Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Hot Hatches - Comparativ Mare


  • Please log in to reply
273 replies to this topic

Poll: Hot Hatches - Comparativ Mare (80 membri au votat)

Ce preferati?

  1. Audi S3 (15 voturi [19.23%])

    Procentaj din vot: 19.23%

  2. BMW 130i M-Pack (7 voturi [8.97%])

    Procentaj din vot: 8.97%

  3. Ford Focus ST (9 voturi [11.54%])

    Procentaj din vot: 11.54%

  4. Honda Civic Type-R (16 voturi [20.51%])

    Procentaj din vot: 20.51%

  5. Mini Cooper S (1 voturi [1.28%])

    Procentaj din vot: 1.28%

  6. Opel Astra OPC (Vauxhall Astra VXR) (4 voturi [5.13%])

    Procentaj din vot: 5.13%

  7. Renault Clio RS (0 voturi [0.00%])

    Procentaj din vot: 0.00%

  8. Renault Megane RS (8 voturi [10.26%])

    Procentaj din vot: 10.26%

  9. Seat Leon Cupra (2 voturi [2.56%])

    Procentaj din vot: 2.56%

  10. VW Golf GTI / Golf GTI Edition 30 (3 voturi [3.85%])

    Procentaj din vot: 3.85%

  11. VW Golf R32 (6 voturi [7.69%])

    Procentaj din vot: 7.69%

  12. Volvo C30 T5 (2 voturi [2.56%])

    Procentaj din vot: 2.56%

  13. 147 GTA - Autodelta (0 voturi [0.00%])

    Procentaj din vot: 0.00%

  14. Mazda 3 MPS (4 voturi [5.13%])

    Procentaj din vot: 5.13%

  15. Dodge Caliber R/T (1 voturi [1.28%])

    Procentaj din vot: 1.28%

Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#101 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 mai 2007 - 09:24

Asa e, calitatea costa. E valabil in orice domeniu.
Studii de fiabilitate ? Uita-te pe strada si compara un Renault de acum 10-15 ani ani cu un Audi din aceeasi perioada.
  • 0

#102 Sandman_

    software engineer

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 Mesaje:
Inregistrat: 21-martie 05
  • Location:Viena
  • Marca:Renault
  • Model:Megane 2 CC
  • Motorizare:2.0 16v 136CP

Scris 28 mai 2007 - 09:24

hmmmm... nu e exeprtiza lor?
Ai vazut cumva Megane 2 RS R26 si clio sport R27?
Nu te intreb daca ai mers cu ele, pentru ca nu prea aveai unde, insa chiar am impresia ca te gandesti la M2 Sedan cand vorbesti despre M2RS sau Clio sport.

@Relu: alt argument mai bun n-ai?
Daca eu te pun sa compari monopostul lui FA de anul trecut cu orice masina de F1 facuta de Audi, ti se pare normal?
Sau mai bine comparam un Renault din anii '30 cu un Audi din aceeasi perioada?

Aceasta postare a fost editata de Sandman_: 28 mai 2007 - 09:29

  • 0
Renault Megane 2 Coupe-Cabriolet: 2,0 16v 136CP
and the best is still to come...

#103 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 28 mai 2007 - 09:28

Las' ca am vazut io sambata la TV Megane RS... Cum, nene, la masina ce se vrea sport, sa ai suspensie non-independenta pe spate in 2007... (nu dati cu pietre, sunt racit si nu-mi vine termenul in cap...).
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#104 Sandman_

    software engineer

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 Mesaje:
Inregistrat: 21-martie 05
  • Location:Viena
  • Marca:Renault
  • Model:Megane 2 CC
  • Motorizare:2.0 16v 136CP

Scris 28 mai 2007 - 09:31

Viper: si atunci de ce este comparabila cu S3 ca si performante?
Sa nu ma intelegeti gresit: nu spun ca este aceeasi calitate. E clar ca la Audi e mai buna calitatea materialelor folosite la interior, insa nu cred ca asta ar justifica un pret cu 60%(R26) sau 90% (RS phase 1) pentru S3.

Aceasta postare a fost editata de Sandman_: 28 mai 2007 - 09:42

  • 0
Renault Megane 2 Coupe-Cabriolet: 2,0 16v 136CP
and the best is still to come...

#105 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 28 mai 2007 - 09:41

Nu stiu, orice poate fi comparat cu orice, de aia se cheama comparatie (:(). Dar RS asta de a fost prezentat era Diesel (?!) si cu suspensia cum am zis mai sus (chiar, cum ii zice?).
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#106 Sandman_

    software engineer

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 Mesaje:
Inregistrat: 21-martie 05
  • Location:Viena
  • Marca:Renault
  • Model:Megane 2 CC
  • Motorizare:2.0 16v 136CP

Scris 28 mai 2007 - 09:46

Ma bucur ca imi dai dreptate (:().
Suspensia cred ca se numeste semi-independenta (sau ceva de genul).
Eu am vazut testul mare pe hot-hatchuri (vreo 15).
S3 a luat 145p si R26 vreo 140p la testul "obiectiv" (timpi pe circuit, demaraj, etc...), strict sportiv.
Primele 5 au intrat la testul "subiectiv" (feeling interior, etc...), iar R26 a castigat.
  • 0
Renault Megane 2 Coupe-Cabriolet: 2,0 16v 136CP
and the best is still to come...

#107 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 mai 2007 - 10:28

Exista masini performante dar in acelasi timp mai "accesibile" pentru cei cu buget redus dar totusi dornici de senzatii tari.
Daca se discuta strict de performante, e OK. Dar daca se vrea mai mult decit performanta, se baga mina mai adinc in buzunar si se trece la categoria "premium". Ca unele "premium" sunt "overpriced", tot ce se poate, numai ca e greu ( daca nu imposibil ) sa judecam noi care sunt alea.
  • 0

#108 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 28 mai 2007 - 11:08

R26 si S3....pai da pentru cine isi ia masina sa mearga numai pe circuit probabil ca merita....desi eu zic ca quattro bate tractiunea fata. Ia pune niste mazga pe jos si repeta testul ...Dar cum ramane cu tinuta de drum, confortul la rulare, feeling-ul, prezenta unor materiale placute la interior, si alte chestii subiective pe care le simti mai des decat comporatrea pe circuit ? Si mai e o treaba....de ce nu se vand M2 RS la noi decat foarte prost? De ce nu si-au facut loc pe piata in timp ce competitorii vand bine de tot? Sa fie numai din snobism?Plac mai mult "cele patrui nule"? fata de rombul cromat? - totusi e plin de masini renault deci n-as zice ca asta e motivul...

Aceasta postare a fost editata de DOOM: 28 mai 2007 - 11:09

  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#109 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 28 mai 2007 - 11:28

Suspensia spate este cam singura greseala a lui R26 (ar mai fi si greutatea), insa asta nu dovedeste decit stiinta lui Reno in a tuna suspensiile. Asa cum o idependenta reglata aiurea te arunca in balarii, asa si o semi independenta realizata pertinent duce la un comportament neutru si stabil.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#110 Sandman_

    software engineer

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 Mesaje:
Inregistrat: 21-martie 05
  • Location:Viena
  • Marca:Renault
  • Model:Megane 2 CC
  • Motorizare:2.0 16v 136CP

Scris 28 mai 2007 - 11:29

da. atat timp cat romanul stie de bemveu, mercedes, volzvag�n si audi, in mare parte este snobismul.
In al doilea rand este indeea invechita: masinile nemtesti sunt cele mai tari(care intra la snobism) si cele franceze sunt de r***t.

Iar daca tot vorbim de senzatii, figuri si trecut la premium, S3 trece de 40k daca ii pui piele, jante de 18" si alte dotari sportive.
Iar de banii astia devine accesibil un 350Z. (E un caz impins la extrema, insa nu cred ca se poate compara senzatia intr-un S3 cu cea dintr-un 350Z (cu toate ca VIPER spune ca orice doua lucruri pot fi comparate).

Referitor la suspensii si stabilitate, e clar ca tractiunea fata e mai slaba decat quattro, insa R26 are LSD, care compenseaza enorm din stangacia suspensiei (care apare si pe CivicR, aviz amatorilor, si alte hot-hatchuri)

Aceasta postare a fost editata de Sandman_: 28 mai 2007 - 11:30

  • 0
Renault Megane 2 Coupe-Cabriolet: 2,0 16v 136CP
and the best is still to come...

#111 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 28 mai 2007 - 11:42

sandman, cum spunea si doom mai sus : care snob isi cumpara hatch ??
la 40 000 cred ca te poti apropia de E 200.(ma rog, am impresia ca fosta generatie) dar intelegi ce vreau sa zic.
sa nu mai vorbim de ce passat iti cumperi la banu asta.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#112 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 28 mai 2007 - 12:56

La 40 k orice snob isi ia noul C-Klasse cu kit exterior AMG...Eu refuz sa cred ca o masina inseamna doar performante...sunt atatea aspecte subiective ca mi-ar lua prea mult sa le enumar. Faptul ca R26 e mai bun pe circuit ca alte masini asta nu o face superioara acelor masini per total...mie mi se pare esential sa te simti ok la interior ..ca doar acolo stai cel mai mult timp...iar la partea asta nu pot sa ma declar incantat de Renault ( am avut si eu masina Renault deci nu vorbesc aiurea) .Sunt unii pentru care nu conteaza aspectul asta asa mult.
Senzatii....pai S3 e 4x4 iar 350z RWD....e cu totul alta filozofie in spatele celor doua masini.
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#113 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 28 mai 2007 - 02:29

bhey ziceti ca toti v-ati nascut pe circuit, si pe circuit traiti si mergeti la servici and stuff :rolleyes:
depinde de posibilitatile fianciare. pana la un anumit nivel de pret e bun si meganu. daca iti permiti mai mult, e normal sa iei ceva mai "bun".
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#114 Sandman_

    software engineer

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 Mesaje:
Inregistrat: 21-martie 05
  • Location:Viena
  • Marca:Renault
  • Model:Megane 2 CC
  • Motorizare:2.0 16v 136CP

Scris 28 mai 2007 - 02:56

Doom: foarte corect: senzatia e mult mai tare la RWD, iar pe carosabil uscat, AWD are un comportament usor subvirator, pe care nu cred ca ti-l doresti.

Referitor la "cum te simti in masina", iti pun si tie intrebarea pe care am lansat-o mai devreme pentru VIPER: Ai mers vreodata intr-un R26 (ca sa largim putin posibilitatile, nu te intreb daca ai condus)?
  • 0
Renault Megane 2 Coupe-Cabriolet: 2,0 16v 136CP
and the best is still to come...

#115 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 28 mai 2007 - 04:50

Cu R26 nu...cu megane 2 da si sofer si pasager.Dar tu ai mers cu S3 sau R26?
Despre AWD vs RWD cred ca trebuie alt topic separat, ca si aici parerile sunt impartite :rolleyes: . Oricum postul lui ska mi se pare cel mai inspirat si mai obiectiv...noi dezbatem aici fix pielea ursului din padure.
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#116 Sandman_

    software engineer

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 Mesaje:
Inregistrat: 21-martie 05
  • Location:Viena
  • Marca:Renault
  • Model:Megane 2 CC
  • Motorizare:2.0 16v 136CP

Scris 28 mai 2007 - 09:18

Eu cu R26 am mers, ce-i drept, doar o ora, dar e diferenta mare intre M2CC si R26; intre M2Sedan si R26 e enorma.... Cu S3 nu am mers, ci doar l-am "inspectat" la un salon auto.

Pana una alta, marele dezavantaj al lui R26 este ca e facut de francezi si ca e albastru.
  • 0
Renault Megane 2 Coupe-Cabriolet: 2,0 16v 136CP
and the best is still to come...

#117 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 28 mai 2007 - 09:21

Pai se vede ca esti inca sub vraja lui R26...ca sa fii obiectiv tre sa dai o tura si cu S3 ...dupa aceea astept verdictul :)
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#118 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 28 mai 2007 - 09:26

eu am votat cu forester care e 20-22 de mii cip, daca e sa vedem masina per ansamblu si la utilitate in romania si in mod normal. desigur e viziunea mea, ce te poate speria e aceasta tractiune 50-50 (fara alte electronice) si cei 20cm garda la sol, pt ca in curbe trebuie sa te obisnuiesti cu ele, dar cum nu le ia nimeni pt mers pe circuit, am considerat ca la banii astia nu poti avea o alta masina care sa-ti ofere senzatiile alea si sa ma pot duce la cumparaturi linistit sau in concediu cu toate valizele (in golf nu-mi incape decat una in portbagaj). iar pe un drum de munte sau cu baltoace masina se simte foarte bine. desigur nu e masina perfecta, poate ca unele vor demara mai repede, poate ca nu arata suficient de sport, poate ca audi e mai luxoasa, insa pana la un turbo S mai e cale lunga.

cat priveste drumurile super virajate de munte, oare cat la % din km parcursi de masina ar fi drum virajat de munte pe care sa nu-ti sara rotile sau sa nu-ti lustruiesti scutul?

dintre cele enumerate, GTI cu DSG (conteaza enorm la masina asta) si type-r ar fi alegerea. S3 imi place mult, dar mi se pare scump.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#119 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 mai 2007 - 10:47

Eu cu R26 am mers, ce-i drept, doar o ora, dar e diferenta mare intre M2CC si R26; intre M2Sedan si R26 e enorma.... Cu S3 nu am mers, ci doar l-am "inspectat" la un salon auto.

Pana una alta, marele dezavantaj al lui R26 este ca e facut de francezi si ca e albastru.

lasa ca as vrea eu unul...sa-mi pun sigla dci pe aripi, sa fie doar pt cunoscatori...si apoi sa ma distrez un pic :)
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#120 Sandman_

    software engineer

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 Mesaje:
Inregistrat: 21-martie 05
  • Location:Viena
  • Marca:Renault
  • Model:Megane 2 CC
  • Motorizare:2.0 16v 136CP

Scris 29 mai 2007 - 09:28

Pai se vede ca esti inca sub vraja lui R26...ca sa fii obiectiv tre sa dai o tura si cu S3 ...dupa aceea astept verdictul :)


Bravo dl Dr. Ai si pus diagnosticul. Ca e malpraxis, este alta poveste.
Repet:
eu am condus R26 si m-am urcat in S3. Mi-a placut mai mult interiorul de S3, insa nu suficient de mult incat sa justifice difereta de pret (10k� sau 33%).
tu nu te-ai urcat in nici una dintre cele 2, insa spui ca S3 este foarte departe de R26 facand o extrapolare de la comparatia M2 sedan vs A3.

Aici am cam clarificat "cine vorbeste in cunostinta de cauza".

Trecand la partea cu obiectivismul, n-am pretins niciodata ca sunt 100% obiectiv, insa am dat rezultatele unui test de hot-hatchuri, care ar trebui sa te retina putin de la a face afirmatii gratuite.

MikeTek: mai bine iti iei S3 si pui 1,9SDI pe haion

Aceasta postare a fost editata de Sandman_: 29 mai 2007 - 09:29

  • 0
Renault Megane 2 Coupe-Cabriolet: 2,0 16v 136CP
and the best is still to come...

#121 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 mai 2007 - 09:30

la S3 cred ca +-ul e tractiunea si suspensia.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#122 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 29 mai 2007 - 12:07

M-am urcat in Megane RS si in S3 dar nu am mers. Oricum sunt de parere ca ai luat ca atac la persoana ce am zis eu acolo si nu e deloc asa.Imi pare rau ca ai inteles gresit dar chiar sunt de parere ca dupa un drive test cu S3 ai putea sa dai un verdict 100% obiectiv.Nu am zis ca S3 e mult peste R26 ci ca e in alta liga de preturi si ca imi pare o masina mai completa din cauza AWD fata de FWD de la Megane.Nu cred ca sunt gratuitati...dar o sa incerc sa ma abtin de la alte comentarii pe viitor.
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#123 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 mai 2007 - 12:48

eu nu inteleg cum de va certati pt 2 masini total diferite si ca solutie tehnica si ca public tinta. nu cred ca nimeni cu bani suficienti ar lua megane de ex, dar nici cine-l are nu poate fi desconsiderat. undeva la mijloc intre cele 2 sta foarte bine GTI DSG.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#124 Sandman_

    software engineer

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 Mesaje:
Inregistrat: 21-martie 05
  • Location:Viena
  • Marca:Renault
  • Model:Megane 2 CC
  • Motorizare:2.0 16v 136CP

Scris 29 mai 2007 - 01:04

Corect: scump si cu performante scazute. In 2004 zicea Haug ca avea de decis intre o masina rapida si nefiabila si una fiabila si lenta. Pana la urma i-a iesit una lenta si nefiabila. :(

DOOM: poate ca si eu m-am aprins prea tare, insa nici tu nu ai fost foarte explicit. Pede alta parte, LSD de pe R26 (nu drogul LSD) are rolul lui si reduce considerabil dezavantajele FWD fata de AWD (evident, nu le elimina).
  • 0
Renault Megane 2 Coupe-Cabriolet: 2,0 16v 136CP
and the best is still to come...

#125 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 29 mai 2007 - 02:30

Dar nici S3 nu sta mai bine cand te gandesti la FWD...sistemul este unul HALDEX si nu Torsen, adica pe romaneste 4Motion.
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi