Un freezone
#1126
Scris 15 aprilie 2008 - 08:29
mai complicat ar fi cu masinile de epoca, pana la urma o dacie din 70 ar putea aspira la acest titlu.
#1127
Scris 15 aprilie 2008 - 08:48
#1128
Scris 15 aprilie 2008 - 01:24
#1129
Scris 15 aprilie 2008 - 01:44
Eu nu mi-as permite sa afirm asa ceva in conditiile in care stiu ca si eu m-am chinuit ceva vreme cu o "rabla"..... ca nu toti ne-am nascut avuti si nu ne-au facut mamicutzele noastre in Fabia Combi, Golf 4, Mazda 6 si alte masini bengoase.
Dar voi cei care va dati viteji acuma, nu dam nume dar le citim posturile, de ce v-ati zbarlit asa de tare cand vi s-a marit taxa de prima inmatriculare??????
Urasc si eu rablele deplorabile care mai umbla uneori pe strazi dar interzicerea masinilor vechi nu este o solutie. Solutie ar fi spanzurarea multor soferi.
#1130
Scris 15 aprilie 2008 - 02:20
am vazut ieri pe barbu vacarescu o dacie de prin anii 1980, cu gume "semi slick" (cred ca de pe atunci) derapand vreo 20m pe franare la o viteza foarte mica...pur si simplu nu oprea....nu mai zic ca a tras intr-o parte groaznic in timp ce frana. la plecare a dat si un fum ca lumea. dar da, ei saracii n-au din ce.
nu sunt de acord cu interzicerea, dar cu taxarea corespunzatoare da.
#1131
Scris 15 aprilie 2008 - 02:37
N-ar fi mai util sa se interzica conducerea masinilor puternice de catre incepatori? Si atunci ce ai face daca n-ai putea sa-ti iei WRX pana nu faci 15 ani de condus si nu castigi doua cupe mondiale in WRC?
O masina veche prin natura ei este o cheltuiala foarte mare si nimeni nu si le doreste....le folosesc de nevoie. Si sunt din ce in ce mai putine.... vor disparea singure nu trebe sa le interzica nimeni. In schimb bunul simt nu prea ai cum sa-l implementezi oamenilor...dovada cea mai vie o reprezinta inconstientii care umbla pe strazi (euro 0 sau euro 4)
#1132
Scris 15 aprilie 2008 - 02:55
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1133
Scris 15 aprilie 2008 - 02:57
dar daca devin dure iar o sa auzim ca n-au din ce
sunt de acord ca o masina veche e o cheltuiala mare....si tocmai de-aia nu le repara nimeni, merg cu ele asa...ca n-avem
p.s...cand zic nimeni omit exceptiile. ce zici tu viper din pacate e o exceptie
#1134
Scris 15 aprilie 2008 - 03:23
eu am mare oftica pe soferii de masini vechi si daramate care se cred regii soselelor si se pun in pericol pe ei si pe ceilalti parteneri de trafic. i-as omora si pe cei care tin sa iti ia fatza doar pt ca ei au X5 si apoi cand intri in ei te iau cu "frate da tu n-ai frane la carutza asta??" si alte barbarisme de genul acesta
#1135
Scris 15 aprilie 2008 - 04:38
ca n-au bani sa platesca impozitele pe masina sau ca sunt interzise, tot acolo se ajunge. pb e modalitatea prin care se ajunge.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1136
Scris 15 aprilie 2008 - 05:52
:thumb:
Aer Curat ,ai o bila neagra!
Extremistule!
E bine sa incerci sa te pui si-n pielea altora...
#1137
Scris 15 aprilie 2008 - 06:12
O masina veche prin natura ei este o cheltuiala foarte mare si nimeni nu si le doreste....le folosesc de nevoie. Si sunt din ce in ce mai putine.... vor disparea singure nu trebe sa le interzica nimeni. In schimb bunul simt nu prea ai cum sa-l implementezi oamenilor...dovada cea mai vie o reprezinta inconstientii care umbla pe strazi (euro 0 sau euro 4)
Nu neaparat. Ptr ca la noi majoritatea masinilor f vechi sunt Dacii, se ajunge sa fie mai convenabil sa intretii o Dacie din '75 decat o marca straina din '90, desi cea din urma f posibil ca e mai sigura ptr pasageri si ptr ceilalti participanti la trafic si ca polueaza mai putin.
Si eu sunt de acord cu taxe in functie de vechimea/starea masinii, insa asta doar daca ITP'ul s'ar da pe bune. Da ... sunt constient ca in maniera asta, batrana berlina din familie probabil ca nu ar trece testul in toamna decat dupa inca niste cheltuieli, dar daca tot vrem sa schimbam ceva ... sa incepem cu a accepta schimbarea si cand e vb de propria noastra persoana
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1138
Scris 15 aprilie 2008 - 06:18
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1139
Scris 15 aprilie 2008 - 06:54
Cand ,,scapam'',iarasi,ca data,,ezacta'' ,de tine?
#1140
Scris 15 aprilie 2008 - 07:31
masina de-a dracu tot dreapta tragea cand franam dar stiam asta si nu franam ca tampitul asteptand un abs inexistent sa ma salveze.......
Io te cred dar cind iti sarea copilu in fata in fuga dupa minge ce faceai? Ca frinele se mai folosesc si in situatii neprevazute. Pina la urma nu e numai vorba de a-ti salva semenii de la gazare (cit put daciile astea neintretinute e incredibil), de a salva pe altii de la accident/moarte, dar e vorba si de a-ti salva tie pielea, somnul, constiinta. Daca nu te las sa mergi cu o masina proasta ia-o ca un gest de prietenie nu ca un abuz.
#1141
Scris 15 aprilie 2008 - 09:07
Mor cand va aud cu faza aia de a interzice automobilele de orice fel......
Eu nu mi-as permite sa afirm asa ceva in conditiile in care stiu ca si eu m-am chinuit ceva vreme cu o "rabla"..... ca nu toti ne-am nascut avuti si nu ne-au facut mamicutzele noastre in Fabia Combi, Golf 4, Mazda 6 si alte masini bengoase.
Dar voi cei care va dati viteji acuma, nu dam nume dar le citim posturile, de ce v-ati zbarlit asa de tare cand vi s-a marit taxa de prima inmatriculare??????
Urasc si eu rablele deplorabile care mai umbla uneori pe strazi dar interzicerea masinilor vechi nu este o solutie. Solutie ar fi spanzurarea multor soferi.
Nu murii ca esti tinerel, in schimb posteaza cu ceva mai multa atentie ca ce ai scris mai sus nu e frumos (sa nu spun altfel).
Pt informarea ta (si nu numai din ce observ), nu ca m-as simti dator cu vreo explicatie, eu unul imi cumpar, platesc si intretin singur masinile de ceva vreme.
Detinerea si exploatarea unei masini, poate spre surprinderea ta si a altora, nu este o obligatie sau privilegiu. Este un drept oferit prin lege cu respectarea anumitor reguli , DAR care atrage si responsabilitati si indatoriri ale proprietarului.
In alte cuvinte: ai acest drept daca folosesti bunuri care sa corespunda anumitor criterii (e adevarat ca se tot ridica stacheta, dar asta-i viata), daca nu iti poti permite un astfel de bun NU il folosesti. Este f. simplu.
NU toti oamenii au plasme de cel putin 1m sau case de vacanta la munte sau etc.
NU vad de ce eu si altii care dam bani pe masini care sa corespunda cat mai mult posibil ultimelor cerinte (din ce in ce mai restrictive) sa fim supusi potentialului pericol reprezentat de rable (siguranta circulatiei, noxe, etc.).
Cine nu-si permite nu foloseste.
Chestiunea cu taxa de prima inmatriculare reprezinta o alta discutie si nu prea are legatura cu aceasta; ca mentiune eu unul eram de acord ca masinile vechi (non euro si Eur 1 - 2) sa fie aspru taxate.
Cat despre faptul de a face ITP-ul pe bune, in RO si in viitorul apropiat, este o idee f buna, mai de mult discutat si sustinuta, insa cel putin pt moment reprezinta doar o discutie irealizabila. Vedeti faptele si realitatile concrete nu ceea ce ne-am dori noi sa se intample.
Aceasta prevedere a scoaterii din circulatie a masinilor noneuro, incepand cu 2011, reprezinta un proiect UE, aplicabil in toata UE, in primul rand din considerente de poluare. Ca vor fi pur si simplu interzise sau vor fi extrem de mult taxate/impozitate nu are importanta (cel putin pt mine) atata timp cat rezultatul final este acelasi.
@Mol: sincer, NU ma intereseaza bilele negre, eu imi sustin parerea proprie. Macar sa vad si eu ca sunt scoase din circulatie majoritatea cazaturilor, junghiurilor, a camioanelor care afuma juma' de cartier, ca tare m-am saturat de ele.
Apropo voi nu ati observat ca multi dintre soferii unor astfel de cosciuge dau dovada de cea mai putina responsabilitate si cel mai putin respect in trafic (ca vb aia toata masina lui nu costa cat o aripa sau un far de la masina ta - generic discutand) ?
#1142
Scris 15 aprilie 2008 - 09:45
Cat despre taxele diferentiate in functie de starea masinii ... exista vreun proiect de lege in discutie? Sau se asteapta dupa alegeri ... ca de obicei?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1143
Scris 16 aprilie 2008 - 06:58
#1144
Scris 16 aprilie 2008 - 07:29
noi traim intr-o lume paralela cu o mare parte a Europei, din mai multe aspecte. pentru a ne intersecta, trebuiesc facute niste sacrificii.
e nasol cand sintem noi cei vizati cu chestia asta, dar se mai intampla.
partea buna a lucruriloir e ca avem un ragaz suficient, zic eu : aproape 4 ani.
iar daca TPI va fi cea propusa de guvern din iulie...
Opel Astra Caravan Dream � EUR 1.600
Kombi, Gebrauchtfahrzeug
Preis: EUR 1.600
Verhandlungsbasis - negociabil
Kilometerstand: 152.000 km
Leistung: 55 kW / 75 PS
Kraftstoffart: Benzin
Anzahl der T�ren: 4/5 T�ren
Getriebe: Schaltgetriebe
Erstzulassung: 9/1996
HU: 9/2009
AU: 9/2009
Klimatisierung: Klimaanlage
Farbe: Blau metallic
Herstellerfarbbezeichnung: Keramikblau metallic
Ausstattung:
ABS, El. Wegfahrsperre, Schiebedach, Zentralverriegelung
Fahrzeugbeschreibung:
aus Erstbesitz ! Nebelscheinwerfer, Cassetten-Radio, Gep�ckraum-Abdeckung und -Sicherheitsnetz. Ggf. 1 Satz Winterreifen zus�tzlich zu erwerben.
masina are ABS, aer conditionat, inchidere centralizata si costa 1650 negociabil. bine, nu prea ai ce sa negociezi.
e drepti ai nevoie de o doza de noroc, dar sint persoane care pot ajuta.
TPI e in jurt de 670 euro, mai pune 500 cheltuieli si ai 2700 euro o masina net superioara Daciei.
#1145
Scris 16 aprilie 2008 - 07:58
TPI e in jurt de 670 euro, mai pune 500 cheltuieli si ai 2700 euro o masina net superioara Daciei.
... si crezi ca cine n-are bani sa-si intretina Dacia o sa aiba bani sa intretina Opelul asta ?
In plus, Dacia cu motor non euro a fost vinduta de o firma de stat ... asa ca mi se pare incorect ca acelasi stat sa vina acum sa spuna ca nu mai ai voie sa o folosesti ...
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 16 aprilie 2008 - 07:58
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1146
Scris 16 aprilie 2008 - 08:18
da problema nu se punea asa. chestia se invartea in jurul a 5000 de euro si vroiam sa arat ca nu e nevoie de chiar atat.
cat despre faza cu dacia non euro, nu e chiar asa. nu statul roman o sa vina sa o interzica, ci reglementarile UE.
fortand nota, legile se schimba : avortul era interzis pana nu de mult, acum e permis.
#1147
Scris 16 aprilie 2008 - 08:26
Intrebarea ar fi: cu ce se poate ajunge, in timp util, conditii civilizate si la un pret rezonabil de la Otopeni la Baneasa ? (citi km sint intre cele 2 aeroporturi ?)
fortand nota, legile se schimba : avortul era interzis pana nu de mult, acum e permis.
... si daca marim si mai mult "orta": comunismul era permis ... acum (sper) e interzis
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 16 aprilie 2008 - 08:27
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1148
Scris 16 aprilie 2008 - 08:46
cine nu are bani de intretinut o masina, n-ar prea trebui sa posede una...
da problema nu se punea asa. chestia se invartea in jurul a 5000 de euro si vroiam sa arat ca nu e nevoie de chiar atat.
cat despre faza cu dacia non euro, nu e chiar asa. nu statul roman o sa vina sa o interzica, ci reglementarile UE.
fortand nota, legile se schimba : avortul era interzis pana nu de mult, acum e permis.
5000 euro am zis eu ca am nevoie, nu altii, cred. Iar la banii aia am gasit masini in stare perfecta, mult mai noi si mai putin calarite.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1149
Scris 16 aprilie 2008 - 09:13
Aer Curat ,rational ,ai dreptate dar, fii d-le mai sufletist...
Sufletisti putem fi intr-o multitudine de alte situatii (cand vine vorba de a ajuta semenii nostri, animale, etc.), dar NU in astfel de situatii.
Nici in tarile "cu apa calda" nu s-au educat oamenii peste noapte ci tot prin adoptarea unor masuri dure insotite de actiuni coercitive.
#1150
Scris 16 aprilie 2008 - 09:27
cine nu are bani de intretinut o masina, n-ar prea trebui sa posede una...
nu cred ca se poate gasi o exprimare mai buna
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi