Ford Mondeo 2.0 TDCi 130CP
#276
Scris 11 octombrie 2010 - 06:28
#277
Scris 11 octombrie 2010 - 06:51
nu iti recomand sa iei ceva de genul cum zici tu sunt foarte slabi,am avut eu la BMW pe fata pusi aftermarket i-am aruncat cu prima ocazia,daca stiam ai pastram penru tine.Pai la ora asta nu imi e clar nici ce caut io pe aici Faza e ca nu mai vreau avioane cu afisaje super tari samd. Vreau cum avea mertzanu ala (o sa ma bântuie masina aia, pana o sa o cumpar ): aia pe spate sa aibe afisajul vizibil in oglinda, simplu, cu LED-uri stanga-dreapta, fara distanta, doar cu sunet. Daca o fi sa pun si pe fata, la fel.
#278
Scris 11 octombrie 2010 - 07:21
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#279
Scris 11 octombrie 2010 - 07:25
#280
Scris 11 octombrie 2010 - 07:30
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#281
Scris 11 octombrie 2010 - 07:33
#282
Scris 11 octombrie 2010 - 07:46
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#283
Scris 11 octombrie 2010 - 07:48
#284
Scris 11 octombrie 2010 - 07:50
Pe mine personal, displayul senzorilor nu ma ajuta absolut deloc, pentru ca e ultimul loc unde m-as uita cand fac manevre.
#285
Scris 11 octombrie 2010 - 08:04
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#286
Scris 11 octombrie 2010 - 02:15
Urmeaza in perioada imediat urmatoare:
- placa de presiune
- rulment de presiune
- ambreiaj
- poate chiar volanta
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#287
Scris 11 octombrie 2010 - 02:25
#288
Scris 11 octombrie 2010 - 02:36
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#289
Scris 11 octombrie 2010 - 02:38
#290
Scris 11 octombrie 2010 - 02:38
#291
Scris 11 octombrie 2010 - 03:04
E un risc calculat din start. Nu mi se pare mult, doar ca momentele nu sunt intitdeauna cele mai fericite In plus tu ai luat masini destul de noi, cu km putini, nu babe calarite Iar un kit de ambreiaj se schimba in timp la orice masinaDupa investiitile astea mai cere ceva? Ca tot ii dai una alta de cand o ai. Probabil e normal, mie mi se pare mult ca eu in afara de consumabile nu prea am bagat banii in masini.
Nope, am inchis obloanele. Dar suntem in relatii foarte bune in continuare.OT:nu mai lucrezi cu superchips?
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#292
Scris 11 octombrie 2010 - 03:09
Am rezolvat cu parcarea, o fac manual ca si pana acum...
e al dracu de comod cu senzori, dar apoi te inveti "rau" cu ei si nu mai poti fara.
#293
Scris 11 octombrie 2010 - 06:14
Poti si fara senzori, eu ma urcam de pe i30 pe duba si nu uitam sa parchez.
#294
Scris 20 octombrie 2010 - 09:38
Azi noapet la 12, cand deja adormisem si visam, da-i si urla telecomanda. M-am dus la ea, nimic... Imi arata "door". Habar nu am ce o fi fost. E setata sa nu urle la tunete, la pisici, la motoare ambalate in preajma. Trebuie sa-i dai una sanatoasa sau sa o zgaltai sau sa incerci sa ii iei o roata, ca sa urle... Ce naiba sa fi fost?
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#295
Scris 20 octombrie 2010 - 09:48
#296
Scris 20 octombrie 2010 - 09:53
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#297
Scris 22 octombrie 2010 - 10:34
ACrew style
#298
Scris 22 octombrie 2010 - 10:49
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#299
Scris 11 decembrie 2010 - 11:15
In fiecare dimineata la plecare, fie ca sunt -3 grade sau +9, scoate un fum alb-albastrui si parca se "chinuie" sa treaca de 2000rpm (sau 2000 si un pic, nu stiu cat de precis e turometrul). Daca nu o accelerez brutal si doar o tin ca sa cresc turatia lin, pot sa merg cu dara de fum dupa mine si jumatate de strada... La un moment dat parca "tuseste" si zvacneste, si gata si fumul. Treaba se intampla strict in treapta 1, strict doar dimineata la prima pornire. Daca in timpul manifestarii asteia schimb in a 2-a, dispare fumul, masina trage corect. Dupa aia chiar daca revin imediat in treapta 1, nimic, totul e ok. Chiar daca sta o zi intreaga la munca parcata si afara e ger, degeaba, nu face seara la plecare nici o problema. Masina merge in rest foarte ok, nu are pierderi de putere, accelereaza frustrant de bine, etc.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#300
Scris 11 decembrie 2010 - 12:13
La 2.0TDCI apar de obicei probleme cand masina sta ceva timp pe dreapta si simeringurile se cimenteaza(nu mai calca asa bine) astfel ca scapa mult mai mult ulei decat trebuie, insa dupa ce se incalzeste motorul isi dau drumul. Avand in vedere ca folosesti masina zilnic si a inceput sa se manifeste in modul in care ne-ai explicat vei ajunge in curand sa le schimbi pentru ca in cazul acesta problema vine de la uzura.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi