Si fumul albastru cand apare?Fum alb => consum ulei.
Aceasta postare a fost editata de pejte: 11 decembrie 2010 - 12:16
Scris 11 decembrie 2010 - 12:14
Si fumul albastru cand apare?Fum alb => consum ulei.
Aceasta postare a fost editata de pejte: 11 decembrie 2010 - 12:16
Scris 11 decembrie 2010 - 12:17
Scris 11 decembrie 2010 - 12:31
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 11 decembrie 2010 - 12:32
Scris 11 decembrie 2010 - 12:33
Nu e alb fumul, e alb-albastrui. Apoi, odihna de noapte dureaza cam 12 ore. Cea de peste zi de la munca dureaza cam 9 ore, uneori la aceeasi temperatura exterioara cu cea de peste noapte. Mi se pare un pic ciudat ca face numai cand sta peste noapte...Fum alb => consum ulei. Eu pariez pe simeringurile de supape.
La 2.0TDCI apar de obicei probleme cand masina sta ceva timp pe dreapta si simeringurile se cimenteaza(nu mai calca asa bine) astfel ca scapa mult mai mult ulei decat trebuie, insa dupa ce se incalzeste motorul isi dau drumul. Avand in vedere ca folosesti masina zilnic si a inceput sa se manifeste in modul in care ne-ai explicat vei ajunge in curand sa le schimbi pentru ca in cazul acesta problema vine de la uzura.
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 11 decembrie 2010 - 12:40
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 11 decembrie 2010 - 02:46
Lasa-l mah, a citit si el pe forumuri ..Si fumul albastru cand apare?
Scris 11 decembrie 2010 - 03:10
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 11 decembrie 2010 - 03:18
Scris 11 decembrie 2010 - 03:37
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 12 decembrie 2010 - 10:11
PetromV nu e o statie proasta, depinde si de la care ai pus (sa nu fie una doar "rebrenduita", sau una unde se mai fac misculatii). Daca rezervorul nu fusese curatat niciodata sau de f mult timp, e posibil ca toate impuritatile sa fi ajuns in filtru de motorina, cand ai ramas la limita si cu rezerva de combustibil.Hai ca m-am mai luminat, am primit din 3 zone ale tarii aceeasi parere, si anume filtrul de motorina. Revizia trebuia sa o fac in vara, recunosc... Azi ma vad cu mecanicul sa iau consumabilele, poate tot azi le schimb.
Ca si coincidenta, ot cam acum 2 saptamani, de lene, am alimentat de la petromv si rezervorul era aproape gol (range 35km). Pana atunci am pus exclusiv rompetrol (de mai bine de 1 an) si masina a mers impecabil. Deci, urmeaza revizia de urgenta si curatarea rezervorului de jeg si pus iarasi rompetrol.
Eu am avut, pe vremuri, fum alb la un diesel aspirat, plus intreruperi si uneori oprirea motorului; cauza a fost o electrovalva de la sist de alimentare cu motorina care nu mai functiona corect. Deci exista fum alb din cauza unei defectiuni/probleme la sist de alimentare cu motorina si nu din cauza unui consum de ulei.Consumul ulei, poate impropriu spus asa, mai bine ar fi, uleiul ars, produce fumul alb, sau alb-albastrui, ziceti-i cum vreti.
Defectiunile de la sistemul de alimentare cu combustibil(motorina) produce un fum negru. Deci eu as exclude din start EGR-ul(la care oricum iti apare martorul in bord) sau injector la care functionarea incorecta este insotita de o modificare a sunetului(incepe sa se auda o usoara bataie) si intreruperi cam in toate regimurile de lucru. Avand in vedere ca problema apare la prima pornire dupa ce masina a stat ore bune la odihna si ca "isi da drumul" relativ repede as putea paria pe simeringurile de supape. O problema usoara care insa scoate ceva bani din buzunar: 125-175 lei setul de simeringuri, 200-250 lei garnitura de chiuloasa plus manopera in care poate sa ajunga la o suma destul de mare la un service cu "pretentii".
Scris 12 decembrie 2010 - 10:20
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 12 decembrie 2010 - 10:58
+1 !Dupa aproape 3 ani de mers cu petromV si OMV, am trecut pe rompetrol si m-am jurat ca nu mai pun altceva, e imensa diferenta in comportamentul masinii...
..
Scris 12 decembrie 2010 - 01:11
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 12 decembrie 2010 - 03:55
Scris 13 decembrie 2010 - 10:33
Scris 13 decembrie 2010 - 10:36
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 13 decembrie 2010 - 10:49
Scris 13 decembrie 2010 - 11:42
Scris 14 decembrie 2010 - 12:21
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 14 decembrie 2010 - 12:22
Scris 14 decembrie 2010 - 12:27
Scris 14 decembrie 2010 - 07:36
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 14 decembrie 2010 - 08:49
Scris 14 decembrie 2010 - 09:05
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 14 decembrie 2010 - 11:34
Scris 14 decembrie 2010 - 11:40
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi