pai banutii se strang... 400 de euro pe an de la impozit, inmultit cu 10 ani cat vreau sa tin masina fac 4.000, plus diferenta de pret dintre motorul de 2L si 3L care este si ea de 4.000 , se fac 8.000 de euro. In 10 ani sa presupunem ca masina face 200.000 km, la o diferenta de consum de 1,5litri mai inseamna inca 4.000 de euro. Din start fara sa ne gandim la alte costuri ascunse avem circa 12.000 de euro in plus doar din diferenta de litraj. Daca esti atent si la alegerea optionalelor si nu alegi lumini cu LED cand ai gratuit xenon, sau camera spate cu navigatie cand tu ai senzori de parcare si navigatie dedicata Garmin sau pe smartfeon si pilot automat avansat, iar daca te multumesti si cu jantele de 18" care arata cel putin decent, constati ca ai mai facut o economie de vreo 10.000 de euro. Chiar si in conditiile astea masina nu arata ieftin, ba chiar pare luxoasa, cromul pe la geamuri acum e standard, mai dai 500 de euro pe praguri si 150 pe un volan frumos, sport cu comenzi si poti spune ca este mult peste ok. Iar daca vrei sa faci o "golanie" si sa te rupi in fitze mai dai 2500 pe o piele alba si ai rupt gura targului. Mai raman 2,3 cunoscatori dar aia isi inghit limba de ciuda cand comenteaza ca labarii pe margine. Tragi linie la final si constati ca iti ai scapat de o gaura de circa 20.000 de euro ce nu aveai cum s-o astupi, doar pentru ca erai emotionat cand ai cumparat. A...si sa nu uitam discountul de cel putin 10% obligatoriu, pe care gugustiucii cu fitze in cap nu-l pupa ca doar le este jena sa-l ceara. Parca nu mai e asa de rau cand scapi de o datorie de 25.000 de euro , aproape 50% din masina, "datorie" in care te bagai din neatentie si fitze in kur.
Bmw X3 - Facelift
#126
Scris 27 octombrie 2014 - 04:48
#127
Scris 27 octombrie 2014 - 05:57
sa vezi ce economie faceai daca luai un logan 0,9 tce
daca stai sa te tot coiesti si sa tai aici, tai si acolo ( si nu vb de lucruri inutile la care poti renunta ) mi se pare ca ideea generala duce la "nu prea am bani, dar vreau neaparat X5"... nu zic ca se aplica si in cazul tau, dar mie asa imi lasa impresia
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#128
Scris 27 octombrie 2014 - 06:09
Si era mai bine, am bani dar vreau Logan tunat ? https://www.youtube....h?v=y_9aGVRUipM
https://www.youtube....h?v=3Y4Oi0SoBok
Aceasta postare a fost editata de greierele: 27 octombrie 2014 - 06:12
#129
Scris 27 octombrie 2014 - 07:42
Greiere,usor,usor ne arati arama......Initial vroiai x5 nou si apoi cu gindirea asta ce ai,te-ai ales cu un breloc de x5......Eu as fi unul ce imi inghit limba si comentez ca labarul de ciuda?Are rost sa iti amintesc DIN NOU,ca acest mod de gindire nu este adecvat achizitiei de x5 nou?Nici macar cocalarii sau manelistii nu vad lucrurile asa,si aia se respecta cind au bani.... PE CINE SA STIMEZ,PE TINE CU ASA-ZISUL X5 NOU SAU PE BLEU?Iti raspund fara sa clipesc,pe bleu il stimez de 1000 de ori mai mult,a luat logan echipare decenta si il intretine.....Tu vei urla pe aici la primul bec xenon ars,nu de alta dar nu ai putut evita xenon,ca ce iti mai puneai un -chit(nu kit) xenon aftermarket-de nu se vedea
#130
Scris 27 octombrie 2014 - 09:03
Mihnea imi place cum scrii in ultima vreme.... frazele tale au verb, metafore si glume bune. Ma bucur ca il stimezi pe Bleu, e un baiat de nota 11. Mai dar stii ce e culmea ? Ca la nicio masina straina pe care am avut-o de prin 2000 incoace nu s-a ars niciodata vreun bec in schimb nu stiu cum o merge taicamiu dar cand pune el mana pe Golf arde cate un bec pe saptamana. Mihnea eu nu te-am facut labar, nu inteleg de unde ai facut tu asocierea asta.... eu ma refeream la cunoscatorii care au avut x5-uri. Din cate stiu eu tu esti fun Mercedes
#131
Scris 27 octombrie 2014 - 09:09
Sunt fan,ca fun inseamna altceva. ......Sunt fan MB,dar am luat castravetele,deoarece MB nu face awd cu caracteristicile ce imi trebuie ptr nevasta....
#132
Scris 27 octombrie 2014 - 09:51
Incerc si eu sa le strecor subtil dar te prinzi repede....aha....inteleg...., deci castravetele are caracteristicile necesare pentru nevasta ...
#133
Scris 28 octombrie 2014 - 03:00
#134
Scris 28 octombrie 2014 - 04:36
In tinerete cumperi motor, caroseria fiind anexa, la batranete cumperi caroserie, motorul fiind anexa...
Greiere, daca virtual starnesti ,,discutii'', in realitate, cunoscutii te barfesc la colt de strada la greu, cred.
Mare-i gradina...
#135
Scris 28 octombrie 2014 - 10:12
KNG,in incercarea de a purta un dialog cu tine,te trimit sa cauti ce am numit castravete,un A3 quattro.....
#136
Scris 28 octombrie 2014 - 10:29
Mol, barfele la colt de strada reprezinta apanajul femeilor Da, ai dreptate, inca ma barfesc multe femei, deh , nu poti sa le iubesti pe toate la infinit Ok, gluma-i gluma, dar ar fi bine sa stergeti offtopicul de aici, poate totusi cineva ar dori sa citeasca parerile altor pasionat auto despre BMW X3 facelift. Cum s-o comporta noul motor de 190CP de aluminiu ? La nivel estetic am sesizat ca au imbunatatit plasticele prin interior , pare ca x3-ul a capatat o tenta usoara de lux.
#137
Scris 28 octombrie 2014 - 10:47
#138
Scris 28 octombrie 2014 - 10:53
Ahaaa, asta e o stire interesanta.... Te-ai dat cu ea si e mai silentioasa ?
#139
Scris 29 octombrie 2014 - 11:55
#140
Scris 29 octombrie 2014 - 12:29
Nici nu sunt multi....6CP. Un aport de doar 3%
#141
Scris 29 octombrie 2014 - 01:51
bah cand va aud... "nu i-am simtit"...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#142
Scris 29 octombrie 2014 - 03:17
#143
Scris 29 octombrie 2014 - 05:37
Ai folosit setarea motorului "sport" si setarea cutiei "sport" ? Daca oi fi mers in "eco-pro" n-ai facut nicio treaba. Te referi la comparatia cu GLK ? Te intreb pentru ca am avut o experienta interesanta in facultate cand am mers 4 colegi cu un trabant. La 59 km/h parca aveai peste 200 km/h cu alte masini, asa era senzatia.... la 60km/h a sarit roata din fata stanga si s-a izbit de tramvaiul din statie (pe trafic greu).
#144
Scris 29 octombrie 2014 - 08:57
Ska-ule, cand am facut testul ala, am comparat in aceeasi zi, pe acelasi traseu, X3-ul ala nou cu o alta masina ce vea cu 20 CP mai putin. Te astepti ca atunci cand compari 170 CP cu 190 CP sa vezi o diferenta la volan, nu? E mai mult de 10% diferenta intre ele.
daca stii sa-i folosesti ii gasesti da cand vii de pe caruta toate sunt supersonice
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#145
Scris 29 octombrie 2014 - 10:53
Ai folosit setarea motorului "sport" si setarea cutiei "sport" ? Daca oi fi mers in "eco-pro" n-ai facut nicio treaba. Te referi la comparatia cu GLK ? Te intreb pentru ca am avut o experienta interesanta in facultate cand am mers 4 colegi cu un trabant. La 59 km/h parca aveai peste 200 km/h cu alte masini, asa era senzatia.... la 60km/h a sarit roata din fata stanga si s-a izbit de tramvaiul din statie (pe trafic greu).
Am folosit sport, in nici un caz eco-pro, stiu ce face si cum se comporta modul eco.
daca stii sa-i folosesti ii gasesti da cand vii de pe caruta toate sunt supersonice
Mah, dar toate sunt carute la tine, tractoristule
#146
Scris 29 octombrie 2014 - 11:00
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#147
Scris 30 octombrie 2014 - 10:48
prostane tocmai ti-a facut musamaua bej trabant ... si tu l-ai lasat
Nu stiu de ce musama bej vorbesti tu sau ce trabant.
#148
Scris 30 octombrie 2014 - 11:28
Prostani...
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi