Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 08 noiembrie 2007 - 04:14

Versus Mare - CLASA MICA...
#326
Scris 08 noiembrie 2007 - 04:13
#327
Scris 08 noiembrie 2007 - 04:17
Intr'adevar, decizia intre o compacta si o reprezentanta a clasei mici, dar mai dotata ... poate sa'i uimeasca pe unii, insa daca ne uitam pe strazi si vedem cate Yaris sunt (masina care ajunge si la 16k DDP, vedem ca parerile's impartite
Culmea e ca pe la 14-15k gasesti compacte chiar mai dotate decat alea din clasa mica.
Yaris-ul are un design oarecum atragator pentru femei, caz in care, daca mai e si rosie, nu prea mai conteaza ce stie masina.

#328
Scris 08 noiembrie 2007 - 04:19

yarisul prietenului meu (defapat a sorei lui) e negru, si inaint de asta a avut alt yaris 1 gri, deci nici unul rosii, oricum dupa cum spunea si el, asta e masina de tinut 2 ani, ia, merge putin cat e la moda si pana se buleste si apoi o da, ca yaris-ul 1 dupa 2 ani avea interiorul ca dupa 10 ani, volan ros, fete de usi roase, tapiterie scamosata, foarte uzat, dar a dat-o cand a aparut yaris 2 si a scapat de griji, si nu e vina lui pentru ca are si audi si vw cu care s-a purtat la fel insa arata perfect, nici o urma de uzura, a6 din 2002 cu 100 mii km si arata ca scos pe usa fabricii, bine ca a si costat cat 3-4 yarisuri
ideea era ca sunt oameni care iau clasa mica pentru fix asta vor, fie ca e la moda (prietenul meu cu yaris pentru sora lui), fie ca asta au nevoie si in nici un caz mai mare (nasul meu cu polo pentru sotie), fie ca asta le place cum arata (un prieten care a lua ibiza), defapt toti trei de mai sus i-a durut in cot de teste, review, comparatii, asta au vrut, asta au luat
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 08 noiembrie 2007 - 04:27
#329
Scris 08 noiembrie 2007 - 04:35
Revin si intreb: Daca pe nimeni nu a interesat datele tehnice si performantele atunci ce relevanta mai are testul respectiv?
#330
Scris 08 noiembrie 2007 - 04:40

#331
Scris 08 noiembrie 2007 - 04:45

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#332
Scris 08 noiembrie 2007 - 04:51
si noi era sa luam polo, ca a treia masina dar am ajuns la golf pana la urma, si iarasi criteriul de pret de achizitie era total neimportant, era discutie intre utilitate, dotari, calitate, in nici un caz de pret tinand cont de diferenta de la 15 la 20 mii euro, adica nici polo nu era foarte ieftin nici golf foarte scump
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 08 noiembrie 2007 - 04:58
#333
Scris 08 noiembrie 2007 - 11:40
Poate a fost masina de plimbat catelul!

#334
Scris 08 noiembrie 2007 - 11:55
Dintre masinile din clasa mica, in momentul de fata mi'ar face cu ochiul un Swift 4x4. Singurul aspect care ma deranjeaza la prima vedere sunt materialele consolei centrale, care sunt lucioase si lasa impresia de jucarie


Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#335
Scris 09 noiembrie 2007 - 08:22
Foarte istet, n-am ce spune... :cunaooooo: Banuiesc ca si Passat sau mai stiu eu ce si-au luat tot ca asa a vrut muschiu' lor. Cu un astfel de "rationement" e greu sa te pui...defapt toti trei de mai sus i-a durut in cot de teste, review, comparatii, asta au vrut, asta au luat
#336
Scris 09 noiembrie 2007 - 02:09
#337
Scris 29 februarie 2008 - 09:43
Rang Hersteller Modell Grundpreis (€) Punkte im Test
1. Skoda Fabia 1.6 16V Ambiente 15.440 457
2. Toyota Yaris 1.4 D-4D Luna 15.790 443
2. Skoda Fabia 1.2 HTP Ambiente 12.540 443
4. Skoda Fabia 1.4 16V Sport 15.640 440
5. Opel Corsa 1.3 CDTI Edition 17.050 439
6. Kia Picanto 1.1 LX 9130 437
7. Peugeot 207 Tendance HDi FAP 110 17.100 436
7. VW Fox 1.4 11.025 436
9. Mazda 2 1.3 MZR Independence 14.200 435
10. Toyota Yaris 1.3 VVTi Luna 14.340 432
11. Toyota Yaris 1.0 VVTi 11.490 430
12. Mazda 2 1.3 MZR Independence 13.700 429
13. Renault Clio 1.5 dCi FAP Edition Dynamique 17.200 428
14. Renault Clio 1.2 16V Edition Dynami. 14.850 424
15. Mitsubishi Colt 1.3 Inform 13.290 423
http://www.autobild....ste_586828.html
Aceasta postare a fost editata de rzv74: 29 februarie 2008 - 09:44
#338
Scris 29 februarie 2008 - 10:04
#339
Scris 13 august 2008 - 02:50

Opel Corsa 1.4 Twinport
Peugeot 207 95 VTi
Renault Clio 1.2 16V TCE
Seat Ibiza 1.4 16V
Skoda Fabia 1.4 16V
Toyota Yaris 1.3 VVT-i
VW Polo 1.4
With sport equipment consistently on driving dynamics trimmed, the new Seat Ibiza drives on the second place. Owing to the better comfort however the balanced, inexpensive Skoda Fabia wins this test. With the angejahrten VOLKSWAGEN Polo at the third place, occupies the VW group the winner Treppchen finally completely. The small point distances of the following candidates show that it does not concern with them by any means bad cars, but that better good enemy is always. Thus Toyota with smallest consumption and highest variability, the Renault with the strongest engine, the Peugeot with the highest terminal velocity scores, while OPEL ties the most sumptuous warranty package. In addition the Corsa wins the body chapter.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#340
Scris 13 august 2008 - 03:07

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#342
Scris 28 august 2008 - 12:14
At the track, the Ford covered 0-60mph in 12.5 seconds, which makes it two-tenths of a second faster than its rival here. The message is rammed home with the in-gear figures, because the run from 30-70mph took 1.7 seconds longer in the Corsa.
Avantajul Corsei il consider cutia in 6 trepte, iar al Fiestei - noutatea

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#343
Scris 21 octombrie 2008 - 12:41
Opel Corsa
Skoda Fabia
Seat Ibiza
Mazda 2
VW Polo
Suzuki Swift
Toyota Yaris
http://www.autobild....est_794773.html
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#344
Scris 26 iulie 2010 - 10:50

Autos im Test
VW Polo GTI
PS/KW 179/132
0-100 km/h in 6.80s,
Vorderrad, 7-Gang-Doppelkupplung
Spitze 229 km/h
Preis 22500 €
Citroën DS3 THP 150
PS/KW 156/115
0-100 km/h in 7.20s,
Vorderrad, 6 Gang manuell
Spitze 214 km/h
Preis 19800 €
Seat Ibiza Cupra
PS/KW 179/132
0-100 km/h in 7.50s,
Vorderrad, 7-Gang-Doppelkupplung
Spitze 225 km/h
Preis 23840 €
Mini Cooper S
PS/KW 184/135
0-100 km/h in 7.60s,
Vorderrad, 6 Gang manuell
Spitze 228 km/h
Preis 23300 €
Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 16V QV
PS/KW 170/125
0-100 km/h in 7.90s,
Vorderrad, 6 Gang manuell
Spitze 219 km/h
Preis 20950 €
Under the sporty small cars the new VOLKSWAGEN Polo GTI at first attempt can become generally accepted. It creates most convincingly splits between everyday life fitness and driving fun. The surprise of the comparison is called however Citroën DS3. It is drivingdynamically a force and scores with its strong engine, it is still the most favorable car in the field. The Ibiza Cupra can set - apart from the drive strand - in addition, no points of gloss, shows no real weaknesses. The mini is still unsurpassed on the racing course, is however small and expensive. The Alfa remains only the last place, with engine and driving dynamics has it a checking. But owing to its good everyday life fitness and the shot of Italian Extravaganz also he is worth a consideration.
http://www.autozeitu...leinwagen/fazit
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi