Un freezone
#1151
Scris 16 aprilie 2008 - 10:30
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1152
Scris 16 aprilie 2008 - 11:50
taxa teoretic ar trebui pusa pe poluare + cilindree, iar ITP-ul facut corect odata la 2 ani ar regla si problemele descrise de tine.
impozite in Germania
http://www.pkw-steue...uer_diesel.html
http://www.pkw-steue...r_benziner.html
impozitarea se face pe fiecare suta de cm3, progresiv de la non euro la euro 4, de fapt acuma chiar si la euro 5.
e interesant de vazut ca se poate trece dintr-o clasa d epoluare in una superioara (adica inferioara ca si costuri) dar doar pentru auto sub 2000 cm3.
o dacie 1300 ar plati la ei un impozut de 330 euro/an. deci vrei 12 milioane.
aproape identic cu un 2.0 tdi euro 4- 308 euro.
o benzinara euro 2 de 2 litri inseamna un impozit de135 euro, sub jumatate.
#1153
Scris 16 aprilie 2008 - 12:28
o dacie 1300 ar plati la ei un impozut de 330 euro/an. deci vrei 12 milioane.
... ar fi interesant de stiut cite masini non euro sint in Germania
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1154
Scris 20 aprilie 2008 - 02:45
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1155
Scris 20 aprilie 2008 - 04:03
Un roman care a incercat sa fure pretinzand ca este politist a fost ucis in Austria, transmit televiziunile de stiri. Complicii sai, alti doi romani, au fost raniti, in timp ce voiau sa jefuiasca doi politisti austrieci. Culmea este ca hotii erau deghizati in politisti, iar politistii erau imbracati in civil.
Vineri noapte, in jurul orei 03.40, pe autostrada F1 din Austria, trei barbati s-au dat drept politisti si au vrut sa controleze intr-un loc de parcare o masina si sa ii jefuiasca pe pasagerii acesteia. Din nefericire pentru ei, pasagerii erau politisti civili austrieci.
Cand infractorii si-au dat seama de acest lucru, au deschis focul asupra politistilor austrieci. Acestia au ripostat omorand unul dintre infractori si ranindu-i pe ceilalti doi. Cei trei suspecti fac parte dintr-o banda mai veche de infractori, raspunzatori pentru mai multe delicte asemanatoare.
http://www.hotnews.r...i-politisti.htm
... asta e caz tipic de ghinion
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1156
Scris 20 aprilie 2008 - 06:09
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1157
Scris 21 aprilie 2008 - 08:29
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1158
Scris 22 aprilie 2008 - 06:37
Un avion al companiei Carpatair a iesit de pe pista din cauza vantului, chiar in momentul in care a aterizat pe Aeroportul Henri Coanda din capitala. Nici o persoana nu a fost ranita, in schimb aparatul de zbor a suferit avarii serioase.
Avionul, la bordul caruia se aflau peste 50 de pasageri, venea de la Timisoara, dar a facut o escala la Craiova.
Marti seara, o ploaie torentiala insotita de tunete, fulgere si vant puternic a blocat traficul in mai multe zone din Bucuresti.
De altfel, vremea rea prognozata de meteorologi a facut pagube in mai multe zone ale tarii. Vantul a rupt cablurile de tensiune in judetul Mures, iar in Suceava un adapost pentru vite a luat foc dupa ce a fost lovit de traznet.
http://www.hotnews.r...tul-otopeni.htm
(sper sa nu-i dea de gindit lu' sora-mea, ca miine pleaca Timisoara - Otopeni (cu Tarom), Baneasa - habar n-am unde / habar n-am cu ce operator in / din Egipt)
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 22 aprilie 2008 - 06:38
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1159
Scris 22 aprilie 2008 - 08:59
Cat despre blocaj, aici e ceva banal cand ploua...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1160
Scris 22 aprilie 2008 - 10:44
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1161
Scris 23 aprilie 2008 - 07:17
AMSTERDAM (Reuters) - La F�d�ration n�erlandaise de cyclisme sugg�re que les voitures circulant aux Pays-Bas soient �quip�es d'airbags ext�rieurs afin de r�duire le nombre d'accident mortels des adeptes du v�locip�de.
(Publicit�)
Le plat pays compte plus de v�los - 18 millions - que d'habitants - 16 millions - et la moiti� des 215 cyclistes qui y meurent accidentellement chaque ann�e sont victimes de v�hicules � moteur.
"Dans le pass� de nombreuses mesures ont �t� prises pour prot�ger ceux qui sont assis � l'int�rieur des voitures, mais pratiquement aucune pour prot�ger les gens � l'ext�rieur", note la f�d�ration cycliste.
Elle invite les responsables politiques et industriels � se mobiliser pour r�duire les cons�quences dramatiques des accidents de deux-roues.
Elle rappelle en outre que le plus grand fabricant mondial d'airbags, le Su�dois Autoliv Inc, a d'ores et d�j� mis au point un tel ballon de s�curit� qui se d�clenche en cas de choc sur le capot de la voiture, cas de figure le plus courant des accidents impliquant des cyclistes.
http://fr.news.yahoo...gs-cb1d00a.html
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1162
Scris 23 aprilie 2008 - 08:05
Şoferii sunt sfătuiţi să-şi deschidă cu regularitate geamurile, pentru a fi evacuate substanţele poluante emanate de materialele plastice folosite la fabricarea tabloului de bord.
Un studiu recent a scos la iveală faptul că �n habitaclul autovehiculelor noi există o anumită concentraţie de eter difenil polibromat (PBDE), compus chimic utilizat la fabricarea tablourilor de bord, care este toxic pentru om.
Substanţa se adaugă �n materialele plastice datorită proprietăţilor sale neinflamatoare, dar emană � o vreme � vapori periculoşi. Cei mai expuşi la aceste substanţe toxice sunt taximetriştii, dezvăluie un articol publicat �n cotidianul francez "Le Figaro".
Mai mulţi cercetători greci şi americani, care au semnalat fenomenul, au observat că �n interiorul vehiculelor concentraţiile de PBDE diferă de la o marcă de maşină la alta. Concentraţiile variază şi �n funcţie de vechimea maşinii. Astfel, cu c�t autovehiculul este mai nou, cu at�t cantitatea de PBDE din habitaclu este mai mare. Pe de altă parte, c�nd maşinile sunt parcate �n plin soare şi sunt supuse unei puternice �ncălziri, concentraţia de PBDE creşte foarte mult chiar şi la automobilele mai vechi.
Pericolul acestei substanţe, ea �nsăşi toxică, este că � �n anumite condiţii � se poate transforma �n dioxină, ceea ce ar fi de-a dreptul ucigător. "Noi vom continua cercetările �n laborator", a asigurat Euripides Stephanou, de la Universitatea H�raklion, din Grecia.
Cantităţile de PBDE descoperite �n maşini sunt la acelaşi nivel cu cele descoperite �n internet-caf�-uri sau �n sălile unde funcţionează foarte multe calculatoare.
http://www.adevarul....ericulos/348505
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1163
Scris 23 aprilie 2008 - 09:03
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 23 aprilie 2008 - 09:03
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1164
Scris 23 aprilie 2008 - 11:51
Ti s-o fi tragand de la drumul facut in sud?!
#1165
Scris 23 aprilie 2008 - 12:01
(da' de ce intrebi ? ... faci vreun studiu pe tema concentrarii ?)
... la care drum facut in sud te referi ?
O parasutista a aterizat fortat in curtea unui post de radio
In urma cu circa 60 de minute, redactia Radio Guerrilla a primit un invitat mai special. Unul dintre parasutistii care faceau o demonstratie cu ocazia Zilei Fortelor Terestre, o femeie, a fost nevoita sa aterizeze fortat in curtea redactiei, mai precis in crengile unui copac.
Situatia a fost "in pom" pana in urma cu cateva minute, cand femeia a fost data jos cu ajutorul Pompierilor si a Politiei.
Contactat de HotNews, directorul postului Radio Guerrilla, Mihai Dobrovolschi spune: "Femeia a ramas cu parasuta incalcita intr-un copac. Nu a patit nimic, dar a ramas acolo mai mult de o jumatate de ora, pentru ca nu a vrut sa taie bretelele parasutei. A preferat sa astepte venirea Pompierilor, din motive de..."economie de parasuta".
Se pare ca motivul aterizarii fortate a fost vantul puternic: "Aveam parasuta in spate dar, din cauza vantului, facea ce vroia din mine", a spus femeia, conform Realitatea TV.
Tot din cauza vremii neprielnice, un alt parasutist a aterizat intr-un copac in zona Patriarhiei, din centrul Capitalei. Niciunul dintre cei doi nu a fost ranit.
http://life.hotnews....-post-radio.htm
... ce mai vinturi sint pe la Bucuresti
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1166
Scris 23 aprilie 2008 - 12:15
Iran a angajat deja negocieri cu o serie de companii straine care ar putea inlocui grupurile Shell si Total in exploatarea zacamantului de gaze naturale Pars. Ministrul Energiei de la Teheran a avertizat ca daca cele doua concerne nu vor incepe sa lucreze pana in iunie, vor fi private de licente. Unul din candidatii probabili este Gazprom, scrie RBC Daily.
Zacamantul in cauza este situat in Golful Persic, rezervele fiind evaluate la 12,6 trilioane metri cubi � circa 50% din totalul resurselor de gaze naturale de care dispune Iran si 8% din rezervele mondiale.
Cei doi giganti explica atitudinea lor vizavi de investitiile de la Pars prin preturile tot mai ridicate la materii prime si la exploatare. In realitate, spun expertii citati de presa rusa, problema este ca Iran ramane, deocamdata, sub incidenta regimului de sanctiuni internationale initiat de Washington. Iar orice mari investitii ar conduce la un conflict cu SUA.
Pe acest fundal, la Teheran se va deplasa in mai o delegatie Gazprom, pe agenda de lucru figurand si zacamantul Pars.
http://economie.hotn...camant-gaze.htm
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1167
Scris 24 aprilie 2008 - 11:30
inlocuim
a cu 4a-3a
b cu 4b-3b
c cu 4c-3c
<=>
4a - 3a + 4b - 3b = 4c - 3c
<=>
4a + 4b - 4c = 3a + 3b - 3c
<=>
4(a + b - c) = 3(a + b - c)
<=>
4 = 3
unde-i greseala?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1168
Scris 24 aprilie 2008 - 11:56
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1169
Scris 24 aprilie 2008 - 12:44
#1170
Scris 24 aprilie 2008 - 02:08
ia nu mai simplifica cu 0 si vezi ca nu mai e nici o gresealaFie a + b = c
inlocuim
a cu 4a-3a
b cu 4b-3b
c cu 4c-3c
<=>
4a - 3a + 4b - 3b = 4c - 3c
<=>
4a + 4b - 4c = 3a + 3b - 3c
<=>
4(a + b - c) = 3(a + b - c)
<=>
4 = 3
unde-i greseala?
nu de alta, dar 5*0 = 100*0, dar nu inseamna ca 5 = 100
#1171
Scris 24 aprilie 2008 - 02:14
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1172
Scris 24 aprilie 2008 - 02:36
normal ca a+b-c=0 (a+b=c).(nu era si o reclama la tv, cu 1=2 ? aia cu bebe, cece, dede....)
#1173
Scris 24 aprilie 2008 - 02:44
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1174
Scris 24 aprilie 2008 - 03:27
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1175
Scris 24 aprilie 2008 - 03:46
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi