as lasa pe cel standard care pare ok.

 

revenind la motorizari: vorbesti intruna despre 1.6GDI de la kia/hyundai insa acel motor este un aspirat cu un sistem de injectie avansat si atata tot. nu este cu nimic superior unui 1.6mpi ordinar. daca pe tine te satisfac 105CP pe o compacta este absolut ok, ne vom impaca cu ideea :P si una peste alta nu are cum sa fie o alegerea proasta pt ca masina este exceptionala....(pana si G5-ul lui Relu cu motor de ascutitoare tot se simte a 'masina'). 

eu consider G7 o masina mult prea misto ca sa aleg o motorizare [aproape] de baza. 

un singur compromis as putea face, sa iau la bani de 1.4tsi manual un 1.2tsi cu DSG. pentru oras si nu numai. este foarte placut la drum intins sa calci pedala pana la fund si sa faca electronica totul...mai ales in cazul in care motorul nu este puternic.


Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 18 ianuarie 2013 - 06:02

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#88 Dragos (Dee)

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 13 Mesaje:
Inregistrat: 13-ianuarie 13
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 105 cp

Scris 19 ianuarie 2013 - 03:34

Sa va raspund pe rand :) 

 

Greutate Golf VII: Pai un Golf VI 1.2 TSI avea aproximativ 1240 kg in talon (1,4 TSI 1290 kg in talon). Astra mea are 1260 kg in talonul. Jetta trebuie sa aiba cam 1340-50 kg in functie de motor. Golful 7 1.2 TSI are, conform datelor de la producator 1170 kg. Scaderea de greutate este obtinuta prin utilizarea unor oteluri ultra rezistente (aluminiul a fost pastrat pentru Audi ;) cea mai mare scadere fiind obtinuta de la caroserie.

Conform Autozine la unele versiuni (2.0 TDI 150 cp) diferenta este de doar 20 de kg ceea ce este oricum de laudat avand in vedere ca toate modele din clasa au crescut greutatea de la o generatie la alta:

"The MQB also stresses on lightweight construction. In the new Golf, the monocoque body employs a lot of high-strength steel and hot-stamped steel to cut 23 kg while improving rigidity and crash performance. Other areas see similar weight reduction, such as engines (up to 40 kg), running gears (up to 26 kg), seats (7 kg), air conditioning (2.7 kg) and electrical system (6 kg). Volkswagen claims total weight saving is up to 100 kg, although in most cases we found the actual weight saving is between 20 and 80 kg when compared with the equivalent old models."

 

Suspensie- cata69 are dreptate. VW a decis ca motoarele de baza pana la cel de 122 cp nu au nevoie de o suspensie multi link, alegand in schimb sa puna standard programul XDS - diferential blocabil electronic.

 

"Another major change is the rear suspension. While most models continue to employ multi-link setup, those with less than 122 hp are now served with torsion-beam axle. Why? Volkswagen believes the base models hardly need a sophisticated suspension, so it would rather save money and weight by adopting the simpler torsion-beam setup"

 

@bleunitdanger : am spus ca discountul este foarte bun si raman la parerea mea. Chiar va invit sa incercati sa obtineti unul mai bun sau similar :). Doar tu spuneai ca VW nu are aceasta politica de soldare :) 20% ar fi fost frumos :)) dar nerealist pentru VW. Si spun asta dupa ce am cerut oferte de la 4 dealeri autorizati, chiar si din afara BUC.

Comparatia cu 1.6 GDI avea doar rolul de a ilustra ideea ca, desi pe hartie acel motor are 135 de cai, lipsa supraalimentarii inseamna practic acelasi comportament in conditii normale ca al oricarui alt 1.6 aspirat pe benzina.

Vopsea metalizata am pus doar ca probabil nu am editat bine textul ca sa fac lucrul asta vizibil, mi-a placut si albul pure white uni (120 EUR) insa. Vopseaua sa fie problema..Composition Media este spectaculos in comparatie cu modelul standard Composition Color (are o interfata animata, antena Diversity pentru receptie imbunatatita si am mai multe posibilitati de conectivitate). Pachetul lumini si vizibilitate nu l-am dorit pentru ca nu prea ma omor dupa senzori (am si lumini diurne oricum si din reflex tot timpul aprind luminile chiar si la Astra) >> pachetul de iarna l-am dorit pentru ca iernile de la noi m-au facut sa realizez ca tot ce are este foarte util. Dotarile nu sustin ca sunt spectaculoase, tocmai asta spuneam ca am vrut o masina de bun simt. Insa pretul final, tinand cont si de costul acestor optionale este foarte ok. De asemenea, daca ne uitam pe lista de dotari standard, vedem ca unele dintre acestea nu se regaseau pe versiunile anterioare de Golf sau erau disponibile contra cost (Multi collision Prevention system, airbaguri cortina, XDS, ESP, lumini cu iluminare statica la viraj, start-stop etc)

Un alt avantaj al configuratiei alese este faptul ca sunt multe masini astfel configurate pe stoc, deci daca reusesc sa o cumpar, nu astept masina decat maximum 2-3 saptamani.

DSG-ul m-a cucerit la test dar era pur si simplu prea scump pt bugetul meu. Cutiile acestea reprezinta viitorul dupa parerea mea mai ales pt masinile de oras. Doar ca, v-am spus asta, pe modul Drive motorul este un pic gatuit, exista un lag acolo.


  • 0

#89 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 19 ianuarie 2013 - 04:08

D-ul e mai mult un mod "relaxare". Chiar și dacă apeși ceva mai tare, îl doare-n bașcă, se relaxează.


  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#90 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 19 ianuarie 2013 - 05:24

Lag în D am simţit şi la Touaregul de 245 :(
Având în vedere ca 1.2 este considerat înlocuitorul la 1.6mpi, eu consider preţul bun. O sa fie o maşină de care nu te vei despartii prea curând.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#91 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 19 ianuarie 2013 - 05:39

Poate să fie și cu 2.450 de cai, mașina e setată la confort în D.


  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#92 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 20 ianuarie 2013 - 09:53

@Dee: Ai apucat sa citesti topicul dedicat 1.2TSI de pe forumul monomarca? Sa nu fie "boli grave" pe acolo care sa te tina mai mult prin service-uri.

 

Voi despre ce lag vorbiti in drive-ul de la DSG? Cel care apare la retrogradare, nu? Daca esti intr-o treapta superioara, subturat (asa tine motorul), am observat 3 comportamente distincte cand apesi pedala de acceleratie.

1. Apasare usoara - ramane in treapta respectiva si masina accelereaza usor. Am inteles ca la motoarele mai slabute asta vine la pachet cu un tremurat in masina, probabil determinat de lipsa de cuplu.

2. Apasare moderata - retrogradeaza o treapta. Treaba asta dureaza ceva timp, perioada in care se face rev-matching si se schimba treapta.

3. Apasare puternica sau kick-down - retrogradeaza doua trepte si dureaza incredibil de mult, cam de doua ori mai mult decat la punctul anterior. Banuiesc ca are legatura cu faptul ca ambele trepte sunt deservite de acelasi ambreiaj, dar nu bag mana in foc.


Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 20 ianuarie 2013 - 09:54

  • 0

#93 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 20 ianuarie 2013 - 10:08

NU mai știu exact modul de funcționare. Din ce-mi aduc aminte ai 1-3-5 cu 2-4-6, dar nu poți să te duci din 4 în 2 fără să treci prin 3.

 

Când am timp o să fac niște teste la mine.


  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#94 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 ianuarie 2013 - 10:15

Spre deosebire de schimbatul "in sus" care e instantaneu, la retrogradare DSG-ul intarzie ENORM, indiferent ca-i dai din padele sau schimba singur. Asta e unul din lucrurile care nu mi-a placut absolut deloc la dsg, ca sa nu zic ca m-a dezamagit total.


  • 0

#95 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 20 ianuarie 2013 - 10:21

Pe Sport e ceva mai rapid schimbatul in jos. Oricum putini pot schimba in jos 2 trepte + rev matching mai repede ca dsg-ul :)


  • 0

#96 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 ianuarie 2013 - 10:24

Eu unu n-as suporta o masina cu dsg ...


  • 0

#97 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 20 ianuarie 2013 - 10:26

Nu zic ca o cutie manuala n-ar fi prima varianta, dar nu mi-ar displacea deloc nici un DSG :)


  • 0

#98 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 ianuarie 2013 - 10:29

Dupa ce am mers cu asa ceva, nu mi-as lua pentru nimic in lume !


  • 0

#99 Dragos (Dee)

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 13 Mesaje:
Inregistrat: 13-ianuarie 13
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 105 cp

Scris 20 ianuarie 2013 - 10:37

NU mai știu exact modul de funcționare. Din ce-mi aduc aminte ai 1-3-5 cu 2-4-6, dar nu poți să te duci din 4 în 2 fără să treci prin 3.
 
Când am timp o să fac niște teste la mine.


Cata69 - eu au am condus DSG 7 si pot sa-ti spun ca in modul Drive, masina schimba in treapta superioara imediat pana in 2000 rpm. Se pare ca modulul de gestionare electronica a modului de functionare opereaza schimbarea treptelor pt a obtine un consum foarte bun si imediat iti taie elanul. Te trezesti frecvent ca mergi cu 70-80 km la ora si esti in treapta a 6-a sau a 7-a. Acel lag se produce la un kick-down in D, daca vom comuta in modul Sport cutia schimba la 3600 rpm (cel putin pe masina de test de la PBN - 1.2 TSI 105 cp, Highline, DSG7).

Alexx - man sunt convins ca la GTI avem cu totul alt set-up si cutia schimba mai rapid. Si lag-ul nu este produs de lipsa de cuplu in DRIVE, pur si simplu se simte o jumate de secunda de "gandire" pentru selectarea treptei potrivite in functie de apasarea acceleratiei ceea ce nu este anormal deloc, ci doar diferit de o manuala.
Referitor la probleme variantei 1.2 TSI am precizat mai sus ca m-am documentat foarte bine inclusiv de pe forumurile monomarca dar si la Service-ul VW si problema a fost limitata la 3 luni de productie (masini cu CIV 2011). Motorul de pe versiunea Golf VII este unul cu nou ca layout si componente (turbina, distributie) - chiar si codul motor intern e a altul. De aceea se spune ca nu e recomandat sa iei un motor in primul an de productie. Inevitabil apar probleme de copilarie. Atentie, problema a existat si la 1.4 TSI insa pentru ca 1.2 TSI reprezinta grosul vanzarilor din gama (in Romania cu atat mai mult) era normal dpdv statistic ca sesizarile cele mai multe sa existe in legatura cu aceasta varianta. Totodata, VW ofera acum 4 ani garantie- un rol in aceasa masura l-a jucat si o ancheta a AutoBild Germania, demarata in urma unor sesizari de la posesori privind problemele cu lantul de distributie. Drept urmare s-a si renuntat la lant pe toate versiunile 1.2 si 1.4 TSI, iar la vremea respectiva furnizorul de lanturi a fost schimbat imediat.

Daca stiti germana sau utilizati Google translate puteti citi mai multe aici. Macar pentru a vedea ce inseamna jurnalism auto de calitate, multe peste ce se intampla la noi..Cei de la Auto Bild chiar au solicitat (si obtinut) o intrevedere cu reprezentatii Customer Service/Quality Assurance de la VAG pentru a lamuri problema.

http://www.autobild....en-3342557.html

  • 0

#100 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 20 ianuarie 2013 - 10:47

D'aia îmi plac mie CVT-urile ca alea nu au lag. Sunt foarte placute pe motoare mici.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi