Scoala de pilotaj auto
#51
Scris 28 mai 2008 - 10:36
#52
Scris 29 mai 2008 - 06:21
Are N ,daca vrea sa piarda/mediteze intre ,,schimbari''...
Nu va mai cramponati atata de cutia mecanica,ca-i depasita.
#53
Scris 29 mai 2008 - 10:00
- nu fac cursul cu masina mea
- cutia automata are 5 trepte si din cate am citit e facuta de Prodrive, nu e de tip DSG, dar are clapete la volan
http://florinpanait.wordpress.com
#54
Scris 29 mai 2008 - 10:48
pe ce masina faci scoala pana la urma? putere/motor/transmisie ?
#55
Scris 29 mai 2008 - 11:10
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#56
Scris 29 mai 2008 - 08:55
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#57
Scris 29 mai 2008 - 11:45
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#58
Scris 30 mai 2008 - 08:35
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#59
Scris 30 mai 2008 - 11:22
De asemenea, n-ar fi rau sa postezi si coordonatele actualizate de contact, eu am incercat asta-toamna sa iau legatura cu ei si pe mail si pe telefon la coordonatele de pe site si nu am avut nici un succes...
Titi se pare ca are baza tehnica cea mai buna, are si FWD si RWD si AWD... apropo de cele ce se spuneau despre el, ca nu e pilot ca a zis nu stiu ce chestie cum ca atunci cind rotesti volanul spre stinga de exemplu, impingi cu mina dreapta in sus pe volan in loc sa tragi cu stinga in jos... well, trainerul de la scoala de pilotaj BMW M care a participat la evenimentul BMW, What's next a zis tot ca Titi, si a si argumentat - daca impingi, te impingi indirect si cu spatele in scaun in vreme ce daca tragi, te indepartezi cu corpul de spatarul scaunului...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#60
Scris 30 mai 2008 - 02:32
In prima zi:
- Tine cursul teroretic unde iti explica ce si cum.
- Apoi te tai cate 3 ture mici (bucla mica) cu fiecare dintre masini (Logan sau Clio / BMW / EVO) FARA Titi sau alt trainer in masina. Intre timp el le explica celorlalti de pe margine unde gresesti. Deci toata lumea stie ca ai gresit, mai putin tu => deci nici nu poti sa te corectezi la urmatoarea tura.
- Dupa ce s-au dat toti cu cele 3 tipuri de masini, ia fiecare elev [deci Titi la volan] si il duce cu EVO. Deci ceva de genul: asa ar fi trebuit sa faceti.
A doua zi:
- Fiecare elev face cate o tura mare (bucla mare) cu fiecare dintre masini.
- Fiecare elev face inca o tura mare, de data asta cronometrata, cu fiecare dintre masini.
Intre timp ceilalti elevi stau pe margine si Titi le explica unde greseste sau nu cel care e pe pista.
Practic invatarea se face prin exemplul altuia, nu prin corectarea/indrumarea imediata de catre profesor.
Pe de alta parte conditiile sunt mai bune, are o rulota cu pavilion la fata locului, daca se strica Clio, are un Logan de rezerva, daca se strica BMW-ul, mai are un M3 de rezerva, teoria se tine intr-o casa nu departe de circuit, in plus cursantii mai primesc si cadouri la final de curs.
La Stefan Vasile:
- teoria se tine in Bucuresti
- nu are pietris pe pista deci e conditionat de vreme
- are doar masina aia, care daca se strica si nu se poate repere la fata locului se reprogrameaza cursul.
In schimb partea practica decurge cam asa:
- Stefan Vasile la volan, elevul in dreapta. Merge cu el, la incepit incet, se opreste, explica ce e de explicat.
- Apoi pune in practica, mergand mai tare, eventual arata si cum nu se face
- Apoi trece elevul la volan si SV in dreapta, si exerseaza ce i s-a explicat. Unde greseste, i se explica din noi si este corectat.
- Dupa ce vede ca elevul a inteles, SV se da jos, iar elevul exerseaza singur, incercand sa mearga tot mai tare.
Poate ca varianta asta este mai plictisitoare pentru ceilalti elevi de pe margine, dar cel care e tocmai la volan are timp sa bage la cap si sa exerseze alaturi de profesor.
Una peste alta, comparand si costul celor doua cursuri, eu cred ca scoala lui SV e mai ok pt cei ce vor sa invete.
Dupa ce exista baza, pot urma diverse alte cursuri de specializare/exersare. (masini de diverse tipuri, suprafete variate, pilotaj de citrcuit vs raliu etc)
Faptul ca la Titi te dai 3 ture cu Evo sau cu M3 pe macadam 3 ture, e aproape egal cu 0, ca si boboc oricum nu intelegi ce se intampla cu tine si masina te conduce pe tine si nu tu conduci masina. Tot ce faci e sa incerci sa o tii pe drum, fara sa mai tii cont daca mergi corect sau incorect.
Tocmai din acest motiv la debutanti sunt restrictii in ceea-ce priveste puterea si tractiunea la masini.
E ca la scoala. Pana nu stii pe de rost tabla inmultirii, degeaba treci la integrale
Ok, e misto sa te lauzi la prieteni ca ai mers cu EVO de curse sau cu M3 de 270cai pe macadam, dar masinile alea sunt niste fiare pe care nu poti sa inveti sa le stapanesti in 5 ture de pista cu macadam. Sunt ok ca si driving experience, dar nu ca si platforma pedagogica.
Baza lui Titi ar fi ok dpdv al unui elev daca ar face un curs de min 4-5 zile cu 2-4 elevi cu care sa aiba timp sa treaca mai departe de initiere. Dar asta ar fi o varianta mai putin profitabila.
Titi e un mare campion, un pilot excelent, dar parerea mea e ca nu transmite/preda elevilor experienta lui asa cum ar trebui sa o faca intr-o postura de profesor.
@Frank
Am vazut si eu mailurile tale din toamna, din pacate Radu nu e tocmai persoana care se simte in largul ei la conversatiile pe email, mai ales ca aveai o lista lunga de intrebari.
Da-mi numarul tau pe PM si-i spun sa te sune sau suna-l la numerele de pe site ca sunt ok. Daca o lalaie si de data asta il calc cu masina
Iti trimit pe PM si numarul meu, cu unele lucruri pot sa te lamuresc si eu.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#61
Scris 30 mai 2008 - 07:19
Dupa port,(Focus) nu prea?
Ai performat ,in tinerete, la carting?
#62
Scris 30 mai 2008 - 11:06
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#63
Scris 30 mai 2008 - 11:10
Extremero,dupa vorba pari a te invarti in lumea raliurilor?
Dupa port,(Focus) nu prea?
Aici te inseli... ST170 e totusi o scula cu potential foarte mare.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#64
Scris 31 mai 2008 - 06:36
#65
Scris 31 mai 2008 - 09:16
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#66
Scris 31 mai 2008 - 11:04
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#67
Scris 31 mai 2008 - 01:05
Viper,n-ar mai fi fost ,,potential'' ,daca era utilizat) .
#68
Scris 31 mai 2008 - 04:36
http://www.youtube.c...h?v=NgDK4wiZJ_M
+ ceva filmat cu scoala de pilotaj
http://www.youtube.c...h?v=4OIP25ldSQU
Aceasta postare a fost editata de BvRacer: 31 mai 2008 - 04:38
#69
Scris 31 mai 2008 - 05:31
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#70
Scris 31 mai 2008 - 08:33
Potential avem mai toti de aici...
#71
Scris 01 iunie 2008 - 04:39
legat de lectia cu volanul, eu unul nu stiu treaba chiar asa, dar e extrem de util la ace de par in raliuri su daca ai frana de mana sanatoasa, in rest tehnica nu o folosesti sa iei viraje (cred ca s-a inteles la ce tehnica ma refer), insa culmea culmilor e ca am vazut soferite care iau virajele asa. si nu putine. oare se uita pe youtube?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#72
Scris 01 iunie 2008 - 04:48
Audi folosea asa ceva de prin anii 80,din cate stiu ...
Presupun ca daca-s ceva mai multe grade,e ceva mai bine---cel putin in domeniul licorilor,asa-i.
#73
Scris 01 iunie 2008 - 04:52
Apparently rezultatele sunt spectaculoase.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#74
Scris 01 iunie 2008 - 05:27
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#75
Scris 01 iunie 2008 - 05:31
http://news.caradisi...-de-passage-596
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi