Pai ca sa nu se mai incurce in cifre, au facut si consumul in oras si demarajul la fel
De-ar fi consumul asa de mic
Demarajul real cica ar fi sub 11. Dracu sa-l ia
Scris 14 ianuarie 2013 - 11:05
Pai ca sa nu se mai incurce in cifre, au facut si consumul in oras si demarajul la fel
De-ar fi consumul asa de mic
Demarajul real cica ar fi sub 11. Dracu sa-l ia
Scris 14 ianuarie 2013 - 11:51
Scris 18 ianuarie 2013 - 03:35
Aceasta postare a fost editata de Dragos (Dee): 18 ianuarie 2013 - 03:40
Scris 18 ianuarie 2013 - 03:42
cat ar fi diferenta 1,2 fata de 1,4?
mda am vazut acum 1000 eur,totusi daca iei in rate leasing nu ar creste semnificativ rata banuiesc.La 1,2 TSI incearca sa mergi cu 4 pers in masina .
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 18 ianuarie 2013 - 03:46
Scris 18 ianuarie 2013 - 04:45
cat ar fi diferenta 1,2 fata de 1,4?
mda am vazut acum 1000 eur,totusi daca iei in rate leasing nu ar creste semnificativ rata banuiesc.La 1,2 TSI incearca sa mergi cu 4 pers in masina .
Scris 18 ianuarie 2013 - 04:56
daca mergi legal si cuminte cred ca e de ajuns 1,2tsi-ul G6-ele cu care am facut drive test se cam sufoca la peste 100 cu 4 pers in masina si AC,ce-i drept nu prea am avut cu ce sa compar din masinile cu care merg eu in mod constant .
Scris 18 ianuarie 2013 - 05:22
Pai nu am incercat sa merg, am mers chiar pana in Grecia si inapoi cu o masina cu aceasta motorizare, un Seat Leon, mai greu un picutz fata de Golful nou si plin de bagaje saracul. A mers de 3 ori mai bine decat 1.6 -ele meu pe acelasi traseu acum cativa ani si a consumat si mai putin. A mers si cineva cu 1.2 TSI - 86 de cai.
Cei 1200 EUR in plus pentru 1.4 TSI s-ar justifica la cineva mai "vitezist", nu la mine. Plus ca daca tot adaug cate 1000 EUR.... . Pentru vacante lungi pot imprumuta masina tatalui meu care e si diesel, desi, in ultima vreme, am plecat in special cu avionul.
@Maxy - man iarta-ma nu ti-am vazut initial postul. Imi aduc aminte cu placere de plimbarea cu C2-ul tau mic si turbat vad ca am ai devenit om asezat cu masina prezidentiala Da, am citit de probleme cu versiunea veche a motorului si am discutat la service cu un tip care ulterior s-a mutat la Toyota. Problema a fost pentru masinile din ciclul 2 productie CIV 2010 si 3 luni de productie 2011 si anume - montaj deficitar turbina (actiune remediere prin montare distantier la turbina) si update de soft aferent, lant distributie cu detensionare prematura (actiune remediere pe garantie - selectare furnizor nou). La noul motor turbina e undeva in spate - ca la 1.4 TSI - si avem curea. Azi l-am analizat un pic in showroom. Stiu stiu, you h8 VAG
No noo alea au fost vremuri de mult apuse, inainte de T5 am avut un Vag, o Skoda Octavia 2 1.9 tedei (frate ) care a mers absolut exceptional. O masina de care eu am fost super multumit asa ca nu am de ce sa nu recomand oricui Vag si mai ales Golf 7 care este intradevar o masina exceptionala.
Scris 18 ianuarie 2013 - 05:28
Dee, ai mentionat de n ori ca G7 e mai usor ca precedentul. Real, cu cat e mai usor G6 ? Dar fata de Astra ta ?
Scris 18 ianuarie 2013 - 05:30
Cred că real cam 100kg sau ceva mai mult. E greu de spus, depinde la ce te raportezi exact.
Astra lui n-ar trebui să fie foarte grea. Nu e din asta nouă
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 18 ianuarie 2013 - 05:35
Cred că real cam 100kg sau ceva mai mult.
Enorm. Sariti cu link-uri, ca mi-e destul de greu sa cred
Scris 18 ianuarie 2013 - 05:44
Serios. Ba s-ar putea la modelul ăsta pe care-l ia el și care de la G7 nu mai are independentă pe spate, să fie chiar o idee mai mult.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 18 ianuarie 2013 - 06:00
@Dee - discountul sa stii ca nu este iesit din comun deloc. eu credeam ca vorbesti de vreun 20% - atunci chiar ar fi fost ceva fantastic pt PoRo.
in ce priveste dotarile, ai ales chestii uzuale, nimic extravagant - sau cel putin asa mi se pare mie gandindu-ma la G5-ul de acasa.
eu insa as renunta la pachetul de iarna si as lua de aceiasi bani scaune ergoActive care sunt si incalzite si toata lumea le lauda. as mai pune si pachetul Lumini si vizibilitate si vopsea metalizata. sistemul audio insa l-as lasa pe cel standard care pare ok.
revenind la motorizari: vorbesti intruna despre 1.6GDI de la kia/hyundai insa acel motor este un aspirat cu un sistem de injectie avansat si atata tot. nu este cu nimic superior unui 1.6mpi ordinar. daca pe tine te satisfac 105CP pe o compacta este absolut ok, ne vom impaca cu ideea si una peste alta nu are cum sa fie o alegerea proasta pt ca masina este exceptionala....(pana si G5-ul lui Relu cu motor de ascutitoare tot se simte a 'masina').
eu consider G7 o masina mult prea misto ca sa aleg o motorizare [aproape] de baza.
un singur compromis as putea face, sa iau la bani de 1.4tsi manual un 1.2tsi cu DSG. pentru oras si nu numai. este foarte placut la drum intins sa calci pedala pana la fund si sa faca electronica totul...mai ales in cazul in care motorul nu este puternic.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 18 ianuarie 2013 - 06:02
Scris 19 ianuarie 2013 - 03:34
Sa va raspund pe rand
Greutate Golf VII: Pai un Golf VI 1.2 TSI avea aproximativ 1240 kg in talon (1,4 TSI 1290 kg in talon). Astra mea are 1260 kg in talonul. Jetta trebuie sa aiba cam 1340-50 kg in functie de motor. Golful 7 1.2 TSI are, conform datelor de la producator 1170 kg. Scaderea de greutate este obtinuta prin utilizarea unor oteluri ultra rezistente (aluminiul a fost pastrat pentru Audi cea mai mare scadere fiind obtinuta de la caroserie.
Conform Autozine la unele versiuni (2.0 TDI 150 cp) diferenta este de doar 20 de kg ceea ce este oricum de laudat avand in vedere ca toate modele din clasa au crescut greutatea de la o generatie la alta:
"The MQB also stresses on lightweight construction. In the new Golf, the monocoque body employs a lot of high-strength steel and hot-stamped steel to cut 23 kg while improving rigidity and crash performance. Other areas see similar weight reduction, such as engines (up to 40 kg), running gears (up to 26 kg), seats (7 kg), air conditioning (2.7 kg) and electrical system (6 kg). Volkswagen claims total weight saving is up to 100 kg, although in most cases we found the actual weight saving is between 20 and 80 kg when compared with the equivalent old models."
Suspensie- cata69 are dreptate. VW a decis ca motoarele de baza pana la cel de 122 cp nu au nevoie de o suspensie multi link, alegand in schimb sa puna standard programul XDS - diferential blocabil electronic.
"Another major change is the rear suspension. While most models continue to employ multi-link setup, those with less than 122 hp are now served with torsion-beam axle. Why? Volkswagen believes the base models hardly need a sophisticated suspension, so it would rather save money and weight by adopting the simpler torsion-beam setup"
@bleunitdanger : am spus ca discountul este foarte bun si raman la parerea mea. Chiar va invit sa incercati sa obtineti unul mai bun sau similar . Doar tu spuneai ca VW nu are aceasta politica de soldare 20% ar fi fost frumos ) dar nerealist pentru VW. Si spun asta dupa ce am cerut oferte de la 4 dealeri autorizati, chiar si din afara BUC.
Comparatia cu 1.6 GDI avea doar rolul de a ilustra ideea ca, desi pe hartie acel motor are 135 de cai, lipsa supraalimentarii inseamna practic acelasi comportament in conditii normale ca al oricarui alt 1.6 aspirat pe benzina.
Vopsea metalizata am pus doar ca probabil nu am editat bine textul ca sa fac lucrul asta vizibil, mi-a placut si albul pure white uni (120 EUR) insa. Vopseaua sa fie problema..Composition Media este spectaculos in comparatie cu modelul standard Composition Color (are o interfata animata, antena Diversity pentru receptie imbunatatita si am mai multe posibilitati de conectivitate). Pachetul lumini si vizibilitate nu l-am dorit pentru ca nu prea ma omor dupa senzori (am si lumini diurne oricum si din reflex tot timpul aprind luminile chiar si la Astra) >> pachetul de iarna l-am dorit pentru ca iernile de la noi m-au facut sa realizez ca tot ce are este foarte util. Dotarile nu sustin ca sunt spectaculoase, tocmai asta spuneam ca am vrut o masina de bun simt. Insa pretul final, tinand cont si de costul acestor optionale este foarte ok. De asemenea, daca ne uitam pe lista de dotari standard, vedem ca unele dintre acestea nu se regaseau pe versiunile anterioare de Golf sau erau disponibile contra cost (Multi collision Prevention system, airbaguri cortina, XDS, ESP, lumini cu iluminare statica la viraj, start-stop etc)
Un alt avantaj al configuratiei alese este faptul ca sunt multe masini astfel configurate pe stoc, deci daca reusesc sa o cumpar, nu astept masina decat maximum 2-3 saptamani.
DSG-ul m-a cucerit la test dar era pur si simplu prea scump pt bugetul meu. Cutiile acestea reprezinta viitorul dupa parerea mea mai ales pt masinile de oras. Doar ca, v-am spus asta, pe modul Drive motorul este un pic gatuit, exista un lag acolo.
Scris 19 ianuarie 2013 - 04:08
D-ul e mai mult un mod "relaxare". Chiar și dacă apeși ceva mai tare, îl doare-n bașcă, se relaxează.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 19 ianuarie 2013 - 05:24
Scris 19 ianuarie 2013 - 05:39
Poate să fie și cu 2.450 de cai, mașina e setată la confort în D.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 20 ianuarie 2013 - 09:53
@Dee: Ai apucat sa citesti topicul dedicat 1.2TSI de pe forumul monomarca? Sa nu fie "boli grave" pe acolo care sa te tina mai mult prin service-uri.
Voi despre ce lag vorbiti in drive-ul de la DSG? Cel care apare la retrogradare, nu? Daca esti intr-o treapta superioara, subturat (asa tine motorul), am observat 3 comportamente distincte cand apesi pedala de acceleratie.
1. Apasare usoara - ramane in treapta respectiva si masina accelereaza usor. Am inteles ca la motoarele mai slabute asta vine la pachet cu un tremurat in masina, probabil determinat de lipsa de cuplu.
2. Apasare moderata - retrogradeaza o treapta. Treaba asta dureaza ceva timp, perioada in care se face rev-matching si se schimba treapta.
3. Apasare puternica sau kick-down - retrogradeaza doua trepte si dureaza incredibil de mult, cam de doua ori mai mult decat la punctul anterior. Banuiesc ca are legatura cu faptul ca ambele trepte sunt deservite de acelasi ambreiaj, dar nu bag mana in foc.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 20 ianuarie 2013 - 09:54
Scris 20 ianuarie 2013 - 10:08
NU mai știu exact modul de funcționare. Din ce-mi aduc aminte ai 1-3-5 cu 2-4-6, dar nu poți să te duci din 4 în 2 fără să treci prin 3.
Când am timp o să fac niște teste la mine.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 20 ianuarie 2013 - 10:15
Spre deosebire de schimbatul "in sus" care e instantaneu, la retrogradare DSG-ul intarzie ENORM, indiferent ca-i dai din padele sau schimba singur. Asta e unul din lucrurile care nu mi-a placut absolut deloc la dsg, ca sa nu zic ca m-a dezamagit total.
Scris 20 ianuarie 2013 - 10:21
Pe Sport e ceva mai rapid schimbatul in jos. Oricum putini pot schimba in jos 2 trepte + rev matching mai repede ca dsg-ul
Scris 20 ianuarie 2013 - 10:24
Eu unu n-as suporta o masina cu dsg ...
Scris 20 ianuarie 2013 - 10:26
Nu zic ca o cutie manuala n-ar fi prima varianta, dar nu mi-ar displacea deloc nici un DSG
Scris 20 ianuarie 2013 - 10:29
Dupa ce am mers cu asa ceva, nu mi-as lua pentru nimic in lume !
Scris 20 ianuarie 2013 - 10:37
NU mai știu exact modul de funcționare. Din ce-mi aduc aminte ai 1-3-5 cu 2-4-6, dar nu poți să te duci din 4 în 2 fără să treci prin 3.
Când am timp o să fac niște teste la mine.
Scris 20 ianuarie 2013 - 10:47
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi