Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Tuning motor?


  • Please log in to reply
134 replies to this topic

#101 Bogdan_lancer

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 15 Mesaje:
Inregistrat: 09-februarie 08
  • Location:bucuresti
  • Marca:Mitshubishi
  • Model:Lancer 2.0 turbo
  • Motorizare:1.997cm xxxcp

Scris 12 februarie 2008 - 05:13

[quote name='MikeTekRacing' post='346064' date='Feb 12 2008, 04:42 PM']daca stiai si ce-i EGR :P era si mai bine[/quote]




ce EGR mah.....?????am zis egr??? am vrut sa spun AFR......

egr nu are nici o treaba cu tuning-ul....

mai omorat cu egr-u asta al tau....:P

[quote name='dany_s' date='Feb 11 2008, 04:49 PM' post='345950']
Bogdane

dar zi-ne si noua cam ce putere are Lancer-ul asta al tau dupa turbo? Ce turbina ai pus? Ai instalat stand alone sau?
[/quote


in jur de 300 hp.... o turbina de evo ix modificata, fara stand alone....
  • 0

#102 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 12 februarie 2008 - 05:31

my parere e ca mai bine iti iei alta masina mai puternica :P


Pai la asta ma gandeam si eu, de banii de upgrade/tuning mai bine imi iau una identica dar ST170.
Plus ca imi fac cu ochiul si niste suspensii Eibach sau KW... deci se aduna.

Cu toate astea, poate stie cineva cum se pot lega armonios intre ele lucrurile de la punctele 1-5. :P

Aceasta postare a fost editata de Extremero: 12 februarie 2008 - 05:36

  • 0

#103 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 februarie 2008 - 07:26

pt suspensii vorbeste cu jaffar. desi Kw e renumit, astia de si-au pus pe VW nu au fost chiar multumiti. de ceilalti nu stiu nimic.

man, kit turbo sau alta masina, in rest e frectie la picior de lemn. si cum focus nu stiu sa aiba chiar asa multi pasionati in romania, nu cred ca vei gasi kit-turbo pt el, care oricum ar fi destul de scump.

http://www.focusspor...urbocharger.htm dar exista si altele.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#104 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 13 februarie 2008 - 04:36

eibach pro pt o coborare moderata, sau H&R Race daca vrei ceva foarte sport.
  • 0

#105 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 14 februarie 2008 - 12:23

Pai la asta ma gandeam si eu, de banii de upgrade/tuning mai bine imi iau una identica dar ST170.
Plus ca imi fac cu ochiul si niste suspensii Eibach sau KW... deci se aduna.

Cu toate astea, poate stie cineva cum se pot lega armonios intre ele lucrurile de la punctele 1-5. :D

ST170 daca tot crei ceva mai serios :D
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#106 Arnold12

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 135 Mesaje:
Inregistrat: 27-mai 07
  • Location:BUCURESTI
  • Marca:KIA
  • Model:Cee'd Sporty Wagon 2007
  • Motorizare:2.0 CRDi 170CP

Scris 26 martie 2008 - 11:52

A auzit cineva de Rabanne ?
  • 0
Sa frustrez in trafic Rio 1.5 CRDi 130 CP.

#107 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 28 martie 2008 - 09:52

Da.
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#108 Arnold12

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 135 Mesaje:
Inregistrat: 27-mai 07
  • Location:BUCURESTI
  • Marca:KIA
  • Model:Cee'd Sporty Wagon 2007
  • Motorizare:2.0 CRDi 170CP

Scris 28 martie 2008 - 11:19

Da.


Impresi, pareri etc..?
  • 0
Sa frustrez in trafic Rio 1.5 CRDi 130 CP.

#109 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 28 martie 2008 - 11:24

E ok, face ce spune.
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#110 Arnold12

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 135 Mesaje:
Inregistrat: 27-mai 07
  • Location:BUCURESTI
  • Marca:KIA
  • Model:Cee'd Sporty Wagon 2007
  • Motorizare:2.0 CRDi 170CP

Scris 31 martie 2008 - 11:49

Face mai bine ca cei de la dimsport?
  • 0
Sa frustrez in trafic Rio 1.5 CRDi 130 CP.

#111 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 31 martie 2008 - 12:34

stiam ca pe dizal nu era atat de performant.
ma rog, acuma vad ca e coleg cu aia de la mtm.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#112 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 31 martie 2008 - 12:36

De unde sa stiu daca face mai bine ca dimsport? :D Am facut o data la el masina din semnatura. Nu chipez masini zilnic ca sa am cu ce compara.
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#113 voinea

    chiptuner

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.207 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf R32
  • Motorizare:3.2 V6

Scris 01 aprilie 2008 - 03:50

acuma vad ca e coleg cu aia de la mtm.


:verystrange: :) :laugh: (scuze, nu m-am abtinut)
  • 0

#114 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 01 aprilie 2008 - 05:06

:)
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#115 Arnold12

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 135 Mesaje:
Inregistrat: 27-mai 07
  • Location:BUCURESTI
  • Marca:KIA
  • Model:Cee'd Sporty Wagon 2007
  • Motorizare:2.0 CRDi 170CP

Scris 02 aprilie 2008 - 03:34

Mai dar egoisti mai sunteti :( rideti singuri. Poate se indura cineva sa ma lumineze si pe mine.
  • 0
Sa frustrez in trafic Rio 1.5 CRDi 130 CP.

#116 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 02 aprilie 2008 - 01:21

la ce masina ?
daca e la a ta, stii prea bine raspunsul.
doar am postat un dialog cu unul din sefii de la kia pe clubkia.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#117 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 02 aprilie 2008 - 11:51

oaspete, tu ai inscris mazda pe clubkia?

din motorul ala, mai mult de 174 Cp si 363 Nm, din soft nu cred ca se poate si chiar si asa nu stiu cati au softul asta bine pus la punct. de ex la 2.0 TDI se pot obtine niste cifre mai mari din hulitul PD.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#118 voinea

    chiptuner

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.207 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf R32
  • Motorizare:3.2 V6

Scris 02 aprilie 2008 - 11:56

la 2.0TDI PD VAG eu am scos 193CP pe dyno de la MasterTuner. Vers normala inseamna cam 175CP la masina asta si un cuplu de invidiat (ca valoare si forma a curbei)
  • 0

#119 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 12 iulie 2008 - 08:52

http://youtube.com/watch?v=TTH_RUCoVjM

viziunea celor de la D-MAX D-MOTOR despre chip tuning :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#120 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 05 martie 2009 - 11:48

http://www.seatcupra...ad.php?t=200250

Jabbasport Britcar GT Racecar Build Thread

--------------------------------------------------------------------------------

Back in 2003 Carvell Motorsport teamed up with Jabbasport to take on the Volkswagen Racing Cup Championship, which resulted in an amazing 1 - 2.

Carvell Motorsport are pleased to anounce that in 2009 we will re-form the dream team to take on the best teams and drivers in the UK in the Britcar GT Championship with a Mk1 SEAT Leon Cupra.

As a little history, the Jabbasport/Carvell Motorsport partnership in 2003 resulted in an incredible Lupo GTi Turbo, which was an ex-German Lupo Cup car mated with a 1.8T engine. This was to be the most successful car of the 2003 season, not only because of the excellent chassis, but because of the fantastic power curve. Mike from Jabbasport achieved the class limit of 185bhp right from 2750rpm to 7500rpm, never waivering at all. It was so tractable that a lap of Curborough didn't require a single gear change!!!


ceee ???
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#121 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 martie 2009 - 12:22

A gresit si el cind a "dat" in taste.... :)
  • 0

#122 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 martie 2009 - 01:21

e aberatie ce e scris acolo
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#123 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 09 martie 2009 - 02:16

...este o jmekerie de mult folosita in motorsport, pentru a permite cauciucurilor sa "prinda aderenta". Ce spui tu acolo implica ~350Nm la 2750 si 129Nm la 7500, deci nimic extraordinar, probabil o turbina mai mica care raminea fara suflu pe ture multe sau poate ceva cu presiunea reglata inteligent sa ramina puterea constanta, totu ajutat si de alea 5 supape, in teorie idealul. Puterea fiind constanta, masina nu avea tranzitii de aderenta la iesirea din curbe si probabil mergea ceas.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#124 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 09 martie 2009 - 08:34

Cuplu mare ajuta la pierderea aderentei si nu la prinderea ei. In motorsport sau unde vrei tu, cuplul ideal e cel constant si nicidecum scazator asa cum sugerezi. Ar fi absurd sa faci asa ceva. Evident ca poti "detuna" ( a se citi deregla ) un motor, dar n-ar avea nicio logica.
  • 0

#125 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 12 martie 2009 - 08:34

citat de la un coleg de pe vwforum

Am cumparat 1-ul powerbox acum 2 ani si am mers cu convingerea ca am 174 cp cum au fost garantati de producator
Am investit in decembrie 2008 un DYNO MAHA nou nout cu cel mai nou si performant soft,si am facut test pe masina mea(precizez ca momentan am si aceasta Toyota Avensis 2,2 D-4D 150CP) si surpriza aveam cu powerbox-ul nr1 doar 168cp
Nemultumit in februarie am luat altul din germania de la "Chip Chiptunig" (asta e numele lor desi vand un powerbox) care la pretul de 250EUR garanta 190cp, hm cam mult dar speram macar 175-180cp,cind colo 162,2cp amarati dar cu un cuplu mare de 401Nm.
Dau mail in germania le dau filmul cu masuratoarea cu graficele si? pauza mare,zici ca au murit.
Gata am pierdut 250EUR.
Am lua legatura cu primul producator de pbox care a vanit cu solutia de a pune o cutiuta si la senzorul de turbina pentru a mari presiunea,astep sa vad ce vor realiza,deocamdata sunt in discutii cu ei.

Pe 07.03 am testat un golf 1,4 FSI de la mama lui 90CP care avea PowerBox de la POWERTUNING (de la noi din Romania) ,si i-au au promis +15CP.Realitatea la masurare am gasit+1(unu)CP,de aici jale la proprietar care a dat 1600RON pe el.

Deci va las pe voi sa trageti concluzii ,si cei ce vorbesc de powerbox-uri sa la varifice inainte de a plati produsul ,nu doar ce se simte diferit la drum (la VAG daca nu exista dyno macar se poate verifica pe VAG-COM cuplul in 01-Engine -> Meas.blocks -> 020 )


  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi