Un freezone
#876
Scris 02 februarie 2008 - 06:57
#877
Scris 03 februarie 2008 - 11:02
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#878
Scris 04 februarie 2008 - 06:22
#879
Scris 04 februarie 2008 - 08:17
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#880
Scris 04 februarie 2008 - 10:05
Parchetul General a dat solutia de neincepere a urmaririi penale in dosarul in care a fost anchetata implicarea ministrului Transporturilor, Ludovic Orban, intr-un accident rutier care s-a soldat cu ranirea unei persoane, informeaza un comunicat al Ministerului Public. Ministrul Orban a fost gasit nevinovat pentru acuzatiile de vatamare corporala, fals in declaratii si pentru parasirea locului accidentului. Procurorii au stabilit totodata ca Ludovic Orban a "acrosat usor" o minora.
Orban nu se face vinovat de vatamare corporala din culpa, pentru ca fapta comisa - cauzarea unor leziuni unei persoane- leziuni care necesita mai putin de 10 zile de ingrijiri medicale, nu este prevazuta de legea penala ca infractiune.
Parchetul General a primit la inceputul lunii ianuarie rezultatele expertizei in cazul presupusei victime a accidentului ministrului Ludovic Orban si, potrivit anchetatorilor, raportul indica faptul ca leziunile Simonei Todean ar putea proveni si din alte cauze in afara impactului cu o masina.
Potrivit medicilor de la Institutul de Medicina Legala (IML) Bucuresti, Simona Todean prezenta mai multe leziuni minore, unele fiind mai vechi, in privinta celor mai recente medicii legisti neavand indicii clare ca ele ar fi fost cauzate de impactul cu un autovehicul. Leziunile recente se aflau pe partea dreapta, la mana si picior, si puteau proveni dintr-o cazatura.
De altfel, tatal presupusei victime, Gavril Todean a negat faptul ca fiica sa ar fi victima accidentului produs de ministrul Transporturilor si a precizat ca aceasta a alunecat pe gheata si a cazut cu putin timp inainte ca Ludovic Orban sa derapeze.
Va redam comunicatul Parchetului:
"Din actele premergatoare efectuate in cauza a rezultat ca, in ziua de 16 decembrie 2007, pe fondul unor conditii atmosferice nefavorabile, Orban Ludovic a fost implicat intr-un accident rutier pe soseaua Cotroceni, soldat cu acrosarea usoara � cu partea stanga fata a autoturismului � a unei minore, in varsta de 14 ani si, ulterior, cu avarierea unui autoturism parcat in fata unui imobil.
Prin rezolutia procurorului de caz, in data de 31 ianuarie 2008 s-a dispus neinceperea urmaririi penale fata de ministrul Orban Ludovic sub aspectul savarsirii infractiunilor de :
- vatamare corporala din culpa, intrucat fapta comisa, respectiv cauzarea unor leziuni unei persoane, leziuni care necesita mai putin de 10 zile de ingrijiri medicale nu este prevazuta de legea penala ca infractiune ;
- parasirea locului accidentului, intrucat lipseste unul dintre elementele constitutive ale infractiunii, fiind vorba de una dintre componentele care formeaza latura obiectiva a infractiunii, mai exact urmarea prevazuta de lege, intrucat persoana vatamata, victima a unui accident produs in data de 16 decembrie 2007, a suferit leziuni care au necesitat 2-3 zile de ingrijiri medicale, iar conditia pentru retinerea acestei infractiuni consta in necesitatea unui numar de zile de ingrijiri medicale pentru vindecare mai mare de zece zile;
- fals in declaratii, intrucat fapta de a declara ca nu a existat victima a accidentului comis in data de 16 decembrie 2007 s-a dovedit a fi reala, in situatia in care se tine cont de modul in care Inalta Curte de Casatie si Justitie a interpretat termenul de �vatamare a integritatii corporale�, in sensul ca unei persoane i se recunoaste calitatea de victima a unui accident doar in cazul in care vatamarile suferite necesita ingrijiri medicale mai mari de zece zile pentru vindecare".
http://www.hotnews.r...osat_minora.htm
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#881
Scris 05 februarie 2008 - 11:15
Fostul presedinte al grupului petrolier angol-olandez Shell, Mark Moody-Stuart, cere Uniunii Europene sa interzica autoturismele care consuma prea mult. Sunt vizate automobilele noi. Cele vechi vor iesi singure de pe piata.
"Nimeni nu are nevoie de o masina care consuma intre 19 si 28 de litri de benzina la 100 km, a declarat Sir Moody-Stuart pentru BBC News, propunand sa fie interzise toate autoturismele care au nevoie de mai mult de 8 litri la 100 km.
"Sunt necesare reglementari foarte stricte care sa nu permita construirea unui autoturism ce nu indeplineste anumite norme. Putem conduce in continuare un Aston Martin, dar numai daca acesta consuma 5-6 litri la 100 km", a declarat Moody-Stuart, care conduce acum cel mai important grup minier britanic.
"Fara reglementari stricte, benzina fara plumb nu ar fi existat astazi, si nici catalizatorii, centurile de siguranta sau airbag-urile", a adaugat acesta.
Putem sa cumparam cea mai spatioasa masina, cea mai rapida, daca indeplineste normele de eficacitate energetica", a explicat Moody-Stuart, adaugand: "nevasta mea si cu mine conducem un autoturism hibrid din 2001.Masina este frumoasa, confortabila, silentiosa si consuma 3 litri la 100 km".
Moody-Stuart considera ca, pana acum, UE a fost mult prea ingaduitoare cu constructorii de automobile.
Constructorii de autoturisme din Marea Britanie au reactionat ferm. Ei spun ca proprietarii de masini cu consum mare platesc deja taxe suplimentare.
http://www.hotnews.r...a_prea_mult.htm
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#882
Scris 05 februarie 2008 - 11:52
#883
Scris 05 februarie 2008 - 12:11
25% - Productia de energie
23% - Uz casnic
19% - Industrie
15% - Agricultura
--------------------------------------------
6% - Vehicule Comerciale
5,5%- Autoturisme
3% - Avioane
2% - Alte mijloace de transport
1,5% - Nave
In total 18% = Transporturi
Eu sincer m-as apuca sa construiesc centrale eoliene si sa gasesc metode eficiente de a ne recicla cat mai mult din gunoi . Decat sa sar cu cutitul la gatul producatorilor de autoturisme ca saracii au un procent infim fata de adevaratele surse de poluare si emisii de CO2 . Dar in final tot ei sunt persecutati si impinsi sa faca avansuri incredibile in tehnologia de a reduce amprenta de CO2 si gaze poluante ... cand peste drum sunt inca centrale de produs electricitate rudimentare pe baza de carbuni .
Aceasta postare a fost editata de Cristian: 05 februarie 2008 - 12:13
#884
Scris 05 februarie 2008 - 12:15
#885
Scris 05 februarie 2008 - 12:34
#886
Scris 05 februarie 2008 - 12:47
Solutiile sunt masinile care functioneaza pe baza de hydrogen, pile de combustie, electricitate. Deocamdata nu au primit "verde" si nu pot fi vandute sau inmatriculate. Au si niste preturi exorbitante, intangibile pentru omul de rand. Daca ar fi produse in serie pretul lor ar scadea enorm, estimarile sunt o scadere de 95% in urmatorii ani. Daca se preconiza ca in USA in 2009 se va putea comercializa primul autoturism pe baza de hidrogen, se pare ca termenul s-a devansat pentru 2012, cand mai multe companii si-au anuntat intentia clara de a intra pe piata cu asa ceva.
Performante ca 161 km/h, 126 HP, 400 km autonomie cu 4,6 litri hidrogen lichefiat sunt comune.
BMW 750 H2 0-100 km/h in 9,2 s, 230 km/h, 260 HP si 683 km autonomie.
Iata cativa producatori si modele
Audi A2H2 Car
BMW HR2 Race Car
BMW Hydrogen 7
Chrysler ecoVoyager
Daihatsu Tanto FCHV
Fiat Panda Concept
Ford Airstream Concept
Ford Explorer Fuel Cell
Ford Flexible Series Edge
Ford Focus FCV
Ford Model U
Ford Super Chief Truck
Giugiaro Vadho
GM Cadillac Provoq
GM Chevy Equinox FC
GM Chevy Volt
GM Electrovan
GM H2H Hummer SUT
GM Hy-wire Concept
GM HydroGen Minivan
GM Sequel Concept
Honda FC
Honda FCX Clarity
Honda Puyo
Hyundai I-Blue
Hyundai Tucson FCEV
Kia Sportage FCEV
Mazda 5 Premacy RE
Mazda RX-8 RE
Mercedes B-Class F-Cell
Mercedes F600 Hygenius
Mitsubishi Nessie SUV
Nissan X-Trail FCV
Peugeot 207 Epure
Suzuki Ionis Mini
Think FC5 Car
Think Nordic Car
Toyota FCHV SUV
Toyota Fine-T (Fine-X)
Volkswagen HyMotion
VW Space Up Blue
ETH Zurich PAC-Car II
Intelligent Energy ENV
Peugeot Citroen Quark
Quantum Aggressor
Sa nu uitam masinile cu aer comprimat, cate piedici au intampinat inca de la ridicarea fabricii, piedici puse chiar de guvernul European care se considera un aparator al mediului inconjurator. Chiar si astazi, cand pretul unui autoturism cu aer comprimat (6 locuri, 155 km/h, 1500 km autonomie) este de 11900 � cu taxe incluse, compania este in dizgratia celor puternici. (un plin la pompa costa 2$, dar se poate incarca si acasa cu un compresor)
#887
Scris 05 februarie 2008 - 01:52
#889
Scris 05 februarie 2008 - 01:58
Adik mashini care merge cu motoare cu haer chomprimatbatranu', ce zici acolo de haer comprimat?!
#890
Scris 05 februarie 2008 - 02:11
@ swiby - da man un link si scoate-ma din intunerec!
#891
Scris 05 februarie 2008 - 02:21
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#892
Scris 05 februarie 2008 - 02:22
http://www.youtube.c...h?v=QmqpGZv0YT4
si
http://www.theaircar.com , http://www.mdi.lu
Da, Stiu, sunt urate, nimeni nu ar lua asa ceva, ce daca apar model noi in vara 2008, o sa fie nasoale, mai bine un *** sau **** chiar daca SH sau consuma mult si are impozitul mare, mai bine o masina "de marca", samd.
Pna la urma wtf, esentialul este ca EXISTA un motor care functioneaza pe baza de AER (inventatorul lui nefiind oricine, un neica nimeni)
#893
Scris 05 februarie 2008 - 02:32
SUA in sustine petrolul si nu stiu cat ea ca tara, cat interesele anumitor grupuri. daca petrolul dispare ca interes, se linisteste treaba in orient si aia raman saraci lipiti si va trebui chiar sa munceasca.
hydrogenul pune si el probleme, obtinerea lui e toxica, pastrarea in conditii sigure foarte costisitoare. acum ceva timp aparuse motorul care mergea cu apa, dar a disparut complet. de asta cu aer comprimat nici nu stiam.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#894
Scris 05 februarie 2008 - 02:40
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#895
Scris 05 februarie 2008 - 02:48
#896
Scris 05 februarie 2008 - 02:59
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#897
Scris 05 februarie 2008 - 03:15
Stanley Meyer died at the age of 57 after eating at a restaurant on 21 March 1998. An autopsy report by Franklin County coroner William R. Adrion showed the cause of death to be a cerebral aneurysm. Conspiracy theories persist, however, that he was poisoned, and that oil companies and the United States government were involved in his death.
Omul are si 9 patente inregistrate referitor la respectiva tehnologie, verificata de cateva persoane cu renume in domeniu, cu toate astea a fost acuzat de "frauda".
#898
Scris 06 februarie 2008 - 11:07
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#899
Scris 07 februarie 2008 - 12:51
Regizat , neregizat , va las pe voi sa decideti ...
Aceasta postare a fost editata de Cristian: 07 februarie 2008 - 12:52
#900
Scris 07 februarie 2008 - 01:22
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi