Tuning motor?
#76
Scris 11 februarie 2008 - 09:46
Hai s-o luam pe rind:
- Despre ce EGR vorbesti tu acolo ? stii ce-i ala ?
- Ce te face sa crezi ca e bine ce faci tu acolo la masini ?
- Ce pregtire tehnica ai de poti modifica in siguranta parametrii de functionare a unui motor ?
- Ce parametri monitorizezi in sarcina ? Stii cum e un Dyno cu frina ?
- Ce te face sa crezi ca o resoftare depinde de curtea in care o faci ? Tu cind ti-ai pus Outlook pe laptop te-ai dus la Microsoft ? Important e ca softul sa fie bun.
- Tunerii nu sunt medici curanti ci medici in chirugie plastica. O masina care merge rau se duce la service nu la tuner. La tuner merg cele care functioneaza perfect dar proprietarii vor mai mult. Riscurile sunt foarte mari daca nu ai softuri elaborate de firme care ofera GARANTIE gen: TCM, Dimsport, Prodrive, SKN, etc..... Toate firmele astea testeaza fiecare varianta de soft si impun anumite configuratii, nu merg la poezie ca la noi. In general softurile facute la noi sunt cam la plesneala, si daca vrei analogie cu medicina, proprietarii patesc ca Laura Andresan careia i-a picat tzitza dupa operatie....
Daca tot faci soft "personalizat", raspunde macar la intrebarile dinainte referitor la monitorizarea parametrilor de functionare a motorului, si evident daca dai garantie, si in ce consta ea.
#77
Scris 11 februarie 2008 - 10:24
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#78
Scris 11 februarie 2008 - 10:40
parerea mea.
deja la 200cp e altceva. sunt 60cp in plus. mai mult de 40% din valoarea originala a puterii.
si pana la urma, cat de mult dauneaza un astfel de tuning MODERAT motorului?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#79
Scris 11 februarie 2008 - 11:04
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#80
Scris 11 februarie 2008 - 01:16
u nu ai inteles...eu nu fac resoftari...
instalez un min computer in care scriu modif ale softului initial...adika in ecu masinii ramane softul initial....
in alta oridine de ideei...mai intrebat de unde stiu daca fac bine ceea ce fac...pai atata timp cat am o sc in domeniu si eu si oamenii mei avem luni de zile facute specializari in germania, japonia si asa mai departe...cred ca stiim ceea ce facem...
mai intrebat ce e ala egr....
acuma nu stau sa te invat pe tine ingineriie mecanica...dar in linii mai erg-ul este acel senzor care monitorizeaza gazele de evacuare, si de aici intelegi daca amestecul din camera de ardere este prea sarac sau prea bogat....si asa mai departe...
eu nu am facut 3 masini si zic ca sunt tunner....incep sa le numar cu sutele, in 2 ani de acctivitate...si pana acum nu s-a plans nimeni... e adevarat ca 90% din ele le-am facut in limita super sigurantei si chiar nu are ce sa se intample dar mai sunt si unele care le-am impins dincolo de nesimtire cu piesele stock precum octavia aia de care ti-am vb....si tot merg si alea...si merg bine rau de tot....asa ca na...ce sa mai zic....
#81
Scris 11 februarie 2008 - 02:56
#82
Scris 11 februarie 2008 - 03:00
Ca te pricepi sau nu, nu e treaba mea, nu dau note. Insa iti dau un sfat: cu cat vei fi mai categoric si mai flammer in posturi, cu atat vei primi raspunsuri mai acide.
#83
Scris 11 februarie 2008 - 04:49
dar zi-ne si noua cam ce putere are Lancer-ul asta al tau dupa turbo? Ce turbina ai pus? Ai instalat stand alone sau?
#85
Scris 11 februarie 2008 - 10:56
tonul de aici
nu prea era justificat de cunostiinteacuma nu stau sa te invat pe tine ingineriie mecanica...dar in linii mai erg-ul este acel senzor care monitorizeaza gazele de evacuare, si de aici intelegi daca amestecul din camera de ardere este prea sarac sau prea bogat....si asa mai departe...
#86
Scris 12 februarie 2008 - 11:20
.................................Bogdane
dar zi-ne si noua cam ce putere are Lancer-ul asta al tau dupa turbo? Ce turbina ai pus? Ai instalat stand alone sau?
in principiu masina are multe piese de evo ix.....
ca-ti cai are nu e asa importanat...oricum la 400m bate un evo ix stock...
#87
Scris 12 februarie 2008 - 12:21
...dar in linii mai erg-ul este acel senzor care monitorizeaza gazele de evacuare, si de aici intelegi daca amestecul din camera de ardere este prea sarac sau prea bogat....si asa mai departe...
.................
Sefu'
Ia mai baga un ochi pe cursurile alea germane si japoneze pe care le-ai urmat, si vezi ce face EGR-ul ala
#88
Scris 12 februarie 2008 - 12:29
#89
Scris 12 februarie 2008 - 12:48
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#90
Scris 12 februarie 2008 - 01:05
#91
Scris 12 februarie 2008 - 01:33
De cat timp citesc acest forum va cunosc aproape pe toti, cu bune si rele. Multe din sfaturile si parerile exprimate de voi aici mi-au fost de un real folos.
Ceea ce vroiam sa spun inainte, si cei care au vrut sunt convins ca au si inteles, este ca nu poti avea incredere intr-o firma de tuning al carui reprezentant in orice forma de media nu stie sa scrie intr-un mod coerent, corect si sa furnizeze informatii convingatoare si competente. La ce firma de tuning lucrezi ? - Nu conteaza. Cati cai are masina dupa tuning ? - Nu e asa imporatant...
Pai e chiar foarte important, o explicatie pe larg, cu sau fara poze dar cu detalii tehnice sau chiar un tutorial despre modificarile efectuate asupra grupului propulsor al autoturismului ar fi convins cat o mie de cuvinte.
Numai bine !
#92
Scris 12 februarie 2008 - 01:34
Cata daca ai inteles ce vrea sa zica tradu-mi si mie.
cu greu, prin deductie si inductie si nu poate fi reprodus decat in laborator sau la un ceai, duminica.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#93
Scris 12 februarie 2008 - 02:04
Ma refeream strict la faptul ca nu pot avea incredere in cei care ofera produse sau servicii, de orice fel ar fi acestea, si care nu se pot exprima coerent sau intr-o forma gramaticala 99% corecta. In ultima perioada am observat ca "ii"-urile, "la" si cratimele sunt utilizate frecvent in conversatiile scrise, aproape fara sa conteze mediul social din care provine cel care scrie. "Voi venii la intalnire", "distanta de 10 metrii", "veni-ti si voi", "mama la fata aia" sunt forme aproape nederanjabile la cat de des sunt utilizate, insa limbajul sms-ist sau mirc-esc chiar zgarie privirea cititorului.
De cat timp citesc acest forum va cunosc aproape pe toti, cu bune si rele. Multe din sfaturile si parerile exprimate de voi aici mi-au fost de un real folos.
Ceea ce vroiam sa spun inainte, si cei care au vrut sunt convins ca au si inteles, este ca nu poti avea incredere intr-o firma de tuning al carui reprezentant in orice forma de media nu stie sa scrie intr-un mod coerent, corect si sa furnizeze informatii convingatoare si competente. La ce firma de tuning lucrezi ? - Nu conteaza. Cati cai are masina dupa tuning ? - Nu e asa imporatant...
Pai e chiar foarte important, o explicatie pe larg, cu sau fara poze dar cu detalii tehnice sau chiar un tutorial despre modificarile efectuate asupra grupului propulsor al autoturismului ar fi convins cat o mie de cuvinte.
Numai bine !
mah...bene k sunt eu analfabet si voimaestrii literari.....
faptu ca nu vreu sa-ti dau detalii despre masina mea personala si ingeneral despre masinile clientilor mei...nu rezulta faptu k nu ofer un tuning de calitate.....
daca te intereseaza la ce performante v-a ajunge masina ta...nu ma cauti pe forum....ma cauti personal...vi la garaj..o masuram sa vedem mai inati de la ce putere plecam....si apoi vedem ce se poate face....
u ce vrei sa-ti spun tie pe forum...????
daca ti-as spune tie ce si cum modific...de ce ai mai avea nevoie de mine...???
asta ie meseria mea....punct...
#94
Scris 12 februarie 2008 - 02:11
Incercati sa postati informatii folositoare pentru ceilalti.
Bogdan_lancer, crezi ca te va cauta cineva daca nu dai cateva detalii despre ceea ce faci si unde ?
#95
Scris 12 februarie 2008 - 02:15
mah...bene k sunt eu analfabet si voimaestrii literari.....
Omule...daca doi iti spun ca esti beat...te duci si te culci. Acum iti spune si al treilea...poate pricepi si tu ceva.
Cu alte cuvinte, stilul tau literar DERANJEAZA pe acest forum. Punct.
#96
Scris 12 februarie 2008 - 04:24
#97
Scris 12 februarie 2008 - 04:36
.................................
in principiu masina are multe piese de evo ix.....
ca-ti cai are nu e asa importanat...oricum la 400m bate un evo ix stock...
wawawiwa...niice
inseamna ca ai pe la 300fwhp ca sa treci peste avantajul plecarii lui Evo. Sau ai avut Hoosier-uri instalate pe fata? La ce pista ai fost si ai cursat cu Evo stock?
si ai uitat sa-mi zici, ai pus stand alone sau e inca pe ecu stock?
Aceasta postare a fost editata de dany_s: 12 februarie 2008 - 04:36
#98
Scris 12 februarie 2008 - 04:42
daca stiai si ce-i EGR era si mai bineasta e....daca stiam sa scriu, eram presedinte....
#99
Scris 12 februarie 2008 - 04:44
Parca tu ai fost cel care ne-a dat primele informatii despre radarele de pe DN1 dupa ce s-au montat. :beerchug:
Revenind la topic si lasand putin motoarele turbo, ce facem cu cele aspirate, plecand de la prezumtia ca vrem sa mergem cu masinile respective zilnic, nu doar duminica si in rest sa stam sa le bricolam? Deci as exclude variantele cu axe cu came de curse, carburatoare orizontale, relanti la 2000rpm etc.
Am tot stat sa ma gandesc ce merita facut de exemplu cu motorul de pe focusul meu. 1.8benzina, 85kw, euro4.
Variantele pe care le-am gasit ar fi cele de mai jos.
In schimb nu stiu daca merita sau nu. Banii dati pe upgrade + valoarea masinii =~ un focus identic ca si look dar model ST170.
1. Admisie de aer si evacuare mai permisiva
2. Palnie + clapeta de acceleratie marite (Throttle Body)
3. Regulator de presiune reglabil (Power Boost Valve)
4. Bujii, fise, filtre premium. Benzina cu CO peste 98.
5. Chip tuning - dupa mintea mea asta ar fi ultimul pas, care ar trebui sa tina cont de cele de mai sus, deci sa fie custom made pe hardware-ul existent
De exemplu am mari dubii referitor la regulatorul de presiune, despre care scrie ca poate fi setat pana la 5 bari, in conditiile in care cel stock baga 3bari. Rezista electromagnetul din injectoarele stock?
Pareri?
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#100
Scris 12 februarie 2008 - 04:57
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi