Salt la continut


Fotografie
* * * - - 2 Voturi

Ford Mondeo 2.0 TDCi 130CP


  • Please log in to reply
407 replies to this topic

#301 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 11 decembrie 2010 - 12:14

Fum alb => consum ulei.

Si fumul albastru cand apare? :wacko:

Aceasta postare a fost editata de pejte: 11 decembrie 2010 - 12:16

  • 0

#302 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 11 decembrie 2010 - 12:17

Prima chestiune la care ma gandesc (exceptand egr si debimetru, la care banuiesc ca te-ai gandit deja si ca sunt ok) este o problema incipienta la sist de alimentare cu motorina; de genul o supapa care nu lucreaza in parametrii, sau chiar si un injector, etc. Astea, din categoria mai "light to medium". Pompa de inalte e ok ?
Oricum nu scapi de o vizita la " nea mecanicu' ".


p.s.: apropos, filtrul de motorina a fost schimbat la ultima revizie si motorina e aceiasi ca si pana acum ?
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#303 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 11 decembrie 2010 - 12:31

Hai ca m-am mai luminat, am primit din 3 zone ale tarii aceeasi parere, si anume filtrul de motorina. Revizia trebuia sa o fac in vara, recunosc... Azi ma vad cu mecanicul sa iau consumabilele, poate tot azi le schimb.

Ca si coincidenta, ot cam acum 2 saptamani, de lene, am alimentat de la petromv si rezervorul era aproape gol (range 35km). Pana atunci am pus exclusiv rompetrol (de mai bine de 1 an) si masina a mers impecabil. Deci, urmeaza revizia de urgenta si curatarea rezervorului de jeg si pus iarasi rompetrol.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#304 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 11 decembrie 2010 - 12:32

Consumul ulei, poate impropriu spus asa, mai bine ar fi, uleiul ars, produce fumul alb, sau alb-albastrui, ziceti-i cum vreti.
Defectiunile de la sistemul de alimentare cu combustibil(motorina) produce un fum negru. Deci eu as exclude din start EGR-ul(la care oricum iti apare martorul in bord) sau injector la care functionarea incorecta este insotita de o modificare a sunetului(incepe sa se auda o usoara bataie) si intreruperi cam in toate regimurile de lucru. Avand in vedere ca problema apare la prima pornire dupa ce masina a stat ore bune la odihna si ca "isi da drumul" relativ repede as putea paria pe simeringurile de supape. O problema usoara care insa scoate ceva bani din buzunar: 125-175 lei setul de simeringuri, 200-250 lei garnitura de chiuloasa plus manopera in care poate sa ajunga la o suma destul de mare la un service cu "pretentii".
  • 0

#305 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 11 decembrie 2010 - 12:33

Fum alb => consum ulei. Eu pariez pe simeringurile de supape.
La 2.0TDCI apar de obicei probleme cand masina sta ceva timp pe dreapta si simeringurile se cimenteaza(nu mai calca asa bine) astfel ca scapa mult mai mult ulei decat trebuie, insa dupa ce se incalzeste motorul isi dau drumul. Avand in vedere ca folosesti masina zilnic si a inceput sa se manifeste in modul in care ne-ai explicat vei ajunge in curand sa le schimbi pentru ca in cazul acesta problema vine de la uzura.

Nu e alb fumul, e alb-albastrui. Apoi, odihna de noapte dureaza cam 12 ore. Cea de peste zi de la munca dureaza cam 9 ore, uneori la aceeasi temperatura exterioara cu cea de peste noapte. Mi se pare un pic ciudat ca face numai cand sta peste noapte...

P.S. am spus ideea cu simeringurile si mecanicul meu mi-a zis ca nu are legatura. Daca ar fi alea, as avea fum de la prima cheie, un fum gri sa zicem, si ar tine pana se incalzeste. ori la mine cand pornesc motorul nu am pic de fum, pana nu pornesc de pe loc sa ajung in zona aia de 2000rpm, nu apare fumul si "blocajul". Si el mi-a zis ca cel mai probabil e filtrul de motorina.

Aceasta postare a fost editata de VIPER: 11 decembrie 2010 - 12:40

  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#306 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 11 decembrie 2010 - 02:46

Si fumul albastru cand apare? :wacko:

Lasa-l mah, a citit si el pe forumuri ..

1Q-le, albastru insemna "ulei". Ca el poate veni pe la segmenti sau tubina, greu de zis... Dar e clar ca e consum de ulei. Foarte probabil pe la segmenti, atata timp cat "tine" pana se umfla putin pistoanele de la caldura.
Dar, mi se pare absolut normal la rulajul masinii.
  • 0

#307 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 11 decembrie 2010 - 03:10

Tocmai ca nu are legatura cu caldura, zisei mai sus. Daca in perioada aia de "fum" bag imediat a 2-a si revin la a 1-a, nu mai are fum. Si pe langa fum e acea senzatie de "dop" care este "eliminat". Totul dureaza pe lungimea unui bloc, cativa zeci de metri, nu mai mult. Daca nu dau o pedala mai tare sau nu trec intr-a 2-a, merg cu fumul la cur si toata strada :wacko: Daca calc pedala in a 1-a sau bag a 2-a, gata si fumul si senzatia de "blocare" la 2000rpm.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#308 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 11 decembrie 2010 - 03:18

Sa nu fie ca atunci cind eram tineri,pilpiia becu la ulei -primu lucru schimbam sonda,ca era mai ieftina decit rectificatu de vilbrochen + cuzineti de cota :wacko: Fa si tu niste rugaciuni sa nu fie uzura segmenti,camasi,bloc....
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#309 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 11 decembrie 2010 - 03:37

O sa ii fac revizia zilele astea si vedem cum se comporta :wacko:
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#310 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 12 decembrie 2010 - 10:11

Hai ca m-am mai luminat, am primit din 3 zone ale tarii aceeasi parere, si anume filtrul de motorina. Revizia trebuia sa o fac in vara, recunosc... Azi ma vad cu mecanicul sa iau consumabilele, poate tot azi le schimb.

Ca si coincidenta, ot cam acum 2 saptamani, de lene, am alimentat de la petromv si rezervorul era aproape gol (range 35km). Pana atunci am pus exclusiv rompetrol (de mai bine de 1 an) si masina a mers impecabil. Deci, urmeaza revizia de urgenta si curatarea rezervorului de jeg si pus iarasi rompetrol.

PetromV nu e o statie proasta, depinde si de la care ai pus (sa nu fie una doar "rebrenduita", sau una unde se mai fac misculatii). Daca rezervorul nu fusese curatat niciodata sau de f mult timp, e posibil ca toate impuritatile sa fi ajuns in filtru de motorina, cand ai ramas la limita si cu rezerva de combustibil.



Consumul ulei, poate impropriu spus asa, mai bine ar fi, uleiul ars, produce fumul alb, sau alb-albastrui, ziceti-i cum vreti.
Defectiunile de la sistemul de alimentare cu combustibil(motorina) produce un fum negru. Deci eu as exclude din start EGR-ul(la care oricum iti apare martorul in bord) sau injector la care functionarea incorecta este insotita de o modificare a sunetului(incepe sa se auda o usoara bataie) si intreruperi cam in toate regimurile de lucru. Avand in vedere ca problema apare la prima pornire dupa ce masina a stat ore bune la odihna si ca "isi da drumul" relativ repede as putea paria pe simeringurile de supape. O problema usoara care insa scoate ceva bani din buzunar: 125-175 lei setul de simeringuri, 200-250 lei garnitura de chiuloasa plus manopera in care poate sa ajunga la o suma destul de mare la un service cu "pretentii".

Eu am avut, pe vremuri, fum alb la un diesel aspirat, plus intreruperi si uneori oprirea motorului; cauza a fost o electrovalva de la sist de alimentare cu motorina care nu mai functiona corect. Deci exista fum alb din cauza unei defectiuni/probleme la sist de alimentare cu motorina si nu din cauza unui consum de ulei.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#311 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 12 decembrie 2010 - 10:20

Dupa aproape 3 ani de mers cu petromV si OMV, am trecut pe rompetrol si m-am jurat ca nu mai pun altceva, e imensa diferenta in comportamentul masinii. Statia de la care am pus petromV a fost construita de la zero si o stiu de ani de zile. Vom vedea cum se comporta dupa revizie. Aseara am mai pus vreo 3-400ml de ulei cat ramasesera de la ultima revizie in bidon, ca era cam pe minim cu uleiul, sa vad azi cum porneste. Si sa ii pun softul la loc ca parca mi-am luat caruta :blush:
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#312 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 decembrie 2010 - 10:58

Dupa aproape 3 ani de mers cu petromV si OMV, am trecut pe rompetrol si m-am jurat ca nu mai pun altceva, e imensa diferenta in comportamentul masinii...
..

+1 !
Defapt, OMV sau PetromV au aceleasi zemuri de vanzare.
Eu am renuntat acum vreo 2 luni la OMV in favoarea 99+ Petrom simplu, masina mea devenind cu totul alta ! Inainte ( la WRX ) foloseam exclusiv carrera 100, cu care mergea cel mai bine.
E drept ca la benzinare degeaba ai benzina buna daca ECU nu poate adapta avansul.
  • 0

#313 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 12 decembrie 2010 - 01:11

BINGO! Nu am mai avut nici o problema! Deci sarmana avea cam putin ulei, i-a prins bine "doza" de aseara!

Marti - revizie :blush:
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#314 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 12 decembrie 2010 - 03:55

Legat de benzina,in general pun doar 100 sau 99 de la Petrom/OMV,recunosc ca am pus si Rompetrol si masina s-a miscat mai bine(odata sau de 2 ori) totusi am o retinere cand e vorba de Rompetrol(la urs am patit-o dupa un plin facut in Constanta s-a infundat pompa de benzina si abia am ajuns in Bucuresti)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#315 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 13 decembrie 2010 - 10:33

Fum alb = maninca apa (antigel) sau e umezeala afara si motorul e rece.
Fum albastrui = haleste ulei. Fiind turbo, ai 10000 de locuri pe unde poate sa scape, lagare de turbina, poate separator de ulei. Oricum filtru de motorina nu vad ce rol ar avea. Cel mai nasol e ca miroase a problema "hardware", d-aia cu bani multi.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#316 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 13 decembrie 2010 - 10:36

Pai si cum iti explici ca dupa ce am completat nu mai face nici o problema? OK, a mancat ceva ulei in 1 an jumatate de la utlima revizie, si habar nu am cati km. Nu vad nimic anormal la varsta si km ei.

Daca o fi sa pice, aia e. Si-a facut datoria.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#317 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 13 decembrie 2010 - 10:49

da' n-ar fi mai bine sa pice la altu'? :lol:
  • 0

#318 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 13 decembrie 2010 - 11:42

1 an jumate de la ultima revizie? :lol:
  • 0

#319 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 14 decembrie 2010 - 12:21

si km cati or fi fost??

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 14 decembrie 2010 - 12:22

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#320 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 14 decembrie 2010 - 12:27

Mai degraba ore de functionare
  • 0

#321 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 14 decembrie 2010 - 07:36

@pejte: foarte corect, km nu au fost poate multi, ore insa... Ca in Bucuresti...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#322 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 14 decembrie 2010 - 08:49

Uleiul se arde in ore, nu in km ... :D
  • 0

#323 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 14 decembrie 2010 - 09:05

Exact :D Si s-a ars bine, data viitoare pun Floriol :D
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#324 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 14 decembrie 2010 - 11:34

Eh, daca nu mai face figuri, inseamna ca n-are nimic. 1L la 1 an si ceva de functionare nu e capat de tara pentru ceva cu turbo. Ca sfat, verifica cum este separatorul de ulei la motorul asta, daca are sau nu si cind se schimba, daca se curata etc. Asta fiind un fel de EGR asa, adica se jegojeste ca dracu si nu isi mai face treaba, adica duce vapori de ulei pe admisie.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#325 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 14 decembrie 2010 - 11:40

Sarumana, am notat pe lista de "must check" (e deja maricica!). Am luat in seara asta si filtrele (de motorina si de ulei), joi intra la revizie. Abia astept sa ii fie bine :blink:
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele





3 useri citesc subiectul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi