Partea complicata a functiei este prezenta omului in masina. Ca omul are senzorii care ii spun ce sa faca cu pedalele si volanul.
Tie ti-a iesit pe zapada pt ca mediul a fost permisibil cu tine, dar cand mediul n-a mai fost asa (asfalt) nu ti-a mai iesit. Si nu din cauza diferentei dintre cele 2 medii, ci din cauza ca nu stii ce trebuie sa faci (zic eu).
De exemplu... In timp ce ne dadeam cu Dacia pe "circuit", la un mom dat s-a terminat uleiul si pana s-a dus Radu sa cumpere o sticla (cred c-a durat vreo ora) ne-am bagat si noi masinile pe-acolo (ca doar eram piloti de-acum ). Ei bine, am intrat eu cu subaru, am dat vreo 2 ture printre jaloane si concluzia a fost ca nu e deloc fun, ca asta nu pleaca de spate ca dacia, ca nu simti nimic, etc. A trecut Stefan Vasile la volan si eu in drepta. Brusc a devenit interesant, brusc masnina pleca de spate la fel ca Dacia, brusc se simtea fiecare viraj si brusc senzatia era aceeasi pe care o avusesem in dacie alaturi de el.
Aici nu s-a schimbat mediul, ci masina. Dar omul potrivit poate controla si aduce in aceeasi situatie (adica limita) orice masina in orice mediu. Numai ca omul potrivit stie sa ajusteze parametrii aia ai functiei de care vorbeam mai sus relativ la ce ii comunica senzorii corpului sau. De-aia trebuie sa tii spatele cat mai drept in masina, ca sa simti mai corect ce se intampla.
Viper, si intrebarea mea cu STI-ul era retorica
MikeTekRacing: editat pentru a mai domoli expresivitatea limbajului referitor la derapajul masinii
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 04 iunie 2008 - 12:21