Azi am facut 4 drive-teste : Range Rover Sport cu 292 CP , BMW X5 3.0 , Touareg Mountain 204CP si Mercedes ML 350cdi. Deasemenea am vazut static si Porsche Cayenne facelift 2015 si Mercedes GLK.
Bmw X3 - Facelift
#76
Scris 10 septembrie 2014 - 03:28
#77
Scris 10 septembrie 2014 - 03:40
#78
Scris 10 septembrie 2014 - 07:12
Am comparat si eu ceea ce am gasit azi. Maine vad si un X5 cu motor de 2L si posibil un ML 250cdi. Pai lucrurile stau cam asa: RRS-ul este "regal" daca pot sa spun asa... are exact senzatia pe care o cautam eu. Stai foarte sus, senzatia de siguranta , de liniste si de indiferenta fata de ceilalti. Directie si frane foarte bune. Motorul bine insonorizat dar slab la reprize. Are nevoie de 2-3 secunde pana livreaza puterea care sa miste masina. N-ai nicio sansa sa tashnesti brusc. Apoi masina are ruliu destul de pronuntat. Aceasta combinatie motor-suspensie nu te lasa sa te joci cu masina, sa te strecori, sa te bagi la limita. Intotdeauna ai nevoie de prudenta altfel risti ca evenimentele rutiere sa ti-o ia inainte. Masina e mai mult Range Rover decat Sport. Nici vizibilitatea nu este extraordinara, e destul de delicat daca trebuie sa te misti pe stradute inguste. Are materiale bune in interior dar finisarea nu este chiar top of the top. in schimb asezarea comenzilor si a butoanelor este excelenta. cred ca este copiata de la BMW si bine au facut. La bordul ei as vedea un patron care are cel putin 500 de angajati ce se apropie de pensie si cauta serenitatea , linistea.
Touareg-ul Mountain a fost cu doua fetze. Marea dezamagire a venit de la interior. O masina mica, cat X3 dar un pic mai inalta, cu materiale proaste, prost finisate. Arata le interior ieftin rau. Masina poporului. Versiunile de top de la VW arata luxos chiar, dar ca sa ajungi acolo trebuie sa mai scoti 15.000 de euro in plus. Varianta Mountain ofera chiar mai putin decat este pretul ei. Alta dezamagire a fost logica butoanelor. Aruncate care incotro numai sa fie acolo. Levierul cutiei de viteze o gluma destul de proasta. Dupa dezamagirea interiorului si a senzatiei puternice de ieftin am avut placuta surpriza legata de mersul masinii. Motorul mergea cam turat dar isi facea bine treaba, nu disparea din post. Cu toate ca are doar 204CP, impingea mai bine masina ca cel de pe RRS. Directia foarte buna si ea, suspensiile standard dar aproape fara ruliu, fara balans dar frana tipica VW, nu prea stralucita.In plus aceasta masina zdruncina cel mai tare. Aceeasi tendinta de la Audi Q5. Una peste alta se conduce aproape ca o masina compacta, destul de agila. As vedea la bordul ei un directoras de multinationala cu familie numeroasa. O masina cu garantie de 4 ani din bara in bara gratis. Daca se merge mai sus fata de Mountain probabil ca dispare si senzatia de ieftin.
Mercedes ML350. O masina legata cu caroseria foarte bine ranforsata , se simte cea mai legata si nu flexeaza aproape deloc. Motorul a fost cel mai bun dintre toate, raspunde repede si trage bine de tot dar e si cel mai gurmand, 14%. Frane foarte bune, la fel si directia. In schimb si-au batut joc de suspensie. Barca pe valuri... E musai suspensia reglabila ca sa stai cu ea setata pe sport. Inetriorul mult mai bun ca la Touareg, deja se simte clasa superioara dar cel mai kitchos. Butoane excesiv de multe , la fel si leduletze la butoane. In plus printre butoane este si mult crom deveind aproape imposibil sa reglezi ceva in timpul mersului. Cutia cu 7 trepte foarte buna si ea, nu m-a deranjat, exact ca si la primul test. Soferul il vad ca un patron de butiq arabesc cu pana in 100 de angajati.
BMW X5. Caroserie mai slaba care flexeaza mai repede fata de concurenta , tenta de lux fiind undeva intre RRS si Mercedes, pe locul 2. O masina spatioasa, aerisita, cu cea mai buna asezare a comenzilor. Butoanele cele mai logice. Ecranul , navigatia cea mai buna dintre toate. De departe are interiorul cel mai atent studiat ca ergonomie chiar daca pe alocuri se simte usor senzatia de economie la materiale. Motorul l-as pune pe locul 2 imediat in spatele celui de la Mercedes, cu toate ca BMW-ul are un sunet chiar interesant fata de competitori. De altfel nu se arunca pre atare la consum, in acelasi stil de trafic a halit doar 8%. Directia cea mai precisa, frana foarte buna, suspensia cea mai buna cu mentiunea ca necesita atentie la gropi unde are tendinta sa te arunce de spate in lateral. Tragand linie X5-ul e de departe cea mai buna masina din test dar din nou cu mentiunea ca nu pare sa fie o masina pe care sa o ai 20 de ani de acum incolo.
#79
Scris 10 septembrie 2014 - 08:15
Eu ma retrag,perceptia realitatii la tine o consider distorsionata,cel putin pentru mine...bafta la alegere...
#80
Scris 11 septembrie 2014 - 10:07
Mountain-ul intr-adevar, la banii aia pare foarte saracacios, taranesc, spartan, plastic naspa.
In final, tinand cont si de bugetul tau, ce alegi?
#81
Scris 11 septembrie 2014 - 09:14
Pai intotdeauna cumparatorul este cel care trebuie sa piarda. Mi-ar fi placut RRS dar pretul prea mare , rululiul maricel si lipsa functiei auto-hold il cam scoate din carti. Nici costurile ulterioare nu te imbie catre el. Mercedes-ul are o caroserie strong , fiind probabil si cea mai sigura masina din test cu un motor bun dar eu nu pot sa suport balanganelile suspensiei setate prea laxa. Nici butoanele nu ma ajuta sa aleg ML-ul. Touareg-ul ramane singura varianta viabila cu mentiunea ca intai trebuie sa vad cam cat ar costa o varianta care sa fie si dragutza la interior. BMW-ul cu motor de 3L este din nou o varianta interesanta (si ea cu minusurile ei)dar ca pret vine puternic in spatele RRS-ului si asta nu-l favorizeaza.
Astazi spre seara ma jucai si cu X5 cu motor de 2L si suspensii standard, fara perne de aer. A fost masina care s-a comportat cel mai bine dintre toate. Ruliul aproape de zero, mai mic si fata de X3-ul pe care il conduc eu. Motorul raspunde foarte bine si nu e prins in offside avand in vedere masa masinii. accelereaza frumos si raspunde repede, destul de tafnos. A fost cea mai sportiva masina dintre toate in ciuda faptului ca ar fi trebuit sa fie cea mai puturoasa. Reversul medaliei este ca usor zdruncina cand treci peste denivelari. Nu la fel de tare ca la Touareg-ul dar totusi se simte. Deasemenea varianta standard a suspensiei nu mai lasa impresia ca fuge de fund la viteze mari cand iei gropi. Un suv genial dar ... scump.
#82
Scris 11 septembrie 2014 - 09:38
La RRS m-a mai surprins neplacut suspensia pneumatica reglabila care nu poate fi...reglata. Adica e automata, la peste 20khm/h tu nu mai ai cum s-o modifici, adica este automata. Cica la viteza mare ar cobori si s-ar intari dar in curbe la munte ce fac ? raman cu balanganeala ? Ciudat. M-am uitat la X5 2L la consum si acesta indica 10% dupa ce o intepasem bine de tot pe traseu. ML-ul condus domol arata 14%. Imi pare rau ca nu m-am uitat la consumul Touaregului.
#83
Scris 12 septembrie 2014 - 09:48
Btw, nu zic ca ML-ul nu consuma mult, dar tu compari consum de motor in 4 cilindri, cu un V6?
Aceasta postare a fost editata de kng: 12 septembrie 2014 - 09:50
#84
Scris 12 septembrie 2014 - 11:28
Am zis si de consum dar n-am facut mare caz din asta, nu exagera si tu. Intr-adevar exact dupa Touareg Edition X ma si uitam acum.
#85
Scris 14 septembrie 2014 - 07:42
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#86
Scris 15 septembrie 2014 - 05:29
Asa este, inca n-au scapat de motoarele de 3L. Pun pariu ca prin 2015 prin vara apare si dieselul de 2L cu 245CP.
#87
Scris 12 octombrie 2014 - 11:07
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#88
Scris 13 octombrie 2014 - 10:16
Nu mai e nevoie... pot sa puna motor de 2L si maine pe Toareg, s-a rezolvat problema.
#89
Scris 16 octombrie 2014 - 09:16
oricum dupa ce am mers cu x5 25d din punctul meu de vedere motor de 2litri nu are ce sa caute pe aceasta caroserie, fie el triturbo.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#90
Scris 16 octombrie 2014 - 03:36
O concluzie total gresita. Toate modelele de 3L si cel mai pregnant s-a vazut la RRS, urca mai greu in ture. Cuplul la turatii joase a devenit irelevant pentru ca acum e bun si la motoarele de 2L din cauza turbinelor, dar raspunsul mai rapid al motoarelor mai mici mie personal imi place mai mult. X5-ul cu 2L a fost cel mai sprinten la utilizarea in oras, reusea cel mai bine sa schimbe regimurile de lucru. E adevarat ca daca masina este incarcata si vorbim de reprize de la 100km/h in sus pierde comparatia cu motorul de 3L. Dar chiar si aici e dediscutat, pierderea are loc pe fondul puterii mai mici si nu din cauza cilindreii. La orice ora din zi si din noapte un Volvo XC90 cu motor de 2L si 350 CP (sau cat o fi maximul acelor motare de 2L) va depasi in performante dinamice un Touareg de 3L si 204CP.
#91
Scris 16 octombrie 2014 - 07:32
O concluzie total gresita. Toate modelele de 3L si cel mai pregnant s-a vazut la RRS, urca mai greu in ture. Cuplul la turatii joase a devenit irelevant pentru ca acum e bun si la motoarele de 2L din cauza turbinelor, dar raspunsul mai rapid al motoarelor mai mici mie personal imi place mai mult. X5-ul cu 2L a fost cel mai sprinten la utilizarea in oras, reusea cel mai bine sa schimbe regimurile de lucru. E adevarat ca daca masina este incarcata si vorbim de reprize de la 100km/h in sus pierde comparatia cu motorul de 3L. Dar chiar si aici e dediscutat, pierderea are loc pe fondul puterii mai mici si nu din cauza cilindreii. La orice ora din zi si din noapte un Volvo XC90 cu motor de 2L si 350 CP (sau cat o fi maximul acelor motare de 2L) va depasi in performante dinamice un Touareg de 3L si Intentionam sa te trimit la pejte sa-i spui asa ceva,dar se pare ca s-a facut mare si el.......Mai speram sa creada Mecea,dar mai sus ti-a dat mingea inapoi si el.....
#92
Scris 16 octombrie 2014 - 08:23
Nene io ma retrag din discutie , niciodata nu mi-au placut rationamentele axate pe mituri, ma plictisesc.
#93
Scris 16 octombrie 2014 - 08:43
te-oi plictisi tu,dar nici p-aici nu sunt cizmari....Daca tu pui botu' la vrajeli comerciale,si mai faci si drive-test,si nu unul,ca apoi sa emiti asemenea pareri,asta nu presupune ca ai si dreptate.Te vei plictisi chiar,mergind cu sifonierul cu motor de masina de spalat,fara gust sau miros si fara senzatii...iti vei aminti....Daca vrei sa nu sa ne dezvalui ca te-a incintat la cit ti-au evaluat x3 cind ai semnat pentru x5,iarasi nu e necesar sa ne spui,e de asteptat,e o practica des intilnita,face parte din jocul de cifre al vinzatorilor...
#94
Scris 16 octombrie 2014 - 10:15
Man, nu vine niciun vanzator peste tine sa-ti vare ceva pe gat cu forta. Culmea este ca X5-ul l-am luat de la acelasi vanzator de la care luasem X3-ul si acesta niciodata nu m-a mai stresat telefonic sau pe email cu vreo oferta pana in ziua de azi. Ba mai frecat la melodie am fost de altii de la alte marci. Daca tu crezi ca vanzatorul m-a intors pe degete te inseli amarnic. E o corvoada sa faci un deal cu un zgarcit ca mine Am vorbit in paralel cu 3 dealeri din Buc, Ploiesti si Braila, spunandu-le clar ca voi lua de unde e oferta cea mai buna. A fost mai mult o chestie de mandrie pentru ei sa castige in fata celorlalti. Discount-ul acordat a fost foarte mare in raport cu ceea ce se ofera in mod uzual acum la X5, iar configurarea masinii s-a facut strict din punct de vedere al utilitatii. Stiu ca pare o masina de "bosi" dar nu e valabil si in cazul meu. Daca privim lucrurile din unghiul tau Mihnea, al cumparatorului de masina second-hand, eu sunt pentru tine un cosmar pentru ca daca ar proceda toti asa ai fi obligat sa cumperi masini slab echipate la preturi mult mai mari. Pe tine te avantajeaza ca vanzatorul tau sa fi cumparat masina cu multe optionale, cu motor mare, etc...sa cumpere impulsiv si emotional, pentru ca in acel caz el va pierde mult si tu vei castiga semnificativ.
Totusi, daca intrebi chiar aici de curiozitate cati viteji isi cumpara masini noi cu motoare mari, probabil ca nu vei gasi mai mult de 2...3.
#95
Scris 16 octombrie 2014 - 11:09
Eu cumpar sh,ca am bani si nivel de sh,dar daca as avea multi bani,parca as lua tot sh....Deci,nu vezi Bmw x5 ca o masina premium,nu ai ales un motor adecvat,ai luat echiparea precis cea mai saraca....De ce ai luat BMW?Altfel spus,cu modul tau de gindire luai orice altceva,decit un x5 cu motor de 2 litri si echipare saraca....Cit despre mine iarasi,eu cumpar de la privati.....
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 16 octombrie 2014 - 11:10
#96
Scris 17 octombrie 2014 - 10:06
Sunt moduri diferite de gandire. E bine ca societatea deocamdata ne permite sa alegem ce directie dorim fiecare. Lucrurile sunt simple in alegerea mea. Am dorit o masina care sa-mi placa atat pe afara cat si la interior, am dorit o masina spatioasa si mai inalta fata de medie, am dorit o masina care sa nu ma puna la cheltuieli suplimentare in urmatorii 5 ani. Aici intra garantia, reviziile gratuite , taxele si consumul. Am dorit un model 4x4 , o masina a carei sigla sa fie apreciata si la revanzare sa nu ma chinuiesc cu ea, o masina care sa fie stabila pe sosea si sa se conduca usor, care sa fie moderna, nou aparuta pe piata, cu tehnologie de varf,EURO 6. Am mai dorit o masina cat de cat sigura si nu foarte exotica asa incat dupa ce iese din perioada de garantie sa se poata lucra la ea in orice service. Dintre masinile obisnuite cele mai apropiate de cerinte ar mai fi fost si monovolumele mari cu tractiune 4x4 daca exista. In Romania nu sunt remarcate de catre clienti, dar par interesante modele precum VW Touran, Ford S-Maxx , Opel Zafira, etc...
Aceasta postare a fost editata de greierele: 17 octombrie 2014 - 10:12
#97
Scris 17 octombrie 2014 - 05:03
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#98
Scris 17 octombrie 2014 - 05:17
pai daca atit a inteles omul.......el a vazut ca motorul de 4 cil ajunge la x ture mai repede decit cel de 6 si a dedus ca noua tehnologie e superioara..... si implicit,de ce sa plateasca in plus taxe si carburanti,intretinere,etc pentru alti doi cilindrii?
#99
Scris 19 octombrie 2014 - 02:06
Meceo nu e cazul la Touareg, ala nu stie decat sa urce in ture si cam atat... si mai are si 204 CP dar nah, motor de 3L. In privinta avioanelor pe campii incearca sa mai iesi dintre blocuri ca sa vezi si tu cum se stropesc campiile in 2014 iar referitor la urcatul in ture, da, unul motor de 2L urma mai repede in ture la sarcina partiala, in sarcina usoara, in raport cu unul de 3L. La mersul prin oras cand te joci fin cu regimurile de mers acest aspect se simte si conteaza. Daca in schimb ai talpa grea si o forjezi spre maximum o sa sesizezi doar puterea si cuplu mai mare a motorului de 3L vis-a-vis de sarcina maxima.
Mihnea e setat pe ale lui si nu mai este demult angajat intr-o discutie obiectiva , el nu vede decat micsorarea numarului de gusteri care arunca cu banii pe masini "full options" pe care sa le ia el la mana a-2-a apoi la un pret derizoriu....
#100
Scris 19 octombrie 2014 - 02:32
Ce discutie obiectiva pot avea cu tine?Daca dau filmul inapoi ultimele 5-6 postari ai postat numai aberatii,si asta ca am fost atent numai la ultimele....Si mai ai si tupeul sa aberezi in urma drive-test facute cu diverse masini.Ce deduc?Ca perceptia realitatii la tine e deformata rau.Nu mai te compara cu mine,eu sunt alta specie,cumpar de maruntis,am alte deziderate privitor la auto,alt mod de a vedea lucrurile.Cit despre jucat,in oras te poti juca doar cu butoanele din masina,la cite kile are si ce moTor o impinge nu ai de jucat nimic.Ar fi fost mai inspirata initiativa de a intreba pe aici cind ai decis sa nu mai platesti impozit la x3,adica ce ascutitoare sa cumperi.Parerile aici sunt dezinteresate,cel putin ale mele....De ce dupa ce m-am dat cu q7 de 3 litri prima serie,si am spus ca e mic motorul pentru el,a doua serie a iesit si cu un motor tdi mai mare?CA AM AVUT DREPTATE,eu printre altii care au mers cu el...
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi