
Off-topic oarecum: Rene a mea (Laguna) are incepind de azi 205 CP si 325 Nm (in loc de 170 CP si 270 Nm)...

Scris 12 aprilie 2007 - 01:23
Scris 12 aprilie 2007 - 01:37
Scris 12 aprilie 2007 - 02:29
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 12 aprilie 2007 - 06:20
Lasa frate, ne descurcam noi, facem un Flexicredit ceva...
![]()
Off-topic oarecum: Rene a mea (Laguna) are incepind de azi 205 CP si 325 Nm (in loc de 170 CP si 270 Nm)...:party1:
Scris 12 aprilie 2007 - 07:41
Scris 12 aprilie 2007 - 07:43
Scris 12 aprilie 2007 - 07:54
Scris 12 aprilie 2007 - 07:55
sincer ma bucur ca recunosti ca nu avea sens,apoi draguta aia cu negru si fara sanie,pe bune....Daca imi amintesc bine,tu nu aveai 2000 cu kompressor?sau era 2000 aspirat ala de 100-105 kw?ps-eu am batut pasul pe loc am luat tot oldies-C124,silver,tot 2000-16v aspirat,si vind berlina....Asa-asa, fa misto de mine, ia-te de mine ca-s negru si fara sanie...
Am artizanat la motorul de 2litri degeaba, tot pe genul galagie fara spor e. Merge, nu zic, dar nu e vreo senzatie.
Am gasit la SKN Romania sa-i fac resoftare dar castig 20cp. Nu merita deranjul...
Asta e neajunsul masinilor aspirate...
Cand ai turbo ai mult mai multe optiuni.
Scris 12 aprilie 2007 - 08:35
chiar
as vrea sa stiu si eu cu cat imi scurteaza viata motorului si a transmisiei cipuirea motorului meu, si ce riscuri am sa imi cedeze cutia de viteze sau vreo planetara la o acceleratie blana cu cei ~380 Nm pe care ii posed. Motorul are 82kkm, e cipuit de la 40.000, majoritatea facuti prin bucuresti, si teoretic are 160 de kay si 380 Nm (la mol i-am spus 400 Nm, ca sa crape de ciuda - nu-i spuneti ca am doar 380!!!)
Scris 12 aprilie 2007 - 08:55
Scris 12 aprilie 2007 - 09:21
Scris 12 aprilie 2007 - 09:27
Aceasta postare a fost editata de canan17ro: 12 aprilie 2007 - 09:30
Scris 12 aprilie 2007 - 09:45
Sunt cazuri si cazuri :
.......... Cam cel mai important factor e cel din spatele volanului.
Scris 12 aprilie 2007 - 10:05
Despre ce spunea Sharanel... avem exemple de ambele parti.
530D de care am mai zis a ramas fara cutie la vreo 50k km dupa cipuirea din Ungaria. Dar trebuie spus ca masina a luat numai si numai forja (fara exagerare, daca e miscata 10m e in kickdown!).
In acelasi timp o Bora (a baietilor care au acum SKN Romania) a ramas fara planetare la 12k km dupa cipuire ( in Romania). Dar la fel, si Bora respectiva din burn-uri si liniute nu iesea.
Scris 12 aprilie 2007 - 10:13
Scris 13 aprilie 2007 - 07:03
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 13 aprilie 2007 - 08:18
Scris 13 aprilie 2007 - 08:58
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 13 aprilie 2007 - 09:39
Scris 13 aprilie 2007 - 12:06
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 13 aprilie 2007 - 12:20
Scris 13 aprilie 2007 - 01:41
ska, s-a mai povestit.
una e comportarea masinii pe sosea
alta e rezultatul dyno.
nu totdeauna o crestere mare a puterii aduce beneficii "palpabile" pe sosea.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 13 aprilie 2007 - 01:45
Scris 13 aprilie 2007 - 03:16
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 13 aprilie 2007 - 03:45
Scris 13 aprilie 2007 - 03:56
Autotest ( Autovit ), 2 si 4 roti motrice costa 180 roni si ai 2 teste in banii astia oricind.
Overall foarte multumit. Sincer, eu cred ca mapa asta noua e cea de la Laguna GT de 205 CP care se vinde in Franta. Mai studiem evolutia si raportam.
Sunt cazuri in care "clientul" cere putere mare, i se arata pe dyno crestere de putere, dar masina nu merge mai bine, decit ii creste viteza maxima si in depasiri aproape de turatia maxima e mai "fisneata". Asta e un exemplu de "resoftare" proasta sau necistigatoare.
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi