Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 12 martie 2009 - 08:42
Tuning motor?
Started by mol, apr 01 2007 11:47
134 replies to this topic
#126
Scris 12 martie 2009 - 08:40
auoelu pauar box este cea mai mare tampenie posibila,da ceva rezultate dar nu cine stie ce.Asta cu resoftarea e cu dus si intors si eu am avut ceva discutii cu cineva care se jura ca imi da 20 de cai doar din soft,i-am propus sa facem teste dyno inainte si dupa si a fost de acord,acum mai am de schimbat o sonda lambda care da niste erori ca sa am totul ok la masina.Oricum daca nu ies caii probabil ca va fi masina de vina
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
#127
Scris 12 martie 2009 - 08:58
Cutiile astea se mai numesc "minciunele"
#128
Scris 12 martie 2009 - 10:16
resoftarea la aspirate e cu dus sau intors.
la turbate se duce, nene.
la turbate se duce, nene.
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.
#129
Scris 12 martie 2009 - 10:57
nu stiu asta cu caii putere,tiuningu,dar caruta mea are prea multi cai putere pt ce frane si suspensii ,directie de (cuvant urat) are.
viteza maxima pe autostrada 215km/h...masina se comporta oribil,e un film de groaza
inca de la 140 incolo devine mult mai periculoasa....totul se schimba si ma refer la senzatie si de stapanirea si increderea care o ai la volan,si cel mai naspa mi se pare torq steeringu ala care e din ce in ce mai raspandit.
pt caroseria,franele,stabilitatea,directia asta 90 cai diesel sunt cei mai recomandati
ma uitam la siteul lu voinea ca motorul asta se poate duce pana la 190 CP...fereasca Cristos,cred ca sunt primul care se va duce la el pt downgrade,vreau 100CP sau 90
nu pot sa fac depasiri mai scurte,un pic mai in forta pe un drum mai stramt pe la 100-120 km/h ca nu pot tine volanul in mana
masina nu are defecte tehnice
poate ca sunt si eu un sofer foarte prost...
nu vreau sa fac comparatie cu fostul audi de 20 ani ca e derizoriu
asa ca inainte de caii multi putere sa ne mai uitam si la frane,la suspensii,directie,stabilitate....tentatia de viteza e mare
viteza maxima pe autostrada 215km/h...masina se comporta oribil,e un film de groaza
inca de la 140 incolo devine mult mai periculoasa....totul se schimba si ma refer la senzatie si de stapanirea si increderea care o ai la volan,si cel mai naspa mi se pare torq steeringu ala care e din ce in ce mai raspandit.
pt caroseria,franele,stabilitatea,directia asta 90 cai diesel sunt cei mai recomandati
ma uitam la siteul lu voinea ca motorul asta se poate duce pana la 190 CP...fereasca Cristos,cred ca sunt primul care se va duce la el pt downgrade,vreau 100CP sau 90
nu pot sa fac depasiri mai scurte,un pic mai in forta pe un drum mai stramt pe la 100-120 km/h ca nu pot tine volanul in mana
masina nu are defecte tehnice
poate ca sunt si eu un sofer foarte prost...
nu vreau sa fac comparatie cu fostul audi de 20 ani ca e derizoriu
asa ca inainte de caii multi putere sa ne mai uitam si la frane,la suspensii,directie,stabilitate....tentatia de viteza e mare
Aceasta postare a fost editata de IulianE.: 12 martie 2009 - 11:07
#130
Scris 12 martie 2009 - 11:06
De ce n-ai bolduit ultimul paragraf ?
l.e.
BRAVO ! :beerchug:
l.e.
BRAVO ! :beerchug:
Aceasta postare a fost editata de Relu: 12 martie 2009 - 11:09
#131
Scris 12 martie 2009 - 11:35
las ca si eu am avut Octavia 1,8T cu toti cei 150cp ai sai, si sunt un sofer dement, si ma duc tare, si nu mi s-a intamplat nimic.
si mai era si cu pachet de drumuri grele masina. deci si mai "nasol" la stabilitate si restul.
si mai era si cu pachet de drumuri grele masina. deci si mai "nasol" la stabilitate si restul.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#132
Scris 12 martie 2009 - 11:47
Cred ca mol a pornit gresit topicul in 2007, se numeste "tuning motor" dar se discuta de chiptuning. Din cate stiu un singur membru garajul.ro a facut tuning real de motor (pe langa toate celelalte opratiuni implicite modificarii motorului).
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale
#133
Scris 12 martie 2009 - 11:59
sunt mai multi ce au facut upgrade nu doar cai putere ci si frane si altele pentru tinuta mai buna de drum. Chiar si eu sunt in urma cu caii la masina actuala tinand cont de franele de pe ea (350mm big size) si doar 270CP ... poate anul asta ma va ajuta sa trec de 300km dar intai sa vina suspensia
Topic despre OBD Chiptuning ::My VW Golf R32 :: My GOLF Plus :: TCM turbo - chiptuning company
si la mine regulament
si la mine regulament
#134
Scris 12 martie 2009 - 01:13
Discutind strict on-topic, eu nu as face un tuning hardware la motor pentru o masina de zi cu zi. Motivele sunt numeroase si implicatiile unui astfel de tuning apar in cascada.
O masina cu motorul modificat hardware, va deveni inevitabil mult mai putin placuta la condusul normal, decit varianta de fabrica. Se naste intrebarea: de ce sa modifici motorul care vine din fabrica pe masina daca nu te duci la liniutze ? Raspunsul corect este: degeaba !
O resoftare insa, daca e facuta corect, si in mod obligatoriu individual ( adica pe masina respectiva ), va face masina mai placuta la condus, indiferent de cistigul in putere finala. O resoftare buna te ajuta in primul rind in sarcinile partiale, in special in regimurile de turatii scazute. Daca nu-i asa, o faci degeaba.
O masina cu motorul modificat hardware, va deveni inevitabil mult mai putin placuta la condusul normal, decit varianta de fabrica. Se naste intrebarea: de ce sa modifici motorul care vine din fabrica pe masina daca nu te duci la liniutze ? Raspunsul corect este: degeaba !
O resoftare insa, daca e facuta corect, si in mod obligatoriu individual ( adica pe masina respectiva ), va face masina mai placuta la condus, indiferent de cistigul in putere finala. O resoftare buna te ajuta in primul rind in sarcinile partiale, in special in regimurile de turatii scazute. Daca nu-i asa, o faci degeaba.
#135
Scris 16 septembrie 2009 - 01:44
mol, sunt curios daca ai facut resoftare pana la urma si daca da, ce impresii ai castigat dupa modificare...
"Daca vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada ... fa-ti planuri...
Nu toti ratacitorii... se si pierd..."
Nu toti ratacitorii... se si pierd..."
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi