Mihnea, te rog eu mult, nu incerca sa ma treci strada cu fortza
Bmw X3 - Facelift
#101
Scris 19 octombrie 2014 - 03:44
#102
Scris 19 octombrie 2014 - 03:58
Omule,ti-ai luat melc,treci strada cu el,chiar daca te va claxona lumea....
#103
Scris 19 octombrie 2014 - 10:06
Lasa ma ca nu stie lumea ca-i melc. Se dau la o parte si pun frana ca sa pot sa-i depasesc si eu
#104
Scris 19 octombrie 2014 - 10:30
pai,vechea meteahna,imi iau x5 dar maninc covrigi....ma rog in cazul de fata imi iau x5 dar motorul handicapat nu se vede.... :DAre anvelope de iarna la DEDEMAN,marca TRISTAR,o marca faimoasa,vezi daca are dimensiunea pentru x5.Ce conteaza ca sunt gunoaie chinezesti,macar se va vedea ca ai gume de iarna noi....
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 19 octombrie 2014 - 10:33
#105
Scris 20 octombrie 2014 - 10:45
Covrigi mai mananc, unii dintre ei chiar imi plac. In privinta anvelopelor de iarna din nou ai dreptate, am avut si o sa cumpar anvelope de la omuletii cu ochiii oblici Nu-s chinezi, ci japonezi, dar ce mai conteaza, tot asiatici sunt. Bridgestone Blizzak DM-V1 , model pe care l-am avut atat pe Pajero cat si pe X3. Vreau sa le iau si pentru X5. Ce zici Mihnea , sa le schimb, ma fac de ras cu ele ?
Aceasta postare a fost editata de greierele: 20 octombrie 2014 - 10:45
#106
Scris 20 octombrie 2014 - 12:22
Era doar un paralelism visavis de raspunsul tau,postarea 103.
#107
Scris 20 octombrie 2014 - 05:16
Am inteles din prima cum jonglai idea , doar am mers si eu in siajul tau. Totusi vorbind serios nu e de ras faptul ca se cumpara cauciucuri chinezesti de la Dedeman. Ba din contra, este benefic. Daca te uiti la mai toate testele de specialitate, anvelopele chinezesti de iarna chiar daca ies mereu ultimele o sa observi ca sunt la ani lumina in fata anvelopelor de vara. Este preferabil ca oamenii cu putina dare de mana sa aibe anvelope chinezesti ieftine de iarna dar care isi fac treaba foarte bine totusi, decat sa le foloseasca iarna pe cele de vara sau sa se arunce la tot felul de second-hand-uri iesite din uz.
#108
Scris 20 octombrie 2014 - 07:14
decit d-alea mai bine fac cum faceam cind eram mai sarac decit acum,adica imi puneam salopeta si ma jucam 1 ora in muntele de anvelope sh aduse de unul pe linga Vitan....era cel mai mare vinzator de sh pe atunci...
#109
Scris 21 octombrie 2014 - 12:18
Greiere, sa o stapinesti sanatos. Sunt curios de configuratia aleasa. Eu as fi luat 30d mai cheala, decit 25d, dar fiecare cu preferintele lui,. Mie mi se pare si la X3 20d-ul usor submotorizat si prefer 30d.
Nu ti-a fost frica de povestea cu cureaua de distributie la motorul de 2 litri diesel? in definitiv, e ruda cu N47....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#110
Scris 21 octombrie 2014 - 01:26
curea ai tu la bracinari, iar motorul nu e ruda, e chiar N47S1
daca x3 20d e submotorizat fa o tura cu x5 25d, o sa-ti schimbi parerea de x3
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#111
Scris 21 octombrie 2014 - 02:22
Frank cred ca e vorba despre lant si nu despre curea. De ce sa-mi fie frica ? Pai asa nu mai cumperi niciodata nimic pentru ca nicio masina nu-i perfecta.O iau cu 6 ani de garantie. La teste o masina poate sa para submotorizata pentru ca atunci toti fac pe pilotii de curse si baga talpa adanc. Pentru mersul de zi cu zi este un motor foarte bun, totusi ajunge la suta in 8,1 sec. Poate din cauza faptului ca masina este mai mare si mai inalta se diminueaza senzatia de viteza, dar X3-ul ajunge la suta in 8,2 sec. In opinia mea este o acceleratie buna pentru o masina de tipul si talia asta. Eu 90% din km parcursi ii fac in Bucuresti, deci ce sa fac cu motorul de 3L ? sa consume ca un Touareg cu galeata ? Iar cand ma duc afara nu depasesc niciodata 120km/h, eventual in situatii speciale. Daca vreodata o sa vreau mai mult de la ea o sa-i pun temporar un cip sa ajunga la 260CP si o sa se miste ca aia cu 3L. Ar fi interesant de vazut care este raportul de vanzari dintre motorul de 2L si 3L pentru X5.
#112
Scris 21 octombrie 2014 - 05:49
Greiere, fie esti diplomat, cu muuult bun simt , fie te distrezi ,,cu specialistii .... fiindca suta in 8,1 sec., garantie 6 ani...faptul ca niste ingineri de la bmw au considerat ca-i in regula motorizarea...ar fi trebuit sa incheie discutia pe partea de submotorizare, fiabilitate...
#113
Scris 21 octombrie 2014 - 06:07
8.1 e o valoare decenta pt sifonierul ala.bine daca vii de pe vreo masina "mica" de 200 cai clar o sa zici ca e lenta .depinde fiecare ce asteptari are si ce vrea de la masina.Pe banii altora e simplu sa comentezi.
#114
Scris 21 octombrie 2014 - 07:04
E un clasic. Ca tot romanul,hai la cipuire....
#115
Scris 22 octombrie 2014 - 05:48
8.1 e foarte ok, nu va mai trageti pe posterior.
#116
Scris 22 octombrie 2014 - 01:46
Ma uitam ca niciun Golf 7 cu cutie automata nu scade demarajul sub 8,6 sec , chiar daca are si 150 CP. Abia cand ajungem la varianta GTD , cu 184CP reuseste sa atinga suta in 7,5sec. Cel mai haios , la o cautare in graba, am gasit o Skoda Fabia cu 60CP care face suta in 16,5 sec. Loganul GPL sta mai bine cu cele 15,2 sec.
Aceasta postare a fost editata de greierele: 22 octombrie 2014 - 01:51
#117
Scris 22 octombrie 2014 - 03:58
bah da ziceti ca mergeti numai la drag cu ele... 0-100 si alte prostii...
ia vezi la reprize cum sta? 60-100, 80-120 si dinastea... lasati prostiile de 0-100 ca nu le intalniti in viata asta...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#118
Scris 22 octombrie 2014 - 05:59
este boss
https://www.youtube.com/watch?v=8LYGwNEaWd0
de la minutul 9 pana pe la min 12
#119
Scris 22 octombrie 2014 - 09:04
Alex filmuletzul este GENIAL.
Aceasta postare a fost editata de greierele: 22 octombrie 2014 - 09:13
#120
Scris 22 octombrie 2014 - 09:15
S-au terminat cele puerile,au lasat loc celor infantile.........sa vezi viitorul,frumox ca o punguta cu praf alb......
#121
Scris 23 octombrie 2014 - 08:23
Poate se mai schimba legile, sa putem restaura, cumpara ceea ce ne place...desi respectivele cam polueaza, au cilindree mare...
#122
Scris 23 octombrie 2014 - 11:17
Legile in mod clar se schimba si poate chiar mai repede decat ne-am inchipui, dar in mod cert nu catre directia dorita de noi toti. Probabil ca in 5 ani de zile motoarele de 2L diesel vor fi hulite si considerate "dinozauri" , vor fi infierate cu o manie proletara de neanteles. Din pacate eu nu cred ca ne vom mai putea intoarce la motoare cu cilindree mare. Pana si la tractoare s-a introdus norma Euro 6 si motoare cu capacitati din ce in ce mai mici.
#123
Scris 25 octombrie 2014 - 05:21
#124
Scris 25 octombrie 2014 - 08:28
Aia cu norma de poluare nu are nimic in comun cu faptul ca unii isi iau x5 de doi litri,ca sa consume cică putin si mai mic impozitul..... Sa spunem lucrurilor pe nume.....
#125
Scris 25 octombrie 2014 - 09:32
draci,daca omu nu vrea sa mai dea 400 eur la impozit care e problema?>repet masina are 8.1 0-100 si reprize decente.Picam iar in mitul daca iei BMW trebuie minim 2,5?spre surprinderea ta,si a mea in acelasi timp sunt oameni care iau 116i sau 316i masini care sunt ca si performante ca un Logan si ca pret de 4 ori mai scumpe,clar nu ai inteleg dar ce mai conteaza...
a stiu daca dai 45.000 eur pe X3 nu mai conteaza asa mult consum.impozit dar again fiecare face ce vrea pe banii lui.
apropo ca mi-am amintit de W124(o masina geniala de altfel)
http://en.wikipedia....cedes-Benz_W124
vezi la date tehnice si la dizel,ba chiar si la benzina..
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 25 octombrie 2014 - 09:27
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi