Hot Hatches - Comparativ Mare
#101
Scris 28 mai 2007 - 09:24
Studii de fiabilitate ? Uita-te pe strada si compara un Renault de acum 10-15 ani ani cu un Audi din aceeasi perioada.
#102
Scris 28 mai 2007 - 09:24
Ai vazut cumva Megane 2 RS R26 si clio sport R27?
Nu te intreb daca ai mers cu ele, pentru ca nu prea aveai unde, insa chiar am impresia ca te gandesti la M2 Sedan cand vorbesti despre M2RS sau Clio sport.
@Relu: alt argument mai bun n-ai?
Daca eu te pun sa compari monopostul lui FA de anul trecut cu orice masina de F1 facuta de Audi, ti se pare normal?
Sau mai bine comparam un Renault din anii '30 cu un Audi din aceeasi perioada?
Aceasta postare a fost editata de Sandman_: 28 mai 2007 - 09:29
and the best is still to come...
#103
Scris 28 mai 2007 - 09:28
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#104
Scris 28 mai 2007 - 09:31
Sa nu ma intelegeti gresit: nu spun ca este aceeasi calitate. E clar ca la Audi e mai buna calitatea materialelor folosite la interior, insa nu cred ca asta ar justifica un pret cu 60%(R26) sau 90% (RS phase 1) pentru S3.
Aceasta postare a fost editata de Sandman_: 28 mai 2007 - 09:42
and the best is still to come...
#105
Scris 28 mai 2007 - 09:41
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#106
Scris 28 mai 2007 - 09:46
Suspensia cred ca se numeste semi-independenta (sau ceva de genul).
Eu am vazut testul mare pe hot-hatchuri (vreo 15).
S3 a luat 145p si R26 vreo 140p la testul "obiectiv" (timpi pe circuit, demaraj, etc...), strict sportiv.
Primele 5 au intrat la testul "subiectiv" (feeling interior, etc...), iar R26 a castigat.
and the best is still to come...
#107
Scris 28 mai 2007 - 10:28
Daca se discuta strict de performante, e OK. Dar daca se vrea mai mult decit performanta, se baga mina mai adinc in buzunar si se trece la categoria "premium". Ca unele "premium" sunt "overpriced", tot ce se poate, numai ca e greu ( daca nu imposibil ) sa judecam noi care sunt alea.
#108
Scris 28 mai 2007 - 11:08
Aceasta postare a fost editata de DOOM: 28 mai 2007 - 11:09
VW Passat B6
#109
Scris 28 mai 2007 - 11:28
ACrew style
#110
Scris 28 mai 2007 - 11:29
In al doilea rand este indeea invechita: masinile nemtesti sunt cele mai tari(care intra la snobism) si cele franceze sunt de r***t.
Iar daca tot vorbim de senzatii, figuri si trecut la premium, S3 trece de 40k daca ii pui piele, jante de 18" si alte dotari sportive.
Iar de banii astia devine accesibil un 350Z. (E un caz impins la extrema, insa nu cred ca se poate compara senzatia intr-un S3 cu cea dintr-un 350Z (cu toate ca VIPER spune ca orice doua lucruri pot fi comparate).
Referitor la suspensii si stabilitate, e clar ca tractiunea fata e mai slaba decat quattro, insa R26 are LSD, care compenseaza enorm din stangacia suspensiei (care apare si pe CivicR, aviz amatorilor, si alte hot-hatchuri)
Aceasta postare a fost editata de Sandman_: 28 mai 2007 - 11:30
and the best is still to come...
#111
Scris 28 mai 2007 - 11:42
la 40 000 cred ca te poti apropia de E 200.(ma rog, am impresia ca fosta generatie) dar intelegi ce vreau sa zic.
sa nu mai vorbim de ce passat iti cumperi la banu asta.
#112
Scris 28 mai 2007 - 12:56
Senzatii....pai S3 e 4x4 iar 350z RWD....e cu totul alta filozofie in spatele celor doua masini.
VW Passat B6
#113
Scris 28 mai 2007 - 02:29
depinde de posibilitatile fianciare. pana la un anumit nivel de pret e bun si meganu. daca iti permiti mai mult, e normal sa iei ceva mai "bun".
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#114
Scris 28 mai 2007 - 02:56
Referitor la "cum te simti in masina", iti pun si tie intrebarea pe care am lansat-o mai devreme pentru VIPER: Ai mers vreodata intr-un R26 (ca sa largim putin posibilitatile, nu te intreb daca ai condus)?
and the best is still to come...
#115
Scris 28 mai 2007 - 04:50
Despre AWD vs RWD cred ca trebuie alt topic separat, ca si aici parerile sunt impartite . Oricum postul lui ska mi se pare cel mai inspirat si mai obiectiv...noi dezbatem aici fix pielea ursului din padure.
VW Passat B6
#116
Scris 28 mai 2007 - 09:18
Pana una alta, marele dezavantaj al lui R26 este ca e facut de francezi si ca e albastru.
and the best is still to come...
#117
Scris 28 mai 2007 - 09:21
VW Passat B6
#118
Scris 28 mai 2007 - 09:26
cat priveste drumurile super virajate de munte, oare cat la % din km parcursi de masina ar fi drum virajat de munte pe care sa nu-ti sara rotile sau sa nu-ti lustruiesti scutul?
dintre cele enumerate, GTI cu DSG (conteaza enorm la masina asta) si type-r ar fi alegerea. S3 imi place mult, dar mi se pare scump.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#119
Scris 28 mai 2007 - 10:47
lasa ca as vrea eu unul...sa-mi pun sigla dci pe aripi, sa fie doar pt cunoscatori...si apoi sa ma distrez un picEu cu R26 am mers, ce-i drept, doar o ora, dar e diferenta mare intre M2CC si R26; intre M2Sedan si R26 e enorma.... Cu S3 nu am mers, ci doar l-am "inspectat" la un salon auto.
Pana una alta, marele dezavantaj al lui R26 este ca e facut de francezi si ca e albastru.
#120
Scris 29 mai 2007 - 09:28
Pai se vede ca esti inca sub vraja lui R26...ca sa fii obiectiv tre sa dai o tura si cu S3 ...dupa aceea astept verdictul
Bravo dl Dr. Ai si pus diagnosticul. Ca e malpraxis, este alta poveste.
Repet:
eu am condus R26 si m-am urcat in S3. Mi-a placut mai mult interiorul de S3, insa nu suficient de mult incat sa justifice difereta de pret (10k� sau 33%).
tu nu te-ai urcat in nici una dintre cele 2, insa spui ca S3 este foarte departe de R26 facand o extrapolare de la comparatia M2 sedan vs A3.
Aici am cam clarificat "cine vorbeste in cunostinta de cauza".
Trecand la partea cu obiectivismul, n-am pretins niciodata ca sunt 100% obiectiv, insa am dat rezultatele unui test de hot-hatchuri, care ar trebui sa te retina putin de la a face afirmatii gratuite.
MikeTek: mai bine iti iei S3 si pui 1,9SDI pe haion
Aceasta postare a fost editata de Sandman_: 29 mai 2007 - 09:29
and the best is still to come...
#121
Scris 29 mai 2007 - 09:30
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#122
Scris 29 mai 2007 - 12:07
VW Passat B6
#123
Scris 29 mai 2007 - 12:48
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#124
Scris 29 mai 2007 - 01:04
DOOM: poate ca si eu m-am aprins prea tare, insa nici tu nu ai fost foarte explicit. Pede alta parte, LSD de pe R26 (nu drogul LSD) are rolul lui si reduce considerabil dezavantajele FWD fata de AWD (evident, nu le elimina).
and the best is still to come...
#125
Scris 29 mai 2007 - 02:30
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi