Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 12 martie 2009 - 08:42
Tuning motor?
#126
Scris 12 martie 2009 - 08:40
#127
Scris 12 martie 2009 - 08:58
#128
Scris 12 martie 2009 - 10:16
la turbate se duce, nene.
#129
Scris 12 martie 2009 - 10:57
viteza maxima pe autostrada 215km/h...masina se comporta oribil,e un film de groaza
inca de la 140 incolo devine mult mai periculoasa....totul se schimba si ma refer la senzatie si de stapanirea si increderea care o ai la volan,si cel mai naspa mi se pare torq steeringu ala care e din ce in ce mai raspandit.
pt caroseria,franele,stabilitatea,directia asta 90 cai diesel sunt cei mai recomandati
ma uitam la siteul lu voinea ca motorul asta se poate duce pana la 190 CP...fereasca Cristos,cred ca sunt primul care se va duce la el pt downgrade,vreau 100CP sau 90
nu pot sa fac depasiri mai scurte,un pic mai in forta pe un drum mai stramt pe la 100-120 km/h ca nu pot tine volanul in mana
masina nu are defecte tehnice
poate ca sunt si eu un sofer foarte prost...
nu vreau sa fac comparatie cu fostul audi de 20 ani ca e derizoriu
asa ca inainte de caii multi putere sa ne mai uitam si la frane,la suspensii,directie,stabilitate....tentatia de viteza e mare
Aceasta postare a fost editata de IulianE.: 12 martie 2009 - 11:07
#130
Scris 12 martie 2009 - 11:06
l.e.
BRAVO ! :beerchug:
Aceasta postare a fost editata de Relu: 12 martie 2009 - 11:09
#131
Scris 12 martie 2009 - 11:35
si mai era si cu pachet de drumuri grele masina. deci si mai "nasol" la stabilitate si restul.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#132
Scris 12 martie 2009 - 11:47
#133
Scris 12 martie 2009 - 11:59
si la mine regulament
#134
Scris 12 martie 2009 - 01:13
O masina cu motorul modificat hardware, va deveni inevitabil mult mai putin placuta la condusul normal, decit varianta de fabrica. Se naste intrebarea: de ce sa modifici motorul care vine din fabrica pe masina daca nu te duci la liniutze ? Raspunsul corect este: degeaba !
O resoftare insa, daca e facuta corect, si in mod obligatoriu individual ( adica pe masina respectiva ), va face masina mai placuta la condus, indiferent de cistigul in putere finala. O resoftare buna te ajuta in primul rind in sarcinile partiale, in special in regimurile de turatii scazute. Daca nu-i asa, o faci degeaba.
#135
Scris 16 septembrie 2009 - 01:44
Nu toti ratacitorii... se si pierd..."
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi