Mazda CX-7
#101
Scris 19 noiembrie 2009 - 07:53
#102
Scris 19 noiembrie 2009 - 08:25
#103
Scris 19 noiembrie 2009 - 09:21
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#104
Scris 19 noiembrie 2009 - 09:28
#105
Scris 19 noiembrie 2009 - 09:44
#106
Scris 19 noiembrie 2009 - 09:47
#107
Scris 19 noiembrie 2009 - 10:33
relu, avem 2 "oftobane" in romania. dai CC la 250 si aia e, te trezesti la destinatie.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#108
Scris 19 noiembrie 2009 - 12:23
io totusi cred ca sub 5 nu poate sa consume.
e imposibil.
Aceasta postare a fost editata de ska: 19 noiembrie 2009 - 12:24
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#109
Scris 19 noiembrie 2009 - 12:33
poate nu te mai trezesti deloc, avand in vedere toti cercopitecii mai mai circula alaturi de tine pe oftobane.
Eventual chiar pe contrasens.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#110
Scris 20 noiembrie 2009 - 05:04
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#111
Scris 20 noiembrie 2009 - 07:52
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#112
Scris 27 decembrie 2009 - 09:34
Motorul trage foarte bine pe o plaja larga de turatii dand senzatia ca are chiar mai multi cai decat pare sa aiba pe hartie. Asa am citit, insa. Poate ne lamureste cineva mai pe faza, daca primele teste de presa nu au fost 100% sincere. Dragos, tu te-ai dat cu motorul asta?
Cai se simt, am o mazda 6 generatia veche, si se simt, dar mai ales cuplul, a mea are 360, din 2l nu e rau deloc. La generatia noua initial a fost pus acelasi motor de 2 litri dar umblat putin la el, 140 de cai in loc de 143 si 330 cuplu fata de 360 ... de unde si vorbele ca nu se simt caii la mazda, cum m-am dat cu acel model la un drive test pot sa confirm ca fata de a mea nu se simteau. Insa pe asta noua de 185 .... nici vorba de asa ceva.
Ca sa revin insa, ma bate gandul de ceva vreme sa o schimb pe un suv compact, si am incercat Outlander 2.2 si Cx7, si diesel, dar si benzina, asta din urma mai mult de curiozitate ca nu mi-as lua niciodata o masina care sa-mi consume 18% in oras si 9% pe autostrada la 100kmh.
Oricum outlanderul are 156 cai, si pe hartie zic ei 9.9 sec la 100kmh, pana aicea toate bune si frumoase, dar cand te urci in ea ai senzatia ca nu mai pleaca de pe loc, are reprize ok dar e puturoasa rau, cand m-am urcat inapoi in M6, care pe hartie are 9.6 la 100kmh, mi s-a parut ca am o masina sport mult mai rapida decat lasasem cu o ora in urma. Asta a fost senzatia.
Avand deja experienta cu Outlanderul, cand am vazut cifrele de la Cx7 m-am asteptat la ceva similar, dar supriza, nu a fost cazul. Inca stau si ma intreb, mint aia de la mitsu ? minte mazda ? era mitsu defect ??? Oricum masina e excelenta pentru gabarit, consumul a parut ok, iar pe autostrada la reprize trage excelent, mai bine decat M6
Acuma in calitate de posesor de mazda de 2 ani si ceva, plus o mazda 2 de un an jumate, pot sa va zic ca masinile nu sunt chiar fara de moarte cum erau cunoscute, service-ul BDT pentru mine a reprezentat o drama reala, si pentru alte cunostinte de altfel, Arian Motors sta mai bine la calitatea serviciilor si comportamentul fata de clienti, dar preturile la piese ... dezastru. Scump rau fratilor japonezele astea ... aia veche era mai ieftin rau.
CU toate problemele intampinate, incredibil de multe as adauga, probabil ca voi ramane la un cx7 in primavara, asta evident exceptand cazul in care castig la lot si trec pe o barcuta, un azimuth ceva mai mic de amarasteni
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#113
Scris 27 decembrie 2009 - 09:40
in rest, fara sa fiu rau, e greu sa ai pretentii de sportivitate la ce ai scris mai sus.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#114
Scris 27 decembrie 2009 - 09:50
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#115
Scris 27 decembrie 2009 - 09:53
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#116
Scris 27 decembrie 2009 - 10:06
o sa vad daca au cx7 diesel la drivetest sa vedem cine minte
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#117
Scris 30 decembrie 2009 - 03:15
ACrew style
#118
Scris 30 decembrie 2009 - 03:26
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#119
Scris 30 decembrie 2009 - 04:15
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#120
Scris 31 decembrie 2009 - 10:01
#121
Scris 31 decembrie 2009 - 10:02
#122
Scris 31 decembrie 2009 - 10:52
Tractoarele sunt pt arat 0-100 nu conteaza acolo
eu sunt mai modest
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#123
Scris 16 iulie 2010 - 10:52
In iarna 2007-2008 inainte de a opta in final pentru BMW 325iT, am facut un drive test la Timisoara cu un CX7, ma cucerise linia masinii si performantele motorului turbo (existent si pe Mazda 3 si 6, parca se numeau MPS, daca nu cumva gresesc), vazusem masina prima data la salonul auto de la Otopeni in 2007. Efectiv, nu puteai sa ramai indiferent la linia masinii, iar interiorul la varianta Revolution era grozav.
Deci programat la drivetest, inaintea mea facuse o tura un individ care nu parea sa fi avut multe masini pe mana, in fine, urca in masina cu cel de la reprezentanta, prima chestie care m-a socat a fost mirosul inconfundabil de ferodou frecat , era clar ca provenea de la ambreiajul frecat si nu de la frane. Ce m-a pus pe ganduri a fost reactia tipului: "A, masina este noua si mirosul este de la stratul de protectie aplicat pe motor, pana se arde complect, etc, etc" Adica texte, incerca sa ma ia de fraier! Buuun, am facut testu, masina era extraordinara, parca erai la bordul unui avion in faza de decolare, demaraj, modul cum statea pe sosea in curbe, sunetul motorului turbo, etc. Mi-a placut la nebunie. Dar m-a pus pe ganduri reactia omului de la firma, nu se putea sa nu stie ca sunt probleme cu ambreiajul, ce rost a avut sa ma minta. Atitudinea lui m-a facut efectiv sa renunt, cu regret.
Si am avut o satisfactie mai tarziu cand mi s-a confirmat banuiala, masina cu curie manuala a avut o deficienta de conceptie privind ambreiajul. Au fost deja mai multe situatii in care a cedat ambreiajul in perioada de garantie, cu scandal, Mazda Romania nu vroia sa schimbe ambreiajul in cadrul garantiei considerand ca este o problema de folosire defectuoasa a masinii. S-a scris si in presa de specialitate la vremea respectiva, ca raspuns la sesizarea unor proprietari de CX7.
Deci Relu are dreptate, au fost probleme cu ambreiajul. Varianta initiala (masina se pare ca s-a lansat initial in SUA) era cu cutie automata si nu au fost probleme, nu am inteles de ce nu au adus si in Europa varianta automata, la puterea de 260CP se impunea aceasta varianta. Ma gandesc ca la varianta diesel oricum nu mai exista aceasta problema. Nu am mai urmarit ce este cu varianta pe benzina de 260CP, a aparut cumva si cu cutie automata in Romania?
Deci varianta initiala pe benzina a fost un exemplu clar cum o masina cu certe calitati se poate compromite (poate este exagerat termenul) datorita unui viciu de conceptie si de marketing.
#124
Scris 16 iulie 2010 - 11:51
1. Maşinile japoneze chiar au acel miros. Am avut 2, ambele ziceai că au luat foc.
2. Ambreiajul poate fi sensibil, dar ţine mult şi de utilziator. Iar am avut, când mulţi se plângeau, ale mele n-au avut nici o problemă.
3. Este una dintre puţinele piese pt. care există şanse majore să poată fi schimbată cu ceva mult mai performant, nu aş fi lăsat niciodată un ambreiaj să mă facă să renunţ la o maşină bună, decât dacă nu ar putea fi înlocuit cu altceva.
4. Uneori ne văităm că alte maşini sunt de 2 ori mai scumpe, deşi toate arată la fel, dar nu înţelegem ce nu vedem, munca din spatele lor. Mereu există compromisuri pt. diverse aşteptări.
Aceasta postare a fost editata de cata69: 16 iulie 2010 - 01:01
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#125
Scris 16 iulie 2010 - 12:06
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi