Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Versus Mare - CLASA MICA...


  • Please log in to reply
343 replies to this topic

#326 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 08 noiembrie 2007 - 04:13

sunt destul de multe yaris dar nici nu iei auris cu banii de yaris, asa ca poate intra in calcul si pretul, am un prieten care are yaris pentru sora lui, are doua A6, mai avea si passat, si un 300m, pur si simplu a vrut yaris pentru ca i-a placut cum arata si cu asta basta, nici o discutie daca e buna, daca de banii aia ar putea lua ceva mai bun, mai mare, mai nu stiu cum, a vrut yaris, a luat yaris, punct, sunt si oameni de genul asta, si inca destul de multi

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 08 noiembrie 2007 - 04:14

  • 0

#327 neron

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 644 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 04
  • Location:Bucuresti - Ploiesti
  • Marca:Citroen
  • Model:C4
  • Motorizare:1.6HDI 110cp

Scris 08 noiembrie 2007 - 04:17

@sandu tot ce ai scris tu acolo intra si intr-un hatch, eventual cu o parte din bancheta rabatata (ca sa incapa si kinderul). Nu stiu cum e Jetta la deschiderea portbagajului, dar la majoritatea sedan-urilor ai avea probleme sa aranjezi toate lucrurile alea inauntru.

Intr'adevar, decizia intre o compacta si o reprezentanta a clasei mici, dar mai dotata ... poate sa'i uimeasca pe unii, insa daca ne uitam pe strazi si vedem cate Yaris sunt (masina care ajunge si la 16k DDP, vedem ca parerile's impartite


Culmea e ca pe la 14-15k gasesti compacte chiar mai dotate decat alea din clasa mica.
Yaris-ul are un design oarecum atragator pentru femei, caz in care, daca mai e si rosie, nu prea mai conteaza ce stie masina. :)
  • 0

#328 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 08 noiembrie 2007 - 04:19

nu stiu cate sedanuri ai avut tu, dar nu am avut niciodata problema la aranjat bagajele in portbagaj ci din contra se aseaza mult mai bine fiind spatiu mai adanc si mai lung, si sa merg u bancheta rabatata ca sa car bagajele mi se pare cam tiganeala, asa mi se pare mie, am anumite fixatii cu bagajele, pasagerii stau in masina, bagajele in portbagaj, fara compromisuri de bagaje in masina sau pasageri in portbagaj :)

yarisul prietenului meu (defapat a sorei lui) e negru, si inaint de asta a avut alt yaris 1 gri, deci nici unul rosii, oricum dupa cum spunea si el, asta e masina de tinut 2 ani, ia, merge putin cat e la moda si pana se buleste si apoi o da, ca yaris-ul 1 dupa 2 ani avea interiorul ca dupa 10 ani, volan ros, fete de usi roase, tapiterie scamosata, foarte uzat, dar a dat-o cand a aparut yaris 2 si a scapat de griji, si nu e vina lui pentru ca are si audi si vw cu care s-a purtat la fel insa arata perfect, nici o urma de uzura, a6 din 2002 cu 100 mii km si arata ca scos pe usa fabricii, bine ca a si costat cat 3-4 yarisuri

ideea era ca sunt oameni care iau clasa mica pentru fix asta vor, fie ca e la moda (prietenul meu cu yaris pentru sora lui), fie ca asta au nevoie si in nici un caz mai mare (nasul meu cu polo pentru sotie), fie ca asta le place cum arata (un prieten care a lua ibiza), defapt toti trei de mai sus i-a durut in cot de teste, review, comparatii, asta au vrut, asta au luat

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 08 noiembrie 2007 - 04:27

  • 0

#329 neron

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 644 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 04
  • Location:Bucuresti - Ploiesti
  • Marca:Citroen
  • Model:C4
  • Motorizare:1.6HDI 110cp

Scris 08 noiembrie 2007 - 04:35

Pai am avut o balena de Mitsubishi Galant din '86 si un Clio Symbol, ambele sedan si cu portbagaj mare (510l). Acum am C4 cu portbagaj mult mai mic (320l), dar mult mai practic.

Revin si intreb: Daca pe nimeni nu a interesat datele tehnice si performantele atunci ce relevanta mai are testul respectiv?
  • 0

#330 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 08 noiembrie 2007 - 04:40

pai testul e bun pentru discutii inutile pe forum si pentru a vinde reviste cu masini celor pasionati :) cine isi ia masina se duce singur si le testeaza, eu nu stiu pe nimeni suficient de naiv sa isi ia masin cu ochii inchisi dupa nu stiu ce test din reviste
  • 0

#331 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 08 noiembrie 2007 - 04:45

In momentul in care iti permiti sa iei si sa pastrezi 2 A6, un Passat etc ... evident ca o alta masina nu va trebui sa indeplineasca prea multe conditii. Insa daca era vorba ca in familie sa nu fi fost nici o alta masina, nu cred ca lua Yaris
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#332 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 08 noiembrie 2007 - 04:51

da, asa e, cele doua situatii cu yaris si polo au luat aceste masini ca a patra respectiv a cincea masina si ambii au mers direct la tinta, fara nici o comparatie, test, pret, voia modelul ALA, deci versus cu clasa mai mare sau cu alta marca erau excluse, si nu zic ca asta ar face majoritatea clientilor, dar este foarte posibil sa fie destul de multi asa
si noi era sa luam polo, ca a treia masina dar am ajuns la golf pana la urma, si iarasi criteriul de pret de achizitie era total neimportant, era discutie intre utilitate, dotari, calitate, in nici un caz de pret tinand cont de diferenta de la 15 la 20 mii euro, adica nici polo nu era foarte ieftin nici golf foarte scump

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 08 noiembrie 2007 - 04:58

  • 0

#333 Legionaru'

    master of VVT-i

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 660 Mesaje:
Inregistrat: 28-iulie 05
  • Location:Craiova
  • Marca:Toyota
  • Model:Avensis
  • Motorizare:1.8 VVT-i

Scris 08 noiembrie 2007 - 11:40

Avensis-ul meu dupa aproape 2 ani arata foarte bine.Nu fete de usi roase ,nu tapiterie scamosata, nu volan ros!
Poate a fost masina de plimbat catelul! :D
  • 0
TODAY TOMORROW TOYOTA

#334 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 08 noiembrie 2007 - 11:55

Se poate ca varianta precedenta de Yaris sa nu fi avut materialele la fel de bune ... insa mi se pare mult sa se ajunga la starea pe care o descrisese sandu. Oricum, o masina din clasa mica, oricat de spatioasa ar fi (ca totusi, ptr sofer + pasager ofera destul loc) nu se poate compara cu o compacta, in momentul in care un ecuatia intra si un bebe

Dintre masinile din clasa mica, in momentul de fata mi'ar face cu ochiul un Swift 4x4. Singurul aspect care ma deranjeaza la prima vedere sunt materialele consolei centrale, care sunt lucioase si lasa impresia de jucarie :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#335 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 09 noiembrie 2007 - 08:22

defapt toti trei de mai sus i-a durut in cot de teste, review, comparatii, asta au vrut, asta au luat

Foarte istet, n-am ce spune... :cunaooooo: Banuiesc ca si Passat sau mai stiu eu ce si-au luat tot ca asa a vrut muschiu' lor. Cu un astfel de "rationement" e greu sa te pui...
  • 0

#336 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 09 noiembrie 2007 - 02:09

depinde de gustul fiecaruia,daca ar fi sa am doar o masina as lua compacta pentru ca e ok de mers cu ea si in oras si in afara,altfel ideal ar fi 1 bucata clasa mica pt oras si 1 bucata sedan sau hatch mai maricel pt afara.Momentan eu asta incerc sa fac - sa mai iau o masina pt extraurban pt oras Fiesta e acceptabila dar afara trebuie altceva.
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#337 rzv74

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 259 Mesaje:
Inregistrat: 28-octombrie 02
  • Location:bacau

Scris 29 februarie 2008 - 09:43

Kleinwagen-Bestenliste dupa autobild

Rang Hersteller Modell Grundpreis (€) Punkte im Test
1. Skoda Fabia 1.6 16V Ambiente 15.440 457
2. Toyota Yaris 1.4 D-4D Luna 15.790 443
2. Skoda Fabia 1.2 HTP Ambiente 12.540 443
4. Skoda Fabia 1.4 16V Sport 15.640 440
5. Opel Corsa 1.3 CDTI Edition 17.050 439
6. Kia Picanto 1.1 LX 9130 437
7. Peugeot 207 Tendance HDi FAP 110 17.100 436
7. VW Fox 1.4 11.025 436
9. Mazda 2 1.3 MZR Independence 14.200 435
10. Toyota Yaris 1.3 VVTi Luna 14.340 432
11. Toyota Yaris 1.0 VVTi 11.490 430
12. Mazda 2 1.3 MZR Independence 13.700 429
13. Renault Clio 1.5 dCi FAP Edition Dynamique 17.200 428
14. Renault Clio 1.2 16V Edition Dynami. 14.850 424
15. Mitsubishi Colt 1.3 Inform 13.290 423

http://www.autobild....ste_586828.html

Aceasta postare a fost editata de rzv74: 29 februarie 2008 - 09:44

  • 0

#338 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 29 februarie 2008 - 10:04

haide bre daca si fox a ajuns sa aiba mai multe puncte ca renault clio..
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#339 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 august 2008 - 02:50

http://www.autozeitu...?render=0135241

Imagine amplasata

Opel Corsa 1.4 Twinport
Peugeot 207 95 VTi
Renault Clio 1.2 16V TCE
Seat Ibiza 1.4 16V
Skoda Fabia 1.4 16V
Toyota Yaris 1.3 VVT-i
VW Polo 1.4

With sport equipment consistently on driving dynamics trimmed, the new Seat Ibiza drives on the second place. Owing to the better comfort however the balanced, inexpensive Skoda Fabia wins this test. With the angejahrten VOLKSWAGEN Polo at the third place, occupies the VW group the winner Treppchen finally completely. The small point distances of the following candidates show that it does not concern with them by any means bad cars, but that better good enemy is always. Thus Toyota with smallest consumption and highest variability, the Renault with the strongest engine, the Peugeot with the highest terminal velocity scores, while OPEL ties the most sumptuous warranty package. In addition the Corsa wins the body chapter.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#340 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 13 august 2008 - 03:07

Chiar daca nu pot sa zic ca ma omor dupa ClioIII, 1.2T m'ar atrage spre el. Pe locul 2 as pune Yaris'ul
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#341 Mugur_Cosma

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 969 Mesaje:
Inregistrat: 19-februarie 05
  • Location:Piatra Neamt
  • Marca:Toyota
  • Model:PRIUS
  • Motorizare:Hybrid

Scris 28 august 2008 - 07:39

Fiesta vs. Corsa

http://www.autoexpre...a_vs_corsa.html
  • 0

#342 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 28 august 2008 - 12:14

Mi se pare destul de slab sa oferi din 1.6TDCi doar 88 CP, cat ofera Corsa din 1.3. Ce e si mai ciudat e ca si cuplul maxim e acelasi 204vs200 Nm/1750rpm.
At the track, the Ford covered 0-60mph in 12.5 seconds, which makes it two-tenths of a second faster than its rival here. The message is rammed home with the in-gear figures, because the run from 30-70mph took 1.7 seconds longer in the Corsa.

Avantajul Corsei il consider cutia in 6 trepte, iar al Fiestei - noutatea
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#343 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 21 octombrie 2008 - 12:41

Ford Fiesta vs...
Opel Corsa
Skoda Fabia
Seat Ibiza
Mazda 2
VW Polo
Suzuki Swift
Toyota Yaris

http://www.autobild....est_794773.html
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#344 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 26 iulie 2010 - 10:50

Imagine amplasata

Autos im Test

VW Polo GTI
PS/KW 179/132
0-100 km/h in 6.80s,
Vorderrad, 7-Gang-Doppelkupplung
Spitze 229 km/h
Preis 22500 €

Citroën DS3 THP 150
PS/KW 156/115
0-100 km/h in 7.20s,
Vorderrad, 6 Gang manuell
Spitze 214 km/h
Preis 19800 €

Seat Ibiza Cupra
PS/KW 179/132
0-100 km/h in 7.50s,
Vorderrad, 7-Gang-Doppelkupplung
Spitze 225 km/h
Preis 23840 €

Mini Cooper S
PS/KW 184/135
0-100 km/h in 7.60s,
Vorderrad, 6 Gang manuell
Spitze 228 km/h
Preis 23300 €

Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 16V QV
PS/KW 170/125
0-100 km/h in 7.90s,
Vorderrad, 6 Gang manuell
Spitze 219 km/h
Preis 20950 €

Under the sporty small cars the new VOLKSWAGEN Polo GTI at first attempt can become generally accepted. It creates most convincingly splits between everyday life fitness and driving fun. The surprise of the comparison is called however Citroën DS3. It is drivingdynamically a force and scores with its strong engine, it is still the most favorable car in the field. The Ibiza Cupra can set - apart from the drive strand - in addition, no points of gloss, shows no real weaknesses. The mini is still unsurpassed on the racing course, is however small and expensive. The Alfa remains only the last place, with engine and driving dynamics has it a checking. But owing to its good everyday life fitness and the shot of Italian Extravaganz also he is worth a consideration.

http://www.autozeitu...leinwagen/fazit
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi