Tuning motor?
#51
Scris 13 aprilie 2007 - 05:14
M-ar interesa sa-i simt diferentele de la o cat mai mica turatie(n-am idee,tehnic,care ar putea fi aia!)
Pentru a fi impacat sufleteste,eu as face doua teste dyno(inainte si, dupa act)--pentru ,,prieteni'',plus proba practica,care ,musai,trebe sa ma impresioneze(adica sa-mi rup spatarul fotoliului!) si,fiind o tentativa de 4*4(pentru a evita vesnicele polemici)sa-mi intre esp-ul in functiune si in a ...viteza.
Am vreo sansa de remapare a masinii sau sa incerc o remapare a mea la un psihiatru?
ps-Relu,astazi am descoperit roata asadar,crede-ma!Multumesc.
#52
Scris 13 aprilie 2007 - 05:27
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#53
Scris 13 aprilie 2007 - 05:37
--------------chiar
as vrea sa stiu si eu cu cat imi scurteaza viata motorului si a transmisiei cipuirea motorului meu, si ce riscuri am sa imi cedeze cutia de viteze sau vreo planetara la o acceleratie blana cu cei ~380 Nm pe care ii posed. Motorul are 82kkm, e cipuit de la 40.000, majoritatea facuti prin bucuresti, si teoretic are 160 de kay si 380 Nm (la mol i-am spus 400 Nm, ca sa crape de ciuda - nu-i spuneti ca am doar 380!!!)
Sharanel,fiind ardelean ,s-o luam mai ,,molcom''.
Tu,cu/fara cipuire ,oricum iti f$$i masina,tinand cont de cum o conduci.Tine-o tot in blana,pana vei ajunge la blana.
Daca le-ai spus si celor de ,,la mol'' despre al tau cuplu ,n-am idee de-i rau sau nu--oricum vorbiti aceeasi limba si-ar fi trebuit sa te inteleaga.
Lui mol(adica mie) nu trebuia sa-i spui nimic despre cifre.
M-a convins al sau comportament.Oricat m-ai enerva,n-am cum sa-ti critic masina. Din punctul meu de vedere e MASINA si,nu-mi pot imagina cum se comporta S 3-ul.
Gata,ti-am laudat-o destul. Mi-o mai dai o tura cand vin in Bistrita. :beerchug:
#54
Scris 13 aprilie 2007 - 06:33
Ma uit la bonul de la Autotest din 21-03-2007 si citesc 175 RON. Nu am scanner acasa, asa ca tre sa ma crezi
Poate tariful pentru 4x4 e mai mare, nu stiu.
#55
Scris 13 aprilie 2007 - 07:33
#56
Scris 13 aprilie 2007 - 07:47
Ska,nu mi-o...tuninghez,pan'n-o vad cum se comporta aia de 220 :crazysanta: Daca ne tuningam cu un ,,sip'' de la Oaspete,s-ar putea sa cred ca am Veyron...Chiar, bine ca mi-ai adus aminte sa ma dau bine pe langa el sa-mi faca rost de ceva ,,combustibil''. La ei are cifra octanica mai mare,e natural,si-i mai ieftin.ma mol, du-te ma linistit si tuningheaza-ti utilaju. sau vii la fantaninta si ne tuningam cu un cip adus de oaspetele... tu hotarasti.
#57
Scris 13 aprilie 2007 - 10:28
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#58
Scris 13 aprilie 2007 - 11:12
@Mol: vezi ca Oaspetele iti poate oferi info interesante atat despre "sip" cat si despre cine ar putea sa te ajute cu o remapare buna.
#59
Scris 14 aprilie 2007 - 04:48
#61
Scris 09 februarie 2008 - 09:05
Atata timp cat tunning-ul il faci la o firma specializata nu ai de ce sa-ti faci probleme...
Normal ca daca te duci la coltu blocului si vine un tip cu un laptop si o interfata obd care in 10 min iti face o rescriere de soft cu unul care zice el ca e de tunning si cica e si mai bun...si izi mai si zice ca ai 45 de cai in plus exista riscul ca dupa 1000km sa-ti crape turbina sau sa se intample alte nasolii....
asa ca raspunsul vil dau eu....
modificarea electronicii printrum mic computer programabil pt orice gen de masina si motor....masurare pe dinamometru a puterii reale la roata inainte si dupa tunning....si cel mai important..se ofera si garantie...(atentie) din partea unei firme nu a unei persoane fizice.....
ma mai ocup si cu treburi mai serioase....adika schimbari de turbinii si tot ce tine de tunning de motor.....+instalatii de azot...
0723 56 24 45 Bogdan
#62
Scris 09 februarie 2008 - 09:16
ca tot discutam de cai si remapari...
unde se poate testa in Romania masina pe Dyno si cam cat costa un astfel de test?
am un prieten care e foarte curios de asa ceva... ar vrea sa stie exact care-i treaba cu calutii aia in plus. cati sunt in realitatea si cati sunt pe hartie...
POT SA-TI TESTEZ MASINA PE DYNO...IN ROMANIA....IN BUC MAI EXACT....COSTA 50 EUR....3 TESTE...
ANUNTA-MA...0723 56 24 45 Bogdan
#63
Scris 09 februarie 2008 - 11:04
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#64
Scris 09 februarie 2008 - 11:29
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#65
Scris 10 februarie 2008 - 03:15
depinde ce masina ai...
indurare tie MASTERBLASTER....
si scuze pt reclama...daca o pot numi asa..... dar atata timp cat oameni astia intra aciuileqa pe forum si intreba unde ce si cum sa faca neste trebi.....nu am facut decat sa le raspund....
daca o dadeam pe reclama pune-am si noi mai multe culori si flash-uri trebi deastea stii u...nu te invat eu....
asa k no offense....
#66
Scris 10 februarie 2008 - 06:21
#67
Scris 10 februarie 2008 - 08:43
plus de asta si el ca dyno adika ca principiu si softurile dupa care lucreaza sunt c-am old fashion....
daca stiti voi ca e bun...no coment....
#68
Scris 10 februarie 2008 - 09:15
In curind vom avea in Bucuresti si un dyno fara role.
In definitiv, la o remapare nu te intereseaza puterea in valoare absoluta, ci cit ai cistigat in urma interventiei.
Masina se masoara inainte si dupa remapare.
#69
Scris 10 februarie 2008 - 09:48
#70
Scris 10 februarie 2008 - 10:24
Puterea se mareste foarte usor la orice motor. Sa o faci in siguranta e mai greu.....
#71
Scris 10 februarie 2008 - 11:36
#72
Scris 10 februarie 2008 - 11:49
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#73
Scris 11 februarie 2008 - 04:11
si acum raspuns la faptu ca nu sunt sigure modif aduse de mine la motor....eu zic ca sunt...pt ca in timp ce modific motorul si toti parapetrii lui sunt monitorizati, avans, scanteie, egr, etc.....si atunci eu stiu ce fac...adika daca fac bine sau nu....si da..pot testa masina si in sarcina...pt ca dyno al meu are si frana electromagnetica....ma rog...nu are importanta...dar atata timp cat am facut o skoda ocatvia II 2.0 diesel de 140 cai la 205 cai si masina merge de 8 luni pe strada si nu da semne de uzura prematura si nu s-a strikat nimik incep sa cred k daca faci treaba cum trebuie nu ai cum sa strici...important e sa stii si limitele fizice ale anumitor piese...(turbina, pistoane, biele, etc)...si asra am facut doar cu electronica, filtru de aer si un intercooler mai mare, calculat bine inteles la litrajul care trebuie nu pus asa din ochi....si masina face 205 cu turbina stock....si inca nu s-a strikat... si proprietarul pot sa zic ca isi doreste sa crape turbina asta ca sa puna una mai mare...zice el... eu i-am urat succes...da vad ca nu a reusit pana acum....
va las sa va alegeti singuri tunner-ul pt modificarile voastre....nu zic ca eu sunt cel mai bun...nici pe departe... da atata timp cat nu am stricat nici o masina am incredere in ceea ce fac...
nu va bucurati la pretul mic de tuning s-ar putea sa cheltuiti mai mul pe repatii dupa o perioada...mai bine face-ti un tuning mai scump dar care sa nu va afecteze sanatatea motorului...parerea mea...
stiu cel mai greu e sa va decide-ti cine nu va i-a banii de pomana...
adiaka ma rog...nu chiar de pomana k s-ar putea k masina sa dea niste rezultate f spectaculoase pt o perioada....
si inca ceva relu...
apropo de ultimu post al tau.....u cand te duci la docator sa te scape de la moarte, il pui sa-ti garanteze ca te scapa???
asa ca fapt divers....ziceam si eu...
#74
Scris 11 februarie 2008 - 07:39
si, la urma urmei, relu poa sa faca ce vrea el, chiar sa ceara garantii.
P.S. fara suparare, inteleg atunci cand papi o litera, e din cauza grabei, dar cand adaugi lucruri in plus unui text incep sa-mi pun niste intrebari...
#75
Scris 11 februarie 2008 - 09:13
E posibil sa fie un ,,tuner'' exceptional,chiar daca sta mai prost in ale scrisului...
Daca,inca, n-au fost probleme la masinile tunate,e un mare plus.(evident,au importanta numarul masinilor tunate, ,,cresterile'' obtinute,bla,bla..)
Da,alti ,,tuneri'' au avut probleme de ,,fiabilitate'',dar si-au cosmetizat afacerea,stergand ,de pe un alt forum, nemultumirile oamenilor ,,patiti''sau mai exact ,,usurati'' binisor.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi