Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Golf 5 4motion vs Octavia DSG vs Astra IDS+ vs Toyota vs Mondeo


  • Topic inchis Acest topic e inchis
417 replies to this topic

Poll: .. (49 membri au votat)

Golf 5 4motion vs Octavia DSG vs Astra IDS+

  1. Golf 5 2,0 TDI DSG (0 voturi [0.00%])

    Procentaj din vot: 0.00%

  2. Golf 5 2.0 GTI DSG (0 voturi [0.00%])

    Procentaj din vot: 0.00%

  3. Opel Astra 1,9 CDTI IDS+ (0 voturi [0.00%])

    Procentaj din vot: 0.00%

  4. Golf 5 1.4 TSI 140 cp DSG (0 voturi [0.00%])

    Procentaj din vot: 0.00%

  5. Golf 5 1.4 TSI 170 cp DSG (0 voturi [0.00%])

    Procentaj din vot: 0.00%

Voteaza

#401 cornel001

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 405 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2 sedan
  • Motorizare:1.6 100

Scris 28 februarie 2008 - 08:11

Hai ca ma enervati :wub:

"si eu imi folosesc masina peste 90% urban....si nu mi se pare ca am putere prea multa, dimpotriva, la unele demaraje as vrea si mai multa"
uite barbat adevarat (ca si relu)
pai nene eu cu fwd si 100 de cai ce sa mai zic ???

"In primul rand, de la 20 la 50km/h demarajul depinde doar de aderenta (presupunand ca ai macar 100cp), "
eu n-am decat 100 de cai si demarajul in forta de pe loc in tr. 1 mai ales in curba (de ex vrei sa te inscrii in trafic venind de pe o straduta) ridica probleme in primul si primul rand la aderenta cauciucurilor (bridge turanza er300 cu 20.000 km la bord aprox dar si cand erau mult mai tinere). Poate un TC sau AWD ar mai rezolva...

"Voua v-ar trebui un indicator d-ala ca pe Veyron sa vedeti cati CP efectiv folositi in mod urban, si cand o sa vedeti ca 80% raman neuitilizati, o sa aveti un soc"
se vede ca n-ai auzit pana acum de curba ce cuplu/putere. ia si studiaza, e interesant.
e adevarat ca ai si tu putina dreptate, ca doar iti place sa te misti in rand cu sirul adormit de masini (se deduce clar asta din ce scrii).

"in oras ? Absolut nimic smile.gif Urban de preferat este un diesel, macar trage "mai de jos"."
mai vb dupa ce mergi cu un benzinar turbo (inclusiv tsi) sau unul de cilindree mare.

Cum e sa accelerezi de la 20 la 140 (sau cat o fi) intr-o singura treapta ?
http://www.youtube.c...h?v=8nCFtprLZeM
Golf GT 1.-4 TSI 3� gear 1000-7400 rpm

Aceasta postare a fost editata de cornel001: 28 februarie 2008 - 08:20

  • 0

#402 cornel001

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 405 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2 sedan
  • Motorizare:1.6 100

Scris 28 februarie 2008 - 08:23

PS incearca asta cu un TDI.
  • 0

#403 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 28 februarie 2008 - 08:28

puteti reface poll-ul? :wub:
vreau asa
GTI DSG 200cp
TSI DSG 170cp
TDI DSG 140cp
TSI DSG 140cp
Astra CDTI 150cp
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#404 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 28 februarie 2008 - 09:13

Singurul lucru neclar este daca acel TDI este CR sau nu. E bine de stiut inainte de a alege.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#405 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 28 februarie 2008 - 09:26

Nu este. CR-ul are 143 CP.

mai vb dupa ce mergi cu un benzinar turbo (inclusiv tsi) sau unul de cilindree mare.

Alt barbat "adevarat"... Pentru cultura ta generala afla ca am mers cu CX-7 (exista unul in familie), turbo, 260CP, AWD. Este suficient ? Afla ca nu ma descurc mai bine in oras decat cu Smart-ul. Avantajul gabaritului redus este decisiv in mers urban.
  • 0

#406 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 februarie 2008 - 09:40

Nu este. CR-ul are 143 CP.

Alt barbat "adevarat"... Pentru cultura ta generala afla ca am mers cu CX-7 (exista unul in familie), turbo, 260CP, AWD. Este suficient ? Afla ca nu ma descurc mai bine in oras decat cu Smart-ul. Avantajul gabaritului redus este decisiv in mers urban.


Parca ai fi nevasta-mea... :laugh:
  • 0

#407 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 28 februarie 2008 - 09:41

Asta ca sa realizati cat de absurda este pretentia de putere mare in oras...
  • 0

#408 cornel001

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 405 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2 sedan
  • Motorizare:1.6 100

Scris 28 februarie 2008 - 10:13

Parca ai fi nevasta-mea... :laugh:

Corect. Nu conteaza daca are sute de cai sub capota, daca "piesa" (scuze) dintre scaun si volan nu stie ce sa faca cu ele....
  • 0

#409 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 februarie 2008 - 10:19

In final, asta e "esenta"... :wub:
  • 0

#410 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 28 februarie 2008 - 10:29

Nu este. CR-ul are 143 CP.

..........................................


Acum nu este CR, insa pana se hotaraste Ska si da comanda poate ca va fi.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#411 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 28 februarie 2008 - 10:38

In final, asta e "esenta"... :wub:

Vai, unde zacea filozoful cailor putere, pe care acum il vad in retrovizoare, si peste o secunda il vad din spate... :wub: insa continuarea povestii ar fi ca in secunda imediat urmatoare, "viteazul" are mari sanse sa fie "erou" al soselelor, sau mai grav, sa produca victime nevinovate, pe cand astia mai "putin barbati", ca mine, raman in viata...
  • 0

#412 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 28 februarie 2008 - 10:49

FALS. ce FALS. am mai discutat problema. "de ce a facut domne accident? - pai avea viteza! (adica faptul ca a depasit fara sa se asigure, ca nu avea frane, ca nu stie sa stapaneasca masina, etc etc nici nu contau, ala oricum va face un accident pana la urma, si daca e facut la 100 la ora, s-ar putea sa nu mai conteze prea mult). viteza foarte rar e factor de accident. viteza e doar un, cum dracu le spune alora in chimie, care grabesc reactia chimica?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#413 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 28 februarie 2008 - 10:54

Catalizator... :laugh: Fugi mai d-aici, majoritatea accidentelor grave sunt provocate de la boy-racerii damboviteni, care nu stau ca muritoru' de rand in coloana, ca deh, ei au herghelia de CP care trebuie sa manance jaratec...Dar hai ca-i poluam topicul lui ska degeaba...
  • 0

#414 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 28 februarie 2008 - 11:11

de acord cu tine, de aia sunt provocate, dar nu din cauza vitezei, ci pentru ca: depasesc fara sa se asigure sau se uita dar ii doar in basca, se cred deasupra legilor fizicii si de cele mai multe ori sunt paraleli cu condusul, ce sa mai zici de condus sportiv. se intampla de multe ori sa nu stie cu cat poate lua o curba si sa intre ca zmeu, nimerind in copac evident, dar nici atunci nu e viteza de vina, ci faptul ca ala a fost destul de dobitoc incat sa nu franeze pana la o viteza cu care poate lua virajul (el, ca de obicei masina poate mult mai mult).

si ca sa spun si ceva ontopic :wub: eu tot pe GTI zic sa mearga ska, mai ales ca are card nelimitat (fara numar fara numar :wub:) so consumul nu e problema mare. TSI-urile sunt prea scumpe pentru niste motoare "de mijloc". dieselul daca e si CR e ok, dar nu se compara cu GTI-ul, doar la consum unde ii da 10 ture :wub: dar dupa atata diesel merge si o benzinara, si mai ales una turbo de 200 CP, un hot hatch adevarat (intemeietorul clasei chiar :wub:), mai ales ca banii de benzen nu vin din buzunarul propriu :wub:
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#415 cornel001

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 405 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2 sedan
  • Motorizare:1.6 100

Scris 28 februarie 2008 - 11:49

Catalizator... :laugh: Fugi mai d-aici, majoritatea accidentelor grave sunt provocate de la boy-racerii damboviteni, care nu stau ca muritoru' de rand in coloana, ca deh, ei au herghelia de CP care trebuie sa manance jaratec...Dar hai ca-i poluam topicul lui ska degeaba...

Bine mai , te inteleg, nu prea stii sa faci acea mica nuanta de diferenta intre acceleratie si viteza. ca nu prea le ai cu astea :wub:
E mai bine sa stam in spatele unei masini de scoala care se taraste cu 30 la ora pe la periferie, urmata de un camion si o 1310, si din fata pe contrasens masini fara numar, fara numar... cum am patit azi dimineata. (pana la urma am depasit scoala da mi-a dat emotii daciotul ca nu imi amintisem PUTEREA masinii lui cand m-am bagat si eu dupa el in depasire la rand..)

Aceasta postare a fost editata de cornel001: 28 februarie 2008 - 11:51

  • 0

#416 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 29 februarie 2008 - 06:55

Cornele, eu zic sa te abtii la judecati despre ce cunosc eu si ce nu, ideea topicului este alta, si nu este legata de ce stiu eu si ce nu stiu. Daca vrei sa-i dai un sfat omului, bine, daca nu, nu cred ca e careva interesat de aprecierile tale la adresa mea.

de acord cu tine, de aia sunt provocate, dar nu din cauza vitezei, ci pentru ca: depasesc fara sa se asigure sau se uita dar ii doar in basca, se cred deasupra legilor fizicii si de cele mai multe ori sunt paraleli cu condusul, ce sa mai zici de condus sportiv.

Mai, eu cand va aud de condus sportiv in oras, ma apuca plansul...Eu chiar ma intreb daca voi aveti permis, au daca aveti, nu cumva mai sunteti inca cu lamaia in geam...So, cred ca esti de acord cu mine, ca in oras, atunci cand gasesti o frantura de 100-200m libera, este un eveniment special :wub: Si atunci nu ma incanta cu nimic ca sa pot parcurge acea distanta in 7 s fata de 8s, pentru ca singura finalitate sa fie o frana mai violenta, ca sa nu-i spulber p-aia din fata :wub: Si sa nu crezi ca nu mai am si eu impusuri de-astea teribiliste de adolescent (pt. ca mai am din pacate, desi am permis de 12 ani) si ii mai dau si talpa din cand in cand, si stiu f. bine ce inseamna sa fortezi in oras...

Sa revin nitel si ontopic, ill auzeam pe Mike ca ar dori ceva mai multa putere. Ignorand scenariul oras (mai exact Bucuresti) eu zic ca puterea este relevanta vis-a-vis de greutatea masinii, de ex. eu cu aproape 100CP si o greutate 1020Kg in talon, consider masinuta asta destul de fasneata. CX-7-le pe care l-am condus, deja depaseste greutatea din talon cu vreo 90CP :wub: Deci eu zic ca orice masina care are raportul kg/CP mai mic de 10, este suficient de dinamica pt. uz normal si rational.
  • 0

#417 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 29 februarie 2008 - 07:37

mai baieti, gata.
hai sa ramana asta topicul lui ska.
de e nevoie de dezbatut utilitatea cailor putere in detrimentul trapei, deschidem un topic nou.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#418 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 29 februarie 2008 - 07:59

Scuze pentru offtopic. Eu cred ca ska ar face bine sa creeze un nou topic cu un poll in care sa puna ultimile sale preferinte. Poll-ul de-aici observ ca nu mai functioneaza...?
  • 0




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi