Accidente pe 2 roti
#276
Scris 05 aprilie 2008 - 08:06
#277
Scris 05 aprilie 2008 - 09:02
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#278
Scris 06 aprilie 2008 - 09:44
Huh? Daca sint timpiti si nu pot face un baraj, asa e. Daca pui 2 masini de politie una linga alta, fara sa lasi 1 metru intre ele, si asta intr-un loc rezonabil de bine ales (cu motorul de viteza nu poti merge pe cimp), nu poate sa treaca nici dracu de tine. Iar daca nu vrei sa intoarca, e suficient sa pui in spatele lui un politai cu o treaba din aia cu tzepuse care merg minunat pe drumurile romanesti care sint inguste.Ok, cu masina e simplu, pui 2 baraje si gata, dar cu motorul treci printre/pe langa lejer.
Si daca vrei sa-l prinzi fara sa-l atingi,
Poti sa-l atingi, dar la maxim 10km/h si fara sa-i rupi vreun picior in proces. Dar NUMAI DACA asa se specifica prin lege. Tu nu te gindesti la risc, dintr-o mica trinta poti ajunge invalid sau leguma pe viata. Ca sa nu mai spun ca un motociclist ranit ii da in judecata si poate sa obtina o caruta de daune (medicale de exemplu, dar nu numai).
Cum naiba faci asta cu un motociclist?
Daca as fi rau, te-as intreba cum e "in the land of the free, the home of the democracy".
La amindoua intrebarile (daca e vorba de USA ) raspunsul l-a dat Alex25. Plus elicopter. Plus imputarea cheltuielilor de urmarire (si la dublu, nu ma intereseaza) cind il prinde. Autonomia unei mortociclete in forja, in medie, e mult sub 200km, timp in care trece prin nu stiu cite orase si comune. Sa-l tot arestezi.
Prin 2000 am asistat pe viu la oprirea (poate si arestarea, nu stiu ca am plecat) unui grup de 10-15 motociclisti de catre 2 masini de politie mari si late, undeva prin Brooklyn pe autostrada. Niciunul nu a fost atins. Vreo 60% din ei au scapat (au iesit din autostrada, au taiat-o peste iarba si au iesit la un exit, apoi in oras). Oricum, cel putin 3-5 au fost opriti fara posibilitatea de a scapa. Cu o politie competenta, ghici ce, se poate. Daca politia hirlau are probleme cu un motociclist desi are sigur mai mult de 2 masini si mult mai putine drumuri si autostrazi (?) de pazit, nu insemna sa dea in el.
Iar daca gloantele sint "mai ieftine" ca urmarirea, puscaria, catusele, arestarile, judecata, avocatii, nu insemna ca le pot si substitui.
#279
Scris 12 mai 2008 - 10:17
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#280
Scris 12 mai 2008 - 10:22
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#281
Scris 12 mai 2008 - 10:50
Aici este de obicei necrologul "la zi".
Si absolut la orice subiect, evident cu exceptiile (<0,1%) care confirma regula, parerea unanima a celor pe doua roti: "motociclistul are intotdeauna dreptate"
#282
Scris 12 mai 2008 - 10:59
#283
Scris 12 mai 2008 - 11:16
Ceea ce nu pot concepe "lupii tineri" este ca Nu poti observa un motociclist care se apropie cu o viteza de 125-150 km/h. Nu mai luam in calcul viteze mai mari, sunt practic invizibili. Sau, chiar daca vezi un punctulet mic undeva in departare, ceea ce pentru 99.9% din soferi asigura o distanta de confort, pana pleci de pe loc, faci stanga sau dreapta, sau o alta manevra de schimbare a directiei, pur si simplu te trezesti cu biciclistul langa tine. La 150 km/h parcurge 125 de metri in 3 secunde ! Mobristii pe care ii cunosc eu au viteza de croaziera ~180-200. La o manevra de trecere prin intersectie la cedeaza, stop, schimbarea directiei spre stanga cu oprire si asigurare + plecare de pe loc si parasirea zonei de pericol trec cam 7-10 secunde, in functie de sofer.
#284
Scris 12 mai 2008 - 02:18
#285
Scris 12 mai 2008 - 04:15
Life must be taken one disaster at a time
#286
Scris 12 mai 2008 - 04:28
Dureros este ca din pacate creste exponential numarul celor care de la 18 ani se urca direct pe R1 sau ceva similar. Si sunt crescuti in spiriltul "forumist" moto, doar ei au dreptate - restul nu.
#287
Scris 12 mai 2008 - 04:30
Din pacate ma vad nevoit sa repet ca atunci cand conduci (masina sau motor) prioritatea nu te salveaza de la moarte. Asta inseamna ca atunci cand conduci trebuie sa conduci ca si cum toti ceilalti ar fi orbi, surzi si tampiti.
Amin! Asta e buna de scris pe masina!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#288
Scris 12 mai 2008 - 09:32
#289
Scris 12 mai 2008 - 10:50
Cat despre accidentul de mai sus, soferul masinii nu prea are cum sa fie el nevinovat. Chiar daca motociclistul venea cu viteza mare, el nu avea voie sa intoarca acolo. Insa sunt sigur ca soferul respectiv nu va dormi oricum prea linistit de'acum incolo dupa acest accident ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#290
Scris 12 mai 2008 - 11:10
asa e si la motociclisti, asa e si la driveri.
cochetam si eu cu gandul sa-mi fac A-ul si din banii de megane sa-mi iau un motor
dar ideea e ca la volan sunt cam dus cu pluta in destule momente, si sunt 100% convins ca asa voi fi si pe motor. si oarecum as prefera sa nu risc.
traficul si mentalitatea din .RO ingreuneaza atat soferii cat si motociclistii.
mai lipseste si respectul din trafic.
de aia sunt atatea accidente.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#291
Scris 13 mai 2008 - 06:41
si se pare ca nu era, totusi , linie continua.
probabil ca nu a semnalizat din timp.
oricum, povestile sint tardive. pentru cel decedat, poate totusi nu si pentru cei ramasi...
#292
Scris 13 mai 2008 - 08:19
dar ideea e ca la volan sunt cam dus cu pluta in destule momente, si sunt 100% convins ca asa voi fi si pe motor. si oarecum as prefera sa nu risc.
In sfarsit o bruma de cugetare...
Ska,ai dreptate.
Presupun ca venirea maturitatii odata cu inaintarea in varsta ,pentru unii( si eu sunt,uneori,,,plutas''---am impresia ca tu navighezi zilnic ) e doar utopie.
Deci ,daca esti ,,plutas'' cu masina,sigur vei fi si cu moto. Este imposibil sa nu ai ,,scapari'' ,organismul isi cere portia de adrenalina , iar aceste scapari cu moto sunt mai mult decat riscante.
E un caz in care norocul(detest termenul) are valoare maricica.
#293
Scris 24 mai 2008 - 02:23
Acum depinde de mai multi factori...
Si experienta conteaza destul de mult.
Eu conduc scuter de la 14 ani, sunt obisnuit cu trafic...il manevrez excelent, merg chiar si pe o roata )
Deci daca mi-as lua motor nu cred ca ar fi o problema.
Oricum intentionez sa-mi iau in viitorul cel mai apropiat
#294
Scris 24 mai 2008 - 02:16
Iar a merge pe o roata ... ce legatura are cu afi obisnuit traficul?
Nu o lua ca pe un atac personal ... nu asta imi este intentia. Vroiam doar sa imi spun parerea ... care pe scurt ar fi ca dreptatea difera de la caz la caz ... nu se poate generaliza. Si, indiferent de cine "are dreptate", nu cred ca ajuta cu ceva sa stii ca vreo ruda/prieten a avut de suferit intr'un accident, da macar el a avut dreptate
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#295
Scris 24 mai 2008 - 04:16
Era vorba de control echilibru si stabilitate.
da, majoritatea merg cu viteza mare intradevar, probabil ca corpul isi cere portia de adrenalina.
Dar sa fii atent la intersectii, un motociclist este mult mai atent decat un sofer de autoturism.
Eu personal daca era noapte cu scuterul cand nu prea este trafic, si strazile sunt aproape goale, ma opream la fiecare intersectie si semafor, chiar daca avea prioritate sau era verde. Si aste pt a nu plati pt greselile altora.
Despre asta vorbeam eu.
#296
Scris 13 iulie 2008 - 07:50
Suzuki Hayabusa in urma unui accident rutier soldat cu decesul motociclistului.
#297
Scris 13 iulie 2008 - 09:05
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#298
Scris 13 iulie 2008 - 10:43
dar in aceasta categorie intra si soferii nu doar bikerii.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#299
Scris 13 iulie 2008 - 07:05
#300
Scris 14 iulie 2008 - 07:57
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi